Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Ono brát koncernovou 1,4 16V 63kW (MPI) jako porovnání s 1,2TSI se záměrem zjistit "přínos downsizingu" není zrovna nejšťastnější - protože porovnávat by se mělo s jednotkou, která dosahuje běžně nejvyšší výkon a krouťák srovnatelný s tím TSI, ale je atmosférická - takže z koncernový produkce by do úvahy pro porovnání připadal minimálně motor 1,6 77kW (protože 63kW verze TSI je pouze "uškrcená softem", základní provedení je taky 77kW). A jestli se nemejlím, tam už by váhové porovnání vyznělo "poněkud" jinak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

voodoo123

Tu váhu nemůžeš brát podle vebovek podívej se na váhu Fabia 1,2tsi 77kW =1130kg nebo mě chceš říct že jinej soft váží 14kg?

Celý soft nie, ale mala by tam byť trochu iná, no rovnako sprevodovaná prevodovka s pravdepodobne trochu širšími 3 kolesami a výstužou, skirine, ďalej sú tam v zadu čosi komplikovanejšie kotúčové brzdy a trochu iná náprava, tak ten soft môže podľa webu "vážiť" cca 8kg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a není to jedno?

fakt super diskuze, proč to neprodáte a nekoupíte něco jiného?

koncepce je to dobrá, motor taky tak, jezdí dobře a pro Fábii ideál, pro Golfa dobrý, pro ostatní jen na klidnou jízdu, převážně s polovičním zatížením s minimem dálnic,

1,2 tsi je nejčastější motor, proto je % problému objemově jinde než u zbytku motorizace, tak se s tím smiřte,

ono už se tak trochu zapomíná na problémy větších atmosférických objemů, protože je z Vás mělo jen dost málo lidí, informace JPP neberu v potaz, to není osobní zkušenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je pravda, že u mého V6 2,8 začal už celkem dost mizet olej, asi těsnění pod hlavou. Ale ten motor měl najeto 300 000 km, do té doby nic, je otázka, v jakém stavu bude TSi po tolika kilometrech. Z mého sortimentu aut má TSi zatím nejvíce % problému, dvakrát během asi 2000 km musel do servisu a pokaždé s jinou poruchou... Ale to je jen moje osobní zkušenost.

Ale z mé kritiky TSi jsem se dostal celkem snadno - mám teď možnost sedlat Hyundai ix20, motorizace 1,4 DOHC CVVT 16V, 66 kW. Nečekal jsem zázraky, TSi jsem měl sice slabší 63 kW, ale točivý moment byl vyšší, navíc turbo... zase u Hyundai jsem si říkal, že je to více otáčkový motor a výkon je i o trochu vyšší, tak to pojede asi jen o trošku hůře. Realita mě překvapila, Hyundai je tak možná na jízdu ve městě. Cokoliv jiného je až nebezpečné. Neočekávám zrychlení na sto za 7 vteřin, ale rád mám u auta to, že mohu předjet bez toho, abych čekal na kilometrovou rovinku, mám rád to, že na dálnici můžu jet v pravém pruhu 110 a když chci předjet, přejedu do levého, zrychlím a předjedu a ne to, že čekám, až zamnou vůbec nikdo nebude, podřadím o stupeň - dva a tlačím ručičku rychloměru i auto očima. Ale co mě úplně nejvíc překvapilo a bylo dost nebezpečné bylo to, že při připojování na dálnici nešlo vytáhnout vyšší rychlost než asi 80 km/h a to byl dlooouhý nájezd. A pak už jen třešnička na dortu byla spotřeba asi tak o dva litry vyšší než u TSi v jakémkoliv režimu... Auto má najeto asi 5000 km, mohlo by být tedy pomalu zajeto (porovnávám s Fabií, měl jsem jí od 0 km, takže mám s čím srovnat...).

Takže i včetně toho, co jsem měl za potíže s TSi, můžu klidně říct, že ten motor byl do Fabie super - zrychlení, rychlost, spotřeba... A kdyby byl bez poruchy, tak ho mám doteď. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, když nebudu počítat kravinky co obtěžují, ale jen co brání v provozu - při předání auta chyba - něco s plynovým pedálem, předání se protáhlo o den, to neřeším. Pak nouzový režim - auto nejelo, občas vypadával plyn (prostě jsem přidal a chvíli to zrychlovalo a pak jako bych dal nohu z plynu) - oprava v servise, jednalo se o nějakou dílenskou akci, pak jsem jezdil, za pár kilometrů zas ty samé příznaky a tentokrát chyba turba - vyřešeno instalací podložky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak proč ti inženýři neudělali tu tyčku regulovatelnou pro vymezování vůle k servu nebo nějaký samostav. Tak se to pizgří podložkama jak pod panty na dveřích od hajz.u.

Mimochodem, mi ta podložka vytváří ještě větší čurbes než kdyby tam nebyla a musím zavolat na co přišli se spotřebou. Jest-li to nebude taky ten vadný "fleš".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No však jo. Vždyť by nebylo o čem diskutovat na diskusním foru! :kol-46: A těm co se to nelíbí - proč to tedy ČTETE? :kol-32: Tomu zase nerozumím já. Založte si vlákno,kde si budete lebedit,jaký to technický skvost máte ve svém voze. A nás "ubrečených" si tedy nevšímejte. :aggressive: Já myslel,že takováto fora jsou právě o řešení,nebo pomoci těm,co mají nějaký problém.

Zatím jsem si nevšimnul,že by se tady rozmohlo "pomlouvání" TSI ze strany provozních/uživatelských vlastností,vždy se jedná jen o kritiku spolehlivosti/poruchovosti. kol100

však toto ti ani zajace nezožerú. Aký je hmotnostný rozdiel kompletného 1,2tsi a 1,6MPI? Pochybujem, že 1,2 tsi vznikol hlavne za účelom úspory materiálu. Keby im išlo len o úsporu hmotnosti agregátu, tak by urobili hliníkový 1,6MPI a nebabrali by sa preplňovaným downsizeingom pre zvýšenie účinnosti.

Príklad:

Fabia 1,4mpi 63kW = 1104kg

Fabia 1,2tsi 63kW =1116kg

Ekkare,v tomto bodě se mýlíš. Do FII po faceliftu se montuje jak 1.2 TSI tak MPI 1.4 16V. Oba s výkonem 63 kW. Jestli si na to zítra vzpomenu,tak se v práci mrknu do techničáků,jaká je tam u obou motorizací uvedená hmotnost.

Tyto provozní hmotnosti podle malých techničáků souhlasí.

Rozdíl mám jen ve výbavě,kde TSI má oproti 1.4 16V navíc rezervu,hever,el. ovládání oken...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, Ekkar sa vyzná tak trochu do všetkého, no treba priznať, že čas od času majú jeho názory logiku.

Kedysi za "totáča" sme mali v ZVT na stene text:

Kto to vie, ten to robí. Kto to nevie, ten to učí. Kto to nevie učiť, ten to riadi. A kto to nevie ani riadiť, ten to aspoň odborne kritizuje.

podľa toho odkazu by sa Ekkar radil do poslednej skupiny.......

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkar sa "vyzná" aj v elektronike. http://www.forum.fed...c.php?f=42&t=77

To sis našel opravdu kamarádíčka, jen co je pravda - kterej dostal za lhaní, zavádějící manipulaci, nedovolené publikování screen-shotů z cizích webů na vlastních stránkách a záměrnou editaci svých příspěvků na cizích fórech směřující k tomu udělat ze svých oponentů blbce BAN na drtivé většině fór zabývajících se elektronikou a zesilovači - jen pro ilustraci - http://hifi.slovanet.sk/bb/ ; http://forum.avmania.e15.cz/ ; www.svetelektro.com; www.audioweb.cz ; ale také www.diy.com - a na dalších má status "nežádoucí", "nastaveno schvalování příspěvků moderátorem" nebo jeho příspěvky dostávají velice nelichotivou hlavičku - například na samotné Wikipedii.cz .

Myslím že neprozradím nic tajného ani nového, že autor-administrátor výše odkazovaného webu v nedávné době čelil trestnímu oznámení několika osob za několik občanskoprávních přečinů a že je podrobován internímu šetření odbornou státní inspekcí ve svém zaměstnání za přestupky proti své pracovní smlouvě a za zneužívání majetku svého zaměstnavatele pro vlastní soukromou vedlejší výdělečnou činnost provozovanou ve své pracovní době.

K jeho osobě je třeba dodat, že v 70. letech pracoval například jako kádrově prověřená osoba na Generálním štábu Československé lidové armády a že později v 80. letech pracoval v koncernovém podniku TESLA Polovodiče - Rožnov pod Radhoštěm jako vedoucí nákupu, což ale on sám vydává za usilovnou práci v interním vývoji integrovaných obvodů v uvedeném podniku - a jako příklady vývoje (jehož se údajně osobně účastnil) uvádí obvody, na které ale podle oficiálních publikací k.p. TESLA československý stát zastupovaný podnikem zahraničního obchodu MOTOKOV oficiálně zakoupil kompletní licenční práva včetně technologií od francouzské firmy SGS-Ates. Mezi lidmi obeznámenými s problematikou je proto znám jako "Cimrman" ...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jo, a to jsem si myslel, jak jsem s dlouhým příspěvkem o Hyundai OT. :D

Já bych to tu ke konci trochu smazal, založte si téma "Nemáme rádi Ekkara" a řešte to tam, tady se za chvíli nebude dát orientovat... Je tu tak krásné čtení o poruchách TSi motoru, tak ať zůstane v jednom kuse. :)

:noot:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To znamaná že se jedná o velmi spolehlivý motor :kol-28:

A nebo se poruchy dřív buď tak neprožívaly a nebo my to naopak prožíváme moc. A nebo se taky o tom víc klábosí a pár dalších má z toho prasečí radost. Co se naplkalo(ne na forech ale v servisech) o problémech 1,4 55kW, 1,4 74 kW , 1,4 63kW atd a nyní jsou brány za vzor spolehlivosti. TSIna mají eskapádu potíží doufám za sebou a ty snad vyřeší změny ve stávající podobě základu motoru a následující generace motorů už budou bez "bezúdržbových" serepetiček a podobných exlusivit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...