durabrite Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 Prosím o radu,po vystříkání spodku auta a zajetí do garáže mi do rána něco vybilo baterku.Při nabíjení jsem zjistil že se točí ventilátor na chladiči.Zkusil jsem vyfoukat konektor od čidla a nepomohlo .Může být problém někde jinde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 Sahara je připojená přes pojistku přímo na baterku, tam už by nic jiného krom čidla v cestě být nemělo - pokud se točí trvale, bude to asi v tom čidle - nejdřív vysuš celé čidlo, je možné že kraťas je na něm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 Přímo na baterku je připojený ventilátor dochlazování jen u holot bez klima, pokud máš klima, stará se o ventilátor řj dochlazování J293 a ta dostává informace krom termospínače chladicí kapaliny i z řj klima J301 aby se třeba pustil ventilátor při vysokém tlaku media v klimatizaci...... u OII se takhle pustí ventilátory při vadném čidle venkovní teploty..... tak jukni na to čidlo,je schovaný vlevo u mlhovky, takovej černej čudl s konektorem a dvěma dráty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durabrite Vloženo 6. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 čidlo venkovní teploty a čidlo na chladiči sem zkusil postupně odpojit,konektory vysušit a ventilátor stále běží.Kde je chyba?Momentálně jezdím z odpojeným ventilátorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 No pak mě napadá ještě ten snímač tlaku chladicího media, je to zas nejakej čudl s asi dvěma drátama napláclej na hlinikový trubce klima ale mam pocit člověče , že tohle i to čidlo venkovní teploty spouští ty větráky až když zapneš zapalování, to si teď nejsem uplně jistej ta řídíci jednotka dochlazování není nic jiného než pár relátek s primitivní elektronikou, ani nevím kde je to u Rooma ale u oktávky je to zespoda pod baterkou pod levým nosníkem, je to hermeticky uzavrený ale má to asi 3 konektory, které jsou sic vodě odolné, ale při normálním tlaku, pokud jsi to bral nějak intenzivně hadicí, neb nedejbože wapkou tak to ty konektory samo neustojí a mohou být též plné vody . Pak už mě nic jiného nenapadá J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durabrite Vloženo 7. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2011 No pak mě napadá ještě ten snímač tlaku chladicího media, je to zas nejakej čudl s asi dvěma drátama napláclej na hlinikový trubce klima ale mam pocit člověče , že tohle i to čidlo venkovní teploty spouští ty větráky až když zapneš zapalování, to si teď nejsem uplně jistej ta řídíci jednotka dochlazování není nic jiného než pár relátek s primitivní elektronikou, ani nevím kde je to u Rooma ale u oktávky je to zespoda pod baterkou pod levým nosníkem, je to hermeticky uzavrený ale má to asi 3 konektory, které jsou sic vodě odolné, ale při normálním tlaku, pokud jsi to bral nějak intenzivně hadicí, neb nedejbože wapkou tak to ty konektory samo neustojí a mohou být též plné vody . Pak už mě nic jiného nenapadá J. Dík vyzkouším a jak né tak dám vydělat servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.