Přejít na obsah

Stálý volnoběh ale citelné rázy motoru do interiéru


HerDavik

Doporučené příspěvky

Jak název napovídá, volnoběh je stále na stejné hodnotě, ale stává se, že cca po intervalu 5 sekund (nepravidelně) se jakoby motor zakucká a zatřepe citelně s interiérem, ale volnoběh je nadále stálý, bez výkyvů. Nevíte co to může být?

Nevím, jestli se jedná o nějakou návzanost, ale když lehce přidám plyn a držím to ve stejneé otáčkové hodnotě - cca 1500 ot. tak stoupá a klesá ručička volnoběhu, ale když šlápnu více a jsem na cca 2300 ot. tak je vše v naprostém pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne tiež robí motor podobné veci ale s tými otáčkami to mám ok,len pri státí na voľnobehu občas akokeby vynechal jeden valec a robí mi to či už na benzín alebo na plyn.Sviečky po výmene 8000km,klapka čistá už jedine žeby niektorá zapaľovacia cievka.Počas jazdy všetko ok,snažím sa to nevšímať,niekde som čítal že to tieto haťapky robia.Nieje to pravidelné ako naša nálada jeden deň tak druhý zasa inak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ja som mal nieco podobne ale mne kolisali otáčky, trhalo motorom na volnobehu. Na vagu sa to konkretne podla chyb nedalo zistit a ani cez akcne cleny. Nakoniec som na skusku odpojil konektor s EGR ventilu a vsetko prestalo. Tak som kupil novy a vsetko doteraz OK..mozno blbne on alebo to treba len precistit...skus na skusku to...maximalne ti bude svietit len kontrolka motora docasne pokial si to zase zapojis spat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Jak název napovídá, volnoběh je stále na stejné hodnotě, ale stává se, že cca po intervalu 5 sekund (nepravidelně) se jakoby motor zakucká a zatřepe citelně s interiérem, ale volnoběh je nadále stálý, bez výkyvů. Nevíte co to může být?

Nevím, jestli se jedná o nějakou návzanost, ale když lehce přidám plyn a držím to ve stejneé otáčkové hodnotě - cca 1500 ot. tak stoupá a klesá ručička volnoběhu, ale když šlápnu více a jsem na cca 2300 ot. tak je vše v naprostém pořádku.

Často jsou vadné zapalovací cívky, ale doporučuji nejdřív změřit kompresní tlaky ve válcích ! Dle výsledku postupovat dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem tu sice nový, ale není mi jasné, proč pořád někdo musí míchat jabka s hruškama, 1.6 a dokonce už i nafťák v sekci Fábie 1,2HTP!? Mám dojem, že 1.6 se do Fabií ani nemontovaly takže taky těsně vedle... :aggressive:

Ale k problému, taky nám to dělalo jak na plyn tak na benzín, a ještě špatně startovala, chytla a hned zdechla a nebo chytla až na podruhé. Po důkladné prohlídce jsem si všimnul, hadička která vede od víka ventilů do sání má nějaký zpětný ventil a ne něm je šipka kudy je otevřený. Ventil byl otevřený směrem do motoru a né do sání jak to má třeba Zetec v mém Mondeu. Hadicu sem otočil a cukání zmizelo na benzín úplně a na plyn se zmírnilo o 80%, ale pořád blbě startoval. Byly tam staré svíčky které měly už celkem dost upálené elektrody a nebyly na motory s plynem. Koupil jsem nové s tenčí elektrodou určené pro LPG pohon a motor 1.2HTP 40kW zase jezdí jak zamlada a to má už 242tis. odkroucených. K otočení hadičky došlo asi přitom jak byl motor venku z důvodu nové spojky a protože byla k mání novější převodovka tak aji jí ve 200tis. kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem tu sice nový, ale není mi jasné, proč pořád někdo musí míchat jabka s hruškama, 1.6 a dokonce už i nafťák v sekci Fábie 1,2HTP!? Mám dojem, že 1.6 se do Fabií ani nemontovaly takže taky těsně vedle... :aggressive:

Koukni do jeho podpisu má Octavii 1,6MPi, ale opravdu by se to nějak moc nemělo míchat i když to určitě nemyslel zle.

Hele a co takhle VAG ten ukazuje něco?

Sice nevím do jaké normy EU spadá tvuj motor ale třebas u mě to dělá taky a je to jenom kvuli tomu že ten motor je na volnoběh tak ochuzený, kvůli plnění nízkých emisních hodnot, že to prostě sem tam v nějakem nepravidelnem intervalu cuká až v kabině a jak koukneš pod kapotu na motor hází to s motorem?

Jinak zkontroluj ty svíce cívky, vzducháč, a klapu, pak bych ještě uvažoval nad palivovým filtrem, jinak co máš za olej, kolik máš nalítané nebylo by načase udělat rozvody?

Editováno: , autor: wiglegummi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...