Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zajímalo by mne, jestli by bylo možné vzít 6-kvalt z Octavie II a dát ji do Fabie II. Teoreticky jde o stejné motory, takže by to jít mělo, ale zajímalo by mne jestli by to mělo nějaký smysl. Třeba se nevejde do motorového prostoru nebo je spočítaná/spřevodovaná na větší auto a na Fabii by to rozumně nefungovalo.

Vyjádřil by se k tomu někdo, kdo tomu rozumí? :-)

Uz sem o tom nekde cetl debatu, odbornici se vyjadrili, ze 6-kvalt se do Fabie II proste nevejde.

Stačí vzít metr a změřit volné místo mezi přírubou motoru a levým podběhem u fábule a u kokty - a hned bude jasno, co se vejde a co ne. Ale když už se do i dvojkové fábule dodává šestikvaltová automatika DSG, přičemž obecně se tvrdívá, že automat je rozměrově větší a těžší než manuál, myslím že je to jen politika koncernu - nedodávat do F2 (a potažmo tak i do Rooma) šestikvalt v manuálu a ne jen absence pár centimetrů místa...

Přitom krouťák většiny motorů je dnes takový, že by pro jízdu po dálnici a pouze překonání jízdních odporů ta šestka bohatě stačila - a motor by si ve 130km/h broukal někde na 2500rpm se spotřebou rozhodně nižší, než dnešních zhruba 8,5-9 litrů při 3800-4000rpm... Já bych se tedy za 6-kvalt rozhodně přimlouval - mně osobně takový rychloběh docela chybí. Snad se dočkáme a někdo takovou převodovku instalovatelnou na místo koncernové nejen vymyslí (koncern ji vymyšlenou zaručeně má - a bezpečně zamčenou do trezoru, resp. vyráběnou POUZE PRO NĚKOHO), ale i nechá homologovat a začne prodávat...

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

7kvalt dsg ;-) :p

DSG je menší než 6kvalt aisin,aspon jsem to porovnal očima.Je nějaká firma co to předělá a dá do mechanické 6 stupen,aji se to tady řešilo

Přitom krouťák většiny motorů je dnes takový, že by pro jízdu po dálnici a pouze překonání jízdních odporů ta šestka bohatě stačila - a motor by si ve 130km/h broukal někde na 2500rpm se spotřebou rozhodně nižší, než dnešních zhruba 8,5-9 litrů při 3800-4000rpm... Já bych se tedy za 6-kvalt rozhodně přimlouval - mně osobně takový rychloběh docela chybí.

U TSI to točí ve 130km/h 3000 ot. na pětku,což myslím není špatný. U HTP šestka,tak to nevím,jak by to dopadlo.

htp a 6,nikdy :help: to je stejný,jak bys u motorky dal omezovač otáček třeba na deset tisíc.

U TSI to točí ve 130km/h 3000 ot. na pětku,což myslím není špatný. U HTP šestka,tak to nevím,jak by to dopadlo.

Já nemluvil za haťapkáře, já mluvil za sebe - 1,4 16V 63kW.

1.6 by šestka velmi pomohla., bohužel, prej se tam mechanická 6ka nevejde. Kdyby to nebylo drahý a byla by dobrá pověst firmy, asi bych do toho zkusil jít.

Tak fabia je na 6kvalt lehký auto. Tak se v těžkosti moc 5ka ve fabii od 6ky v octávce moc neliší hlavně u TSi a nižší převody u 6kv jsou kratší aby auto lépe akcelerovalo. Vyskoušený to nemám ale někde jsem to četl.

  • 1 měsíc později...

VW Polo 1,2 TSI 77 kW - 6 kvalt. Za ty penize co sem dal za drncici Fabii 1,2 TSI 63 kW - 5 kvalt, sem ho mohl mit!

A přitom platforma F2 - Polo - A2 - Seat (?Ibiza?) je (údajně) plně shodná - to znamená základní agregáty, podvozkové a nosné karosářské díly by se neměly vůbec nebo nanejvýš minimálně lišit = ergo kladívko, je tím potvrzeno, že prostě vysocí soudruzi z Vlkohradu nedovolí nasadit do škodáren techniku, která je v jiné značce koncernu na stejné platformě naprosto běžně dostupná. Hanba jim...

  • 4 měsíce později...

A přitom platforma F2 - Polo - A2 - Seat (?Ibiza?) je (údajně) plně shodná - to znamená základní agregáty, podvozkové a nosné karosářské díly by se neměly vůbec nebo nanejvýš minimálně lišit = ergo kladívko, je tím potvrzeno, že prostě vysocí soudruzi z Vlkohradu nedovolí nasadit do škodáren techniku, která je v jiné značce koncernu na stejné platformě naprosto běžně dostupná. Hanba jim...

Ibiza a Polo mají nový podvozek, FII podvozek zdědila po FI ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.