MaVac Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Zajímalo by mne, jestli by bylo možné vzít 6-kvalt z Octavie II a dát ji do Fabie II. Teoreticky jde o stejné motory, takže by to jít mělo, ale zajímalo by mne jestli by to mělo nějaký smysl. Třeba se nevejde do motorového prostoru nebo je spočítaná/spřevodovaná na větší auto a na Fabii by to rozumně nefungovalo. Vyjádřil by se k tomu někdo, kdo tomu rozumí? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Uz sem o tom nekde cetl debatu, odbornici se vyjadrili, ze 6-kvalt se do Fabie II proste nevejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 (editace) Stačí vzít metr a změřit volné místo mezi přírubou motoru a levým podběhem u fábule a u kokty - a hned bude jasno, co se vejde a co ne. Ale když už se do i dvojkové fábule dodává šestikvaltová automatika DSG, přičemž obecně se tvrdívá, že automat je rozměrově větší a těžší než manuál, myslím že je to jen politika koncernu - nedodávat do F2 (a potažmo tak i do Rooma) šestikvalt v manuálu a ne jen absence pár centimetrů místa... Přitom krouťák většiny motorů je dnes takový, že by pro jízdu po dálnici a pouze překonání jízdních odporů ta šestka bohatě stačila - a motor by si ve 130km/h broukal někde na 2500rpm se spotřebou rozhodně nižší, než dnešních zhruba 8,5-9 litrů při 3800-4000rpm... Já bych se tedy za 6-kvalt rozhodně přimlouval - mně osobně takový rychloběh docela chybí. Snad se dočkáme a někdo takovou převodovku instalovatelnou na místo koncernové nejen vymyslí (koncern ji vymyšlenou zaručeně má - a bezpečně zamčenou do trezoru, resp. vyráběnou POUZE PRO NĚKOHO), ale i nechá homologovat a začne prodávat... Editováno: 22. leden 2011, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wejw Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 7kvalt dsg ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 DSG je menší než 6kvalt aisin,aspon jsem to porovnal očima.Je nějaká firma co to předělá a dá do mechanické 6 stupen,aji se to tady řešilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 Přitom krouťák většiny motorů je dnes takový, že by pro jízdu po dálnici a pouze překonání jízdních odporů ta šestka bohatě stačila - a motor by si ve 130km/h broukal někde na 2500rpm se spotřebou rozhodně nižší, než dnešních zhruba 8,5-9 litrů při 3800-4000rpm... Já bych se tedy za 6-kvalt rozhodně přimlouval - mně osobně takový rychloběh docela chybí. U TSI to točí ve 130km/h 3000 ot. na pětku,což myslím není špatný. U HTP šestka,tak to nevím,jak by to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 htp a 6,nikdy to je stejný,jak bys u motorky dal omezovač otáček třeba na deset tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 U TSI to točí ve 130km/h 3000 ot. na pětku,což myslím není špatný. U HTP šestka,tak to nevím,jak by to dopadlo. Já nemluvil za haťapkáře, já mluvil za sebe - 1,4 16V 63kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 Tak s 1.4 16V už asi moc nepočítají... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 1.6 by šestka velmi pomohla., bohužel, prej se tam mechanická 6ka nevejde. Kdyby to nebylo drahý a byla by dobrá pověst firmy, asi bych do toho zkusil jít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuprt Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 Tak fabia je na 6kvalt lehký auto. Tak se v těžkosti moc 5ka ve fabii od 6ky v octávce moc neliší hlavně u TSi a nižší převody u 6kv jsou kratší aby auto lépe akcelerovalo. Vyskoušený to nemám ale někde jsem to četl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 10. Březen 2011 Sdílet Vloženo 10. Březen 2011 VW Polo 1,2 TSI 77 kW - 6 kvalt. Za ty penize co sem dal za drncici Fabii 1,2 TSI 63 kW - 5 kvalt, sem ho mohl mit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. Březen 2011 Sdílet Vloženo 10. Březen 2011 A přitom platforma F2 - Polo - A2 - Seat (?Ibiza?) je (údajně) plně shodná - to znamená základní agregáty, podvozkové a nosné karosářské díly by se neměly vůbec nebo nanejvýš minimálně lišit = ergo kladívko, je tím potvrzeno, že prostě vysocí soudruzi z Vlkohradu nedovolí nasadit do škodáren techniku, která je v jiné značce koncernu na stejné platformě naprosto běžně dostupná. Hanba jim... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEER Vloženo 20. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2011 A přitom platforma F2 - Polo - A2 - Seat (?Ibiza?) je (údajně) plně shodná - to znamená základní agregáty, podvozkové a nosné karosářské díly by se neměly vůbec nebo nanejvýš minimálně lišit = ergo kladívko, je tím potvrzeno, že prostě vysocí soudruzi z Vlkohradu nedovolí nasadit do škodáren techniku, která je v jiné značce koncernu na stejné platformě naprosto běžně dostupná. Hanba jim... Ibiza a Polo mají nový podvozek, FII podvozek zdědila po FI ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.