Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

no to mi ho teda vyndej - dělat anketu na auta, který sotva sjely z pásu, tak do roku stáří :smich:

To nemá absolutně žádnou vypovídací schopnost - dovolil bych hlasovat maximálně těm, kteří mají najeto > 60 000 km, což by mohlo být u turba už opravdu zajímavé v souvislosti s tím, že tenhle nájezd je psychologicky limitní u drtivé většiny kupců, kteří mají pojištění na 4 roky, ale jen do 60 000 km.

Domnívám se, že u auta za cca 300 tisíc by neměl být nájezd okolo 60 000 km ještě vůbec nic, jinak by to byla tragedie - což nemá prakticky skoro nikdo a auta s nájezdem kolem cca 15000 km zde hlasujích frčí jak hodinky a ani to ne zcela - no aby ne boha jeho - ale futuristické předpovědi nad 60 000 km se netváří zatím moc optimisticky u toho, co už sjelo z pásu :aggressive:

takže až tu bude anketa, jak Vám frčej turba, především 1,2 TSI s nájezdem nad 60 000 km, tak si to každej přečte s mnohem větším zájmem, než jak každýmu frčí jeho zbrusu nová nablejskaná kára lol

Editováno: , autor: Komodor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to mi ho teda vyndej - dělat anketu na auta, který sotva sjely z pásu, tak do roku stáří :smich:

To nemá absolutně žádnou vypovídací schopnost - dovolil bych hlasovat maximálně těm, kteří mají najeto > 60 000 km, což by mohlo být u turba už opravdu zajímavé v souvislosti s tím, že tenhle nájezd je psychologicky limitní u drtivé většiny kupců, kteří mají pojištění na 4 roky, ale jen do 60 000 km.

Domnívám se, že u auta za cca 300 tisíc by neměl být nájezd okolo 60 000 km ještě vůbec nic, jinak by to byla tragedie - což nemá prakticky skoro nikdo a auta s nájezdem kolem cca 15000 km zde hlasujích frčí jak hodinky a ani to ne zcela - no aby ne boha jeho - ale futuristické předpovědi nad 60 000 km se netváří zatím moc optimisticky u toho, co už sjelo z pásu :aggressive:

takže až tu bude anketa, jak Vám frčej turba, především 1,2 TSI s nájezdem nad 60 000 km, tak si to každej přečte s mnohem větším zájmem, než jak každýmu frčí jeho zbrusu nová nablejskaná kára lol

Vis ono zkratka tyhle motory nemaji za sebou zadnou minulost, takze je to proste nutny prozkoumat, jak se chovaji motory v case, a s ruznymi uzivateli, tyhle motory jsou zajete po 2k km, takze pokud nekdo pise se zajetosti 10k km, ze vse OK, je to jeden z milniku, proste jeste asi neni takovy motor, ktery by v civilnim provozu nalital 250, PROTO TADY ZADNY TAKOVY CLOVEK nemuze byt ani hlasovat ...

Vzhledem k tomu, ze jsou motory nove, stejne je videt, ze i v ramci 10kkm je mezi uzivateli ruzna zkusenost, tak tady neplkej hovadiny ....

Skarohlide, doufam, ze nam motory vydrzej a tobe se to vysipe za druhym rohem za pul roku ... ;) (Tady zase musis byt objektivni ty, ze kdyz nejsou ty vysledky, tak se o nich muzes jen dohadovat, a TVRDIT TU ZE NA ZAKLADE DOHADU, KDE CO JAKEJ MECHANIK PLACNUL, MUZES RICT, ZE TY MOTORY JSOU SPATNE ... tak to jdi do patricnych mezi ... davam ti palec dolu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dejte si do držky, roztrhejte si řidičáky případně občanky - ale nedokážete popřít, že motor 1,2TSI šel na trh NEDOSTATEČNĚ VYZKOUŠENÝ A PROVĚŘENÝ - hlavně ne v režimech, ve kterých ho provozuje odhadem 90 a více % uživatelů. Jak už tady někde padlo, najet s autem 250tisíc stylem "2000km za 24 hodin", sice v kombi provozu okresky/dálnice, ale bez vypínání motoru neboli bez teplotních šoků při studených startech - to je jen půlka zkušebních testů. Bez dlouhodobého testu courání kolem komína stylem natočit, popojet 3-5km, odstavit, vypnout na půl hodiny až na půl dne, pak znovu natočit a znovu popojet 3-5km je to frapantní zanedbání takříkajíc povinnosti výrobce a odpovědnosti za novou generaci výrobků. Kolik se toho popsalo o největším opotřebovávání motorů víceméně za studena během krátkých "couraček po městě" - a přesto skoro nikdo tyhle režimy netestuje - protože je to drahé, zdlouhavé a určitě by to odhalilo víc závad, než je pro úspěšné vyvedení na trh "prospěšné" - jejich nápravou by se vývoj ještě víc prodražil a to by se soudruhům ve Vlkohradě rozhodně nelíbilo...

Takže anketa vypovídá dost o zkušenostech s "hot new" agregátem - jak se uvedl po své masivně mediálně masírované premiéře ve skutečném provozu...

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dejte si do držky, roztrhejte si řidičáky případně občanky - ale nedokážete popřít, že motor 1,2TSI šel na trh NEDOSTATEČNĚ VYZKOUŠENÝ A PROVĚŘENÝ - hlavně ne v režimech, ve kterých ho provozuje odhadem 90 a více % uživatelů. Jak už tady někde padlo, najet s autem 250tisíc stylem "2000km za 24 hodin", sice v kombi provozu okresky/dálnice, ale bez vypínání motoru neboli bez teplotních šoků při studených startech - to je jen půlka zkušebních testů. Bez dlouhodobého testu courání kolem komína stylem natočit, popojet 3-5km, odstavit, vypnout na půl hodiny až na půl dne, pak znovu natočit a znovu popojet 3-5km je to frapantní zanedbání takříkajíc povinnosti výrobce a odpovědnosti za novou generaci výrobků. Kolik se toho popsalo o největším opotřebovávání motorů víceméně za studena během krátkých "couraček po městě" - a přesto skoro nikdo tyhle režimy netestuje - protože je to drahé, zdlouhavé a určitě by to odhalilo víc závad, než je pro úspěšné vyvedení na trh "prospěšné" - jejich nápravou by se vývoj ještě víc prodražil a to by se soudruhům ve Vlkohradě rozhodně nelíbilo...

Takže anketa vypovídá dost o zkušenostech s "hot new" agregátem - jak se uvedl po své masivně mediálně masírované premiéře ve skutečném provozu...

a který motor šel do prodeje DOSTATEČNĚ prověřený a odzkoušený??. Nic ve zlým, ale zdá se mi, že jsi poněkud zaujatej proti 1,2 TSI. Čímž ovšem nepopírám tvoje technický znalosti aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není zaujatost proti 1,2TSI - to je (bohužel jak se ukazuje oprávněná) nedůvěra ke všemu, co jde na trh s mohutnou mediální masáží a o čem výrobce odmítá říci otevřeně bližší informace. Jednoduše dobrý zboží se chválí samo - a agregát 1,2TSI zatím bohužel nedostal možnost se nějak výrazně pochválit - neměl možnost, zatímco problémů až průserů s ním bylo už dost. Jak říkám - některé "prémiovější" značky si jednoduše nedovolí pustit "ven" nově zkonstruovaný výrobek bez důkladných testů ve všech možných podmínkách, které by ho i jen MOHLY potkat - naproti tomu jiné klidně udělají obdobné "pokusy na lidech" namísto seriózního otestování nové konstrukce... Jsme v době katování kostů a přechodu aut do kategorie "zboží krátkodobé spotřeby", takto rozsáhlé osekání testů je ale dost na pováženou - včetně faktu, že se ho dopouští největší evropský a zhruba druhý-třetí největší výrobce aut na světě... Mně osobně by se taky líbil agregát s výkonem "sto kobyl" a krouťákem jako "dýzl" dostupným ve velmi širokém rozsahu otáček při deklarované spotřebě kolem 5l/100km - a právě proto že o technice ledacos vím bych u takového doslova o generaci pokročilejšího agregátu předpokládal daleko rozsáhlejší a dlouhodobější (a bohužel i nákladnější) program testování, než jakému zjevně byl motor vystaven. Takže Tvůj dojem je mylný - netrpím zaujatostí proti motoru 1,2TSI, ale zaujatostí proti postupu výrobce ojebávajícího vývoj a předprodukční testy - a přenášejícího náklady na tento vývoj nepřímo na své zákazníky - na jejich zdržení s cestováním do servisů a na další náklady, které na řešení problémů s motorem musejí vynakládat.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkare svatá pravda, to řikám pořád "zkoušeno na lidech" lol . Ono by to šlo, to by ale musely mít AZNP daleko víc testovacích řidičů, kteří by jezdili tyhle režimy okolo komína, ale to by je museli zaplatit :smich: a zbylo by málo do Wolfsburku :aggressive: . A kdyby úzkostlivě nešetřili aby udělali co nejlevnější agregát, tak by neudělali poddimenzovanej ventilovej rozvod :aggressive: . A to je jedno s druhym, dnes jsem rád že jsem připlatil a mám v podstatě Tvuj "motor snů" :palec2: ikdyž o jeho životnosti si taky nedělám nějaké velké iluze, ale zatím funguje jak švýcary v létě v zimě.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono toho tam je odfláknutýho víc, ne jenom pohon rozvodu - a to mě na tom právě nejvíc mrzí, že i když by to měla být "ekologická bomba" (kvůli malý spotřebě při relativně vysokým výkonu) a "vlajková loď prodeje" (protože to bylo deklarováno jako budoucí nejrozšířenější pohonná jednotka), tak si zjevně nikdo nedal moc práce například s vyladěním "spolupráce" turba se zbytkem motoru - nebo přesněji řečeno, nedal si DOST ZÁLEŽET na tom vyladění - a teď se to dohání ex-post, samozřejmě za velkého mediálního zájmu veřejnosti... je to ŠKODA, že si to ŠKODA nepohlídala líp - i když za všemi rozhodovacími procesy stojí Vlkohrad...

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reptalci :) ... me spis stve masivni vlna tech, co to vidi skepticky ... a nakazi tim spoustu lidi ;)

Ano, kazdy tu mate svuj kus pravdy, at je to s testovanim, at je to s klmamanim zakaznika, at je to o usporach ci necem jinem ...

Ale nevim, jestli uz v te me verze 11/2010 budou uz tyhle veci vychytany ... TROSKU ME MRZELO, kdyz sem zjistil, ze rikali, ze auto (skladovka) byla podrobnea technické prohlídce před vyjetím, a neaktualizovali software ... to mi prijde trosku automaticky ...

Jinak zatim 12tis ... v 9ti dolitej olej, necely litrik se ztratil pri zabehu ... (a podle me jeste nekde v te soustave u turba, protoze jsou tam mastny fleky), az na drobne cvrcky pri prejizdeni pres kostky je to supr auto, spousta mista i pro me jako 194cm habana :) ....

Myslim, ze uplne libovy jizdni vlastnost (rally nejezdim, mam na mysli prujezdy zatacek ve vetsi rychlosti, brzdy ... atd, proste super vsechno ...)

Dalsi neduch vidim v tom ze se az moc zretelne odrazi obrys palubni desky vcetne strisky na budiky na prednim skle, kdyz sviti slunce, nebo projizdite okolo intenzivne svitici lampy vecer ... ale da se na to zvyknout ...

A dalsi vec, prijde mi, ze volant je trosku z osy sedadla, kako by volant byl vic u vokna, nevim, jestli je to takhle normalni, ale ja si toho obcas vsimnu, v zatacce, ze je to proste jiny ... ale taky se da zvyknout ...

Jn by me zajimalo, jak ten motor dopadne po prvni poradny snehovy sezone, kvuli soli a neokrytovanemu motoru ...

Az bude 15tis prohlidka, vsechno to technikum nahlasim, at se snazej, mam koupenou prodlozenou zaruku 4roky/120tis km ... tak jeste aby se nestarali :)

Stejne po 4 letech to auto zase asi pujde jinam, takze 300 za 4 roky a pryc ... myslim bude idelani vyuziti ... navic (aspon si to myslim) jsem velmi uvedomeli ridic, co se tyce chovani na silnici za volantem k autu samotnemu pri jizde nebo bezne udrzbe, takze vim, kdy muzu motor vytocit, kdy jeste ne, kdy ho vypnout apod ... tak snad doufam nebudu nic muset resit, stejne tak jako u me bejvale FI 1,4 16V (2002), ktera vydrzela 160tis ... A PAK ZACLA ZRAT OLEJ ... a to byla v presnych intervalech servisovana ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A vieš aj niečo pozitívne k motoru 1.2 TSI ? :feve: Ináč, počul som, že všetky autá s týmto motorom sú tie najhoršie, montujú ich deti pod palmami v Afrike z piesku a vody, našťastie ich vyrobili len pár desiatok, nikto ich nekupuje, už sa uvažuje o ich stiahnutí z trhu, lebo škodia ľuďom, zvieratám a rastlinám... a v sobotu bol koniec sveta ... :p

Editováno: , autor: galeo
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celou dobu se tady snažím objasnit, že to není vina toho motoru, ale vina lidí, kteří odpovídají za jeho vývoj a zkoušky - že ty zkoušky někdo odmítl financovat v rozsahu, který bylo bývalo potřeba udělat, že se spousta věcí nahradila jen simulacemi a jednoduše byl pro co nejnižší náklady úmyslně zanedbán fakt, že reálný provoz přináší jiné nástrahy než šedé výpočty nebo jednoduché "jednorežimové" zkoušky. Takže vy všichni, co s 1,2TSI od jeho uvedení na trh jezdíte byste vlastně měli od koncernu dostávat platbu za uskutečňování provozních zkoušek v reálném životě. Když tohle někdo odmítá pochopit, já už nevím, co bych měl říkat... :aggressive::aggressive:

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ovšem (citace) "...Vzhledem k šestikvaltu a maximu točívého momentu v nízkých otáčkách se naopak dá očekávat, že životnost motoru bude delší, protože během své životnosti vykoná méně cyklů...." D-Fens srovnává nesrovnatelný, svým obvyklým brutálním způsobem narve vše do jednoho šuplete a když se nedá zavřít, pomůže mu 5kilovým kladivem... Kolik škodovek s 1,2TSI má 6Q? A kolik lidí si k němu koupilo (koupí) 7Q DSG...?

A ruku na srdce - jedno projetí se autem je fakt "test" za všecky love, přecedo...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkare, napíš sem až si kúpiš 1,2 TSI až sa ti rozpadne najvydarenejší motor VW všetkých čias 1,4 MPI 16V. Všade je ťa plno, už mi vadíš, si typ arogantného človeka, ktorý nedokáže akceptovať iný, ako svoj vlastný názor. TSI si zrejme videl asi len na prospektoch ale všade naň iba hádžeš špinu, nechci aby som si myslel, že ho ostatným podvedome závidíš a preto chceš aby sa predával čo najmenej. Ja by som tu taktiež mohol robiť flame so žraním oleja a poruchovosťou overeného 16V, čo ale nerobím, každý má právo na svoj názor.

TAK TU PRESTAŇ PROSÍM VYPISOVAŤ TVOJU CHORÚ MYLNÚ INTERPRETÁCIU PRÍČINNNO-KAUZÁLNEJ SÚVISLOSTI, KÝM NEBUDEŠ MAŤ TSI.

Za pochopenie ďakujem.

PS: Tvoja prípadná odpoveď bude vhodným podkladom na zhodnotenie IQ

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suhlasim,TSI vlastnim,po 4000Km max spokojny. Ak budu problemy,napisem,ak nie,pochvalim a napisem. ale ked nevlastnim,a ani nemam info aspon od suseda : -) tak radsej o tom nebudem filozofovat, ju?

aj moja trojrocna dcera to takto pochopi.

ako je mozne,ze niekto kto s TSI mozno ani nesiel ma asi najviac prispevkov v tejto diskusii,trochu sudnosti velebnosti,ju? (druhykrat uz detinske,ale snad zabere)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimochodem abych to tu trošku rozhodil zas zpátky k anketě, tak jsem hlasoval už hned na začátku. Zatím bez poruchy a najeto 16 000 km a nějaké drobné. No, řekl bych, že jestli mělo něco odejít, tak při mém stylu jízdy by to už dávno odešlo. :D Ne že bych jezdil moc jako prase, nebo očekával od 63 kw nějaké super výkony, jen se prostě tak úplně neřídím rádcem řazení. Ale možná to tomu autu dělá naopak dobře. :D

BTW: Věta "Všade je ťa plno" se mi opravdu líbí. :) Neuraz se Ekkare, ale toto tě fakt vystihuje. Tohle a datum registrace a počet příspěvků. :D

Ale neodsuzoval bych všechny, co nemají TSi, že o něm nic nevědí - myslím, že pár lidí ten motor muselo vymýšlet, někdo možná dělá v servise a projde mu jich denně rukama nespočet... to jsou lidé, kteří i když TSi nemusí vlastnit můžou hodně vědět...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...