Červenec 25, 201213 r Jo, to jsem četl někde tady na tématu, že se dá natankovat do Fabie až 57 litrů benzínu/nafty. Ale prý se tím ničí nějaký ten hajzl v nádrži. Resp. by to snad mělo jít natankovat jen jednou a okamžitě se ten uhlík tam oddělá a můžeš to měnit. Docela se divím, že ti to takhle procházelo pořád. Nic méně, my většinou tankujeme, když se nám rozsvítí oko, tím pádem nějakých 5-6 litrů v nádrži pořád je a tankujeme do prvního cvaknutí. A většinou tam naleju 38-40 litrů Ale rozhodně ujet 900 km na jednu nádrž je super výsledek, i když máš v nádrži o 10 litrů víc, než většina Fabii
Červenec 25, 201213 r 38litrů? to se mi tam vleze víc plynu (39,8l), jinak než jsem to HTP (40KW) nechal předělat na lpg tak se běžně vešlo 45-48 BA a ne jednou se mě zadařilo 53-54 litrů podezříval jsem že jim to blbě počítá ale podle reálného dojezdu to byla pravda, jinak když byla HTP nová (do 100 000km) tak jezdila Prostějov - Vodice (880-900km) bez tankování a ještě něco hodně málo zbylo. Tato trasa se jela celkem 8krát v průběhu KM letos na plyn už jsme museli bohužel tankovat ale koho by to sr.lo když v HR lpg stojí něco málo nad 15KČ, 38litru+cca 7litru je rezerva...nejvic co sem tankoval tak bylo 43,8litru:-D
Červenec 25, 201213 r Hold se budeme asi muset smířit s tím, že motory už nebudou tak dobře testované, tudíž budou mít více chyb a nevydrží nám tak dlouho, jako stařičké dobré motory. Není to jen případ škodovky, ale všech značek na celém světě. Proto jedině koupit nový auta, dát si záruku na 4 roky a pak to auto hned prodat a vzít si zas nový auto, aby se člověk vyvaroval placení těch konstručkních vad, nebo nevím, jak to vyřešit ted to tímto směrem spěje od roku 13 bo 14 chtějí aby nad 6let "starý" auta jezdíli každý rok na TK.. ku.va 6 LET to je v normálních podmínkách dobře zajetý auto. Ale ono to je zas z důvodu vytěžení ještě víc peněz z tech "blbých" lidí po kterých "my" politici jen šlapem a plivem, tady v ten termín budou taky posouvat to zpoplatnění Euro 1,2,3, ko..ti.
Červenec 25, 201213 r je to kravina stou stk kdyz sou dve skupiny lidi co s novym autem jezdej dene a za 6 let najedou treba 80tisic kilaku a ta druha skupina stim novym autem najedou za 6 let 6tisic kilaku TREBA duchodci
Červenec 25, 201213 r Ale prý se tím ničí nějaký ten hajzl v nádrži. Resp. by to snad mělo jít natankovat jen jednou a okamžitě se ten uhlík tam oddělá a můžeš to měnit. Docela se divím, že ti to takhle procházelo pořád. Nic méně, my většinou tankujeme, když se nám rozsvítí oko, tím pádem nějakých 5-6 litrů v nádrži pořád je a tankujeme do prvního cvaknutí. jj nádoba aktivního uhlí, slouží k odvětrávání pal. nádrže, kde se v tom uhlí pohlcují ty výpary a pak se při volnoběhu přisávají do sání, to se ale musíš hodně snažit aby jsi to naplnil až do ní, jinak rezerva je 7,5 litru a pak do dojetí na 0km na palubáku se stím pohodě dá ujet 30km bez nějakého problému... (víc jsem neměl srdce) a pak od prvního caknutí se tam dá nalit vklidu 8litru, ale i 12litrů
Červenec 25, 201213 r teď je zpoplatněné EURO 0,1,2 a to do roku 2000 a od novely by mělo byt zpoplatněno EURO 0,1,2,3 a do roku 2006.
Červenec 25, 201213 r to uz si delaj prdel ne kreteni a potom zpoplatnej i dalsi normy ja si snad pucim od kamose staryho dobryho ropaka(2.1 TD 12V 80 kW citroen xantia activa) a pudu jim ukazat jak vypadaj emise u auta nekdy z roku 1997
Červenec 25, 201213 r tak to prostě je a to se vším.. prostě chceš být čehokoliv majitelem tak "my" se napakujem - nemovitost, auto, pozemek prostě na uplně všechno jsou poplatky který se neusté zvedají. nicméně tohle už nemá s tématem nic společného takže šup zpět k tématu :-D Upraveno Červenec 25, 201213 r od V.Maxxx
Červenec 25, 201213 r tak to prostě je a to se vším.. prostě chceš být čehokoliv majitelem tak "my" se napakujem - nemovitost, auto, pozemek prostě na uplně všechno jsou poplatky který se neusté zvedají. nicméně tohle už nemá s tématem nic společného takže šup zpět k tématu :-D to si napsal dobre....chceš být čehokoliv majitelem tak my vam to znemoznime nebo poradne zneprijemnime
Červenec 26, 201213 r Bohužel na HTP nemám PP, takže nevím, kdy tam je 0 km dojezd, každopádně u benzína teď máme skoro na dně, páč tam mi nevadí, když ten benzín dojde, hold se z kanistru naleje 5 litrů a zas se jede. U toho nafťáka se docela bojím, kdyby mi to někde chcíplo. Ale je pravda, že sestřenka na Leonu jezdí bežně na benzínku až ve chvíli, kdy má 0 km dojezd na nafťákovi ale já na to nemám srdce ono je to ve finále celkem jedno, buď tam natankuješ víc litrů a nebo méně, plná nádrž je tam dycky No zpět k tématu
Červenec 26, 201213 r Jazdiť až nadoraz nie je najlepší nápad, lebo po tých rokoch je tam v nádrži rôzny eklhaft a čerpadlo sa moc neteší, ked si z neho cucne.
Červenec 26, 201213 r Dneska jsme HTP provětrali po D1 na 160 km/h a říkám Vám - hrůza a děs!!!!! Známý tam jel z Bulharska s Hondou CR-V a hned věděl, že je v česku Mívám tam pocit, jako když jedu po kulometu "tatatatatatata" to se třese celá dálnice
Červenec 27, 201213 r A test cen v servisech Jinak to byla cesta kopcema jako pr*se, jelo se v pěti lidech celkem 520 km, přišel kopec, podřadit na dvojáka a plnej kotel do 6000 otáček a pak se řadilo.. Tam u Brna mají kopce, který mají problém vyjet i dvoulitrové limuzíny, jen slyším, jak jim řvou ty jejich mixéry a vůbec jim to nejede.. Takže HaŤaPka se dost slušně zapotila.. Rád to točím do červeného pole, má to takový hezký sportovní zvuk a zvlášť v kopci, kde to leze pomalu nahoru Po té D1 jsem musel jet celkem 220 km, takže mě ještě teď trochu bolí záda, proto jsme taky kvůli tomu testu tlumičů jezdili v levém pruhu - tam je to trochu lepší než v pravém Upraveno Červenec 28, 201213 r od NeoCZ15
Červenec 28, 201213 r Autor Ja dnes absolvoval cestu do Jeseníku a zpět, 350 km a jsem mrtvý .. Ale taky jsem MPi pořádně protáhl .. 5 lidí, každý měl 2 tašky, v kufru 3 kufry a ještě pes .. na kopec taky na dvojáka a plný ale výsledná spotřeba jen 6,5L ! Jsem nestačil koukat ..
Červenec 28, 201213 r Škodovky jsou odjakživa úsporné Viz naše HTP v zimě - 4,5 litrů a to se jede jen 10 km trasa
Červenec 28, 201213 r Škodovky jsou odjakživa úsporné Viz naše HTP v zimě - 4,5 litrů a to se jede jen 10 km trasa TAk to je masakr - na 10km sežrat 4,5litru, to je jak ZIL, člověče...
Červenec 28, 201213 r co mám řikat já, 1.4 50kW. V létě jakž takž, dostanu se na 7 litrů, ale jedu jak popelář. V zimě a nedejbože ve městě, to nestačím tankovat...
Červenec 30, 201213 r TAk to je masakr - na 10km sežrat 4,5litru, to je jak ZIL, člověče... Sorry, to byl překlep :D :D Jede se trasa dlouhá 10 km a průměr ukazuje 4,5 litru na 100 km Upraveno Červenec 30, 201213 r od NeoCZ15
Červenec 30, 201213 r Co se týče spotřeby, tak naposled natankováno 13 litrů + cca 6 litrů v nádrži a ujeto na to 294 km, ručička byla v 1/3 červeného, takže skoro na výpary Jinak přítelkyně vyzkoušela brzdy, brzdí to dobře, bez ABS, takže kouř od pneumatik, když si mě nevšimla na křižovatce, že jsem zastavoval a dával přednost tak to musela zadupnout docela jsem se lekl, vezl jsem auto na prodej, tak mi málem stačila zrušit zadek
Srpen 1, 201213 r Tak to máte štěstí, že jste to nezrušili Jinak jsem na něco přišel - Po tom závodění na plný plyn po dálnici a extrémnímu vytáčení kvůli pěti lidem v autě a kopcům snad 30% stoupání nám nějak HTP přestává dunět pod 2 tisíci otáčkami.
Srpen 1, 201213 r Tak tak, prohnat pořádně perka potřebuje občas každej motor - nejenom haťapice... Jinak zleniví a ve finále se mu pak nechce tahat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.