mkaba Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 Však stačí auto trochu za tmy prohnat do kopce a uvidíte tu světlušku v motoru. Na téhle fotce co jsem na webu našel, je to bez toho plechového krytu takže to je vidět víc, ale i tak pěkně září...sám jsem se toho leknul :-) a od té doby mám k turbu větší respekt ;-) Svítí po zastavení cca dvě minuty, takže vypnutí motoru po zátěži i přesto, že je to chlazený vodou, fakt nedoporučuju!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 Ja nikdy nevypinam motor hned, ale cekam 1-2 minuty a to auto nehonim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 Nechci moc oponovat, ale víš jak jsou dvě minuty strašně dlouhý? Moc tomu nevěřím, že po dojezdu, třeba na pumpu na dálnici, tvrdneš takovou dobu na fleku mimo, před tím než zajedeš ke stojanu. Nerozporuju, že nějaký to dochlazení je nutný, ale všeho z mírou. Stačí přeci zvolnit a poslední úsek jizdy to jen šolíchat aby se koně vydejchali a vyklusali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 Na dálnici jsem tankoval možná jednou v životě. Konkrétně tankuju na benzince pod dlouhým kopcem, krerej stedu na neutrál. U stojanu pak čekám cca 15 vteřin a po dojetí do práce nebo dom čekám 1-2 minuty. Asi jen jednou, když jsem měl auto nový, jsem vypl motor hned po jízdě. Mně to čekání nic neudělá a když už nic, tak mám dobrej pocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 (editace) Protože mě to zajímalo, tak jsem dnes jak se setmělo ujel na dálnici cca 10km asi 130tkou. Ke konci jsem zvolnil. Sjel jsem z dálnice a zastavil. Nechal jsem to běžet a šel podívat pod kapotu. Turbo pod krytem svítilo (myslím ta část výfuková), sice nezářilo, ale dávalo o sobě vědět. Trvalo cca minutu než úplně zhaslo. Takže to nechat běžet ještě chvíli je asi na místě. Ale nejsem odborník, možná to tomu šneku nevadí, určitě to je stejně dělané jako svody. On ten šnek bude možná takhle zářit večer pokaždé, kdy se využívá potenciál turba. Určitě to musi něco vydržet. Vrtulka a ložiska už jsou třeba dávno na teplotě, která ničemu neškodí. Ale jak jsem již říkal, mám k tomu zařízení respekt a radši dochlazuju :-) Editováno: 8. Září 2014, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 Ehe takže černobyľ pod kapotou? a ta fotka je hustá no musím omrknúť ten môj "reaktor" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 Jako když jsme to viděl pod svoji kapotou poprvé tak se ve mě zastavil život :-D naposledy jsem tohle viděl v padocku v Brně když na Formuli tůrovali otevřenej motor. Ale zřejmě je to normální, viděl jsem to na vícero obrázků, to by to už asi nejelo :-) Něco mě totiž divně zasmrdělo v motoru, tak jsem se šel mrknout a objevil ten reaktor. Ale s tím to nemělo nic společného, dneska jsem zjistil, že se mě škvařili mouchy nahoře na krytu turba :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 (editace) Tiez som minule pozeral ze mam reaktor zasrany od musiek a par kvapiek svetlo modrej farby ved sa aj hovorilo Černobyl(1.2TSI) má vážné konstrukční nedostatky PS:keby som to zbadal skôr tak by ma asi porazilo a domov by som išiel ako autoškola Ps2: musim ist do servisu doliat chlad. Kvapalinu je cca.1,5mm pod MIN myslite ze to moze nieco poskodit? :/ Editováno: 8. Září 2014, autor: juraj07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 U 1.4 TSI je počítáno u výfukového potrubí u turba s teplotou až 950°C - tady to bude jistě obdobné, takže se nelze divit, že to svítí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 1.2tsi je aka teplota? Ten reaktor ma neustale prekvapuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 juraj07: dolil bych a uvidíš. Pokud bude pořád mizet pak bych asi navštívil servis ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 Je to v zaruke tak idem do servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 Este raz som sa poriadne zadival na tu fotku ale tp je dobre peklo ale ja tam mam taky plech a to pod tym plechom je turbo? Ja som myslel zprava taky neviem to popisat a idu do toho tie cierne hrube hadice tak ktore je turbo lebo som z toho dement... a pozeram ze to ma tiez pokvapkane modrou pozrite sa detajlnejsie aj vy to tak mate? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 (editace) Turbo je rozděleno vždy na dvě části (tj. na dva šneky) jinak by to nefungovalo. TURBÍNOVÁ nebo VÝFUKOVÁ část (to je ten reaktor pod tím plechovým krytem) a DMYCHADLOVÁ nebo SACÍ (to je to co vidíš zprava jak k tomu vedou ty černý trubky). No a vše je spojeno jednou hřídelkou na které jsou pak ze dvou stran lopatky. To samozřejmě nevydíš, protože to je uvnitř. Při chlazení jde o tenhle díl asi nejvíc, protože se otáčí vysokou rychlostí. Tady to hezky funguje https://www.youtube.com/watch?v=PY91c8JCwv0 čas 4:05 Jinak ty modré kapky na té sací části tam mám z boku taky, jsou to asi nějaký značky z výroby Editováno: 9. Září 2014, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 Dik uz chapem a ktovie co su modre kvapky :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 11. Září 2014 Sdílet Vloženo 11. Září 2014 A regulace natáčením statorových lopatek je pěkně vidět zde: https://www.youtube.com/watch?v=AmASUCOYnkw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Září 2014 Sdílet Vloženo 11. Září 2014 Pěkný video. Jen tato regulace není u turbodmychadel motorů TSI. Tady je video prezentace motoru 1.2 TSI EA 111. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.