Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

OK fixem? To znam z jedne kolbenky, kde montovali stroje pro japonce. Na hlavu kazdeho sroubu delali caru fixem, nez to zakrytovali. Nikdo z delniku nevedel proc. Az pak mi technolog vysvetlil, ze kdyz byli na skoleni v Japonsku, tak tam pred zakrytovanim zkusili kazdy sroub jestli je utazeny a fixem si znacili ty co jsou OK. Tady se to zredukovalo pouze na to pocmarani sroubu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, a "můj" garanční technik asi bude nucen zajít k doktorovi pro něco na spaní. Zase to začíná dělat vrrrrrrrrrrrr a to je asi 6000 po druhé výměně a nyní je tam 52000. A to nejezdím pouze městský provoz, ale je to mix města, okresek a dálnice. Ach jo. Nerad bych to měl jako poslední Š-A, potažmo VWgroupe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buďte v klidu. Z "pár" aut co znovu neprodají nezkrachují. Při absolvování několikeré reklamace mixu všeho jsem volal přímo do M-B a tam mne vyfakovali na prodejce, že ONI s tím nemají NIC společného........ Nedávno jsem opět komunikoval ze srandy na doporučení s člověkem bližším Š-A a už se mi ani neozval..... Jenže, když já nějak ta ostatní auta jaksi nemusím a toto mne tak sere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco reklamovat ve škodovce je fakt zažitek....Asi by bylo nejlepši se spojit a prostě s tim něco podniknout,je vidět že z jednotlivcu maji jen srandu.Přece kur..a neni normalni měnit rozvody co 20 tis,s tim at jdou někam.To jsi lidi nemuseji kupovat nove auta,stejně jim stoji pořad v servisu kvuli rozvodum.A chtělo by to opravdu pořadně zmedializovat a ukazat tam že to neni jak oni s radosti řikaji "ojedniněly" jev.

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buďte v klidu. Z "pár" aut co znovu neprodají nezkrachují. Při absolvování několikeré reklamace mixu všeho jsem volal přímo do M-B a tam mne vyfakovali na prodejce, že ONI s tím nemají NIC společného........ Nedávno jsem opět komunikoval ze srandy na doporučení s člověkem bližším Š-A a už se mi ani neozval..... Jenže, když já nějak ta ostatní auta jaksi nemusím a toto mne tak sere.

Když reklamuješ chcíplej mobil, tak taky voláš do Finska nebo do Švédska, případně Japonska nebo Koreje (NOKIA, Sony s Ericssonem, Samsung - abych vzal jen ty nejrozšířenejěí značky)???

Nevoláš ani ho tam neposíláš, protože jdeš K PRODEJCI u kterýho sis ten střep koupil. Stejně tak jakoukoliv reklamaci auta MUSÍŠ PODLE OBČANSKÝHO ZÁKONÍKU ŘEŠIT S PRODEJCEM - a on tě jednak může odkázat na značkovou servisní síť, druhak si může vyžádat konzultaci přímo s lidma od výrobce - ale ty jako zákoš kupuješ od něj, nikoliv od fabriky. Takže řešit cokoliv okolo reklamace přímo se Š-A je doslova protizákonný řešení.

Jiná věc je možnost medializace takový kauzy - tam už se můžeš jako zákoš obracet i na výrobce, protože prodejce má s ním určitou přesně formulovanou smlouvu o zastupování a měl by dodržet jistý standardy chování, přístupu k zákazníkovi, formy řešení problémů a v neposlední řadě i zákonný ustanovení týhle Kocourkovský republičky. Že si hlavně z toho posledního dělají spíš prdel, protože "my jsme největší a kdo je víc???" je bohužel neoddiskutovatelnej fakt...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkare, klid.

Nemusíš to hned srovnávat s mobilem abych byl debilem, ale když už nevíš jak komunikovat s prodejcem tak vzhledem k penězům,které do té hromady nalakovaného šrotu investuji tak předpokládám, že bude fungovat. A ne že budu od prodejce poslouchat- to je normální jev, to vrzání je neodstranitelné, ten ventilátor tak hučí na každém autě, klepání od náprav je nepozorovatelné, jezdíte drasticky, nám se to neprojevilo atd atd atd atd .

A nemusíš mít obavy, autům vcelku rozumím a vím co je za hranicí "normálna" s přihlédnutím k tomu, že je to nové auto za nějaké peníze. Koupit bečku za kilo tak to neřeším....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Fabia se "dožila" 57 000 km a odvděčila se pádem do nouzáku + rozsvícením EPC. Po restartu běží zase normálně. Od pondělí se přes noc začaly objevovat malé loužičky oleje pod autem,dále motor žere (nebo spíše turbo háže) olej plnýmy doušky... No počkám na servis po 60 000 km a pokusím se vybudit k nějaké činnosti šéfa přes dopravu. Už mě to nebaví...Jinak zbytek auta funguje tak jak má,kromě občasných pazvuků v interiéru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám takový pocit, že si to dosyta užíváme. Nebýt ten motor takový nevděčník, tak to nemá pihu, ale já už půjdu potřetí na rozvody.....

Ty pazvuky u mne jdou od kliček stahování zadních oken(a těsnění z.dveří jak se potkává s předníma). Jen musím stáhnout návod "jak rozbastlit výplň dveří bez úhony" a vycpu to molitanem ať mají kličky neustálý přítlak k tomu zajišťovacímu kroužku. Mám odzkoušeno, že když je "ohnu" tak je klid.

to mc2uba- já ho na soukromo mám....

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Story má,jak se dalo čekat,pokračování Dnes se objevila opět mě už známá rovnice: EPC+Check=pád do nouzáku. Nedařilo se "zlikvidovat" pomocí restartů,tak jsem se doplížil v práci na základnu.
post-32075-0-44883100-1362668519_thumb.j

Po nějaké době už jen svítící Check a motor běžící normálně. Takže auto odvezeno do servisu. Prvotní diagnóza od oka = turbo ve smrti. Ale to se ještě musí potvrdit. Může to být také cokoliv jiného.
post-32075-0-76829200-1362668650_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...