Chtěl bych se zeptat jak jste vyřešili ty zkraty na kostru, protože když dám akční členy tak mi je to taky vypíše, v paměti závad nejsou. Jezdím na LPG.
Jinak jak vyřešit svítící kontrolku motoru:
Svícení kontrolky motoru u 2.8 AMX je většinou způsobeno kombinací špatných lambda sond a vypáleného katalyzátoru. Mi tohle dělal passat někdy se kontrolky rozsvítila po 100 někdy po 400 kilometrech. A hlavně když jsem třeba přijel na křižovatku nebo stál v koloně. Vyřešil jsem to nástavcema na zadní lambdy aby měly rychlejší ohřev.
Více si o tom můžete přečíst zde: http://www.subaruclub.cz/forum-tema/katalyzator-13787?kols=8
Avšak na superba se tak dlouhé nástavce nevlezou, já kupoval kratší a i ty šly špatně nasadit.
Kontrolka se mi od té doby nerozsvítila cca 11 tkm.