Haniss Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 Stejně jako slant, do práce to mám 45km tam a 45km zpátky plus další cesty o víkendech a hned to naskakuje K práci ho nepoužívám, sedím v kanclu...tak 80% z cest jezdím po dálnici... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 slant mam to rovnako 47km jednu cestu.Jinak drive slouzilo i pro rodinne ucely,takze 1.rok najeto 45t km a druhy 40t km,pak uz to slablo na tech 35 nebo 30t km,no a ted uz je to tak dvacitka rocne...ale pro firmu s nim nejezdim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Únor 2012 Sdílet Vloženo 25. Únor 2012 Trocha offtopic ale vy, čo najazdíte tie desaťtisíce km ročne, tak používate to auto aj k práci? (teraz nemyslím len na dojazd do práce ale aj k samotnému vykonávaniu práce). Pretože aby som ja najazdil len polovicu z toho, čo vy ročne, tak by som musel každú svoju sobotu tráviť prehánaním sa hore-dole po dialnici K výkonu práce ho nepoužívám, ale denní dojezd do práce 4km tam a 4km zpátky (město přestalo podporovat busovou dopravu, takže ICOM = exČSAD Jihlava jezdí v naprosto nevyhovujících intervalech a hlavně ne v době, kdy bych já potřeboval pro včasné dojetí do práce) je doplněn vozením rodiny plus jak píšou ostatní - nějaké ty rodinné návštěvy, to dá hezkých pár stovek ročně, sem tam na nákupy "do větší vesnice" typu Pardubice, Hradec, dovolená - a ejhle, ono se těch 9500-10000 nasbírá... Měl jsem jeden čas zaměstnání, kde jsem musel jezdit služebním i vlastním - propláceli mi cesťáky. Ročně to dělalo skoro 25 000km jen na tom vlastním... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 (editace) tak to asi jezdíš jen v neděli a ještě musí svítit sluníčko ne? Nejezdím, nejezdím, ale taky to nehuntuju... Ale vážně. Je to momentálně druhé, ale bylo to i třetí auto ve dvoučlenné rodině. Veterány do toho nepočítám. Když sečtu kilometry, tak těch vašich 30tkm/rok najedeme taky. Editováno: 26. Únor 2012, autor: veliz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 tak kdybych to sečetl z obou aut co máme, tak budem někde na 50-55 t km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 dnes o 14:58 SEC som prekrocil 200 tisic. prislo to teda o par dni neskor nez som este minuly tyzden predpokladal, lebo sme cez vikend sedeli doma a auto stalo pred domom. chcel som to vyfotit, ale koli blbej dopravnej situacii ktora v tej chvili okolo mna panovala a koli bezpecnosti som sa na to radsej vybodol. aktualne teda 200010 km 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 gratulacie k jubileu a teraz stocit na 68000 km a vymenit za novsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 dostal jsem na chvilku firemni fabii htp 47kw na tachometru ma 249 500 km a musim rict ze jede lepe nez moje fabia II 51kw 111 000 .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 (editace) gratulacie k jubileu a teraz stocit na 68000 km a vymenit za novsie. dik. na 68? to by som ho stocil este na menej, nez ho stocil ten predo mnou Editováno: 8. Březen 2012, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 no a co moja fabia mala 6OO tkm a predavala sa ako 320 tkm. a kolega z kosic predaval feliciu lpg 960tkm stocenu na 170 tkm. so slovami ked to ty zakaznici take chceju tak im to tak treba predat, . jednoducho skodovka je nezmar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 22. Květen 2012 Sdílet Vloženo 22. Květen 2012 Ešte by som rád spýtal jednu vec - FL verzie FI mali už motory s dlhšími napínákmi reťaze? Dá sa to overiť aj podla kódu motora, že BME je už viac spolahlivejšie, než AZQ ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Květen 2012 Sdílet Vloženo 22. Květen 2012 tak já nemohu říci co do spolehlivosti na AZQ ani popel ... 235 600km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 22. Květen 2012 Sdílet Vloženo 22. Květen 2012 Tak ja detto, síce sa dožila presne len 100tis km, ale tie dôvody, prečo odišla som tu už raz ukazoval a spomínal. Povedal som si ale, že pre istotu už HTP do garáže nepustim, no ako sa pozerám po rôznych inzerátoch, tak vidím niektoré naozaj dobré ponuky na HTPčky (vela 16V mi príde móc predražených), preto si chcem aspon trocha ukludniť dušu a nejako si odôvodniť prípadnú kúpu, ze BME bude zasa o ten krôčik lepšia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 22. Květen 2012 Sdílet Vloženo 22. Květen 2012 Facelifty už mají BME, jestli je spolehlivější ... neměl by mu přeskakovat řetěz díky delším napínákům, to jediné se dá říct, ale pokud vím i to už se tady někomu povedlo. Navíc většina BME motorů nemá EGR ventil, takže o další problém méně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 22. Květen 2012 Sdílet Vloženo 22. Květen 2012 Nebol EGR odstránený až pri 51kW verzii? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 22. Květen 2012 Sdílet Vloženo 22. Květen 2012 (editace) Ne, já mám BME a nemám ho (s Maltou jsme to řešili v jiném HTP vlákně). Někdo má BME a má jej. Editováno: 22. Květen 2012, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 22. Květen 2012 Sdílet Vloženo 22. Květen 2012 EGR se do BME přestal dávat od MR2006. Jinak jsem na Wikipedii narazil na zajímavý článek (nevím odkud čerpá), kde je stručně popsané to, co jsme tady na fóru nikdy nerozlouskli a to rozdíly mezi AZQ <-> BME a AWY <-> BMD: "jiná hlava válců s většími roztečemi kanálů a jinak řešeným větším katalyzátorem". http://cs.wikipedia.org/wiki/HTP HTP (High Torque Performance) Zkratka HTP lze volně přeložit jako motor s vysokým kroutícím momentem. Označuje motory s velmi plochou křivkou kroutícího momentu. Příznivé hodnoty krouticího momentu jsou dosahovány již při nízkých otáčkách. Škoda zkratkou HTP označuje své tříválcové motory. Motory HTP jsou ve výrobě od roku 2002, od roku 2007 byl zvýšen výkon o 4 kW u obou verzí. Modernizací prošel motor v roce 2009, kdy se obě výkonové varianty začaly vyrábět jako dvanáctiventilové. Agregát je výrobně řešen jako, do budoucna, „bezúdržbový“, protože jeho rozvody pohání rozvodový řetěz. Motor se dodává do automobilů Škoda Fabia, Škoda Roomster, VW Fox, VW Polo, Seat Ibiza a Seat Cordoba. Motory 1,2 HTP byly vyvinuty firmou Škoda Auto a.s. ve spolupráci s koncernem VW na konci devadesátých let. Jako základ posloužila motorová řada EA 111, přičemž konstruktér zvolil jednoduchou cestu sdílení komponent. Motor tedy vznikl odebráním jednoho válce z jednotky 1,6 16V 77 kW, vrtání a zdvih pístů zůstal stejný (76,5 x 86,9 mm). Aby byl chod tříválce prostý silných vibrací, pod klikovou hřídelí v bloku motoru nalezneme protiběžný vyvažovací hřídel. Tím se však motor nezbavil vibrací úplně. Místo rozvodového řemene nalezneme u HTP řetěz s hydraulickým napínákem, hydraulické podpěry vahadel zde nechybějí. Od roku 2002 (ve VW Polo však dříve)do r.2004 byly v nabídce motory s typovým označením AWY (40 kW) a AZQ (47 kW). Po jejich modernizaci v roce 2004 (jiná hlava válců s většími roztečemi kanálů a jinak řešeným větším katalyzátorem)se nabízely modifikace BMD (40 kW) a BME (47 kW), v r. 2006 přišla BME o EGR ventil. Do Škody Fabia II. a VW Polo se v roce 2007 dostaly inovované verze značené BBM (44 kW) a BZG (51 kW) s výkonem vyšším o 4 kW. Od roku 2009 se obě varianty motoru nabízejí standardně se dvěma vačkovými hřídelemi (HTP 12 V) a rozdílem je pouze modifikovaný SW řídicí jednotky Siemens Simos - mezi další změny provedené na motoru patří: tichý ozubený řetěz a s tím modifikace rozvodového systému a motor nově plní emisní předpis EURO 5. Nechybí ani upravené olejové čerpadlo. Takto vybavené motory jsou značené CGPA, případně CGPB v případě 51 kW verze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 (editace) dnes 206500. aj som si veru na to jubileum pripil Editováno: 12. Červen 2012, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 13. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 Gratulace, ať slouží dál já měl nedávno na 1.4 MPI 176 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 momentálně 237 350 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 Gratulace, ať slouží dál já měl nedávno na 1.4 MPI 176 000 dik. no jo, at slouzi. ale byl bych rad, kdyby uz slouzila dalsimu majiteli. kua, nedari sa mi to predat, uz som znizil cenu z 3200 na 2700. 220 zobrazeni inzeratu, 2 telefonaty. slabe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 13. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 (editace) No jo .. cena jsem přepočítal na naše 67 000? To je levnučké už .. není možné že to neprodáš. Edit: nechci nabádat k nekalým praktikám ale kdyby to mělo jen 150 000 vypadalo by to o dost líp Editováno: 13. Červen 2012, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 (editace) Takže zasa raz a znova som majiteľom 1.2HTP 47kW, tento krát už BME verzie a musím potvrdiť, že síce má velký kryt motora ale nemá EGR. Príbeh spravím, keď bude čas EDIT: Slant ukaz prosim Ta inzerat Editováno: 14. Červen 2012, autor: PaveloSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 (editace) http://skoda-fabia.a...-id3372329.html len par viet mimo temu: povedzte mi co je na tom take zle, ked ludia nevolaju. stocit to nechcem, ma to plynovu servisku. bez nej to auto ma podla mna este mensiu hodnotu ako teraz so serviskou. fakt ciste, vonave a zachovale auto. olej papa len minimalne a myslim ze na tycch 200 tisic je vo velmi dobrom stave. baterka ma rok, rozvodova retaz a katalyzator menene pred polrokom - pri 194 tisic. nic nebucha, neklepe, start na prvy brnk. pre jedneho az dvoch ludi je to idealne auto, bol som s nim v chorvatsku 2 razy, v anglicku raz, namotal som s tym spolu 130 tisic od roku 2007. vacsinou po okreskach. Editováno: 14. Červen 2012, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 (editace) Bohužial to robí kombinácia HTPčk a km... Priznám sa - minule si tiež kamarát vyberal Fábiu a prípadne inzeráty konzultoval so mnou - ja som automaticky všetky HTPčka pred rv 2005 zamietal a on zasa všetky autá s viac než 200tis km. Holt dočkaj, situácia je teraz zlá, čo sa týka predaja auta ale veď ono si nakoniec nového maitela nájde Editováno: 14. Červen 2012, autor: PaveloSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.