Přejít na obsah

Kolik vydrží 1.6 SR 74 kW


octavaczech

Doporučené příspěvky

muj nazor pramenici ze znamych praktik v CR je, ze tento konkretni motor jiz ma sva nejlepsi leta za sebou, v lepsim pripade ma tech skoro 200 tisic, v horsim tak o 100 tisic vic.

Je vetsi pravdepodobnost, ze narazis na vybehany auto nez na pravidelne a kvalitne servisovany...

konkretizuj dotaz: mas auto / kupujes auto ???

pokud vybiras auto a nemas o nem dost informaci = ruce pryc... auto se 200 tis.km bez jasne historie je nejlepsi cesta k totalnimu pruseru v podobe neustaleho servisu...

tot muj nazor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je to individuální (záleží jak se o něj předchozí majitel staral), mám ten samej motor, při koupi měl najeto tuším 165 000 km a celých 30 000 km jsem na něho nemusel téměř šáhnout (výměna kapalin je samozřejmost), ale při 197 000 km jsem zjistil, že mi odešla škrtící klapka a začal nehorázně žrát olej (1,5l/1000km), tak se dala nová klapka, nové čidlo chlad. kapalaliny, gufera na ventilech, nové pístní kroužky a v podstatě se motor komplet přetěsnil a nyní mám najeto téměř 202 000 km a motor šlape jako hodinky, olej si neveme žádnej a můžu i říct, že po těch kroužkách o hodně líp jede :palec2: . Když to shrnu, tak pokud se o motor budeš dobře starat, tak těch 400 000 km najede jako nic ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klimji1989---- nepokuřuje, ale je pravda že na 15000tis km doleju 1.5 litru 10W-40. ale to me prijde normalni. Spíš přemýšlím že si někde nechám změřit výkon-pač v práci jezdim VW caddy 1.6 75kw a ten výkon na to že je to poměrně vysoké auto je uplně někde jinde.Ale zas se pod 8 se spotřebou nedostanu lol Jen nemám ponětí co takové měrění výkonu koštuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem na tom obdobne .. Netusim jaky bude finalni najezd ale nyni mam (AKL kombajn 99) najeto cca 211 tis a vypada v kondici .. taha hezky a spotreba se ustalila na kombinovanych 7,6-7,8. Akorat s temi rannimi starty to byva horsi pri prvnim rozjezdu. Plynovy pedal nereaguje ihned jak bych chtel a trosku se zhoupnou otacky smerem k 0.. takze musim prikopnout plynu a to zas vyskoci k 2tis - spojka do zaberu .. rozjezd.. a zase houp mirny propad :) .. dela to jen kdyz to dlouho stoji a tyka se to jen prvnich rozjezdu .. pak noproblem. Zatim sem na VAGu nebyl .. musim si udelat cas :)

(dolozena historie je od r 2005 ..vsechny faktury a i ja pokracuju v doplnovani serv. knizky a vc. faktur:) )

Takze preji Vsem dobrej kup a AT VYDRZI ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, aj ja mám doma jednu 1,6 AKL r.v. 1999, a už má 340000km, a pred tromi rokmi som tam dal LPG, zatial som s motorom nic vážnejšieho nerobil, menil som len drobnosti ako termostat, čidlo teploty kvapaliny, vodnú pumpu, olej, filtre... ale už by sa mu zišiel vymeniť simering na klukovke a celkovo ten motor pretesniť, poslednú dobu sa zvýšila spotreba oleja a aj je zvonku zaolejovaný... ale po tých 12 rokoch sa nieje čo diviť,aj guma stárne... ale čo si musím pochváliť tak ešte som na aute neobjavil žiadnu väčšiu hrdzu, to keď spomeniem na favorita po 12 rokoch, ten motor sa vždy opraví pokial niesú plechy hnilé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...