Zimmeler Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 Mám auto s cca 1000 najetými km a v tomto zimním počasí používám el. vytápění sedaček. Zatím jezdím výlučně po Praze ve špičce - ráno do továrny a večer zpět. Sedačky však nehřejí vždy - mám pocit, že jakmile elektronika vyhodnotí, že nedochází k dobíjení aku, např. při častém stání na semaforu, je vyhřívání vypnuto. Pokud chvíli jedu odhadem přes 2000 ot/min., vyhřívání zapne. Můžete někdo poradit, jestli je můj odhad správný anebo se jedná o závadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 (editace) Na pozici 1 je výkon na 100% hlídáto termočlánek, nehřeje to furt. Na 2 jede na 25% a hřeje pořád. Dobíjení nato nemá vliv Editováno: 18. Prosinec 2010, autor: michal9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 já to mám na 2 silnější.Vždy zapnu 2 a potom to přepnu na 1 nebo to vypnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 s výhřeven nic nesouvisí..jako dobíjení aku.......mě to hřeje vždy a za každých okolností.....jak psal petrumr..napřed na 2 to hřeje hned a dost a pak přepnu na 1 na udržovačku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Na pozici 1 je výkon na 100% hlídáto termočlánek, nehřeje to furt. Na 2 jede na 25% a hřeje pořád. Dobíjení nato nemá vliv a není to náhodou přesně obráceně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Jo dnes jsem seděl v autě a jeto opačně než jsem psal. Člověk to zapíná automaticky a nehledí jestli jeto 1 nebo 2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Občas mám taky pocit (tedy má drahá polovička, já si vyhřívat sedadlo nesmím, zakázala mi to kvůli možnosti šíření mé genetické informace dále ), že na 100 % se nic neděje a na 25 % jo, možná to opravdu tu 100 % při nějakých příležitostech ani nepustí, aby bylo dost šťávy na ostatní věci. Nebo je to prostě možná jen rozbité. Ale u poslední Fábie vím, že se mi odpojoval i tempomat, když bylo málo šťávy, tak proč by ne takový žrout jako sedačky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rdrahota Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 Ahoj všichni, u Roomstera mi (tedy manželce)přestal vyhřívat podsedák a vyhřívá pouze opěradlo. Je jedno, jestli je to na 1 nebo na 2. Nemáte někdo potuchu, co s tím? Díky moc za tipy :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 Bude to nejspíš vadnou vyhřívací dečkou v sedáku, takže výměna.. Jestli se o sedadlo opřel někdo kolenem a podobně, tak se to muže snadno stát... Ale už se to tady někde řešilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 7. Březen 2016 Sdílet Vloženo 7. Březen 2016 Také mi odešel podsedák...v záruce vyměněno. Teď to hřeje jak vo život...na 2 stupeň fak jen chviličku a hned na 1...A připadá mi, že to i hřeje víc u mého R než u manželky Olll. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 11. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2016 (editace) Ahoj omlouvám se ze otevírám starší téma ale snad někdo poradi. Blbne me vyhrivani sedacky řidiče. Rekl bych ze je špatný vypínač. Na 2. Stupeň to nejde pořádne zapnout. Cvaknu ale led ne sviti az když přepnu na 1. Stupeň a znovu na 2. A silněji tak to někdy jde. Někdy az na 3. Pokus. Jde nějak lehce vytáhnout ten vypínač a vyměnit? Jak to sviti tak to jede dobře. A 1. Stupeň funguje normálne. Ještě v zimě to vpohode jelo :/ Editováno: 11. Srpen 2016, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 12. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2016 (editace) Nevylial si tam niečo sladké alebo lepkavé? Mne chodilo ťažšie jedno tlačítko po tom, ako tam skončila nejaká sladká malinovka alebo káva (neviem koho napadlo dávať tlačítka k držiaku na poháre). Ak je to aj tvoj prípad, skús to prečistiť niečim, čo nebude vadiť kontaktom a nie je to ani lepkavé (nejaký lieh, alebo niečo podobné) a aplikuj tak, aby to stieklo aj okolo tých prepínačov. S trochou šťastia to rozchodíš. Ak nie, tak ti neostáva nič iné, len to rozobrať, ale neviem ako. Keď si to premietnem v hlave, mám taký pocit, že celý ten stred je jeden kus plastu, takže to bude "zábava" dávať dole. P.s.: Inak pochvala za to, že si vyhľadal staršie vlákno a nezakladal si nové. Editováno: 12. Srpen 2016, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 Já našel stare téma ale už jsem ho nemohl najít jestli me došla odpověď za nějake 2 roky co auto mam se me tam nic nnevylilo. Nic do tech držáků tekutého nedávám. Mam tam voňavky plechove a drobnosti. Takže jedině zajet do škody ať me to vymění a obětovat peníze :/ Já bych ho po lámal. Myslel jsem ze to jde jen tak vyloupnout z boku šroubovákem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
icosom Vloženo 20. Září 2017 Sdílet Vloženo 20. Září 2017 Potreboval by som poradiť...Mám fabiu IIFL elegance a teda už pôvodne vyhrievané sedačky. Podarilo sa mi zohnať lepšie a krajšie sedačky v prevedení Monte Carlo (vraj z rapida) a aj som ich namontoval. Nepríjemná správa ma ale stihla keď som sa dozvedel,že vraj nie je možné sprevádzkovať vyhrievanie. Fakt je že konektor vyhrievania na pôvodných sedačkách je iný ako na tých z Monte Carla. Tie sú podľa štítka vyrobené v roku 2015. Moja predstava bola že z pôvodných odcvaknem konektory a prehodím ich do tých druhých. Elektrikár mi ale dnes povedal ,že s tým bude problém. Vraj ten systém vyhrievania a aj samotné zapojenie je úplne odlišné a nie je to možné spárovať. Moc nechápem celej problematike,vedel by niekto vysvetliť koreň problému? Nechcem sa zriecť vyhrievania a keď sa to skutočne nedá vyriešiť,nechám si pôvodné a Monte Carlá predám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 22. Září 2017 Sdílet Vloženo 22. Září 2017 Asi máš 2 možnosti. Buď sehnat rapidovou jednotku pro vyhřívání sedaček a dobastlit si ji do Fabky. A nebo přepojit konektory na serio-paralerní fabiacké zapojení. Základem jsou topítka v sedačce a opěradle. Ty jsou u obou. Ve Fábii se zapojují paralerně na 12V, pro plný výkon topení. Nebo seriově pro 1/4 výkon. Tak jen je správně zapojit. Rapid asi reguluje podle odporu topidel. Se zahřívánim se odpor mění. Ale jak jsem se tak zběžně díval do schématu Rapidu, tak nemá termostatickou pojistku pro přehřátí. Když ji tam mít nebudeš tak si musíš dávat pozor aby se ti nespálila p - - - l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
icosom Vloženo 22. Září 2017 Sdílet Vloženo 22. Září 2017 Díki za radu,takže riešenie by sa našlo...z toho mám celkom dobrú náladu. Pozdávala by sa mi spomínaná jednotka pre vyhrievanie sedačiek z rapida. Mohol by si mi ju nejako pomôcť identifikovať aby som presne vedel čo mám zháňať? Či už podľa čísla dielu alebo fotky ,proste aby som nekúpil nejakú blbosť. Nerád sa zriekam tých sedačiek,sú fakt veľmi vydarené... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 22. Září 2017 Sdílet Vloženo 22. Září 2017 Nevím, Rapida neznám, jen jsem se podíval do schemat. Zkus Goooglit http://www.htcar.cz/vyhrivani-sedadel-skoda-rapid-orig-pro-2-sedadla a nebo se podívat do nějakého Rapidu. Jednodušší by ale bylo to přepojení s původníma spínačema. Elektrikář by si s tím určitě poradil. Schémata jsou tady na webu. https://forum.skodahome.cz/topic/131796-dílenská-příručka-a-učební-pomůcky-fabia-ii-roomster/?do=findComment&comment=2021188 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
icosom Vloženo 22. Září 2017 Sdílet Vloženo 22. Září 2017 Skúsim to prebrať z nejakým elektrikárom,snáď existuje nejaké riešenie...Pôvodné sedačky ešte mám,takže napríklad konektory mám k dispozícii.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
icosom Vloženo 23. Září 2017 Sdílet Vloženo 23. Září 2017 (editace) Potreboval by som poradiť...Mám fabiu IIFL elegance a teda už pôvodne vyhrievané sedačky. Podarilo sa mi zohnať lepšie a krajšie sedačky z Rapida v prevedení Monte Carlo a aj som ich namontoval. Nepríjemná správa ma ale stihla keď som sa dozvedel,že vraj nie je možné sprevádzkovať vyhrievanie. Fakt je že konektor vyhrievania na pôvodných sedačkách je iný ako na tých z Monte Carla. Tie sú podľa štítka vyrobené v roku 2015. Moja predstava bola že z pôvodných odcvaknem konektory a prehodím ich do tých druhých. Elektrikár mi ale dnes povedal ,že s tým bude problém. Vraj ten systém vyhrievania a aj samotné zapojenie je úplne odlišné a nie je to možné spárovať. Moc nechápem celej problematike,vedel by niekto vysvetliť koreň problému? Iba veľmi nerád by som sa zriekal vyhrievania... Editováno: 23. Září 2017, autor: icosom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 23. Září 2017 Sdílet Vloženo 23. Září 2017 (editace) ícosom: Vybral jste si docela oříšek. fabia II a rapid mají docela odlišné systémy výhřevů sedadel. Pouhé přepinování nepomůže. Fabia využívá termospínač v sedáku řidiče a jiný systém řízení výhřevu. Musel by jste tam termospínač dodat (s tím nemám zkušenosti), nebo ho obejít (ale přišel by jste o regulaci a sedačka by se mohla přehřát, nechci rovnou tvrdit zapálit...). Porovnejte zapojení v dílenské příručce Fabie a Rapida a bude Vám jasno.... Netvrdím, že se to nedá vyřešit, ale byl by to docela děsivej bastl. Editováno: 23. Září 2017, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
icosom Vloženo 23. Září 2017 Sdílet Vloženo 23. Září 2017 Dík pekne,moc sa mi nepotešil ale beriem to reálne Mám stiahnutú dielenskú príručku k fabii,už som ju prešiel ale nedarí sa mi nájsť potrebné schémy. Na rapida zatiaľ nemám žiadny materiál...ak by si náhodou vedel o nejakom linku pošli mi ho prosím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 23. Září 2017 Sdílet Vloženo 23. Září 2017 S0066090015-Základní_vybavení__(7L3)__od_.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 23. Září 2017 Sdílet Vloženo 23. Září 2017 Tedy aspoň doufám, že FII a FII Facelift mají stejné schéma výhřevu sedadel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
icosom Vloženo 23. Září 2017 Sdílet Vloženo 23. Září 2017 Dík moc, ja sa k tomuto momentálne neviem vyjadriť ale v pondelok to preberiem s jedným skúseným autoelektrikárom a keď on povie že to nepôjde sprovozniť tak to vzdám...Ešte ostáva jedna posledná možnosť. Pôvodné sedačky som ešte nepredal takže aký máš názor na prekládku vyhrievania do monte carlo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 23. Září 2017 Sdílet Vloženo 23. Září 2017 Tak do toho bych nešel vůbec. Ještě máš šanci udělat totál prasárnu, kterou bych tedy taky nedělal. Zapojit ten výhřev na tvrdo jen přes nějaký vypínač. Alespoň bych to tedy napojil na napájení, které je v případě vypnutí zapalování bez napětí. Ale jak říkám, je to prasárna, kterou velmi nedoporučuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.