Přejít na obsah

výměna budíků


Mokros

Doporučené příspěvky

sehnat si budík s otáčkoměrem z jednobodu (tuším GLX výbavy ho měly) ... já sice dle techničáku mám GLXi, ale mám tam taky kukačky ... ale bůhví zda už to někdo neměnil, bral jsem to z bazaru, takže o kilometrech si iluze nedělám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Favorita s karbcem se to dalo - natáhl se kabel od svorky č.15 (primární vinutí indukčky - spojené se "zapalovací krabičkou") pod palubovku a tam se jen přehodil rotometr za kukačky - napájení se na desce propojilo drátem a do konektoru se osadil jeden pin navíc. Ale už s příchodem "jednobodu" se to zkomplikovalo, protože signál pro otáčkoměr přichází z ŘJ motoru a ne z vn zapalovacího trafa - na něm by to nebylo ani odkud vyvést, všecko je zalité. Po přechodu u Feliny na vícebod a komplet elektronickou palubku (pozná se podle digitálních počítadel km) už je to celé "začipované" a tím pádem v řiti. Sežeň si otáčkoměr z jednobodové fildy, na šroťácích ty palubky jsou. Řídicí jednotka jednobodu ještě neposílala signál do palubky po CANu, signál pro otáčkoměr je tam přímo na jednom z pinů té mnohapólové zástrčky - najít by se to muselo podle schématu, který bohužel ani k Fáčku, ani k Feli jednobod nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...