Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zajímalo by mne, jestli by bylo možné vzít 6-kvalt z Octavie II a dát ji do Fabie II. Teoreticky jde o stejné motory, takže by to jít mělo, ale zajímalo by mne jestli by to mělo nějaký smysl. Třeba se nevejde do motorového prostoru nebo je spočítaná/spřevodovaná na větší auto a na Fabii by to rozumně nefungovalo.

Vyjádřil by se k tomu někdo, kdo tomu rozumí? :-)

Uz sem o tom nekde cetl debatu, odbornici se vyjadrili, ze 6-kvalt se do Fabie II proste nevejde.

Stačí vzít metr a změřit volné místo mezi přírubou motoru a levým podběhem u fábule a u kokty - a hned bude jasno, co se vejde a co ne. Ale když už se do i dvojkové fábule dodává šestikvaltová automatika DSG, přičemž obecně se tvrdívá, že automat je rozměrově větší a těžší než manuál, myslím že je to jen politika koncernu - nedodávat do F2 (a potažmo tak i do Rooma) šestikvalt v manuálu a ne jen absence pár centimetrů místa...

Přitom krouťák většiny motorů je dnes takový, že by pro jízdu po dálnici a pouze překonání jízdních odporů ta šestka bohatě stačila - a motor by si ve 130km/h broukal někde na 2500rpm se spotřebou rozhodně nižší, než dnešních zhruba 8,5-9 litrů při 3800-4000rpm... Já bych se tedy za 6-kvalt rozhodně přimlouval - mně osobně takový rychloběh docela chybí. Snad se dočkáme a někdo takovou převodovku instalovatelnou na místo koncernové nejen vymyslí (koncern ji vymyšlenou zaručeně má - a bezpečně zamčenou do trezoru, resp. vyráběnou POUZE PRO NĚKOHO), ale i nechá homologovat a začne prodávat...

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

7kvalt dsg ;-) :p

DSG je menší než 6kvalt aisin,aspon jsem to porovnal očima.Je nějaká firma co to předělá a dá do mechanické 6 stupen,aji se to tady řešilo

Přitom krouťák většiny motorů je dnes takový, že by pro jízdu po dálnici a pouze překonání jízdních odporů ta šestka bohatě stačila - a motor by si ve 130km/h broukal někde na 2500rpm se spotřebou rozhodně nižší, než dnešních zhruba 8,5-9 litrů při 3800-4000rpm... Já bych se tedy za 6-kvalt rozhodně přimlouval - mně osobně takový rychloběh docela chybí.

U TSI to točí ve 130km/h 3000 ot. na pětku,což myslím není špatný. U HTP šestka,tak to nevím,jak by to dopadlo.

htp a 6,nikdy :help: to je stejný,jak bys u motorky dal omezovač otáček třeba na deset tisíc.

U TSI to točí ve 130km/h 3000 ot. na pětku,což myslím není špatný. U HTP šestka,tak to nevím,jak by to dopadlo.

Já nemluvil za haťapkáře, já mluvil za sebe - 1,4 16V 63kW.

1.6 by šestka velmi pomohla., bohužel, prej se tam mechanická 6ka nevejde. Kdyby to nebylo drahý a byla by dobrá pověst firmy, asi bych do toho zkusil jít.

Tak fabia je na 6kvalt lehký auto. Tak se v těžkosti moc 5ka ve fabii od 6ky v octávce moc neliší hlavně u TSi a nižší převody u 6kv jsou kratší aby auto lépe akcelerovalo. Vyskoušený to nemám ale někde jsem to četl.

  • 1 měsíc později...

VW Polo 1,2 TSI 77 kW - 6 kvalt. Za ty penize co sem dal za drncici Fabii 1,2 TSI 63 kW - 5 kvalt, sem ho mohl mit!

A přitom platforma F2 - Polo - A2 - Seat (?Ibiza?) je (údajně) plně shodná - to znamená základní agregáty, podvozkové a nosné karosářské díly by se neměly vůbec nebo nanejvýš minimálně lišit = ergo kladívko, je tím potvrzeno, že prostě vysocí soudruzi z Vlkohradu nedovolí nasadit do škodáren techniku, která je v jiné značce koncernu na stejné platformě naprosto běžně dostupná. Hanba jim...

  • 4 měsíce později...

A přitom platforma F2 - Polo - A2 - Seat (?Ibiza?) je (údajně) plně shodná - to znamená základní agregáty, podvozkové a nosné karosářské díly by se neměly vůbec nebo nanejvýš minimálně lišit = ergo kladívko, je tím potvrzeno, že prostě vysocí soudruzi z Vlkohradu nedovolí nasadit do škodáren techniku, která je v jiné značce koncernu na stejné platformě naprosto běžně dostupná. Hanba jim...

Ibiza a Polo mají nový podvozek, FII podvozek zdědila po FI ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.