Přejít na obsah

Otevření kapoty motoru na OII


Gowster

Doporučené příspěvky

Hlavně je mi divný, že když auto dostane šťávu (třeba přes startér) tak sice funguje alarm (houká), ale dálka ne (nejde odemknout)... to mi hlava nebere.

 

Jinak tyhle metody typu "drž se pravou rukou za levé ucho a skákej po jedné noze 2x kolem auta ve směru hodinových ručiček a pak odemkneš" jsou fakt vtipný - zajímalo by mě, kdo to vymejšlí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si nemůžu pomoc, ale mám takový pocit že kolegové způsobem který jsem popsal nahoře otevřeli naší firemní O2 když jí v mrazu přes noc vypověděla baterka... ale je pravda že tam nemáme alarm ani imo. Pokud si někdy vzpomenu tak se jich zkusím zeptat.

 

No a když tedy auto nejde otevřít tak bych asi šel cestou nejnižších ztrát - vyrazit nejlevnější okno skrz které se dá dostat do auta a otevřít haubnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 3 roky později...

Prosím o radu, ako sa dostať ku zaseknutému zámku  kapoty Octavia 2 r.2008, pred facelift, prípadne ako ho uvoľniť. Po kontrole v jednom odbornom zariadení mi tak zavreli prednú kapotu, že ju už nemôžem otvoriť. Páčka u vodiča kladie iba slabý odpor, ale po uvoľnení sa vráti do východzej polohy. Kapotu nepovysunie. Lanko by teda nemalo byť roztrhnuté. Skúsil som odborný servis, žiaľ smola, až za dva týždne. Možnosť násilne vybrať ľavý svetlomet a dostať sa ku spojke lanka asi nepomôže, pretože predpokladám, že nie je rozpojené. Neviem, či by pomohlo vytrhnutie prednej masky a tým prístup k 2 skrutkám, upevňujúcim zámok kapoty a tým zdvihnúť kapotu aj so zámkom. Prosím, ak niekto viete, poraďte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázkou je proč to vlastně nejde otevřít. Šprajcla se kapota (pohnul se zámek), nebo je utržené lanko? Vzpříčenou kapotu můžeš zkusit pořešit jejím přimáčknutím, případně s ní zkus pohnout do strany pomocí vhodného páčidla (dřevěný špalík a podobně).

 

Utržené lanko se dá vyřešit kusem drátu, ale musíš přesně vědět, kam s ním. U některých aut se dá kapota celkem jednoduše vyháknout kusem klacku prostrčeným spodem (po sundání krytu motoru) - nevím, ale jestli je na to u octavie dostatek místa.

 

Objel bych pár servisů a dřív nebo později určitě narazíš na někoho, kdo to během pár minut vyřeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaseknutá predná kapota Oct II OTVORENÁ. Značkový servis a ochotní ľudia pomohli. Bolo rozpojené lanko v spojke nad svetlometom. Dole išlo ľavé predné koleso a následné odstrojovanie smerom ku ľavému svetlometu. Celkový čas asi 1,5 hod. Wittmannovi ďakujem za rady.

ie lanka v spojke. Časovo asi 1,5 hod.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 rok později...
  • o 3 roky později...

Koupil jsem před pár dny Octavia 2 před facelift a nemuzu otevřít přední kapotu, jedinkrát jsem jí otevřel a měl jsem s tím problém a teď už jí otevřít  nemohu. Má někdo nějakou radu ?když tahám za páku z kabiny tak prostě nezatáhne je tvrdá.

Editováno: , autor: Honza Fisa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já bych naopak, ať tě kapotu někdo zamačkává dolů, aby se otvírací mechanizmus uvolnil, pak půjde snáze zatáhnout za otvírací páku. Hlavně za to moc netahej, ať to neutrhneš. A až to otevřeš, tak pohyblivé díly mechanizmu a třecí plochy namazat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Dobrý den,

Vítejte všichni na fóru. Mám následující problém a velmi bych vás chtěl požádat o radu. Kvůli nemoci byl dlouho nevyužívaný otecův automobil (Octavia 2 Combi z roku 2006) a vybila se baterie, zároveň je poškozený zámek na straně řidiče (klíč jde jen do poloviny). Zkoušel jsem aplikovat WD40, ale nepomohlo to, a tak jsem přestal dále zkoušet s klíčem. Při prohledávání internetu jsem narazil na tři řešení nouzového otevření kapoty:

 

1) Demontáž mřížky a vyklopení plastu, ve kterém je lanko (Demontoval jsem mřížku, bohužel ve mé verzi jsou ty plasty jinak postavené a nepohnou se ani o půl centimetru):

https://youtu.be/SSPZKp4sGCY?t=87

 

2) Demontáž motorového krytu a dostání se spodem k lanku pomocí delší tyče (Odstranil jsem kryt, bohužel nevidím žádné lanko nikde):

https://ibb.co/4sRYrC9

 

3) Připojení kladného pólu alternátoru a záporného pólu na motorovou skříň (to jsem ještě nezkoušel, právě nabíjím malou 12V baterii ze skútru).

 

Prosím o radu, zda existuje v této verzi nějaký jiný způsob, nebo pokud máte nějaké další tipy, budu velmi vděčný.

357506164_2011569045867395_589231883325085704_n.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...