Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Nebude to odkapaný kondenzát z klimy?

To já jsem ve fázi vyvrcholení orgasmu trpělivosti s tím samohybem co jsem pořídil. Dovču budu absolvovat v náhradním HTPéčku, nějakých semotamo 1200km a TSI za 350tis dřepí na operatérně a stávkuje po výměně turba. Dnes jsem spočítal jak drobné tak v podstatě i život ohrožující věci(nouzové režimy na dálnici) a napočítal jsem 11!!!!! poruch a blbin od kolabování elektriky díky baterce, rozvodů až po pět nouzových režimů. Prodejce lituju, garančního technika taky,ale tady už končí veškerá sranda. Jsou v tom možná v nevině, ale není cesta ven než to vrátit. Rozhodně je jejich přístup, ťuk ťuk v pohodě, ale mám obavy aby to nebylo jak s KonGem a Š-A nestrkala kotrbu do písku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zásadným problémom je, že pred 24W6 bol citeľný nárast momentu cca 1500, 1800 už bol na max, teraz je nástup niekde okolo 2300, tak s tým jazdím MPI style, lebo pri cestovnej rýchlosti 90km/h sú otáčky cca 2000 a tam sa teraz nič nedeje. Vypozoroval som ďalší problém, so zapnutou klímou mi to 3x zdochlo v križovatke pri pokuse o rozjazd "štandardným dynamickejším spôsobom", alebo sa to rozbiehalo ako slimák, teda so zapnutou klímou teraz trochu trpí spojka, nakoľko to musím vytočiť o poznanie vyššie. Po poslednej návšteve servisu mi bolo povedané, že škoda o probléme vie a pracuje na jeho vyriešení, teda mám byť trpezlivý, pritom diagnostické dáta poslali do škody už takmer pred mesiacom. Taktiež mi stále tvrdia, že 24W6 robia takmer denne a nikto okrem mňa si nesťažuje, no je možné, že 95% predaných 1.2TSI je v social verzii, teda terajšia active s niektorým paketom plus, teda základ + klíma + centrál. Teda pokiaľ je to pravda, tak ma napadá, že je teoreticky možné aby nový FW v RJ mororra si celkom po CAN zbernici nerozumel s RJ ESP ktorá má oprávnenie zasahovať aj do max momentu motora. Myslím že Fabií s kombináciou 1.2TSI+ESP+Maxidot+tempomat sa nepredá viac ako 5%, čo by mohlo vysvetliť tú "bezproblémovosť" u väčšiny 24W6. Dúfam, že to vyriešia, lebo inak to vidím na výmenu motor + spojka + prevodovka do 60 000km alebo 4 rokov. :kol-97::rtfm:

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zásadným problémom je, že pred 24W6 bol citeľný nárast momentu cca 1500, 1800 už bol na max, teraz je nástup niekde okolo 2300, tak s tým jazdím MPI style, lebo pri cestovnej rýchlosti 90km/h sú otáčky cca 2000 a tam sa teraz nič nedeje. Vypozoroval som ďalší problém, so zapnutou klímou mi to 3x zdochlo v križovatke pri pokuse o rozjazd "štandardným dynamickejším spôsobom", alebo sa to rozbiehalo ako slimák, teda so zapnutou klímou teraz trochu trpí spojka, nakoľko to musím vytočiť o poznanie vyššie. Po poslednej návšteve servisu mi bolo povedané, že škoda o probléme vie a pracuje na jeho vyriešení, teda mám byť trpezlivý, pritom diagnostické dáta poslali do škody už takmer pred mesiacom. Taktiež mi stále tvrdia, že 24W6 robia takmer denne a nikto okrem mňa si nesťažuje, no je možné, že 95% predaných 1.2TSI je v social verzii, teda terajšia active s niektorým paketom plus, teda základ + klíma + centrál. Teda pokiaľ je to pravda, tak ma napadá, že je teoreticky možné aby nový FW v RJ mororra si celkom po CAN zbernici nerozumel s RJ ESP ktorá má oprávnenie zasahovať aj do max momentu motora. Myslím že Fabií s kombináciou 1.2TSI+ESP+Maxidot+tempomat sa nepredá viac ako 5%, čo by mohlo vysvetliť tú "bezproblémovosť" u väčšiny 24W6. Dúfam, že to vyriešia, lebo inak to vidím na výmenu motor + spojka + prevodovka do 60 000km alebo 4 rokov. :kol-97::rtfm:

Já mám nové auto koupene už s 24W6 a toto nepociťuji, když zapnu klimu (i na plno) tak to skoro vůbec necítm ani při rozjezdech a spotřeba je o trošičku vyšší. Když jsem měl 1.4Mpi 63kW tak u tohoto motoru byla klimatizace cítit znatelněji, rozjezdy s klimatizací a hlavně ve městě někdy peklo, spotřeba znatelně vyšší. Nevím čím to bylo, jetli tam dávali jiné kompresory které kladli větší odpor. U motoru TSI klimatizaci skoro vůbec necítím a proto se mě tento motor velice líbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš kombináciu TSI + ESP + tempomat ? Aj s 24W6 je 1.2 TSI voči 63kW 1.4MPI 16V raketa..... Len teraz cca 1200n/min na rozjazd s klímou evidentne nestačí.

Jestli se ptáš mě tak ESP ani tempomat nemám. Neříkám že klimatizace není cítit ale oproti 1.4MPI minimálně. Já se s 1.4Mpi dostával do situací kdy jsem ji musel kvůli výkonu vypínat ale to u TSI jsem ani jednou nemusel. Já jsem před 24W6 nezažil tak nevím jaké to bylo ale myslím si že při rozjedu v 1500ot muselo celkem kopat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ďakujem za odpoveď, mám podozrenie že nový FW RJ motora si zrejme celkom nerozumie s RJ ESP, pokiaľ väčšina po 24W6 nehlási problémy a niektorí si to dokonca pochvaľujú, nemám totiž pocit, že by si TSI obstarávali vodiči v dôchodkovom veku, ktorí sa nikdy nikam neponáhľajú, aby zdržiavali a obmedzovali premávku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ďakujem za odpoveď, mám podozrenie že nový FW RJ motora si zrejme celkom nerozumie s RJ ESP, pokiaľ väčšina po 24W6 nehlási problémy a niektorí si to dokonca pochvaľujú, nemám totiž pocit, že by si TSI obstarávali vodiči v dôchodkovom veku, ktorí sa nikdy nikam neponáhľajú, aby zdržiavali a obmedzovali premávku.

Nevím ale asi tě nepotěším,myslím že tím ESP to nebude,mám v autě active pack takže ABS,ASR,MSR,ESP,HBA a i po akci s podložkou auto jede jak před akcí.Je fakt že ale v servisu o nějakém přehrání softu v řj nepadlo ani slovo a přitom mi tam všechno ohledně podložky vysvětlovali dopodrobna tak proč by o tom mlčeli nevím,navíc když jsem se té jejich akci nijak nebránil tak si myslím že by něco řekli i o tom kdyby tam něco přehrávali,no v každém případě to jezdí stejně jak před tím,spotřeba pořád krásná pod šest litrů při běžném ježdění do rychlosti 100km/h ,po dálnici kolem 6,5 a dlouhodobá je 6,4 ,nad sedm to jde jen když to tnu kolem 160 a více.

Ještě k té klimě,jestli ji mám zaplou nebo ne nevidím v tom jak to auto jede opět sebemenší rozdíl,někde na netu je ale test toho TSI a když to měřili nějak na brzdě nebo na čem tak tam zjistili že když se zapla klima tak se nějak přemapuje řj na vyšší výkon takže to má při zaplé klimě vyšší výkon jak když se vypne,proto asi není pak ten rozdíl u těch TSI poznat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si to dobře pamatuji,tak to bylo v článku ve SM,ovšem tam jen redaktoři teoreticky fantazírovali o přemapování při zapnuté klimatizaci,na brzdě tato konkrétní věc nebyla měřena. Nemyslíš,že bys ten rozdíl v kW musel pocítit? Klimatizace ti tolik výkonu zase nesežere,aby nebylo těch 77 kW znát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si to dobře pamatuji,tak to bylo v článku ve SM,ovšem tam jen redaktoři teoreticky fantazírovali o přemapování při zapnuté klimatizaci,na brzdě tato konkrétní věc nebyla měřena. Nemyslíš,že bys ten rozdíl v kW musel pocítit? Klimatizace ti tolik výkonu zase nesežere,aby nebylo těch 77 kW znát.

Proč ne? Někde jsem četl že klima bere kolem 7kW tak to by snad mělo jít poznat. Mě u tohoto motoru překvapilo že zapnutá klima nejde skoro poznat a to je super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli klima sežere tolik výkonu nevím,prostě má ten motor asi už dostatečný výkon na to aby ten pokles při zapnutí klimy byl nějak cítit,já v tom fakt nevídím žádný rozdíl a zkoušel jsem jak se to projevuje na spotřebě a taky nic nepozoruju,no třeba kámoš má HTP v Roomstru a ten je z toho opravdu na nervy,tam je ten rozdíl jestli je klima zapnutá nebo ne už cítit slušně.

Zrovna jsem si ten článek četl mám to v noťasu a u 63kw naměřili na brzdě 78kW a verzi 77kw dokonce 86kw,je tam u toho i graf výkonu a točivého momentu a tak nějak mi z něj vyplývá i to co se tu tak nějak diskutuje o tom točivém momentu,mi to třeba od novoty funguje tak že to turbo zabere od těch 1500 otáček ale jen tak pozvolna a nejrazantnější je to kolem těch 1800-2000 otáček tam už to zarve hodně,oni tam píšou že to má strmej nárůst už od těch 1500 ale na tom grafu je jasně vidět že to je právě tak jak se to u mojeho auta i chová a že to sice letí strmě nahoru ale při 1500 otáčkách to má jen 35Nm a do přibližně 1800 to povyleze jen na 45Nm a až pak to letí okamžitě skoro strmě na maximum 175Nm a má to nejvyšší krouťák až kolem těch 2200 otáček,jinak je ten test už asi dost starej aby byl dělanej na nějakým autě po tady diskutované servisní akci s přehrátou řj takže nevím co si o tom všem myslet,mě to třeba u auta ze začátku překvapilo proč všude uvádějí to s těma 1500 otáčkama když se tam vlastně nic moc něděje a zarve to až skoro těsně pod dvěma tisíci ale nikdy jsem to nějak neřešil protože i tak jak to je to jede fantasticky a o spotřebě už nemá cenu se ani zmińovat a až teď to na tom grafu krásně vidím že to tak nějak vlastně asi má být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HANScz007

ak tam máš 1mm položku ktorá sa montovala pôvodne, tak tam sa žiadny FW nahrával ale sa nechával pôvodný. Zisti akú máš verziu FW RJ motora a budem múdrejší. S pôvodným FW bol jasný nástup plnej porcie momentu cca 1800n/min, novinárske testy treba brať s rezervou, obvykle sa nejedná o bežné autá ani o bežnébežných ľudí. Novinári sú vždy nejako motivovaný, autá pripravené starostlivejsie ako v bežnom predpredajnom servise, nezriedka s upraveným FW.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poněkud si nerozumíme. Všechny motory TSI které dle SM na brzdu vykazovaly vyšší výkon,než deklaruje výrobce. Já jen tvrdím,že SM neporovnal na brzdě 1.2 TSI se zapnutou a poté s vypnutou klimatizací. Už se to tady dávno někde řešilo. Musíš si také uvědomit,že neznáš systém řízení výkonu klimatizace. Údajně u jedničkové Fabie když jsi dal plný plyn,tak se automaticky snížil výkon kompresoru,aby šly všechny kW na kola. Já měl např. jedničkovou Fabii 1.4 16V 74 kW,kde byl rozjezd se zapnutou AC sakra poznat,stačilo se však rozjet a pak už nebyl znatelný rozdíl. U současné FII TSI 63 kW mě nějak nepřijde,že by tam byl přes 70 kW,stačí když v tom jedem tři dospělí do kopce a už docela "funí". Jinak ty křivky výkonu a krouťáku máme stejně - pocitově největší zátah je cca od 1800 ot.

Edit: já mám 1mm podložku,kde mě servis tvrdil,že se nic nepřehrávalo,motor jede pocitově stále stejně.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poněkud si nerozumíme. Všechny motory TSI které dle SM na brzdu vykazovaly vyšší výkon,než deklaruje výrobce. Já jen tvrdím,že SM neporovnal na brzdě 1.2 TSI se zapnutou a poté s vypnutou klimatizací. Už se to tady dávno někde řešilo. Musíš si také uvědomit,že neznáš systém řízení výkonu klimatizace. Údajně u jedničkové Fabie když jsi dal plný plyn,tak se automaticky snížil výkon kompresoru,aby šly všechny kW na kola. Já měl např. jedničkovou Fabii 1.4 16V 74 kW,kde byl rozjezd se zapnutou AC sakra poznat,stačilo se však rozjet a pak už nebyl znatelný rozdíl. U současné FII TSI 63 kW mě nějak nepřijde,že by tam byl přes 70 kW,stačí když v tom jedem tři dospělí do kopce a už docela "funí". Jinak ty křivky výkonu a krouťáku máme stejně - pocitově největší zátah je cca od 1800 ot.

Edit: já mám 1mm podložku,kde mě servis tvrdil,že se nic nepřehrávalo,motor jede pocitově stále stejně.

Nevím která TSI 63Kw při zapnuté klimě funí? Ale moje určitě ne, jezdím každý měsíc na nakup zboží do Rakouska dvě dospělé osoby, nacpaný kufr a zadní část podlaha sedadla a na výkonu to poznám minimálně, u 1.4Mpi 63 jsem toto naložení cítil razantně musel jsem v kopcích dokonce vypínat klimu. Musí tam být víc než 63kw a to mám asi 2mm podložku. Turbo mě pořádně zabere kolem 2000-2100ot. Jsem rád že 1.4Mpi už nemám

Editováno: , autor: Escrito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U té mojí TSI 63 kW je tedy od začátku znát zatížení v kopci. A je jedno,jestli je zapnutá klima,nebo ne. Prostě na to musím znatelně víc šlápnout,než když jedu sám. V provnání s FII 1.4 16V 63 kW - tam se tedy musí někdy i podřadit,ale vypínat klimatizaci,to je už na mě moc. A necituj předchozí příspěvky. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zásadným problémom je, že pred 24W6 bol citeľný nárast momentu cca 1500, 1800 už bol na max, teraz je nástup niekde okolo 2300, tak s tým jazdím MPI style, lebo pri cestovnej rýchlosti 90km/h sú otáčky cca 2000 a tam sa teraz nič nedeje. Vypozoroval som ďalší problém, so zapnutou klímou mi to 3x zdochlo v križovatke pri pokuse o rozjazd "štandardným dynamickejším spôsobom", alebo sa to rozbiehalo ako slimák, teda so zapnutou klímou teraz trochu trpí spojka, nakoľko to musím vytočiť o poznanie vyššie. Po poslednej návšteve servisu mi bolo povedané, že škoda o probléme vie a pracuje na jeho vyriešení, teda mám byť trpezlivý, pritom diagnostické dáta poslali do škody už takmer pred mesiacom. Taktiež mi stále tvrdia, že 24W6 robia takmer denne a nikto okrem mňa si nesťažuje, no je možné, že 95% predaných 1.2TSI je v social verzii, teda terajšia active s niektorým paketom plus, teda základ + klíma + centrál. Teda pokiaľ je to pravda, tak ma napadá, že je teoreticky možné aby nový FW v RJ mororra si celkom po CAN zbernici nerozumel s RJ ESP ktorá má oprávnenie zasahovať aj do max momentu motora. Myslím že Fabií s kombináciou 1.2TSI+ESP+Maxidot+tempomat sa nepredá viac ako 5%, čo by mohlo vysvetliť tú "bezproblémovosť" u väčšiny 24W6. Dúfam, že to vyriešia, lebo inak to vidím na výmenu motor + spojka + prevodovka do 60 000km alebo 4 rokov. :kol-97::rtfm:

ahoj,mam eleganci,tak vybavu asi jako ty a taky pri zapnute klimatizaci to je pekne znat pri tech rozjezdech,pak petka uz je docela dobra,ale jinak je to o dost linejsi,presne jak pises ty,ale ja prave nevim jestli to je normalni nebo ne,nemam jinou zkusenost,auto vyrobene 9-2010 a taky po uprave 24W6,to je porad neco,jsem s fabkou dost nespokojenej,ted kdyz pridam plyn z volnobehu tak me tam obcas neco lupne,nebo kdyz prerazuju nahoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moja je 03-2011 a tá lenivosť s klímou normálna nie je, pred 24W6 som o klíme vedel iba podľa kontrolky AC a pohody v aute, mne akciu 24W6 urobili proti mojej vôli, lebo to nariadila Škoda, argument, že na aute všetko funguje perfektne, nezabral. Problémy začali po servisnej akcii, ale údajne som jediným zákazníkom servisu, ktorý má s niečím problém. Je mi jasné, že pravdu priznať nemôžu, zástupca ŠA pri osobnom rozhovore neoficiálne priznal jeden další prípad, teda si myslím, že ich bude podstatne viac. Aj fakt že Škoda o probléme vie a pracuje na jeho vyriešení o niečom vypovedá. Len dúfam, že nečakajú kým si zvyknem.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chce to nedat se a vyměnit servis. Oni radi dělají že o ničem nevědí a že vy jste jedinný zákazník který má problém. Když jsem se ptal na problemy s rozvody tak taky hleděli jako by to slyšeli prvně. A bejvalej spolupracovník (10 let prodejce ve škodovce) mě tvrdil že problémy mají hlavně 1.4TSI a 1.2 málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řeknu to asi takto průkazně to můžete potvrdit jedině měřením výkonu na stolici před a po akci jinak to je bohužel tvrzení proti tvrzení a na to škoda nehraje protože je to nebránící řádnému užíváni vozidla :D

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...