Publikováno Únor 5, 201114 r Nechce se mi věřit, že mám v čoudu řídicí jednotku Haldexu, nebo celý Haldex na Octavii I. rv. 2000, 1.9 TDi PD 74 kw. Nedávno jsem se otáčel na parkovišti a najednou z pravého kola v plném rejdu rána. Po testování se ozvala rána i zezadu. Jedu tedy za známým mechanikem na dílnu a po otočení klíčku cvakání z Haldexu. Přečetl jsem pár diskusí a většinou výměna řídicí jednotky. Při napojení na VAG se vyskytly tyto chyby: Datová sběrnice pohonu -defekt Kody 01316 01314 Řídící jednotka náhonu na všechny kola J492 Kody 01324 00668 Po připojení VAG a najetí na test ABS v Haldexu přestane cvakat. Jsem z toho celý vedle. Nebude porucha pouze v nějakém čidle, kabelu nebo svorkovnici. Auto je po čipování, nemůže to mít spojitost? Prosím o radu s čím začít a jak nejlevněji. Děkuji
Únor 12, 201114 r Ahoj, je možné, dokonce i dost pravděpodobné, že jednotka je KO, ale před tím, než začneš shánět novou, udělej několik zkoušek. 1. Sundej konektor od ŘJ haldexu a zkontroluj, jak je na tom. Podívej se na piny a taky se podívej na piny v té ŘJ, popřípadě propípej vedení. Pokud ti uhnilyv ŘJ, tak to chce jinou ŘJ, pokud máš jen špatný konektor, tak opravit. 2. Test akčních členů haldexu.Otestuje ventil a čerpadlo. 3. Pokud bude vše v pořádku, tak kdy byl naposledy měněn olej v haldexu? A jaká je hladina? Z toho co popisuješ to vypadá, že je haldex pořád připojen. To znamená, že když je ŘJ v pořádku, tak je v haldexu starý olej, nebo je ho tam málo a ty lamely v haldexu se teplem zroutily. Když jsou zroucené lamely, tak to poznáš krásně na zpětný chod v plném rejdu. V autě slyšíš jak někde něco chroupe a máš pocit, že jedeš po vlnitém plechu.
Březen 24, 201114 r Autor Kabely OK. Olej a filtr vyměněn. Pořád cvaká a není komunikace Haldexu s ŘJ ABS a ŘJ Motoru. Takže to vypadá skutečně na ŘJ Haldexu. Vyndal jsem pojistku a mam 4x2 místo 4x4. Do zimy mám co dělat :-( shánět řj, možná celý zadek. Co to je do prčic za výrobek, když se to takhle ................
Červen 22, 201114 r Autor Problem vyřešen . Výměna řídicí jednotky. Na Haldexu uhnila kostra, následně si řj brala kostru zřejmě přes CAN BUS vedení a jednotka se odpálila.Doporučuji jako prevenci kontrolu kostry na Haldexu.
Červen 22, 201114 r Autor Problem vyřešen . Výměna řídicí jednotky. Na Haldexu uhnila kostra, následně si řj brala kostru zřejmě přes CAN BUS vedení a jednotka se odpálila.Doporučuji jako prevenci kontrolu kostry na Haldexu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.