Publikováno Duben 10, 201114 r Dobrý večer,hledal jsem tu něco o mém problému ale nic jsem tu takového nenašel a tak se nezlobte pokud jsem to přehlédl a budu se opakovat. Koupil jsem si 4 roky starou octavii ll, má najeto 158 000 km. Chtěl jsem se Vás optat a poprosit o váš názor.... když jedu a chytnu někde nějaké nerovnosti, mám pocit že mě začne plavat zadní náprava. Více to dělá v mírných zatáčkách a při větší rychlosti. Nevíte co by to mohlo být? Je to nepříjemný pocit. Kola jsem kontroloval, žádná vůle tam není cítit. Tlak v pneu je také jak má být. Předem děkuji.
Duben 11, 201114 r všeobecně to při nájezdu do zatáčky přes nerovnost uskakuje...hlavně když není naložíno...jinak bych nechal zkontrolovat tlumiče, popřípadě silentbloky
Duben 11, 201114 r + geometriu..dá sa tam nastaviť odklon aj zbiehavosť skús aj pohýbať toto lôžko (foto) šrobovákom,či nie je utrhnuté a nechodí ti to rameno do strany
Duben 11, 201114 r http://forum.skodahome.cz/topic/98865-neposlusny-podvozok/page__p__1472493#entry1472493
Listopad 1, 201212 r Ahoj,potřebuju radu jestli se stim někdo nesetkal:při jízdě po hrbolatý cestě(do garaže) mi povrzává zadní náprava na levé straně,nevim jestli silenblok stabilizátoru,nebo jinej,Díky za případné rady zadek jsou kotouče MR 2012
Leden 4, 201312 r Mam taky problem. Auto mi tahne doprava. Dělal jsem 2x geometrii to nepomohlo. Pak jsem meninil silentbloky na přední nápravě. A ani to nepomohla. Pak jsem dal nový zimní gumy a jel zase na geometrii, ale radsi do autorizovanyho servisu Skoda. Stalo to sice 3000kč, ale auto pak krasne drželo stopu a jelo rovne a volant taky rovne. Zjistili jen že na zadni nápravě odklon praveho kola byl -2stupne a 10 minut. a seřízeno na - 1stupne vpravo a -1stupen i nalevo. Jinak byla geo v poradku. No ale po 10 dnech ježdění se to zase vratilo, že mam volant lehce vytočenej doleva abych jel rovne. 4ím víc je auto zatíženo tí víc to táhne. A auto jakoby lehce plave proste musim porat držet volant. Zbývá už jen zadní náprava tam jsem nic nemenil. Může i tohle dělat ta řídící tyč na zadní nápravě?? nebo musim nechat vyměnit všechny silentbloky na zadní nápravě?? TO SE MI MOC NECHCE
Leden 25, 201312 r Tak si odpovím sám. Po donucení mechanika zkontrolovat důkladně vůle na zadní nápravě se zjistilo, že zadni levá řídící tyč je volná v silentblocích. Což odpovídá, protože se mi sjíždí zadní pneu na té straně.A to jsem byl předtím v jinem servisu, aby to zkontrolovali a pak v autorizovaným. A prý je vše v pořádku. Bohužel jsem nebyl u toho když to udajne kontrolovali. Přistí týden jedu na výměnu tak napíšu jestli je to už ok
Leden 25, 201312 r tak prečo si sa nepýtal v sekcii SII??...inak,ako vyskúšať to spojovacie rameno som písal tady v príspevku #3
Leden 25, 201312 r tak prečo si sa nepýtal v sekcii SII??...inak,ako vyskúšať to spojovacie rameno som písal tady v príspevku #3 To ja vím.....nechaval jsem to kontrolovat v autorizovanym servise jak jsem psal....v sekci SII bych cekal na odpoved dlouho, protože tam moc lidí nechodí......naprava je stejna u O2....tak snad to nikomu moc nevadí
Leden 25, 201312 r tento týždeň som menil dve (OII a Passat 3C)...z jedného ten silenblok vypadol úplne von,v druhom bolo posunuté..ani v jednom prípade si to zákazníci nepovšimli,žiadne sťažnosti na jazdné vlastnosti
Leden 26, 201312 r tento týždeň som menil dve (OII a Passat 3C)...z jedného ten silenblok vypadol úplne von,v druhom bolo posunuté..ani v jednom prípade si to zákazníci nepovšimli,žiadne sťažnosti na jazdné vlastnosti No a to je právě divný... já pak napíšu jestli se to tím vyřešilo jen mimochodem...odchazí casto na zadní nápravě jestě neco??? je tam i takový ramínko do U. Musí se delat geometria po výměně tech řídících tyčí na zadní nápravě??. Předem děkuju moc za odpověď Upraveno Leden 26, 201312 r od lada
Únor 22, 201312 r Tak po výměně řidicich tyčí a geometrie auto jelo krasne rovne a volant taky rovne. Zase ale po 10 dnech a cca 500km auto zase zacina tahnou doprava a volant zacinam zase mit vic doleva abych jel rovne. Nechapu jak je poždy, že po geometrii je to 2 tydny ok a pak se to zase vrati. Je divny, že vždy na geometri se měni hlavne hodnoty odklonů zadních kol. A když se seřidi tak to vydraží cca 2 tydny a pak je to zase zpět. Předposledni geometrie byla odklon vzdau leve kolo -1 stupne 01' prave -2stupne 08' po seřízení leve -0stupne 56' a prave -1stupne07'. Po vymene tyči a znovu geometrie byla vzadu vlevo -0stup58' a vpravo -1stup37'. Tkže se mi pokaždý změní odklon zadního praveho kola a tim asi auto zase zacne táhnout doprava..Nevite co to muže ovlivnovat??? Co je třeba vyměnit?? Už jsem zoufalej z toho jezdit porad na geometrii a po 2 tydnech zase.
Únor 24, 201312 r to je zaujímavý prípad A nemuže být špatný excentrický šroub co se snim seřizuje odklon??? nebo silentblok ve spodnim rameni ve kterym je ten sroub??
Únor 24, 201312 r Již jsem se v dřívějšku s něčím podobným setkal. V mém případě to byly vymezovací kroužky na středu kol neorigo hliníku. Byly prasklé a po seřízení geo se to okamžitě rozhodilo. Ale nejsem si jist jestli je to právě v tvém případě.
Únor 24, 201312 r A nemuže být špatný excentrický šroub co se snim seřizuje odklon??? nebo silentblok ve spodnim rameni ve kterym je ten sroub?? ak už pôjdeme do detailov,tak so šróbom na nastavenie odklonu (to je ten vrchný,kde je horší prístup k nemu) som problémy nikdy nemal..v pohode s ním išlo pootočiť... ale!! ....s čím sa stretávam,tak to je,že nejde volne pootočiť šróbom s ktorým sa nastavuje zbiehavosť...býva tak zareznutý v tom silenbloku,že pri pootáčaní sa to točí takmer aj s tým silenblokom...možno pri nastavovaní to mechanik ťahaním nastaví do požadovanej hodnoty (tým pádom je ten silenblok akoby prepružený),ale počas jazdenia sa to vráti do pôvodného stavu a tým sú hodnoty mimo tolerancie..inšie už ma nenapadá... bol si pri nastavovaní tej geometrie osobne??..ak nie,tak ak pôjdeš náhodou znova,skús sa sústrediť na to nastavovanie zad.geometrie a povedz mechanikovi,nech ti radšej povie,keď tam bude niečo zlé,aby si stále nechodil každé 2 týždne na nastavovanie...
Únor 25, 201312 r jo byl jsem u toho a rikal, že už je to po nekolikaty at se podiva na silentbloky atd jestli je vše ok. Pry ano. Ale to asi nebude pravda. Pokusim se to nechat jeste vyreklamovat a at ten odklon nastaví tak, aby se počitalo, že se o -30´ zvětší. tady jeste dam prilohu prvni je geometrie z listopadu a druha je ted z unora. Ja jen myslel, že odklon se seřizuje tema sroubama ve spodnim rameni co jsou uprostřed karoserie. Necham toho mechanika at dukladne zkontroluje ten silentblok u toho jak se seřizuje odklon. pak už nevim
Únor 25, 201312 r no na tom protokole z februára máš rozhodenú hlavne zbiehavosť,takže nech poriadne pozrie tie silenbloky..koľko máš vlastne nabehané??
Únor 26, 201312 r Teď 160 000km problém resim už od 140 000km.poprve jsem byl v lete na geo v servise kam už nikdy nepojedu dělali mi geo 3x a nikdy mi neserizovali odklon kterém byl pořád na zadním pravém kole větší o 28'. Toho jsem si vším až ted. Říkali mi ze když to táhne i po geo tak je to pneumatikama tak jsem to už netěšil až když jsem tam dal nový zimní protože to táhlo pořádá jinde když mi seridili zadní odklon tak to jelo krásné rovně a drželo to stopu. Bohužel jen 2tydny.ted už vím že to dela větší odklon na zadním kole . Mám 18ky kola tak se to asi projevuje vic
Únor 27, 201312 r Tak jsem byl vyreklamovat tu geo a je v poradku. Dokonce i na zadni napravě. Jen pry mam lehce mensí záklon předniho kola ale v normě. ˇ4epy pry jsou taky ok. Ale nekontrolovalo se to pomoci mont paky jen brali za kolo a kontrolovali to. Tak už na to kašlu počkam až se to rozesere vic a zacne tam neco mlatit. Děkuju moc za odpovědi hlavne to libero1071
Září 4, 201312 r zdravim nechaji se vymenit silentbloky spodnich ramen co drzi pera zadni napravy vsude my rikaji ze jen cele rameno diky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.