Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ekkar: tak to rad slyším :kol-31:

12V verze má ventily daleko líp chlazené, tam k podobnému jevu téměř nedochází...

ani tam to nie je veľmi "ružové" :angry:

Ale ve srovnání se 1,2HTP 6V je 1,2HTP 12V "nebe na zemi". Ten motor se ve slabší verzi vůbec neměl dostat na trh - to zase nějakej chytrej ouřada nebo cifršpión "zapracoval"...

Neříkám že haťapka je bůhvíco, ale ve 40kW je to v autě s pohotovostní váhou víc jak tunu motor za trest - ta 47/51kW (12V) umí zaběhat aspoň po městě, když už to není na nějaký blbnutí na dálnici (při 130kmh už je na hranici). Mluvím o provozu s aspoň poloviční užitečnou zátěží, naprázdno umí jezdit kde co...

Takže se snad nemusím bát té mé AZQ 47 kW?? Máme 87 tis. km, nic v tom nedrnčí.... :kol-31: Zatím.... :D

Upraveno od NeoCZ15

Tak to vypadá na to ložisko na spojce. Vyšlápl jsem spojku a přestalo to rachotit.

To rád slyším, jen mě zajímá ještě jedna věc od experta - mají potíže s podpálenými ventily i 12V verze? Nebo je to jen pro 6V verze? Jestli jen pro 6V, tak se mi uleví, máme doma 12V, zatím bez závad.

no v tom únoru, když jsme hledali závadu, tak byly mimo jiné měřeny tlaky, takže při cce 235 000km na tacho měli 13,4; 13,4; 12,9 ... takže jak psal ekkar, jsou případy i na 12V, ale proti 6V je jich jak šafránu

Ty tlaky jsou relativně v normálu, do 235 000 km máme ještě hoooooodně daleko, asi ještě 140 000 km :D Takže jsem rád, že je to v pořádku.

Tak HTP ve 12V verzi se dá říci spolehlivé :D

Upraveno od NeoCZ15

jo, ale definitivně ti tu spolehlivost potvrdím, až se s ní vrátím z Bulharska :kol-28:

Tak přeji spolehlivost i na cestách :) Až najedeš půl mega, tak řekni, že je to spolehlivější než Honda :D

Ale neshnije, tohle není Felda 1,9 SDi :D

tlaky mereny pri 85000km pri skoceni rozvodu a mely 14,14,13

To je dobrý, my dneska nahodili HTP a takový skřípnutí se z toho ozvalo že už jsem pomyslel na rozvody... Naštěstí jen "skřípnutí" neznámé věci, ale doufám, že u AZQ rozvody nezlobí. Konečně jsme HTP prohnali po dálnici 160 km/h s klimou, takže spotřeba 6,7 :(

Jak bych to tak řekl, podle toho, co jsem se dočetl tady a dneska jsem i závítal na Cimbu, tak asi recept na dlouhou životnost tohohle motoru je, že musí člověk měnit volej nejpozději po 10 000 km (nejlépe 7500 km), nijak moc ho nevytáčet a jezdit jako důchodce.

NeoCZ15: pravidelnou jízdu 160 kmh s AC po dálnici bych nedoporučoval, je to příma cesta, jak poslat tenhle motor do kytek :D A to jsi jel 160 aspoň 100 km po té dálnici nebo jsi to jen vyzkoušel a pak jel zas normálně podle předpisů?

Takúto spotrebu by si dosiahol len ak by si šiel celý čas dole kopcom a s vetrom v chrbte :D

Hej, ale toto je skôr všeobecný návod na dlhú životnosť každého motora. Všeobecne pri HTP asi len platí, že nedusiť to zbytočne na dialnici a je to cajk. Ale proti občasnému vytočeniu (samozrejme dobre nahriaty motor, dostatok prevádzkových kvapalín atď.) nemám výhrady, spíš si myslím, že je to prospešné :)

To jsme jeli jen chvilku 160 km/h, pak zase těch 130-140 km/h podle předpisů, na dálnici jsme byli asi jen 27 km, takže ta spotřeba moc nestoupla, každopádně je to tříválec, takže nejezdit jako důchodce, nepodtáčet pod 2000 ot./min. Ten motor není moc dobře vyvážen, takže je třeba to točit, říkají to všichni odborníci. My HTP nešetříme, taky proto na tuto stránku zavítám jen pro pobavení a na poradu ostatním, já žádný problém s HTP nikdy neměl a doufám, že dlouho mít nebudu.

Aha, tak já nevím :D každý říká něco jiného :D jeden říká, že vysoké rychlosti a otáčky jsou pro tenhle motor smrtelné (myslím třeba 5000 otáček a více) :D

To víte já jsem zvyklej ze svýhu nafťáka jezdit do 2500 otáček a za 4 litry, když to ženu po dálnici, tak maximálně za 6 :D

me bylo receno at kazdej kvalt krome 1 a 2 tocim mezi 3500 a 4000 jediny co sem poznal ze se mi zvysil dojezd asi o 60 kilaku predtim sem to tocil max 3000ot a najel sem 520kilaku nez se rozsvitilo oko:-D

Upraveno od Wranic

:D tak u takového dojezdu je 60 km docela znát no :) my za 500 kč najedeme cca 280 km :D

jak to delate:-D tankuju plnou kolem 38litru a najedu 580kilaku nez zacnet svitit voko

No podle mého výpočtu, kdybych natankoval plnou nádrž, tak bych měl ujet něco kolem 900 km, ale to je nereálné i na mojí naftě, natož potom na HTPčku :D ale nevím no .. prostě natankuji 14 litrů, když svítí oko a ještě než se rozsvítí, tak je najeto kolem 280 km, pravda, nejezdím s tím po Praze, ale dálnice - mimo město tak 50:50 a maximálně do 120 kmh :D

Já mám na 40kw už skoro 120tis,hned po první prohlídce jsem si je začal dělat sám a měním olej každejch 10tis a na jaře a na podzim dávám čistič od wyns,od začátku se sním nijak nemazlím a zatím jsem měnil jenom všechny tři cívky,co mě v poslední době zlobí je ,že škube, po přidání plynu na jakoukoliv rychlost to zabere pak přidusí a stačí jenom ubrat a hned přidat a jede to normálně a nejvíc to dělá když je velkej hic jako včera,třeba za posledních 14 dni to udělalo až včera mám podezdření na škrtící klapku.

kamarád má taky 40kw,r.v 2005 a ten jezdí rozvážně až moc servis dělá po 15ti ve škodovce a teď v 80tis(necelejch) má podpalené ventily,oprava ve škodovce 20tis kč což je od škodovky pěkná sviňárna páč je to vyrobní vada a tak by měla měnit každymu zadarmo bez ohledu jestli jezdí do servisu nebo ne,ale to holt tak je u nás se vším,oni se zakazníci neposerou a´t platí my stejně prodáváme bez problému,škoda,že nevyváží tenhle zázrak do ameriky to už by automobilka s takovymhle přístupem byla na pokraji bankrotu.

Upraveno od Vlasta

Jako takhle .. nevím, jestli se na našem HTPéčku někdy dělalo, že by se podpálily ventily nebo se měnila hlava, tolik faktur jsem k tomu autu nedostal, ale dle servisní knížky auto jezdilo na servisy po 15000 km, teď má najeto nějakých 146 000 km a podle mne a servisu v pohodě. V servisu byla asi před 3 nedělema, protože uplynul rok (10000 km) od minulého servisu a tam by řekli, že auto je naprosto v pořádku, jenom to hází chyby v elektronice, ale vše funguje a že si myslí, že to bylo delší dobu odpojené od baterky (stála na bazaru, tak je to i možné), ale že prej si ten výpis z VAGu mám nechat na příští servis, aby se to mohlo porovnat. Ale podle poslední faktur za 3 roky to vypadá, že auto bylo v servisu kvůli každé kravině (i výměna baterky se dělala ve škodovce), pak tam byla nějaká ta výměna čidel brzd, opravá zpátečky apod., takové ty klasické vady, co tohle auto má. Až jsme byl překvapen, že to auto v těhlech km je v tak dobrém stavu a musím říct a zaklepat na něhořlavý materiál, že jsem udělal dobrý kup a to auto bude sloužit v pohodě.

Btw. proč myslíš, že se Škoda nevyváží do USA? Samozřejmě že se tam vyrábí. Ale prodej je tam zřejmě tak malý, že s tím asi nemají problémy. I jeden velký herec má doma v garáží zaparkovanou Fabii, bylo to v Blesku :D myslím že právě herec, co hraje v India Jones, teď si nemůžu vzpomenout :D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.