Janysek Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Zdravím, navštívil jsem odborníky krs auto eletriku a ti mi řekli,že napájení řídící jednoty motoru u Fabie 1.9Tdi 96 KW je napájeno přes relé K1.1 ale nikde v elektro-schématech jsem toto relé nenašel...jedná se mi o přerušení kabelu spínacího kontaktu ( 86 ) tohoto relé a zapojení vypínače na tento kabel.Můžete mi někdo poradit kde to ve schématech najít...Předem mockrát díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 relé najdeš mezi ostatníma pod (resp. za) přístrojovkou na pozici 15. 86tku zřejmě nepřerušíš, protože relé ji má uvnitř spojenou s 30tkou. takže jedině 85tku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janysek Vloženo 13. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 Takže řídící jednotka motoru je napájena přestoto relé teda?!Ale jak jsem koukal do schémat,tak jednotka je napájena pouze přes pojistku...SB 14?!Takže co říkám špatně nebo je napájena ze dvou míst?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 (editace) ze 14 pojistky sice ano, ale drát má průřez 0,35mm2. myslíš, že to stačí na napájení? po sepnutí relé na pozici 15, jde proud přes pojistku 48 (30A) na pozici 1 a 2 na řj motoru (vodiče 1,5mm2). jestli máš díl. příručku, prohlídni si pořádně stránky 60/4 a 60/10 Editováno: 13. Květen 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janysek Vloženo 16. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 Koukal jsem na to pořádně a máš pravdu,přeruším kostru 85 a je to..:-) Předem moc díky za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace