Červenec 6, 201510 r našel jsem nějaký odkaz na ten chip http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponenty/zvyseni-vykonu-motoru-na-lpg/variator-predstihu-bodu-zazehu-na-lpg-pro-civku-tap-01
Červenec 6, 201510 r Jestli mužů k te fabricke zastavbě,stejně je to uplně zbytečne když se hodnoty na lpg zobrazuji na maxiku,protože vůbec neodpovidaji realu at už se to týka dojezdu na lpg nebo průměrne spotřeby a to same ma opel v origo zastavbach,taky to ukazuje nesmysly,takže naprosto neužitečna věc.
Červenec 6, 201510 r Přimazávání neublíží. U Octavia 2 je to sporné - je hlava vyrobena v Mexiku? Pak přimazávání ano. Jinak není nutné... Variátor, ano dynamika vozu by měla být lepší. Otázkou je, ví někdo "tak moc dobře", kolik a kde nastavit předstihu? Nebo tam dá trvale všude určité ° od oka? Předpokládám, že to tak jednoduché nebude. Jak říkám, jde všechno a je to otázkou času a peněz. Otázkou je, zda-li to za tu cenu bude rentabilní či únosné. Určitě to bude chtít palubovku vč. souvisejících jednotek na CANu, které mají co společného s LPG v originálních autech. (jedno vím jistě, že finančně to únosné nebude, pokud se to někde nechá udělat)
Červenec 7, 201510 r No právě, v tom je ten vtip. Nicméně nedělám si srandu, myslím to zcela vážně. Motory 1,6l 75kW / BSE (výroba Mexiko) jsou uvedeny jako problémové. Bohužel nejsem motorář, tudíž nedokážu poradit, kde na hlavě může být značka původu výroby.
Červenec 7, 201510 r v papírech mám napsáno výroba audi wv v německu,každopádně se budu potom pídit.případně sehnat hlavu a ventily přímo na plyn a stím začít a nebo počkat až se vysere.furt to má jen teť nějakých 48tkm najeto. jelikož dělám v automoblovým prumyslu pro díly zámků a mechanizmu a každý díl má číslo dle původu,tak i hlava by měla něco mít na sobě.
Srpen 17, 201510 r Ahoj lidi, tak jsem si nechal vrátit při garančce v 45000 filtr plyn.fáze abych se podíval jak na tom je vnitřek filtru. Je to už ta plastová nádobka která je šroubovatelná a uvnitř je ten filtr, viz: http://forum.skodahome.cz/topic/103554-%C5%A1koda-octavia-lpg/page-37 ,kde jsem toto popisoval. Tankovat jezdím jen k Tomegasu u nás v Č.Budejovicích ,přikládám fotky i s číslam dílu od UFI. Upraveno Srpen 17, 201510 r od Nekki
Srpen 17, 201510 r ¨no, ehm.. a co tam mam nebo nemam vidět? Dík Ahoj ,no čekal jsem to daleko horší ,že bude víc zaprasenej po 15000 km,kdy jsem ho rozříznul. Upraveno Srpen 17, 201510 r od Nekki
Srpen 18, 201510 r Ahoj Nekki,ten fitr vypada opravdu celkem čistě,jsem zvědav jestli to zachrani umirajici vstřiky v továrních Octaviich.Je zajimave že někomu davaji pořad ten "plechovy" valeček a někomu už ten plastovy filtr s vyměnou vložkou-ten davaji většinou až odejdou vstřiky,nechapu proč to nevyměni za tento jinači typ u všech továrních Octavii.Jen tak pro zajimavost,kolik stoji v autorizaku ten filtr? Upraveno Srpen 18, 201510 r od bitttpower
Srpen 18, 201510 r Kamos daval na garancku Dacia Duster LPG z fabriky, najeto 60 000km 1x LPG vstrik KO, menili mu nakonec vsechny 4vstriky na garanci, cena opravy 30000kc, nemusel platit nic, protoze to byla zaruka.. jen mu doporucili menit filtr po 10 000km.
Srpen 18, 201510 r Ty woe to je dobra palba,horši bude až se ty vstřiky pokazi po zaruce.Jen tak mimochodem od jakeho vyrobce tam má lpg system?
Srpen 18, 201510 r To bitttpowert ,tak za filtr v autorizáku chtějí 315 kc Vzhledem k tomu ,že střiky mám už vyměněny ,doufám ,že tam vydrží co nejdéle. Jinak dál budu tankovat u Tomegasu,protože auto funguje, filtr vypadá dobře ,měřák paliva nezlobí (teď jsem to třikrák zaklepal ) a příště v 60000 zase říznu filtr.
Srpen 18, 201510 r Co občas tankuji na Agipu, dnes již bývalém Agipu, ožil mně měřák a funguje multiventil. Kralupol není to pravé :-(. 85 000 km
Srpen 19, 201510 r a kdo dodava Agipu LPG? bittttpower- ono je to tezky, LPG zastavbam moc lidi nerozumi, takze z neho dostat kloudnou odpoved je problem, ale vse ukazuje na Landi Renzo... servisoval to v Brnev Renault servisu, rekli mu, ze staci menit LPG filtr po 30 000km a bylo... takze to uhral na zaruku, na LPG ma najeto lehce pres 60 000km.A rekli mu, at jezdi na LPG servis kazdych 10 000km a melo by to byt OK
Srpen 19, 201510 r No jen se potvrzuje že autorizovane servisy ruznych značek v servisu lpg ruzně tapou.Hodně lidi si myslelo že když si koupi origo zastavbu z fabriky že ma vyhrano a ono je to spiše naopak-bohužel.Lepši je koupit auto bez lpg a nechat u nějakeho zkušeneho plynaře přestavět.Jinak Opel ma taky landi renzo a taky maji lidi problemy se vstřiky...asi se stala někde chyba.
Srpen 21, 201510 r Autor Bitt chyba je u nekvalitního paliva poskytované Kralupolem. Kdyz ho natankujes, tak kvalitni je jen v tom, ze neobsahuje mechanicke necistoty. Zbytek je loterie ohledne chemickeho slozeni. Zmenil jsem práci a jezdím ted jinam, takže na trase beru jen TOMEGAS a filtr byl cistounkej bez toho zeleneho slizu a ručička palubního ukazatele neukázala nesmysly ani jednou po ujetí 45 000 Km na Tomegas. Pak jsem na zkoušku vzal 2x Kralupol a po rozříznutí jsem tam měl opět ten zelený sliz,ale málo. Jinak já dostávám pořád ten kovový filtr a stojí 562 Kč s DPH. Celkově nemám s LPG žádné problémy, na servisce akorat mení ty filtry LPG a jinak jen čerpám plyn a jezdím. Dnes mám najeto 164 000 km celkem a z toho na ty vstřikovače co jsem dostal po zadřených v záruce 120 000 km. Jediné co dělám, vyhýbám se pumpám, kde je LPG o 1 Kč levnejší než jinde, pokud možno tak jedině Tomegas v ČR, jiný jen jako nouzovku na dojetí z bodu A do bodu B pokud se vydám někam do neznáma a na Západ od našich hranic cokoliv a kdekoliv, na Slovensku jedine Slovnaft a Flaga. A mám klid. Skoda Octavia LPG je západní auto se západními standardy. Česka LPG infrastruktura už je východ s horší jakosti plynu. V tom je cely problem. Tomegas nemá problem, pac to chlapi vozí z Německa a všechno mají svoje, včetně cisteren.
Srpen 21, 201510 r Autor Apropo i CNG může být nekvalitní. Ne mechanicky,ale opět chemicky. Toto už nová Octavia III CNG pořešila sondou kolik % máte metanu v palivu. Načerpáte a hned víte na čem jste. No,ale reklamovat to stejně nemůžete, páč ta sonda není kalibrovana, jen orientační.
Srpen 22, 201510 r hm no a co dopuručíš nám, kteří nemáme v okolí ani jednu čerpačku tomegas? my si moc vybírat nemůžeme, Tomegas ani flagu po cestě nemám,bohužel.. jen Kralupol a Hunsgas.. takže sice dík za rozbor situace, ale já si bohužel vybírat moc nemůžu...
Srpen 22, 201510 r Autor JirkaBrno zkus brát jen ten Hunsgas. Já s ním žádné zkušenosti nemám,ale díval jsem se a mohlo by to být něco jako Tomegas ( Tomegas si podnikatelé tahají z Německa) a Hunsgas je italský plyn od italské společnosti Socogas. Je možné, že si někteří podnikatelé uvědomili "díru na trhu" a začli vozit kvalitní plyn ze zahraničí (východní konkurence LPG co motoristům ničí moderní auta pro ně není vážná konkurence). http://www.socogas.com/ita/ Většinový podíl stanic LPG Hunsgas patří jim. A vyhýbal bych se Kralupolu.
Srpen 22, 201510 r a už to tu máme zase....nedělejte si iluze, že Tomegas bere plyn z německa/vyvracet to nikomu samozřejmě nebudu/-sjíždějí se všichni u Kralupoluú, jen co jsem se informoval, ceny nákupů tak nízké, že až člověk valí oči, že by němec prodával za nízké ceny? Tomu já osobně nevěřím, znám třeba Flagu, ta je Rakouská,potažmo amerika, a je suverenně nejdražší, možná to jezdí jen kvůli tomu, že je tam navaleno hodně butanu, ale dokud nebude ofiko rozbor plynů, jsou jen dohady, nic víc, osobně na Kralupol nejvyšší nájezdy(čisté filtry), na Hunsgas nejmenší a filtry na čerpačce špinavé, takže já to zas vidím jinak....
Srpen 22, 201510 r říkal mi servisdák-hunsgas nebrat... takže je to jedna paní povídala.. proto beru co je a co mam yrovna o cestě a když se to posere, tak to holt zaplatim.. co už....
Srpen 23, 201510 r Autor karel.lpg proč by si podnikatel vozil cisternu ze zahraničí s LPG do Kralupolu? A ne rovnou do svých čerpacích stanic? V rámci interstatu v EU k vyřízení celních formalit Kralupol nepotřebuje. Nicméně máš pravdu, jedna věc je pozorování, druhá testy paliv. Už jsem podnikl kroky k testování kvality LPG, tam kde beru (bral jsem) a výsledky sem pak vložím. At uvidíte kdo má sajrajt, navíc butan, buten nebo rafinát.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.