Přejít na obsah

petrys22

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli petrys22

  • Narozeniny 03/12/1961

Návštěvy profilu

992 zobrazení profilu

Oznámení petrys22

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Mám v Supu L&K 9/17 Amundsen. Je stejný i v Octavii? Sháním totiž na tento displej matnou folii. Na netu jsem našel pro Superba pouze toto https://www.kinkato.cz/Matna-ochranna-folie-upscreen-Matte-pro-Skoda-Infotainmentsystem-Amundsen-Superb-8-2018-d812013.htm (rok 2018) Pro Octavii je větší výběr.
  2. Na ty koně slušná spotřeba. Já zkoušel eco do práce u S2 102kW nafta manual. (30km do Prahy centra brzo ráno - 22km dálnice zbytek Praha) - muj record 2,7 l. Nyni mám 140kW S3 dsg a na stejné trase jsem se pod 4l nedostal. Koukám, že u benzinu na motorech zamakali.
  3. Aby měl při stejném výkonu benzin mensi spotrebu nez nafta je totalni blbost, ve městě určitě o 2 l benzin větší. U služebáku je to asi jedno, když to nevadi majiteli. Jezdim uz šestého Supa v nafte. Město kolem 6ti l, a to nejezdím eco. Cesta do Prahy centra po ránu z domova 30 km - rekord eco 2,7 l. Chtel bych vidět benzin.
  4. Díky za rychlou odpověď. Ještě by mě zajímala indikace zapnutí pásů. Moje představa je nevypínat upozornění úplně - stačilo by pípnout 2x až 4x a nechat rozsvícenou kontrolku. Šlo by to vyřešit? Ostatní tvoje úpravy jsou OK . Auto snad bude příští týden, po ošahání nastavení budu mít učitě připomínky . Co nastavení DSG, dá se tam něco změnit? Možná to patří do jiné sekce.
  5. Michal2009: Dá se dokódovat "bezdrátové spojení s vnější anténou (rSAP)". Mám Infotainment Columbus 8 s navigací. Včera šel L&K do výroby .
  6. Infotainment Columbus 8" by měl mít dle konfigurátoru WiFi v základu.
  7. Objednával jsem L&K a koukám znovu do konfigurátoru. DCC je bez příplatku.
  8. To klepání máte u L&K, kde je DCC v základu, nebo u ostatních modelů, kde je za příplatek? Motorizace, či 4x4 nemá vliv? Nebo to je otázka náhody? Dopředu z toho mám hrůzu, čekám Supa za měsíc, to abych si nechal starého SII jako náhr. vůz Na tom mám najeto 85.000 km bez jediného problému. Akorát tam leju naftu a dolil jsem 0,5l oleje za celou dobu, samo kromě výměn.
  9. Superb L&K 2.0 TDI 140 kW DSG černá perleť. Objednáno 8.10.2015, dnes 24.02.2016 zjištěno zaplánování do výroby 12. týden 2016 - to je cca konec března konečněeeeeeee . 10% sleva -
  10. Doufám, že to bude šlapat i na stávajícím železu a softu SmartLinku. To propojení kabelem je opravdu nepraktické. Aplikace Android Auto se snad dá připojit přes WiFi, někde jsem se to tady dočetl. Mám Supa v plánu do výroby 12. týden, tak za měsíc uvidím, jestli zrcadlení mobilu bude v pohodě. Prodejce mi tvdil, že po spuštění MirrorLinku nebude hrát muzika, má s tím někdo zkušenost? To by bylo hloupé.
  11. Já bych dveře netlumil. Vymezil bych středobasovým reproduktorům určitý menší prostor cca 3 litry, a tím zamezil rezonanci ostatním komponentů ve dveřích. Tento prostor bych samozřejmě zatlumil. Použité reproduktory nepotřebují velký objem ozvučnice, poněvadž nízké kmitočty stejně nevyzáří. Naopak bych do nich nízké kmitočty nepustil, například použitím výhybky elektronické, či pasivní. Možná to tak daný systém dělá. Kouzlo nízkých kmitočtů (basů) zde vytváří tzv. subworfer používaný už asi 40 let. Ten může být umístěn kdekoliv v autě, poněvadž lidské ucho nedokáže tyto nízké kmitočty lokalizovat. Jinými slovy zhruba od 200 Hz níže nevíme odkud přichází. U Superba je subworfer umístěn vzadu vlevo, Je to samostatná, snad dokonale vyladěná jednotka speciálního basového reproduktoru se zesilovačem, která dává celému systému Canton ty koule v basech. Zabral nám tam ovšem dost místa v boxu pro odkládání věcí, já ten prostor u SII combi dost používal. Subworfer bych nejraději nacpal někam pod zadní sedačku. Tam je prostoru dost, žadný výrobce aut na to ještě nepřišel . Až mi SIII dojde, tak CANTON bude jeden z prvních věcí, na co mrknu. Muziku mám rád, a to tvrdou. Ahooooooooooooj.
  12. A proč je to stejné u SII? Tam radar není. Myslím, že řešíme nesmysly. Foukněte si tam stavební pěnu a máte po díře Návod k použití čtu a motor otvírám, až když se něco zkurví. Do 100 000 km se tam stejně nic neděje. Mám už čtvrtého Supa, 2x SI, 2x SII, každého od plínek. Doufám, že SIII na tom bude stejně - to bude můj pátý, snad v březnu.
  13. Čím ty dveře tlumíte? Nebude tam potom velké vlhko? Myslím, že to je důvod, proč to tam výrobce nedává. Do dveří za velkého deště vždy zateče, proto jsou dole díry pro vytečení a odvětrání vody. Možná použít nějakou minerální vatu, ta snad nehnije
  14. U SII je je těsnění také uprostřed s mezerou, a dokonce nad každým světlometem je další asi 5ti cm mezera. Mám uz druhého SII a nikdy jsem takto zaprasený motor neměl. Nechápu...
×
×
  • Vytvořit nový...