Plzeňáček Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Ahoj, setkal jste se na Superbu někdo s tím, že se za jízdy rozbliká kontrolka žhavení (motor 2,0 TDI CR 125KW) a na maxidotu se vypíše "porucha motoru, do dílny"? Dělá mi to asi poslední tři dny, ale vždycky se to rozsvítí až po ujetí nějaké vzdálenosti, třeba 30 km. Včera se k tomu přidala trvale svítící kontrolka "kontroly výfukových plynů" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Mám dojem, že to je v návodu k autu a tuším, že to je lambda sonda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 15. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Hmm, 2700 Kč, to by ještě nebylo tolik... :-) ale v 78 000 Km opruz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Spíš bych viděl problém s DPF ale jak píše panel přístrojů jeď do servisu a oni Ti to řeknou přesně Často se stává že při městském ježdění se zanese DPF natolik že už se sám nedokáže zrecyklovat.... to ale svítí oranžová kontrolka filtru DPF takovej ten děravej vejfuk, tak možná snímač tlaku výf. plynů G450 ta odcházejí velmi často a myslím že je levnější než lambda .... J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 16. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 Tak je to čidlo teploty výfukových plynů :-) sporadická závada, smazáno, uvidíme, jestli se to bude opakovat, každopádně před diagnostikou tipovali taky DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 Jj DPF je zkrátka zdroj poruch, nejlepší by bylo kdyby ho tam vůbec nedávali . Tak hodně zdaru J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 19. Květen 2011 Sdílet Vloženo 19. Květen 2011 Kdyz ti sviti jen kontolka DPF tak to chce regenerovat takze dalnice 120 a chvilku pockat ..... a kdyz uz na tebe blika i pero tak mas tak plnej filtr, ze se musi pustit nucena regenerace pres diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 20. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 Ee, tohle fakt čidlo teploty, dneska mi ho měnili... 2600 čidlo, 700 diagnostika, 600 práce... 2 měsíce po záruce radost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 najeto 30tisic a svitila kontrolka vyfukovych plynu....zavada spatne cidlo...pry klasicka a bezna porucha u superbu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 17. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2011 Jo, a teď další věc. Na dálnici Plzeň Praha kontrolka DPF a zvýšené otáčky (poprvé v 80 000 km, do té doby v pohodě). Říkám si OK, zregeneruje se to. Nic. V Praze se přidala kontrolka elektroniky motoru. Říkám si OK, až dojedeme, vynutíme regeneraci diagnostikou. Po chvíli se přidala blikající kontrolka žhavení a nouzový režim motoru, auto na čtyřku zpomaluje a jede max. na vytočenou trojku (1 hodina v noci). V únoru skončila dvouletá záruka, ale říkám si Záruka mobility, to bude OK. Někdo přijede. Slečna na lince mě ale ujišťuje, že ačkoliv jezdím na pravidelný servis do autorizáku, záruku mobility mi chlapíci neprodloužili. Zkusil jsem tedy ještě linku asistenční služby z havarijky. Poslali nějakého vykuka s VAGem, jenže chyba nešla smazat. Doporučoval auto odstavit. Trochu nasraný jsem se tedy vydal na tříhodinový noční výlet 60kilometrovou rychlostí na trojku či čtyřku do původního cíle cesty (cca. 150 km cíl cesty) s tím, že to risknu a popřípadě DPF vykuchám, pokud umře. Je v autě stejně na p i č u . Druhý den po třech hodinách čekání v autorizovaném servisu vítězoslavně oznámili, že odešlo "nějaké čidlo", že cena 4 tisíce a že auto bude v úterý (byl pátek). Říkám OK, přijedu v úterý. Odpověď: auto vám nedáme, přijeďte si v úterý (já 100 km od domova a 30 km od chalupy bez auta). Říkám, že když jsem dojel sem, že 30 km už mě nevytrhne a že pěšky domů nejdu. Už celkem dost nasraný volám kámošovi z neautorizáku. Prý "Čidlo DPF? Zjisti, jestli je to diference tlaků. To tu mám." Anabázi se zjišťováním konkrétního poškozeného dílu odmítám vyprávět, bylo by to na dlouho, stejně tak přesvědčování servismana, že si auto opravdu neopravené odvezu. Dle výpisu z VAGu už jsem od kámoše věděl, že se jedná pouze o udělátko, které vyhodnocuje rozdíl tlaků ze dvou čidel před a za filtrem DPF a podle toho určuje, nakolik je filtr zanesený. Tzn. auto úplně v pořádku schopné jízdy a chyba pouze v elektronice. Po cca. dalších 100 km jízdy v neutorizáku načetli znovu závadu (3 minuty práce přede mnou), potvrdili závadu, přinesli čidlo, otevřeli kapotu, vycvakli a nacvakli čidlo, načetli chyby, nic (celkem dalších 8 minut práce), testovací jízda, vše ok. 11 minut práce, cena 1400 Kč. Co více dodat? :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 17. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2011 Kvalitu servisu bych radši dále nerozváděl. Co tam někdy vymyslej to člověk žasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S7rny Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 Stalo se mi to samé u passatu 3c ... Jak se přesně jmenuje to čidlo prosím ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 snímač tlaku vo výfukovom potrubí G450 .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jara GS Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 čau.. něco podobného už se mi taky stalo.. rozsvítila se oranžová kontrolka .. jel jsem na diagnostiku ..borec mě to vytiskl a chybu vymazal a že pokud to naběhne znovu at se stavím a že to projdem - že to prostě tuhle chybu občas hodí..že to může být jen zanešená klapka..ne hned snímač nebo lambda.. no a po měsíci se to udělalo znovu..tak jsem u zahřátýho motoru dvakrát jemně poškádlil plynový pedál..vypl motor..po pár sekundách znovu nastartoval a kontrolka nesvít.. vím, že je potřeba vyčistit klapku..ne hned měnit snímač .. třeba to někomu pomůže a ušetři kačky.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franta123456789 Vloženo 25. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2014 No pánové tak mám něco podobného bliká žhavení ale náhodně jednou po 15 km jizdy jindy to neblikne ani za 150 km dle diagnostiky- chyba čidlo G235 - teplota výfukových plynů. A teď babo raď, čidlo cca za 3000. Ale pokud by přece bylo špatné tak to bude signalizovat pořád a ne jen někdy a navíc. Vypnu zapnu zapalování a vše OK... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 premerať kabeláže a vymeniť čidlo , relatívne bežná vec 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franta123456789 Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 premerať kabeláže a vymeniť čidlo , relatívne bežná vec No mě spíš jde o to že to čidlo někdy funguje a pak hodí eror ale v okamziku vypnutí a nastartování vše OK tak mě nejak hlava nebere že by to čidlo bylo out Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 jazdi a hodí to error na furt , koľko krát sa riešilo trhajúce auto po štarte a všetky hodnoty ok , len po 35 tom vezení sa bol zachytený vadný vstrek ,,, zbytočná lamentácia , tieto veci seriozny servis rieši v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Rozsvítila se mi teď asi podruhe za cca 2tis km kontrolka výfuk plynů,Maxi dot nic nepíše, auto jede normál. Předtím dvakrát sama po cca 100km zhasla. Jel jsem teď okolo známého, tak mi to načetl a říkal lambda sonda myslím před filtrem, jestli jsem rozuměl, překročena nějaká mez.. Smazal to, ale po cca 200km opět svítí. Jsem mimo domov a myslím, že najedu ještě možná do tis km,než se tam dostanu. Je problém s autem jezdit? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalP Vloženo 1. Září 2015 Sdílet Vloženo 1. Září 2015 Jak je to s tím snímačem tlaku ve výfukovém potrubí ? Stačí ho jen vyměnit a nebo se musí ještě přes Vag kalibrovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 1. Září 2015 Sdílet Vloženo 1. Září 2015 (editace) Jestli máš na mysli čidlo diferenčních tlaků, tak ano, musí se na diagnostiku. VAG: Select engine (01) Login or coding 11 Type 30605 in the box and login. Close controller,exit vcds. Switch ignition off Editováno: 1. Září 2015, autor: prassat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalP Vloženo 2. Září 2015 Sdílet Vloženo 2. Září 2015 (editace) Aha super, na mem VCDS 12.12 eng mi nejde vstup do Login or coding 11. tak se ptám jestli tu není někdo z Prahy nejlépjeji kolem Řep s funkčním vagem na kalibraci mého čidla. Díky prassatovi za pomoc. tak jsem měl včera nějakou práci u Škoda Klokočka a když už jsem tam byl, zeptal jsem se jestli mi udělají kalibraci toho čidla. Koukali na mě jak z jara a pak řekli že se žádná kalibrace neděla. Vymění se čidlo a vymaže se chyba., toť vše. Odpoledne jsem jel na sever Čech a po cestě se spustila bez problému regenerace DPF sama. Editováno: 10. Září 2015, autor: MichalP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PowerTec Vloženo 28. Září 2015 Sdílet Vloženo 28. Září 2015 Snímač diferenciálního tlaku je opravdu lepší přizpůsobit. Postupem provozu si totiž snímač mění tzv. offset. Auto ví, že bez nastartovaného klíčku by měl být tlak 0 mbar, takže podle toho kalibruje tuto nulovou hodnotu a ukládá si offset. Takže před smrtí starého snímače může být offset třeba +/-30mbar. Po výměně může pak zbytečně snímač ukazovat vysokou nebo nízkou hodnotu. Je lepší kalibraci snímače udělat, aby auto vědělo, že dostalo snímač nový. Bez kalibrace snímače to může a nemusí přinést zbytečné problémy. Aktuální stav snímače taky můžete vidět v parametrech. Pokud je Offset moc velký, více než 10mbar, kvalita snímače už se zhoršuje. Každopádně jakoukoli závadu čidla je nutné řešit a nenajet více než 500 km (záleží kdy proběhla poslední úspěšná regenerace). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Září 2015 Sdílet Vloženo 28. Září 2015 v tuto chvíli stojí moje auto v servisu, mimo jiné s touto závadou. Začala blikat kontrolka žhavení + se rozsvítil symbol motoru. Ve výpise závad je "závada sondy výfukových plynů G 235". Chyba se objevila těsně poté, když mi někde na dálnici spustila regenerace. Servis mi odstraňuje netěsnost na svodech výfukovýho potrubí (foukly brýle) a mění turbo. Sondu zatím nechávají být, protože tam snad může být jakási souvislost. No bojím se, že není, ale vyčkám. Zítra by to mělo být hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 28. Září 2015 Sdílet Vloženo 28. Září 2015 alebo je hold to čidlo KO , nebude prvé ani posledné ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.