Květen 25, 201114 r Předpokládám, že ta cca tuna za autem má svoje brzdy, páč když ne, je něco špatně . Za Octávku se pokud vím, dá připojit jen nebrzděný přívěs nebo s nájezdovou brzdou, průběžná brzda se v téhle kategorii nepoužívá... Tudíž, když stojíš ve stoupání, nájezdová brzda prakticky nefunguje (přívěs netlačí na auto, ale stahuje ho směrem z kopce). Musel by jsi použít parkovací brzdu na přivěsu, což většinou znamená vystoupit z auta a aktivovat ji ručně pákou na oji. Nicméně mám pocit, že poněkud odbíháme od tématu. Upraveno Květen 25, 201114 r od Wojnar Oprava citace.
Květen 26, 201114 r Myslím, že je to ta matice u ruční brzdy pod středovou konzolou (na seřízení vůle/zdvihu parkovací brzdy), ale tuhle dílenskou příručku nemám, takže si asi radši nech poradit od někoho fundovanějšího jak to básníci mysleli... EDIT: Aha, takhle jsem to nedomyslel . Dokud nehoníš auto po stráních tak je to dobrý... Upraveno Květen 26, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek a edituj příspěvky!!
Květen 26, 201114 r mám problém že nastavím obě strany na stejnou mezeru cca 1mm a po pár zatahnutí ruční brzdy pravá strana se nevrátí na ten 1mm zůstane cca 5mm,jinak z brzdama sem nic nedělal desky asi 50%,lanovody bych řekl že jsou funkční
Květen 26, 201114 r řekl bych že tvůj problém bude ve vracejícím se pístku, který se nechce sám vrátit, já jsem si ty brzdy také opravoval s tímto problémem, že mi to zůstavalo viset a ejhle, na vnitřním válečku obou stran byl nějaký nános něčeho tvrdého, připadalo mi to jako vodní kámen, tak jsem to zbrousil ( vyčistil ) nožíkem do hladka, bohužel třmeny mají stopy po tom bordelu, ale to na těsnění nemá vliv. Dal jsem nové těsnění a zatlačil pístek odvzdušnil brzdy a hotovka. Pokud to nepomůže, stává se také, že mechanismus zathune přímo v osce, které jde do vnitřních prostor třmenu, je tam mosazný váleček, tak nezbývá nic jiného buď to rozhýbat nebo koupit nový třmen
Květen 26, 201114 r Myslím, že je to ta matice u ruční brzdy pod středovou konzolou (na seřízení vůle/zdvihu parkovací brzdy), ale tuhle dílenskou příručku nemám, takže si asi radši nech poradit od někoho fundovanějšího jak to básníci mysleli... Ano. Je to ona.
Květen 31, 201114 r Což o to ručka s kotoučema brzdí dobře....problém je ovšem v tom,že levé kolo občas zůstane přibržděné(lanovod v háji) Proto bych rád požádal o radu jak onen lanovod vyměnit,velmi nerad bych se při demontáži původního a hlavně montáži nového lanovodu dostal na mrtvej bod se zjištěním,že je to past vedle pasti!
Červen 2, 201114 r pokud je lanovod přidřený musíš povolit ručku na matce na doraz ať máš uvolněné lanka, pak sundáš ze spoda objímku na bowden u brdiče, vysuneš lanko z mechanismu a u náprav je chytnutý bowden na držákách. Vysuneš, dáš nové lanko, protáhneš ho přes podlahu na duhou stranu do interíeru, musíš dávat ale pozor ať ti bowden projde až za tu trubičku v interiéru, zahákneš konec lanka za brzdič, nasuneš jistící kroužek a seřídíš ručku. Myslím, že to je tak asi celé doufám, že jsem na nic nezapomněl
Srpen 1, 201114 r Dá se nějak zničený samostav nazadních kotoučovkách opravit / vyměnit? Nebo je potřeba vyměnit celý třmen?
Srpen 30, 201114 r to sa robi na bubnoch , aby sa roztahovanim nedostal vzduch do valcekov, pri kotuci neni potrebne nakolko sa piestik otaca Piestik sa u bŕzd netočí, len posúva (dnu a von Otáča sa len tá oska s páčkou (z ktorej ide lanovod na ručku), a tá následne tlačí na piestik. Upraveno Srpen 30, 201114 r od matomoto
Srpen 30, 201114 r Jinak ja mam taky kotouce, a rucni brzda nic moc. V kopci sice zastavi auto, ale bubny budou vzdy brzdit lepe. maniak: Ha, celkem si me pobavil. Kdybys byl trosku znali tak bys nepsal takove blbosti. Pouzivaji se kombinovane kotouce, kde vnitrek je udelany na bubnove brzdy. Takz normalni brzda pedal je na kotouce, a rucni brzda je pouze na ten buben !!! Kdyby kotouce brzdili, tak jak tady nekteri tvrdi, proc by se teda delal kombinovany kotouc+buben ?! AHA.... Hoši zabúdate na to že u rúčky nie je v činnosti posilovač, a účinok sa ani zdaleka nedá zrovnávať s brzdením pedálom, kde ten posilovač funguje. Obecne sú kotúče účinnejšie, to ale neplatí u ručky, kde sa sila prenáša len mechanicky (bez posilovača). Tam bude mať bubon navrch vďaka väčšej trecej ploche, preto niektoré automobilky dodnes preferujú kotúče s bubnom pre rúčnú brzdu Upraveno Srpen 30, 201114 r od matomoto
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.