Přejít na obsah

Vydrz motoru 1,2HTP


Petrkiller

Doporučené příspěvky

Tak jasně, pokud na to ten někdo má i příslušný měřicí přípravky (měrky), může vyndávat a zase zandávat na místo klidně co chce. Hlavně ale je nutný říct, že když se mají dělat JEN KROUŽKY, tak stačí jen určitý minimum demontážních prací - cokoliv navíc zvedá náročnost a tím i cenu. Je pak potřeba odlišit, jestli je potřeba vyměnit JEN KRUHY, nebo i něco dalšího. Pak by teprve mělo větší rozebrání motoru nějaký opodstatnění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

James7:jaký olej tam leješ teď?mě to žere olej tak 1litr na 4000km???cca...takže motor neřeším zatím....jinak to žere od cca 160000km....mám najeto 282tis...olej dávám 10w40 mogul trysk speed....a začalo to míň žrát olej...a leju moto doctor...taková hustá sračka....měním olej po deseti a zlepšilo se to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím povedať moje postrehy ohľadom tohto motoru. Mám fabiu 1,2 htp 47kw. Po meste je to auto veľmi príjemné. Pri rozjazdoch živé v meste viac nepotrebujem. Ale akonáhle vyleziem z mesta von tak je to bieda. Keď chcem niekoho obehnúť tak si to musím 2 krat rozmyslieť. Pri zrýchlovaní je to slabota a to ešte viac platí pri jazde do kopca. Takže tento motorček by som odprúčal kľudnejším povahám. Nakoniec dodám že keď som sadol do 1,2 tsi tak to je úplna iná pesnička.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

Pri rozjazdoch živé v meste viac nepotrebujem.

 

No ja skôr naopak - ťažkopádny charakter trojvalca (ktorý je kreovaný aj vďaka ťažkému zotrvačníku + vyvažovacia hriadeľ) mi v meste naozaj nevyhovuje, pretože je potrebná precízna práca so spojkou+plynom, aby sa jednak vedel človek dostatočne dynamicky hýbať na semafóroch a pritom držal motor v želaných otáčkach a zbytočne ho nepodtáčal/nepretáčal.

 

Občas v meste jazdím aj so starým japonských motorom 1,3i 16V  osadeným v  Micre '98 a ten komfort ovládania motora pri rozbehoch sa nedá porovnávať.. holt štvorvalec je štvorvalec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@PaveloSK:  Ja mam pocit ze sa HTP akurat pomalsie zbiera z nizkych otacok. Ked uz je zvyseny volnobeh, je to o nieco sviznejsie ale precizna praca so spojkou pri rozjazde ostava.

Urcite mi to pride dynamickejsie nez vykonny turbodiesel, lebo tam sa pri kazdom preradeni musi znova roztacat turbo, az potom to trha asfalt.

 

U 1.2 12V sa v meste dost prejavi to ze do 2500-3000 otacok je to dost slabe. Musi sa to drzat v spravnych otackach jak pise Pavelo.

 

Vo vysokych otackach som ale spokojny. Bezne 4-valce (bez vyvazovacieho hriadela) robia dost kraval ked sa vytocia. HTP mozem pekne vytacat skoro do maxima a nie je

z toho dojem ze sa ide rozpadnut. Ked je pustena nejaka hudba tak si posadka ani nemusi vsimnut ze to jazdi skoro na plny vykon :) Pritom spotrebu to az tak katastrofalne

nezvysi.

Okresky si teda uzijem viac nez na mnohych inych autach.

Do mesta a hlavne na dialnicu su rozhodne aj vhodnejsie motory :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě HTP vyhovuje vcelku všeobecně, jezdím jako "bába" tak mám i dobrou spotřebu. Jediný, co mě štve, když zapnu klimu ve městě, to sbírání se do otáček u zatíženýho motoru z volnoběhu je docela katastrofa. Dřív jsem měl Kangoo 1,6 70kw a tam jsem zaplou klimu na výkonu skoro ani nepoznal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na toto asi pomaha RJ od Cimbu (alebo pripadne inej firmy) - ma to citlivejsi plyn a volnobeh som dal zvysit skoro az na 1000 ot. Je to uz lepsie, ale stale treba pri snahe o dynamicku jazdu nejak prekonat to pasmo nizsich otacok - plati pre 12V verziu.

 

U turbodiesla to fakt nema ziadny vplyv aj ked schvalne zapnes naplno klimu a vsetky spotrebice naraz :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Měl bych dotaz: mám najeto cca. 100 tis.a pravidelně servisovat auto jezdím z důvodu, že pak mám od servisu Záruku mobility a v případě že se mi to někde zastaví mám volat na jejich číslo s žádostí o pomoc. V případě že na Pravidelné servisní prohlídky nejezdíte, jak by jste řešili případ poruchy.
Já třeba jsem víc v zahraničí než doma a i když jsem dosud problém neměl, přesto jsem měl s dokladem Garancí mobility tak nějak v "duši klid".
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak měl jsem nějaké trable s volnoběhem n Fábuli ... tak jsem dostal strach dle příznaků, že začínají podpálené ventily, nicméně dnes proběhlo měření ve Škodovce na teplém autě a byl jsem opravdu mile překvapen, jaké jsou po 282 000 km :kol-31::kol-47:  tož kukajte :kol-46:

 

jinak jsem hned přejel o pár ulic k plynaři a tam byla diagnóza rychlá, poslechová ... Valtekové vstřikovače v háji ... takže po 60t km opět repas a vzhůru do dalších kilometrů :kol-31:

post-3505-0-17414300-1403700335_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyborne! Je vidiet ze podpalene ventily nie su konstrukcnou chybou, ale su to len nejake horsie kusy. Susedovi sa podpalili kratko po 1. vymene oleja :-(

Takze tento rok asi caka Fabiu peknych 300 tisic, parada.

 

Za zmeranie tlakov myslim chceli v autorizovanom servise 500 CZK.

Ja by som to dal merat ked sa menia sviecky, vtedy je to skoro nulova praca.

Tiez si to zmerat nech vidim ake su hodnoty kratko po oprave :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...