Přejít na obsah

Shorty193

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    123
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1424 zobrazení profilu

Oznámení Shorty193

  1. Čaute, v poslednej dobe mám problém s originalnym nezávislým kúrením. Som od auta 30 metrov a aj tak ho cez diaľkové neviem zapnúť. No je to tak blízko ze aj zamknúť a odomknúť auto na tu vzdialenosť dokážem. Baterku v DO od NK som vymenil. Samotné NK potom funguje OK. Aj samotné zapnutie ak som ozaj blízko. Netuší niekto kde môže byt problém? edit: až teraz som si všimol ze som v tebe pre SuperbII. Myslel som ze je to všeobecne téma pre NK. Ďakujem
  2. Tak z tohto som ja veruže smutný... keby to bolo na mne... tak počkám kým si ludia vyberú čo im vyhovuje... viem si predstaviť elektro auta aj vodík aj benzín/nafta súčasne... pre každého dáva význam niečo iné... a nevidím dôvod prečo by sám trh nemal postupne eliminovať zastaralý systém... niečo ako to samo prebehlo pri zmene z CRT na LCD... za mňa je totiž 1.0 tsi neuveriteľný motor v porovnaní s dajme tomu 1.4 mpi co bol kedysi základ... ide to o 200 percent lepšie a zerie o 30percent menej a vyzerá že spoľahlivosť je plus mínus rovnaká... aj keď podľa papierov to vyzerá ze EVO je horšie ako staršie 1.0tsi
  3. Nebyť to tak ďaleko... asi už aj ja chipujem... ale dakujem za info
  4. Čaute, v svetoznámom časopise "world of motors" vyšla porovnávačka megan 1.0tce a scala 1.0tsi a z čisto motorického hľadiska VW prekonal súpera dynamikou na plnej čiare a to pri nižšej spotrebe. Celkom ma to prekvapilo lebo prvá verzia co mala 85kw šla ešte lepšie ako toto nové 81kw vyhotovenie ktoré je v teste. A vzhľadom na to že sú tu na fóre minimálne dvaja ľudia (síce v O3) co majú vyše 100 tis. km (druhý dokonca cez 150 tis. km) by som sa ani tej spoľahlivosti až tak neobával.
  5. Ahoj, stale bez problemov? Len zo zvedavosti?
  6. Ahoj, 1.0 tsi mam najadzene v OIII, fabii, Arone a inych takze viem ze ten motor je lepsi ako jeho reputacia medzi verejnostou. Avsak otazkou pre mna bolo ci 1.0tsi evo je o vela horsi motor oproti starej 1.0tsi, pretoze to si radsej kupim lacnejsie a starsie auto ako navonanu novu krasu. Preto ma zaujimaju skor pruzne zrychlenia ako take. Je to obdobne ako 1.5tsi vs 1.4tsi. Kto to jazdil vzdy si radsej vyberie 1.4tsi. Shorty
  7. Ahoj, Tiez som si to vsimol (aj ked neskor nez som postol svoj prispevok) ale rozdiel 0.4s je polovicny oproti OIII a LeonuIV. Ale zmenila sa mi situacia a nebudem nove auto kupovat takze sa zaujimam uz len zo zvedavosti. Aj tak dakujem. Shorty
  8. Niekde som čítal aj o tom že EVO ide aj v millerovom cykle a ma asi aj variabilnú geometriu lopatiek turba. Ale to sú také tie krčmové kecy a preto som chcel vedieť viac. Bohužiaľ ani k tým prevodovkam sa ja dostať neviem.
  9. nejedná sa o menovitý výkon 85kw vs. 81kw ale skôr o jediný údaj ktorý mam dostupný a síce zrýchlenie z 0 na 100. Prikladám údaje co mam zo stiahnutých technických údajov. Octavia 3 - 85kw- 9.9s Octavia 4 - 81kw - 10.8s Scala - 85kw - 9.7s Fabia - 81kw - 9.7s Leon 3 - 85kw - 9.8s Leon 4 - 81kw - 10.9s a v prílohe sú technické údaje k seatu ibiza kde je presne vedľa seba vidieť verziu 81kw a 85kw. Jedná sa reálne o také zhoršenie dynamiky (1 sekunda je dosť) spôsobené úbytkom výkonu alebo aj iným sprevodovanim? Vedel by niekto vniesť viac svetla? Ďakujem ibiza-my21.pdf
  10. Čaute, pozrel som si špecifikácie tohto motora a jazdné vykony sú naprieč celým koncernom horšie oproti staršiemu 1.0TSI (napr. v Octavii III či už s filtrom alebo bez) . Neviete niekto ci sa jedna o konštrukčne odlišný motor? Dik Shorty
  11. Čaute, po zvolávačke a výmene vstrekovačov sa spotreba pri dlhšej trase nemení avšak mam pocit že kým sa zohreje ukazuje aspoň PP vyššie čísla ako predtým. Pridávam opäť hodnoty ktoré sa dajú dosiahnuť iba za veľmi výnimočných podmienok... Tu istú trasu som šiel smerom tam za 5.9 l/100km za 2:07hod pri priemernej rýchlosti 103km/h. Najviac znižuje spotrebu obmedzenie rýchlosti na 80 alebo 100km/h. Vtedy priemerná spotreba doslova padá pred očami...
  12. Ahojte, tak ja som bol menit tie vstreky v ramci zvolavacky. Prebehlo to odovzdanim auta vo stvrtok o 18:00, vyzdvihnutie piatok o 9:30. Jediny postreh ze podla PP mam momentalne vyssiu spotrebu (10%) na trase do prace ktoru jazdim denno denne. Neplatil som nic, este mi aj vycistili auto zvonka aj zvnutra a celkovo mi to nepride ako nejaky fail. Uvidime ked prejdem viac ako 15 km ze ako sa to prejavi. Ci uz po dynamickej stranke alebo na spotrebe. To "drncanie" skusim pozriet aj ja ked som videl to video co postol kuchar. Ale zatial po 20tis. km mi pride motor ozaj ako tichy. Hlavne ked sedim vnutri a mam zavrete okna. Odhlucnenie je podla mna na vysokej urovni na to ze nejde o premiove auto za "ludovu" cenu. Shorty
  13. @atlan: ja nie som odbornik... ani expert, preto sa pytam aka narocna je tato oprava. Ci to nemoze byt skor na skodu a nieco pokazit. A tiez neviem kam si mieril s tou cenou za jeden vstrek. Musis si uvedomit ze nie vsetci co tu sme rozumieme ako to vsetko funguje. Preto tie fora su a existuju. Nemyslim to v zlom ale proste je jednoduchsie sa spytat ako to hladat na googli. Shorty
  14. @atlan: myslis ze tym ze to vymenia nemozu nic pokazit?
×
×
  • Vytvořit nový...