Přejít na obsah

fpartl

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení fpartl

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. fpartl

    Brzdový spínač

    Dobrý den, měl bych dotaz na toto téma. V mojí Fabii 1 zafunguje spínač brzdových světel hrozně pozdě (jsem zvyklý vypínat tempomat brzdou, ale v tomhle stavu spíš dřív chcípne motor ). Když nastartuju, tak ABS nesvítí, ale když zabrzdím, tak hned jak pustím brzdu a svítí už furt. Byl jsem u machanika, který udělal diagnostiku a našel chybu 0526 (Spínač brzdových světel). Objednal tedy nový brzdový spínač, který ale funguje úplně stejně. Chtěl bych se tedy zeptat, mohl ten technik něco pokazit při samotné montáži - s nastavením a tak. A popřípadě bych tedy poprosil pane Supersonica, aby popsal celou výměnu, tj. má být při montáži nového spínače zmáčnutý brzdových pedál, apod. Jde mi o to, aby to bylo konečně dobře nastavené a já se nemusel bát, že to do mě někdo napere. Díky moc.
  2. A to zmíněné zaskřípání spojky je způsobeno tou starou kapalinou a vzduchem v systému? Nebo mám zkusit namazat nějaky čep na pedálu?
  3. Vyměnit brzdovou kapalinu ve spojkovém válci a řádně odvzdušnit - takhle po prvním přečtení rozhodně servis a ne garáž u mě doma... promazat jak kulisu tak hlavně systém řazení na převodovce (vyčistit -namazat) - na to abych tohle vyčistil, tak to musím rozebrat, což znamená asi sundat středový panel a ne jenom stříknout trochu WD přes otvor po vyndaný manžetě řadící páky. udělat znovunastavení lanovodů - rozhodně servis asi co?
  4. Děkuju za radu. Ještě se tedy chci zeptat, jak mám zjistit, který olej tam mám dát. Mám sice VIN, ale ten mi o převodovce nic neříká, nebo spíš nevím, jak to z toho vyčíst. A asi se tam jenom jeden typ nedává, ne? Pak už stačí jenom vědět kolik ho koupit. Kde se vypouští a nalejvá... na to snad najdu nějaký schéma na webu. A další věc. Tu kulisu namazat vazelínou, třeba LA-2 nebo stačí stříknou WD? Ještě jednou díky.
  5. Ahoj všichni, před půl rokem jsem koupil Fabii 1.4 TDi/59 kW. Má najeto něco pod 160 000 km. Vyměnil jsem tam olej, filtry nafty a oleje a jezdí krásně. Včera jsem absolvoval obvyklou cestu Prachatice-Plzeň a v Plzni jsem zjistil, že když chci zařadit 1, tak to jde docela stuha a když chci zařadit zpátečku, tak to jde taky hůř a navíc jsou trochu slyšet "zuby" a v autě trochu hrkne. Napadlo mě, jestli není spojistost mezi závadou a tím templem co se nám teď udělalo. Nevím o tom, že by tam někdy někdo měnil olej v převodovce a i když vím, že je celoživotní, tak jestli bych ho neměl vyměnit. Když jsem vypnul rádio, tak jsem zjistil, že řadící páka docela slušně skřípe, když s ní hýbu a to samé dělá i spojkový pedál. Doufám, že to nebude spojka, protože studium je studium a peněz moc není. Stačí, že potřebuju nový letní gumy... Spojka u mě bere spíše v ve vyšších polohách a když jsem si včera všiml těhle projevů, tak byla samozřejmě až na podlaze. Nevíte někdo co s tím? Nestačilo by namazat nějaké pohyblivé části pod řadící pákou? Znovu podotýkám, že se to objevilo z čista jasna, když začalo být teplo... před dvěma týdny jsem si ničeho absolutně nevšiml... Ještě mě napadlo, že někdy na podzim jsem si všiml slabého hučení když vytáčím 1. Při jedničce zesiluje a když přeřadím na 2 tak se mi zdá, že úplně zmizí. Docela znatelné je, když třeba sjíždím z nějakého velmi prudkého kompce (třeba meze) a nechávám to brzdit motor na 1. Děkuji mnohokrát za odpovědi. :-)
×
×
  • Vytvořit nový...