Jump to content

Recommended Posts

osobně si myslím že ta podložka tam je pro to že se ten ventil vychodí a vymezuje se tak jeho vůle respektive vůle zavírací klapky uvnitř turba (viz moje fotka uživatele) a opraveno to je až v dalších generacích turba (indexech ND) a u starších se to dělá takto ;)

Edited by KoNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravým vyjadrím sa ktým krátkym trasám mám najazdené cez 30 000Km auto mám rok a okrem výmeny rozvodov a R na prevodovke som neriešil nič :D

nemám pocit že turbo treba dochladzovať a vadia mu krátke trasy

po zastavení a vypnutí počuť ako v sústave ešte cirkuluje voda moje bežné trasy po meste su do 10 Km potom auto vypínam lebo auto mi slúži prevažne na zásobovanie

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosím napiš až budeš mít nějaké zkušenosti z provozu jestli přestalo i to drnčení?

Tak nevím které drnčení myslíš, jestli to od rozvodů, tak to samozřejmě pokračuje dál. Jestli toto drnčení http://forum.skodahome.cz/topic/115389-drnciaca-tycka-regulacie-obtokoveho-kanala-turba/ , tak to taky vesele drnčí dál.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dnes rozsvicena kontrolka EPC (porucha motoru,zajedte do servisu!)

vyroba 9.2010 38000

auto nejelo,tak jsem to nastartoval znova a jelo to normalne,ale zitra jedu do servisu

to je hroznej smejd ta fabka,ja uz toho mel tolik,ze nevim co bych delal po zaruce,uz jsem z toho unavenej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechapem preco EPC zacne az pri najazdeni tolkych km. Ved je to stroj zo zeleza a nie zivy tvor ktoreho zacnu boliet klby v 38. rokoch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EPC mi tiež vystrájalo pred týždňom, hodilo to na nejaké chybové hlásenie a palubovka sa rozsvietila ako vianočný stromček, a auto išlo ako keby na dva valce. Hneď som zhasol motor, tak to triaslo. Za pol minútku som znovu naštartoval, a všetko ok. V servise mi povedal že 1. a 4. valec mal predzápal, alebo niečo také, a aby som natankoval iný benzín. Tak som ešte odjazdil ten benzín v nádrži (posledné 4 tankovania Shell Natural FuelSave, všetko v ČR, rôzne ČS), a potom som natankoval plnú nádrž 100 oktánového benzínu v Maďarsku na MOL-ke. Uvidíme či bude zase niečo na diagnostike, ale zatiaľ sa to neopakovalo. Auto vtedy malo najazdených 18700 km. Čoskoro beriem auto na ďalšiu výmenu oleja, potom zreferujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dnes rozsvicena kontrolka EPC (porucha motoru,zajedte do servisu!)
vyroba 9.2010 38000
auto nejelo,tak jsem to nastartoval znova a jelo to normalne,ale zitra jedu do servisu


Nechapem preco EPC zacne az pri najazdeni tolkych km. Ved je to stroj zo zeleza a nie zivy tvor ktoreho zacnu boliet klby v 38. rokoch.

No jestli tam ještě nemá podložku, tak mě se to samé stalo ve 37 900 km. Proč to vydrželo tolik km bez ní a pak to najednou nejede také nechápu

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem byl v servise a udelali diagnostiku a ukazalo jim to sporadicka chyba

na muj dotaz,co to je sporadicka chyba mi rekli,ze nevedi,ze mohlo poklesnout napeti,nebo cokoliv jineho a az to pry udela podruhe,coz si oni nemysli,ja si zas tak jisty nejsem,tak pak pry az napisi hlaseni do skodovky a bude se to resit,dobra prace skody :kol-47: tak ted budu cekat,ja beru benzin jenom na Benzine a jsem snim spokojeny,mam pocit,ze mi to jede lepe nez kdyz jsem jednou vzal plnou na Shelce fuel save

Share this post


Link to post
Share on other sites

podlozku mam :kol-29: ,me uz delali uplne vsechno, s podlozkou uz mam najeto 9000,delali mi to pri servisce pri 30000

Share this post


Link to post
Share on other sites

nerekli,nechal jsem si vytisknout zaznam diagnostiky abych se prave podival ja uz jim moc neverim a tam je napsano nejake cislo a sporadicka chyba,ale pry jsem nebyl prvni co jim to rika,ale pricinu nevedi,nebo po prvnim hlaseni se jim to nechce asi resit,tak ted musim cekat,doufam ze to nebude po zaruce,mam na to jeste 21000 :kol-28:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím

Nechci zakládat zbytečně nový téma, tak snad nebude vadit když to napíši sem.

Dnes se mi po zapnutí zapalování rozsvítila kontrolka EPC a Systém kontroly výfukových plynů a nezhasly.

Mám za to, že by měly zhasnout, ale ruku do ohně za to dávat nechci  :kol-32:  zhasnou až při startování. Po nastartování ani během jízdy

nesvítí. V pondělí mám cestu kolem servisu, tak se chci zeptat, ale radši se informuji i zda, abych nebyl za joudu  :kol-46:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Píšeš to do správného vlákna. Podle mě je to v pořádku, tyto kontrolky zhasínají až po startu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EPC mi tiež vystrájalo pred týždňom, hodilo to na nejaké chybové hlásenie a palubovka sa rozsvietila ako vianočný stromček, a auto išlo ako keby na dva valce. Hneď som zhasol motor, tak to triaslo. Za pol minútku som znovu naštartoval, a všetko ok. V servise mi povedal že 1. a 4. valec mal predzápal, alebo niečo také, a aby som natankoval iný benzín. Tak som ešte odjazdil ten benzín v nádrži (posledné 4 tankovania Shell Natural FuelSave, všetko v ČR, rôzne ČS), a potom som natankoval plnú nádrž 100 oktánového benzínu v Maďarsku na MOL-ke. Uvidíme či bude zase niečo na diagnostike, ale zatiaľ sa to neopakovalo. Auto vtedy malo najazdených 18700 km. Čoskoro beriem auto na ďalšiu výmenu oleja, potom zreferujem.

 

Zabudol som zreferovať. O niekoľko tisíc km sa problém opakoval. Po opätovnom štarte motora všetko ok, len chybová hláška na diagnostike, 3. valec keď ma pamäť neklame. Pri najbližšej príležitosti keď som bol v servise, vymenili mi preventívne všetky zapaľovacie káble. Od vtedy už viac ako 30 tisíc km sa problém neopakoval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem si byl vyzvednout Fabii TSI ze servisu. Závada je odstraněna - podle servisu odešlo turbo,takže ho vyměnily za nové... :feve: Cena údajně kolem 25 000 Kč. Na otázku jestli už turbo u 1.2 TSI vyměňovaly,technik jenom klopil oči (evidentně se mu nechtělo odpovídat) a pak z něj vypadlo,že to zdaleka není první případ... :feve:

Omlouvam se že se vracim ke stare zaležitosti..ale tohle přesně sem měl...vysral sem se na autorizak a zajel ke kamošoj...stačilo přes diagnostiku nějake znovunastaveni regulačni hřidelky turba a vyčištěni hřidelky a od te doby už mam dva roky klid :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je sice možný (potom se montovaly různé podložky), ale to nic nemění na tom, že ten servomotorek (příčina mých tehdejších potíží) na prvních turbech prostě odcházel a nebyl jako samostatný náhradní díl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ja mam taky mezi prvnima motorama... 10/2010...dostava pohulit pěkně motor občas a dobry...až na ty rozvody no...ale na jaře se chystam na nove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj rozsvítila se mi při startu kontrolka výfukových plynů a epc motor ma nepravidelný chod a při přidání plynu hodně vibruje nevíte někdo čím to může být . 1.2 tsi 63 kW 2010 najeto cca 40000

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejspíš ti to běží jen na tři válce. Tipnul bych si to na vadný zapalovací kabel. Víc by samozřejmě napověděl výpis chyb z diagnostiky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím,

čtrnáct dní zpět to samé, vadný kabel na třetím válci, viditelné porušení žádné. Koupena celá sada za cca 800,- , Tesla Blatná. Taktéž rok výroby 2010, 85 000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...