Srpen 9, 201312 r Autor bittpower chova se to jako,když jsem to koupil. Tak v tom hrabat nebudu. Koukal jsem na netu,ze v dodatku LPG je napsano,ze uzaviraci ventil je silovy. Pokud ma stojan malou silu (tlak), tak se neuzavre (nezaklapne) a ma to clovek udelat sam.
Srpen 12, 201312 r Ahoj pánové, můžete mi poradit, než odvezu auto do servisu? Mám škoda octavia II 1,6 s přestavbou LOVATO, najeto na LPG cca 40tis km. Auto nepřepíná na plyn, při automatickém přepnutí po nastartování slyším jak cvakne multiventil v nádrži, ale auto škubne, a přepne se zpět na benzín. Ted už to nepřepne na plyn vůbec, ale když to začalo dělat cca 14 dnů zpět, musel jsem počkat až se voda více ohřeje a pak jsem to manuálně dokázal přepnout (ted v létě asi po ujetí 2-3 km...což před poruchou přepínalo téměř po pár sekundách). cca před pul rokem jsem řešit stejnou závadu, ale stihl jsem dojet v celku včas do servisu, kdy to ještě přepínalo po větším zahřátí. Podle servisu byl problém se špatným plynem a ventil který je na reduktoru se zanesl nejakým černým mazem a uvolnil se až byl pořádně zahřátý. Po vyčištění toho ventilu fungovalo normálně až do této doby. Od té první závady tankuji jen na Benzině, kterou jsem považoval za solidního prodejce plynu.. Je možné aby odešla ta cívka na ventilu reduktoru, když nedokázala "do sebe" natáhnout ten ventil? jak ověřit funkčnost cívky na ventilu? napadlo mě odpojit od konektoru a přivést 12V a poslechem zjistit zda si natahne ventil v reduktoru do sebe... díky za reakce Martin
Srpen 12, 201312 r Martine.. odvez to do nejakeho normalniho servisu, kde tomu rozumi... staci, kdyz budes kontaktovat zdejsi plynare a oni se ti an to radi podivaji.. je mnoho umelcu co umi auto predelat, ale jen par co tomu skutecne rozumi...
Srpen 16, 201312 r Na neptunu harfa je počteni referenci "spokojeneho" zakaznika origo zastavby Octavie lpg s 65 tis km,a neni to moc vesele čteni... Kdyby aspon ti opičaci ze Škodovky odblokovali řidici jednotku lpg at se do ni dostanou "normalni" plynaři....Když už si s tim teda nevi rady Upraveno Srpen 16, 201312 r od bitttpower
Srpen 16, 201312 r Před pár týdny jsem byl v Neptunu Harfa u Vodičky ukázat originální škodovku, aby viděl, co to je. Vůbec se mu do toho nechtělo, ani se mu nedivím.......
Srpen 23, 201312 r Dostal jsem dobrou nabídku na Fábii combi 1.4mpi,tak jsem včera prodal po 5,5 letech Polo.Pořád se mi ale stýskalo po fábii a vzhledem k tomu,že motor 1.4 mpi 63kw už se podle mne dlouho vyrábět nebude a je to jeden z mála motorů,který se dá ještě snad bezproblémově prědělat ,tak jsem jí vzal.Nechcu jí ale hned předělat na plyn,tak nastala otázka manželky,že ten drahý benzín kupovat nebude.Před lety moc o plynu do prvního auta slyšet nechtěla,ale ted se jí za benzín už platit nechce.Polo za 5,5 let provozu nemělo žádnou poruchu,tak se mi s ním loučilo špatně.Byl to dobrý pomocník a oprati Fabii byl lépe zpřevodovaný a jezdil super.Boužel čas jde dále tak se ukáže jestli 1.4MPI je dobrá volba.Jirka brno si jí chválí,tak se ukáže.V uterý jsem domluvený na montáž BRC do Oktávky u stejné firmy co montovala plyn do Pola,tak snad bude vše ok.
Srpen 23, 201312 r Dušane, možná by bylo lepší uvádět že je to 1,4 16V, to MPI je zavádějící , jinak gratulace k novému přírůstku a rozumím tomu duševnímu rozpoložení
Srpen 30, 201312 r Včera jsem byl ve Škodovce opět reklamovat palivoměr na lpg. Ukazuje nesmysly a v krajních polohách vůbec. Když byl původní multiventil, tak chodil v pohodě. Po výměně je ukazatel k ničemu. Odpověď byla, že je to pouze orientační měřidlo a tudíž normální jev. Máte někdo podobnou zkušenost?
Srpen 30, 201312 r Jak jsem zde již psal, tak palivoměr na LPG je k ničemu, teploměr by byl užitečnější. Prvních 100 km po natankování plné nádrže ukazuje stále plnou nádrž, potom teprve začne klesat hladina LPG, když to ukazuje nulu, tak ujedu dalších cca 100 km. Tedy ukazatel jen na efekt, prakticky k ničemu, jezdím na denní měřič kilometrů, vím kolik najedu na plnou a podle toho se řídím. Nyní se řídím podle hvězd, protože jsem ještě nenechal vyměnit multiventil
Srpen 30, 201312 r Autor Tomáš1984+treo poslyste. V úterý jdu na servisní prohlídku a při té příležitosti jsem jim zmínil, zda by po záruce nemohl být opraven ten ukazatel paliva na kulanci. Ukazuje nesmysly a ted se řídím denním počítadlem km a mám klid. Nicméně čím víc o tom přemýšlím, tak si nejsem jistý, zda je v tom mám nechat hrabat, nebot ted auto slape na LPG jak hodinky, což si tak nejsem jistý po jejich zásahu. Rikali,ze promeri pristrojovou desku a multiventil a co jim to ukaze , poslou Skodovce co ona na to.
Srpen 30, 201312 r Já bych je do toho nenechal hrabat. Když jsem viděl kluky v akci v Kosmonosích ( údajně ten nejlepší servis škodovky), tak jinde budou mít ještě méně zkušeností a když jim budou radit z Kosmonos, tak to bude smrtelná kombinace.... Viděl jsem na vlastní oči multiventil a plovák, tak jsem zíral. Neměl žádné tlumení a tak lítal jako zběsilý. Počítač počítá nějakou průměrnou hodnotu z toho kmitání plováku a výsledek je zmatek. Nebo má tlumení ten ukazatel LPG. Zkrátka denní počítadlo km to jistí, to se povedlo :-)
Srpen 30, 201312 r Autor No treo jsou to oni co me menili vstrikovace jeste v zaruce po spatnaem LPG. Navic maji zkusenosti,nebot mistni firma ma flotilu 21 Octavii LPG.
Srpen 30, 201312 r se šmejdem nic neudělají, stejně jen mění součástky, které jim poradí ve Škodovce. Syn dělá v servisu,když neví, napíchnou se z výrobního závodu přímo na auto a poradí mu. Potom vymění díl, občas to pomůže. Potom je před zákazníkem odborník........
Srpen 31, 201312 r Bajny:Ten ukazatel je špatny už od začatku vyroby,takže je to chyba škodovky a měli by to měnit zdarma i po zaruce,ale otazkou je zdali to pak bude fungovat jak ma,ale ja o tom dost pochybuji,v autorizaku jsou jen vyměnkaři,nikoliv opravaři,to je ten hlavni problem.Oni tam maji s plynem minimalni zkušenosti.Byl tady přiklad vyměny špatneho multiventilu a pak se stejně do nadrže nevešlo vic než 39 litru ikdyž byl vyměněn a stejne se tam nikomu nevleze těch 44 litru ktere tam maji vlezt.Prostě Škodovka a lpg je utopie....Vubec to auto neměli s lpg davat do vyroby.
Srpen 31, 201312 r Včera jsem byl ve Škodovce opět reklamovat palivoměr na lpg. Ukazuje nesmysly a v krajních polohách vůbec. Když byl původní multiventil, tak chodil v pohodě. Po výměně je ukazatel k ničemu. Odpověď byla, že je to pouze orientační měřidlo a tudíž normální jev. Máte někdo podobnou zkušenost? On Oni ti řeknou orientačni, aby se tě zbavili protože to neuměji opravit-to je prostě předraženy,vyměnkařsky autorizovany servis Škoda...Ale jinak pokud to maš v zaruce tak bych se asi uplně nenechal odbyt přece jen jsis auto zakoupil za penize,nikdo ti ho ze škodovky nedaroval tak by se měli starat aby auto fungovalo tak jak ma a ne jen "orientačně".Možna bych zkusil zajet do jineho servisu než doposud jezdiš.Ještě ses jich měl zeptat když je teda orientačni tak proč nebyl orientačni s puvodnim multiventilem. Upraveno Srpen 31, 201312 r od bitttpower
Září 1, 201312 r Ahoj pánové, můžete mi poradit, než odvezu auto do servisu? Mám škoda octavia II 1,6 s přestavbou LOVATO, najeto na LPG cca 40tis km. Auto nepřepíná na plyn, při automatickém přepnutí po nastartování slyším jak cvakne multiventil v nádrži, ale auto škubne, a přepne se zpět na benzín. Ted už to nepřepne na plyn vůbec, ale když to začalo dělat cca 14 dnů zpět, musel jsem počkat až se voda více ohřeje a pak jsem to manuálně dokázal přepnout (ted v létě asi po ujetí 2-3 km...což před poruchou přepínalo téměř po pár sekundách). cca před pul rokem jsem řešit stejnou závadu, ale stihl jsem dojet v celku včas do servisu, kdy to ještě přepínalo po větším zahřátí. Podle servisu byl problém se špatným plynem a ventil který je na reduktoru se zanesl nejakým černým mazem a uvolnil se až byl pořádně zahřátý. Po vyčištění toho ventilu fungovalo normálně až do této doby. Od té první závady tankuji jen na Benzině, kterou jsem považoval za solidního prodejce plynu.. Je možné aby odešla ta cívka na ventilu reduktoru, když nedokázala "do sebe" natáhnout ten ventil? jak ověřit funkčnost cívky na ventilu? napadlo mě odpojit od konektoru a přivést 12V a poslechem zjistit zda si natahne ventil v reduktoru do sebe... díky za reakce Martin Zdravím Vás, očekávám tu samou závadu - možná. Lze to zjistit celkem snadno. Jakmile auto nastartujete a máte v automatické poloze na LPG, po chvíli by Vám měl cvaknout elektroventil na nádrži (i když auto jede na volnoběh). Pokud cívka na nádrži cvakne, auto vypněte cca na 30 sec. Poté znovu nastartujte a poslechem zkuste v motorové části, jestli uslyšíte cvaknutí elektroventilu na reduktoru.
Září 2, 201312 r Oni ti řeknou orientačni, aby se tě zbavili protože to neuměji opravit-to je prostě předraženy,vyměnkařsky autorizovany servis Škoda...Ale jinak pokud to maš v zaruce tak bych se asi uplně nenechal odbyt přece jen jsis auto zakoupil za penize,nikdo ti ho ze škodovky nedaroval tak by se měli starat aby auto fungovalo tak jak ma a ne jen "orientačně".Možna bych zkusil zajet do jineho servisu než doposud jezdiš.Ještě ses jich měl zeptat když je teda orientačni tak proč nebyl orientačni s puvodnim multiventilem. To jsem jim vysvětloval. Říkal jsem jim, že původní ventil i měřák fungoval a normálně šlo načerpat i víc jak 40 litrů. Teď jde max 38. Oni podle mě vůbec neví, co s tím dělat. Ale zajímalo by mě, kdo montoval ten první multiventil a kdo to nastavil, že to fungovalo.
Září 2, 201312 r Možná vyměnili multiventil za jiný model, na první multiventil jsem najížděl o 30 km víc. Byl jsem v Kosmonosích v servisu přímo Škody Mladá Boleslav........nejlepší výbava, nejlepší technici a také nic. Spíš si myslím, že mně nenatankovali plnou nádrž a tak to nemohli zkalibrovat pro počítač. Když jsem kupoval auto, měl jsem plnou nádrž plynu a benzínu jen pár kapek( pár litrů, VW nám dal jednou do nového auta méně než půl litru a nedojeli jsme ani k benzince....,.)
Září 2, 201312 r Plnou nádrž jsem po opravě taky neměl. Myslím si, že je to přesně jak píšeš. Ventil možná funguje, ale je to blbě nastavené pro počítač a proto to ukazuje nesmysly. Jenže jak je přesvědčit, aby to nastavili. Nejsem zrovna technik, co to montuje a vůbec nevím, jak se to dělá, takže se mi zase akorát vysmějí. Kdyby aspoň ti pitomci neměli zakodovanou tu řídící jednotku. Věřím, že by se tu našel někdo, kdo by to byl schopen uvést do normálního provozu. A tím myslím i v zimě. Upraveno Září 2, 201312 r od KaJe Necituj předchozí příspěvky!
Září 2, 201312 r Jojo oni zakodujou řidici jednotku aby se jim v tom nikdo nehrabal a dělali to jen "odbornici" ze škodovky, přitom tomu sami vůbec nerozumi,fakt jsou padli v te škodovce na hlavu .Možna by neškodilo naznačit jim pokud to nedaji do stavu jaky ma byt že to zmedializuješ,at se co nejvic lidi dozvi jak "skvěle" se škodovka chova ke svým zakazníkům,je to fakt fialovy hnus a je až odporne jak je to škodovce u zadele...Možna že by stalo za to napsat přímo do Boleslavi o tomto problému,jestli tam maji vůbec tušeni o těchto problemech s továrni zástavbou. Upraveno Září 2, 201312 r od bitttpower
Září 2, 201312 r Zmedializovat mě to už taky napadlo. Ale nejdřív ještě zkusím sehnat co nejvíc lidí s podobnými problémy a obrátit se pak s touhle sestavou na škodovku. Případně sdružení obrany spotřebitelů. Nemám zase tolik peněz na to, abych si kupoval věci, co nefungují, jak mají. Upraveno Září 2, 201312 r od KaJe Necituj předchozí příspěvky!
Září 5, 201312 r Autor Tak mám opraven (vyměněn) v rámci kulance ventil na nádrži. Prý mně nečistoty v plynu zadřely jakousi kuličku navazující na tu ručičku na palubce. Tak snad bude vše ok.
Září 5, 201312 r Tak to prosím tě sleduj a pak dej vědět, jestli vše funguje jak má. Ten ventil měnili nebo jen nějak opravovali? Ještě se zeptám, kde ti to měnili, ať tam můžu když tak zajet taky. Tady s něma asi nehnu. Upraveno Září 5, 201312 r od KaJe Necituj předchozí příspěvky!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.