Přejít na obsah

Mira89

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

659 zobrazení profilu

Oznámení Mira89

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mozna pisu pozde. Ale,kdyz ja resil klimu,tak tlakove cidlo jsem prave menil v plne klime,je tam ventilek jako u kola,takze s vyndanim cidla to zasici,ale po odsroubovani ucpe.
  2. Taky jsem resil nefunkcnost,pred tydnem vyreseno. Byl jsem v servise,naplnil klimu,nesepla,tak napojil na baterku magneticky kontakt a ten jiskril,takze byl ok ale kompresor netlacil,koupil jsem novy a vse funguje. A to jsem 2 roky resil nejdrive unik az z toho ten kompresor odesel vlivem jizdy na prazdnou klimu.
  3. No v příspěvcích psali že tam měli třeba 4V, což už je málo, myslím ale že by tam mělo být normálně palubní napětí (někdo o tom i psal, ale řešilo se to spíš u Octávek kde je spojka). Takže napětí nejde z dochlazovací jednotky,ale mělo by jít od panelu. Prošel jsem i kabely,přerušení žádné, zkraty také ne. Akční členy proběhnou stylem natočení vnitřních klapek topení, sepnou ventilátory (oba najednou) a konec testu. Jestli vubec u tohoto testu by mělo jít něco slyšet (cvaknutí kompresoru), když tam není spojka ale elektromagnet. V závadách ale nic o nějakém špatném napětí nebo zkratu není, jen se tam občas ukáže nedovřená recirkulace, ale ta tam byla už od koupi a i tak klima jela.
  4. No ŘJ klimatizace je vlastně panel topení s ovládáním (mám klimatic) a ten jsem také měnil a nic se nezměnilo. A kabeláž? Ventilátory spínají, AC tlačítko reaguje. Na kompresor napájení jde, ale naměřil jsem jen 10,2V, což je myslím málo. Nevím ale co ovládá toto napětí, někde psali že jednotka dochlazování má spínat kompresor,ale po jejím odpojení je tam napětí pořád, zmizí jen při vypnutí zapalování.
  5. No řj dochlazování mám taky v merku, ale pokud dám akční členy tak při testu ventilátoru oba běží. A klima ventilátor by měl jet jen pokud je zaplá klima a zvedne se tlak v okruhu - vrtulu spouští tlakové čidlo ne?
  6. Kompresor u Ibizy přestává spínat u 3°C. Mělo by to v poli 3 vypsat. Ale když jsem zkoušel na kompresor přivést napětí tak spojka pěkně cvaká
  7. Tak chlapi jsem dneska udělal "měření" a vše je podle Elsy jak má přikládám foto, tlak s vypnutou AC je 5,2bar a v poli 3 je číslo 6, když zapnu AC naskočí zatížení a v poli 3 číslo 0 (bez závady). Všechny rychlosti ventilátoru beze změny (všechny mi fungujou). Měřeno asi půl hodiny co jsem přijel,venku jsou 4°C a v autě jsem měl teplotu na 22°C (viz VAG při měření cca 20°C i na výparníku). A není divné, že ve skupině 8 mi ukazuje kapalinu 80°C a na budíku jsem měl ručičku na 90ce? Ale závadu čidla nehlásí ani omezení kompresoru (skupina 3 a 4 vypnuto). Jinak závady v řj motoru žádné, jen se mi objevila zase recirkulace sporadicky,ale po základním nastavení už je zas pryč, se asi šprajcla při zpátečce zas. Jinak jsem si všiml, že při přepínání AC a jakoby současném přepínání ventilátoru na vyšší rychlost mi ve skupině 2 a poli 3 skočí na vteřinu číslo 12 (omezení řj motoru) ale hled skočí na 0 (bez závady). Když ale zkouším AC na jednu rychlost tak nic, jen 6 a 0. Zkoušel jsem i vyšší otáčky a zapnout AC a nic (na místě/volnoběh). Je to bezradné
  8. Ne,tlak nezvýší, otáčky beze změny,spotřeba taky. Prostě to neudělá nic.
  9. Tak dnes opraven i druhý ventilátor, základní nastavení a nic..na test akčních členů se oba sepnou správně. Žádná závada ve VAGu, dokonce ani recirkulace. Potenciometr mísící klapky jsem projel měřákem a ukazuje správně hodnoty od kraje po kraj a po smontování také reguluje správně. Chladivo tam stále je, ve VAGu jsem měl dnes 5,4 baru myslím. Poslední možnost bude asi ta dochlazovací jednotka měla by spínat kompresor, což ale asi nedělá. Bude tam nějaká blbost,ale jaká
  10. já to zkoušel i takhle a pořád nic takže už nemám žádné možnosti v rukávu Edit: mohla by být v mém případě příčina nefunkční ventilátor na chladiči? Ten na dochlazování motoru, na klimu mám nový.
  11. A není to nějaké divné? podle mně by recyrkulace na to vliv mít neměla,chybu jsem tam měl od začátku,kdy mi servo dělalo po zařazení zpátečky hlouposti a po vyřazení se seklo a zůstalo v té poloze a blikalo tlačítko (klima vždy fungovala) ,tak jsem motorek opravil a nepíše ani chybu a funguje jak má.. (a klima i tak fungovala a teď stejně nejede..)je fakt,že po couvání klima už potom nenaběhla..ale stejně to nemá logiku podle VAGu vše funguje,teploty,tlačítko AC, tlak v trubkách,servomotorky..
  12. Ahoj,tak já se poslední rady ani nedočkal,ale můj problém s klimou stále přetrvává. Asi před týden jsem jel do Brna a jen tak jsem zkusil tlačítko AC..a klima chladila, zastavil jsem,vypnul motor, chvíli stál a po nastartování opět chladila.. Až když jsem dojel do Brna,zaparkoval a asi po 2 hodinách jel pryč,už ani ťuk takže kompresor je OK,ale co by to mohlo dělat? Venku bylo 23,5°C, ale když jsem zkoušel klimu zapnout v počasí s touto teplotou tak nic.. Poradí někdo? Dají se vyčíst hodnoty všech teplotních čidel ve Vagu? Pokud se tam dívám,tak všechny teploty ukazují okolní vzduch (vyjma motoru,ta ukazuje podle zahřátí)
  13. Tohle všechno je zkontrolované, sahara je dokonce nová, mám malou na klimu a velkou na dochlazování vody. Po připojení 12V na saharu jede. Nejde mi do hlavy totiž to napětí 10V ke kompresoru, někdo tu tento dotaz už vznesl,ale odpovědi se nedočkal jinak jednotka dochlazovaní je stejně jako u fabie pod pravým nosníkem u servořízení (čili pod baterkou)
  14. Zdravím, mám sice Seat Ibiza 6L 1.9TDi 96kW, ale myslím že tady byste mi dokázali pomoct, když je Fabie hodně podobná v mnoha věcech. Také mi nejde klima, mám manual a začalo to koupí vozu, byla naplněná, ale po týdnu uniklo medium, nechalo se napustit s UV barvivem, našly se 2 úniky ve spojích, opět naplněno (podotýkám že po každém doplnění klima super chladila dokud neušlo medium). Takhle to trvá už rok, kdy klima do týden utekla.. Nyní jak začaly vedra jsem se do opravy klimatizace zase pustil a tak nechal naplnit a hledal unik, nakonec se našel na vysoušeči kolem těšnění - výměna tedy celého chladiče s vysoušečem ať mám klid. Naplněno, překontrolováno s UV a nikde nic, klima chladila. 3 dny jsem chladil a pak cca týden zpět bylo chladněji tak nebylo potřeba chladit. V neděli jsem klimu zapnul a nic, nesepla.. Jel jsem tedy na kontrolu tlaku a media, vše ok, bez úniku. Překontroloval jsem co se dalo, kabely v pořádku, přes akční členy sepne ventilátor a natáčí se klapky. V paměti závad jen zkrat na konstu na klapce recirkulace, ta je tam od začátku ikdyž klima jela. Zkusil jsem základní nastavení a nic. Teploty ve vagu ukazovaly všechny kolem 30°C, tak jak bylo venku,takže vylučuju čidlo. Tlak ukazuje 6,5bar, po zapnutí AC 88% zatížení a na pozici 3 ukazuje 0. Takže se vše jeví jako funkční. Jediná nesrovnalost je, že když proměřím konektor na ventil kompresoru, je na něm jen 10,8V a na baterce 12,7V. Doporučili mi vyměnit kompresor. Ten jsem vyměnil za starší, ale odzkoušeny, po naplnění chladilo, cca po hodině už zase ne, opět stejný problém, bez závad, AC svítí a nic víc, otáčky taky bez změny.. Ventil na obou kompresorech po přivedení 12V cvaká. Takže mám podezření na jednotku dochlazování? Je to možnost? Jo a jinak ještě ze vzteku jsem ve čtvrtek koupil nové tlakové čidlo Hella za 1000 Kč a po výměně opět nic, takže je na prodej kdyby někdo chtěl Poradí mi prosím někdo?
×
×
  • Vytvořit nový...