Přejít na obsah

Spatne startuje pri zahratem motoru


Petrkiller

Doporučené příspěvky

Ahoj lidicky mam delsi dobu problem ktery se projevuje nepravidelne..moc to neresim ale zacina me to stvat a rikam si at to nejak nenici ten motor..Dela to jen obcas a myslim ze jen kdyz je motor zahraty .. starter toci motor normalne startuje stejnou dobu jako normalne ale otacky jak pustim klicek skoro nevyskoci sotva se vyhrabou na 950 motor se zacne trepat a otacky spadnou pod 800 pak zase vyskoci na provoznich 950 a uklidni se na 900 a je to dobre..pripada mi jako by motor po startu chtel chcipnout jako by nemel dostatek vzduchu a pak je to dobre..Startuju bez plynu s vyslapnutou spojkou. Kontroloval jsem baterku vypada vporadku..je fakt ze jezdim kratke trasy a mene casto delsi takze asi dostava zabrat a asi nejmladsi taky neni ale podle cidla na ni je vporadku.. Nekde jsem cetl ze by to mohlo byt cidlo teploty ale nevim jake a bojim se jestli to neni neco horsiho..Ale kdyz jsem vypl motor a hned nastartoval naskocil jako by nic .. Jinak to jezdi vpohode nic nesviti a taky dalsi problem nevim jestli souvisi..

Hodne dlouho se stava pri parkovani na parkovisti nebo pri prudcim rozjezdu a vyrazeni na neutral ze otacky na otackomeru i v motoru podle zvuku kolisaji..vyradim 1. rychlost z 3000 a otacky spadnou pod 800 vyleti na 1200 a zase spadnou a pak se postupne ustali na tech 950 .. Pri parkovani to obcas spadne pod 900 ale zase se to dostane normalne svetla trochu pohasnou a je to vpohode..

Jinak vse vpohode pokud by jste mi poradili byl bych moc rad :) A nekamenovat prosim ja jsem si tu cetl temata 6 stran pozadu a odpoved na muj problem jsem nenasel .. Pro ty kdo reknou podpalene ventily..hlavu i kat mam menenou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ať nezakládám nové téma,co se stane když vyřadím tu klapku co přepíná mezi teplym a studenym vzduchem(po ohřáti motoru se otevře)jelikož tam nejde žadnej kabel tak to s řidici jednotkou nekomunikuje a když bude otevřena i při studeném motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nevím ale mám ten pocit že na volnoběh 900-950 ot je trochu moc u zahřátého motoru mělo by to bejt okolo 750-800ot.

jinak já bych zkusil zkontrolovat vzduch. filtr pak bych překontroloval tu škrtící klapku nikde neí napsané že ji při výměně hlavy čistili.

a nezkoušel jsi to napíchnout na vag?

to Vlasta:

ta klapa je jenom když startuješ studený motor tak to po nastartování přivře přísun studeného vzduchu zvenku a začne přisávat ohřáty vzduch někde od výfuku nebo klikové skříně kvuli rychlejšímu zahřátí motoru nebo tak něco měl jsem to už i na svém starém autě r.v.88

takže si myslím že když to zrušíš se nic nestane jenom možna se bude pomaleji ohřívat motor nebo trochu stoupne spotřeba ale to ani nepoznáš, hlavně to reagfuje i na teplotu okolního vzduchu a podle toho to i otvírá a zavírá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...