milans14 Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 Zdravím, prosím o vaše názory pokud by jste se rozhodovali mezi těmito vozy do čeho by jste šli?? Díky za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
charlie_s Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 Já už mám vyřešeno, Yeti. Doporučuji probrouzdat klubová fora Kia/hyundai na téma výrobky z Nošovic a ze Slovenska. Jinak, zlatý konfigurátor u Škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
týráček Vloženo 9. leden 2011 Sdílet Vloženo 9. leden 2011 Já mám teda vyřešeno, už jsem objednal Yetíka. Jsem sice škodovkář (nikdy jsem jiné auto neměl), ale nedávno jsem jel vedle nové Sportage a to auto se jim opravdu povedlo (myslím venkovní design), Ještě jsem s tím nejel ani v tom neseděl, ale zvenčí je to auto parádní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 9. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2011 Já mám teda vyřešeno, už jsem objednal Yetíka. Jsem sice škodovkář (nikdy jsem jiné auto neměl), ale nedávno jsem jel vedle nové Sportage a to auto se jim opravdu povedlo (myslím venkovní design), Ještě jsem s tím nejel ani v tom neseděl, ale zvenčí je to auto parádní. Ahoj, abych pravdu řekl,tak když jsme se rozhodovali co koupit, tak na 1. místě byla škodovka - nakonfigurovali jsme ROMSTER SCOUT a YETI. Pak jsem uviděl novou KIA SPORTAGE a dost mě chytla.Tu "škodovku" jsme vybírali vlastně proto,že prodejnu,servis .... máme cca 300 m. od baráku. Dokonce už vím, jaké slevy bychom na jednotlivé vozy dostali.No fakt jsem si nemyslel,že budu řešit takové dilema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robilad Vloženo 9. leden 2011 Sdílet Vloženo 9. leden 2011 taky jsem se rozhodoval mezi Yetim a Sportagi. Svezl jsem se hned po sobě v Yetim 2.0 TDI 81 kW 4x4 a pak Sportage 1.6 benzín a poté taky 1.2 TSI a Sportage 2.0 4x4 diesel. Celkově Sportage hezčí zvenčí (jak pro koho), lepší sedačky vpředu a hlavně vzadu, mnohem více místa vpředu i vzadu, mnohem větší kufr, 7 letá záruka a diesel je mnohem tišší než diesel u Škodovky. Benzín Kie super pro normální ježdění, je rychlejší než 1.2 TSi v Yetim ve zrychlení na 100 km/h, ale probírá se až u 2000 ot/min. Yeti zabere už v 1500. 1.6 v Kie mě přijde ještě lépe odhlučněná, než vychvalovaná 1.2 TSI v Yetim. Při stání není absolutně slyšet. Na čem asi nejvíc zamakali u Kie, je přejezd nerovností a hluk od kol. Paráda, schválně jsem projížděl díry a v interiéru nebylo nic slyšet,jen se auto lehce zhouplo (Sportage má ale vyšší pneu). Největší nevýhoda kie je výhled z auta - dopředu a hlavně dozadu, tam není vidět vůbec nic. Parkování je děs (ale všechno je věc zvyku). Parkovací senzory nutností,lépe kamera. Co se týče automatu, DSG v Yetim je znatelně lepší než automat ve Sportagi. Další nevýhoda Kia je cena-naprostý základ za 450 v 1.6 benzínu a nemožnost slevy. U Yetiho máš za 450 už slušně vybavenou 1.4 TSI. Kdybych nehleděl na cenu, koupil bych Sportage. Takhle u mě zvítězil Yeti, i kvůli pravděpodobně vyšší zůstatkové ceně při pozdějším prodeji. Já jsem ale chudý student co kouká na value for money, Kia je pro mě moc drahá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 14. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2011 Zdravím, tak dnes jsem obdržel cenovou nabídku od prodejce na YETI a KIA SPORTAGE: NABÍDKA AUTOMOBILU Popis Částka v Kč Škoda Yeti Aktive 1,2 TSi 77kW 402800 Bílá Candy (UNI) 0 MAXI DOT 5000 SUNSET 4900 Asistent rozjezdu do kopce 2000 Bederní opěry na sedadle řidiče a spolujezdce 1500 DO centrálního zamykání 4000 Kola z lehké slitiny DOLOMITE 17“ 16700 Ochranné boční lišty dveří černé 1200 Paket pro špatné cesty 5300 Přední mlhové světlomety s Corner funkcí 7500 Rádio SWING 11600 Ukazatel kontroly tlaku v pneumatikách 1800 Cena celkem vč. DPH 484201 Sleva (vč. Slevy ZTP/P) -74301 Cena po slevě vč. DPH 409900 Cena po slevě bez DPH 341583 Příslušenství: Dekorativní ochranná lišta zadního nárazníku (ALU dekor) 1109 Koncovka výfuku 555 Mechanické zabezpečení zpátečky (Construct) 8200 Offroad paket – rozšíření blatníků (vč. Montážního materiálu a práce) 8600 Prahové lišty černé 635 Textilní koberce PP 802 Cena celkem příslušenství vč. DPH: 19901 NABÍDKA NA KIA SPORTAGE: . NABÍDKA AUTOMOBILU Popis Částka v Kč Kia Sportage 1,6 GDi 4x2 99kW Aktive Plus 449980 Lak UNI 0 Přední mlhové světlomety Corner + dešťový senzor 10000 Zatmavená boční a zadní skla vč. 3. brzdového světla 5000 Zadní parkovací asistent 10000 Cena celkem vč. DPH 474980 Sleva (vč. Slevy ZTP/P) -38000 Cena po slevě vč. DPH 436980 Cena po slevě bez DPH 364150 Váše názory na slevy?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ranek1 Vloženo 14. leden 2011 Sdílet Vloženo 14. leden 2011 Zdravím, řeším stejné dilema. Taky budu kupovat auto na ZTP/P a nemohu se rozhodnout. Mám strach ze spotřeby u 1.2 TSI a 1.6TDI dělají pouze eko, tu nechci. Neví, zda mám počkat na modelový rok 12, zda se neobjeví 1.6TDI v základní nabídce, no a 2.0TDI je už dost drahá pro soukr. účely, tak aby měla slušnou výbavu. Slevu YETI : pokus se ukecat prodejce na víc. 13% dáva fabrika a on ti přihodil asi další 2% ze svého. To se mi zdá málo, nevím možná se mýlím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 15. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2011 Zdravím, řeším stejné dilema. Taky budu kupovat auto na ZTP/P a nemohu se rozhodnout. Mám strach ze spotřeby u 1.2 TSI a 1.6TDI dělají pouze eko, tu nechci. Neví, zda mám počkat na modelový rok 12, zda se neobjeví 1.6TDI v základní nabídce, no a 2.0TDI je už dost drahá pro soukr. účely, tak aby měla slušnou výbavu. Slevu YETI : pokus se ukecat prodejce na víc. 13% dáva fabrika a on ti přihodil asi další 2% ze svého. To se mi zdá málo, nevím možná se mýlím. Zdravím, YETI 1,2 TSI jak sem se tady díval se bere celkem dost,tak si myslím,že se spotřebou to nebude asi tak hrozné.Co se týče slevy co mám zatím "vymejlováno" od dvou prodejců tak konkrétně na YETI oficiálně dává Škodovka na ZTP/P 14%- jestli něco dá navíc auto salón je věc jiná-osobní jednání jsem prozatím nezkoušel.Nabídku jsem na dotaz obdržel e-mailem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 Zdravím, YETI 1,2 TSI jak sem se tady díval se bere celkem dost,tak si myslím,že se spotřebou to nebude asi tak hrozné.Co se týče slevy co mám zatím "vymejlováno" od dvou prodejců tak konkrétně na YETI oficiálně dává Škodovka na ZTP/P 14%- jestli něco dá navíc auto salón je věc jiná-osobní jednání jsem prozatím nezkoušel.Nabídku jsem na dotaz obdržel e-mailem. S 1.2TSI jezdím po rovině (s tempomatem) se spotřebou cca 5.7l/100km (okamžitá spotřeba je někde kolem 3.5l/100), přes kopce cca 6.6l/100km. Pokud bude auto obsazené a bude se tomu "šlapat na krk", tak není problém v kopcích jezdit za 8-9l/100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ranek1 Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Děkuju za odpověď na spotřebu, ale nevím zda u motoru 1.2TSI je "šlapání na krk" můj styl jízdy. Jsem postarší pán, tak už jezdím pomaleji na 90 tak 120 až 130 a dálnici 140 až 150, pokud nepředjíždím. Mám slíbené autíčko na víkend v 1.2, ale je úplně "syrové", tak jsem zvědav. Musím taky vyzkoušet, zda se tam vejde do verze bez rezervy invalidní vozík. Pokud ne, tak jsem v prd... . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 S tim "syrovym" autem pozor - ja jsem jel na predvadecce s uplne novym Yeti 1.2 a asi i proto jsem nekoupil 1.2TSI, ale 2.0TDI. Prislo mi to takove mdle - tady to ale vsichni hrozne chvali, tak nevim . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 17. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Děkuju za odpověď na spotřebu, ale nevím zda u motoru 1.2TSI je "šlapání na krk" můj styl jízdy. Jsem postarší pán, tak už jezdím pomaleji na 90 tak 120 až 130 a dálnici 140 až 150, pokud nepředjíždím. Mám slíbené autíčko na víkend v 1.2, ale je úplně "syrové", tak jsem zvědav. Musím taky vyzkoušet, zda se tam vejde do verze bez rezervy invalidní vozík. Pokud ne, tak jsem v prd... . Zdravím, tak teď jsem nepochopil Vaše obavy ohledně inv. vozíku.Vy máte v plánu dávat vozík do kufru nesložený??Já tedy nevím,kde je v YETI uložená rezerva,ale my máme krátkou "FABKU",manželka si přesedne do auta,já vozík složím a postavím do kufru a zajistím.Takhle bych to dělal i v YETI.Můžete mi osvětlit Vaše obavy? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarek95 Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Zdravím, tak teď jsem nepochopil Vaše obavy ohledně inv. vozíku.Vy máte v plánu dávat vozík do kufru nesložený??Já tedy nevím,kde je v YETI uložená rezerva,ale my máme krátkou "FABKU",manželka si přesedne do auta,já vozík složím a postavím do kufru a zajistím.Takhle bych to dělal i v YETI.Můžete mi osvětlit Vaše obavy? Děkuji. Pokud má Yeti rezervu, tak je dno kufru kousek pod úrovní nakládací hrany a po plato má kufr výšku cca 45 cm. Bez rezervy je tam cca 15 cm navíc a když sundám plato tak ještě mnohem víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ranek1 Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Dobrý večer, vozík dávám do auta složený, ale jeho výška bez odmontování kol je 98 cm, a Yeti má taky údajně výšku bez rezervy také 98cm pod strop. Jak píšete, že jej dáváte do Fa, tak mne se do Fa II nevejde (malá výška od podlahy do stropu) a kola nechci sundavat. A to vozím inv. vozík pro dítě (14let), nevím jak jsou vysoké pro dospělé, ale předpoklákám, že stejně. PS rezerva je v kufru a je zakryta zvýšenou podlahou (není výlisek v podlaze kufru, jako máte v F nebo v O), a pokud tam rezerva není je podlaha níž (vznikne schod do kufru) a zvýší se celková výška. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 17. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Dobrý večer, vozík dávám do auta složený, ale jeho výška bez odmontování kol je 98 cm, a Yeti má taky údajně výšku bez rezervy také 98cm pod strop. Jak píšete, že jej dáváte do Fa, tak mne se do Fa II nevejde (malá výška od podlahy do stropu) a kola nechci sundavat. A to vozím inv. vozík pro dítě (14let), nevím jak jsou vysoké pro dospělé, ale předpoklákám, že stejně. PS rezerva je v kufru a je zakryta zvýšenou podlahou (není výlisek v podlaze kufru, jako máte v F nebo v O), a pokud tam rezerva není je podlaha níž (vznikne schod do kufru) a zvýší se celková výška. Dobrý večer, zřejmě máte pro dítě jiný typ vozíku,já jsem teď měřil složený vozík,má na výšku 82 cm - měřeno od kol po ručky.Vozík je klasika od firmy "KURY". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ranek1 Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Dobrý večer, zřejmě máte pro dítě jiný typ vozíku,já jsem teď měřil složený vozík,má na výšku 82 cm - měřeno od kol po ručky.Vozík je klasika od firmy "KURY". Zdravím. máme vozík "MEDICCO", asi je vyšší, ale vypadá jako klasika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar1tin Vloženo 14. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2011 No já to právě taky řeším, Sportage versus Yeti, jdu teda jen po naftové verzi. U Kie je velké plus ta sedmiletá záruka, ale přece jen je to Korejec, i když vyráběný na Slovensku. Cenově je obojí také srovnatelné, jen mám obavy z kvality Kie, zatím se těžko shánějí reference. Taky jsem slyšel, že Yeti se má v roce 2012 prodávat po faceliftu a drobných úpravách, tak nevím, co je na tom pravdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Tak vzhledem k tomu, ze je Yeti na trhu od 2009, tak by facelift v 2012 byt mohl. Kie bych se vubec nebal co se tyka kvality. Projed obe auta a uvidis . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Facelift urcite nebude skor ako v roku 2013. Skor to tipujem na na koniec roka 2014. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yetifan Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 No já to právě taky řeším, Sportage versus Yeti, jdu teda jen po naftové verzi. U Kie je velké plus ta sedmiletá záruka, ale přece jen je to Korejec, i když vyráběný na Slovensku. Cenově je obojí také srovnatelné, jen mám obavy z kvality Kie, zatím se těžko shánějí reference. Taky jsem slyšel, že Yeti se má v roce 2012 prodávat po faceliftu a drobných úpravách, tak nevím, co je na tom pravdy. Ja viem, ako Ti je... To mi ver... ale uz som to po tazkom vnutornom suboji "srdce vs. rozum" = "Sportage vs. Yeti" rozsekol - vyhral a objednal som YETI ! (aj vdaka info a radam kolegov z fora... dik este raz!) Nie je sice taky "trendy" ako Sportage, ale ma viac vychytavok a praktickych vlastnosti, ktore KIA nevie ponuknut ani za priplatok... (variabilita zadnych sedaciek a teda priestor ako v dodavke ked treba, do roviny sklapatelna sedacka spolujazdca, AFS, Corner hmloviek podla natocenia volantu a nie az "na smerovku", vyhrievanie celneho skla - v zime bude k nezaplateniu, dvojita slnecna clona - v lete tiez k nezaplateniu, ovladanie okien a zrkadiel dialkovym, ... , no a v neposlednom rade urcite moznosti zliav a ich kombinovanie...). Facelif pre YETI je asi v nedohladne, ale ked si ho trosku "vytunujes" k obrazu svojmu... "7" je naozaj viac ako "2" (resp. "4"), ale ruku na srdce, kedy sa zvycajne zacnu prejavovat zavady? Nieco mozno v prvom roku a potom az neskor, az zaruka nebude... Skratka, pre mna YETI ! Ale rozhodnut (a dobre...) sa musis sam... YetiFan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sulda1 Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Těch 7 let bych bral s rezervou. Rozhodně to neznamená, že nebude muset člověk 7 let nic platit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar1tin Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Zatím na to nespěchám, takže budu sbírat rady a informace o obou vozech, uvítám cokoliv pozitivního i negativního, taky jsem mírně přikloněn k Yetimu více, než ke Kii, momentálně vlastním Fabii 1,9 TDi, deset let starou, až až na pár prkotin slouží dobře a to má najeto 190 000km. Ale až na, a z toho mám trochu obavy, dvouhmotový setrvačník, který mi začal ve 170 000km cukat tak, že jsem ho musel nechat vyměnit, samozřejmě ne za žádnou náhradu, ale opět od značkového výrobce a po asi 15 000km mi začíná za studena opět cukat, po zahřátí motoru to nedělá, ale cítím, jak se to pomalu stupňuje. Pokud bych bral Yetiho, tak jedině v naftě a tam se dávají jedině dvouhmotňáky. Na druhou stranu, ta Kia ho má také. Prostě Škodovku mám odzkoušenou, Kia je pro mě neznámé území, i když vím, že co se týká kvality, tak i Korejci se za posledních pár let hodně vyšvihli. Je to fakt DILEMA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikas Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Ještě doporučuju se podívat kolik stojí náhradní díly. Do budoucna také určitě důležitá věc. U KIA jsou 2x-3x dražší než pro škodovku. Vzhled je individualní, ale zadní část KIE je opravdu děs. Jen se na to chvilku zadívejte. A jinak moderní vzhled u KIE poletí tak 2 roky, pak už bude outfit. Yeti má neutrální vzhled a určitě tak i za pár let se bude stále líbit. Yeti forever.:-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
supermaster Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 Rozhodoval jsem se podobně. Ještě byl v našem hledáčku korejec iX35 a Nissan Q. Svezl jsem se v Sportage, iX35, Yetim. Svezení subjektivně pěkné ve všech třech Měl jsem však možnost srovnávat všechna tato auta na výstavě, kde stála téměř vedle sebe. Hlavně tedy zevnitř, co se interiéru a výhledu týče. Yeti s přehledem vyhrál - Korejci mají výhled mizerný, připadal jsem si (ve srovnání s Yetim) jako v tanku. Jak iX35 tak Sportage se mi líbí - ale - nejsem si jist, co budu říkat za dva, tři roky. Podle mne je tento design nápaditý, ale brzy se okouká. Yeti je oproti tomu nadčasový, osobitý... Yeti má jednu výhodu (která ho sice degraduje designově na krabici, zvláště oproti zmíněným vozům, ale zase to je praktičtější) a to je kufr. Velikostně je tařka shodný s výše zmíněnými auty (nenechte se zmást papírovými rozměry, koukněte a vyzkoušejte v reálu) ALE díky tomu že nemá kufr zadní část zkosenou ale rovnou, mohu tam např. kočárek postavit a ještě se mi tam vejde 45kg Ridgeback Vyzkoušeno. Co hrálo podstatnou roli (i když ne nejdůležitější) bylo to, že koncernové vozy nepadají z ceny tolik, jako kterýkoli korejec. Takže pokud koupím Škodu a korejce teď za stejný peníz, rozhodně za čtyři-šest let prodám za více Škodu. To je zkrátka fakt a můžeme s tím nesouhlasit, ale to je vše, co se s tím dá dělat Tak, hezké rozhodování, já už mám vybráno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELZ Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 kočárek postavit a ještě se mi tam vejde 45kg Ridgeback Vyzkoušeno. Tak na toto som zvedavy aj ja ... uz mam objednane a budem vozit labradora podobnych rozmerov ... zhruba kolko percent z kufru Yetiho ti zabral pes? Da sa tam zmestit aj rodinna batozina ci ju bude treba vozit na streche? (prepokladam, ze medzipodlahu nemas) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.