Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

inac chalani citam ze obvykle co mate s tym nejake problemy tak mate 63kw verziu....ci je tu niekto komu sa to stalo pri 77kw verzii??..myslim tie problemy s retazou resp turbom

už jsem tady psal, že na 63kW se z výroby použvají levnější součástky... ale všichni chytráci (Jikra a spol.) se tady začali bouřit, co to jsou za nesmysly.. 77kW v octavce a yetim jsou téměř bez poruchy, 63kW ve fábiích mají ještě nějjaké mouchy, ale od modelového roku 2012 by to mělo být v pohodě ;)

Mi to tady někdy připadá jako mezi puboši. Mám onu údajně poruchovou 1.2 v jeťákovi, problémy žádné, prostě jezdím a užívám si to. Až se to podělá, tak se to nechá opravit. Hlášky dětí, ježismarjajozef, kámošovi z druhého kolena se rozpadnul řetěz na 1.2, továrna tutlá mega průšvih, továrna šidí vývoj a testy, bude obrovská svolávačka, mě nechávají naprosto klidným.

  • Autor

Pridam dalsi nazor priamo od servisaka. Ked som bol v predajni v TT a viezol ma chlap co taha auta povedal mi ze TSI este neopravovali a predali ich vela. Ze je to velmi dobry motor. Aby ste to cele pochopili ze preco som vytvoril tuto anketu: Chcel som vyvratit nazory ze motor je zly. Rovnako ze je poruchovy. Ja ososbne mam 77 kW fabiu a motor ide uplne super. Dlhodoba spotreba je 6.8 litra na 100 a to jazdim 70% mesto 10% mimo mesta a 20% dialnica. Moj styl jazdy je naladovy obcas idem na spotrebu a inokedy trham asfalt aby som si jazdu uzil. Vsak na to som kupoval auto s TSI.

Ked to ale zosumarizujeme do dnesneho dna hlasovalo 141 ludi v ankete. Graf ale ukazuje len 80 hlasov.

Ked berieme do uvahy ze prehryzene kable niesu porucha motora (ako niekto poznamenal) tak bezporuchovych majitelov mame 87.5% co je podla mna celkom pekne cislo.

Ako si správne podotkol, tak si "to tady psal" tak prečo sa opakuješ? Nechápem prečo sa snažíš vyvolať paniku u všetkých majiteľov 63kW verzie 1,2 fámami o "menej kvalitných dieloch". Ak máš reálny dôkaz, tak ho uveď, inak láskavo prestaň vyvolávať paniku.

už jsem tady psal, že na 63kW se z výroby použvají levnější součástky... ale všichni chytráci (Jikra a spol.) se tady začali bouřit, co to jsou za nesmysly.. 77kW v octavce a yetim jsou téměř bez poruchy, 63kW ve fábiích mají ještě nějjaké mouchy, ale od modelového roku 2012 by to mělo být v pohodě ;)

Ako si správne podotkol, tak si "to tady psal" tak prečo sa opakuješ? Nechápem prečo sa snažíš vyvolať paniku u všetkých majiteľov 63kW verzie 1,2 fámami o "menej kvalitných dieloch". Ak máš reálny dôkaz, tak ho uveď, inak láskavo prestaň vyvolávať paniku.

jaká panika, na 63kw se ušetřilo a logicky se to projevilo.. důkazem nechť ti je fakt, že poruchovější je 63kW verze, než ta 77kW. Materiálové listy a výrobní dokumentaci ti jako důkaz opravdu neposkytnu :)

jaká panika, na 63kw se ušetřilo a logicky se to projevilo.. důkazem nechť ti je fakt, že poruchovější je 63kW verze, než ta 77kW. Materiálové listy a výrobní dokumentaci ti jako důkaz opravdu neposkytnu :)

Nezdá se mě že by výrobce používal dvoje materiály na 63 a 77 spíš to vidím že auta z 77 máj 6kvalt a řidiči maji jiný profil tratě (nejezdi tolik po městě ) Mám 77 a supr najeto cca 9tkm

To bikeone:

Neviem prečo, ale mám pocit, že si sa nikdy nezamyslel nad pomerom predajov 63kW a 77kW varianty 1.2TSI, teda pre menej chápavých: ak je pomer predajov 20:1 v prospech 63kW variantu, tak pri tom istom percente poruchovosti bude v absolútnych číslach 20x viac porúch práve u slabšieho variantu, aj keď relatívne hodnoty sú rovnaké. Nezabúdaj na fakt, že o prípadnej poruche napíše takmer každý nešťastný majiteľ, ale o bezproblémovom motore takmer nikto, nemá dôvod.

Tak aspoň naznač kde sa teda šetrí a použi aspoň náznak argumentu, inak si budem myslieť, že o technológii materiálov, logistike a managemente vieš ešte menej ako o výrobe, teda "prd"

Rozvod? Rovnaký odpor vačky, ventilov, vysokotlakové čerpadlo dodáva rovnaký tlak.

Piesty? Zdroj z výroby tvrdí že sa robí len variant pre 77kW

Ojnice?

kľukový hriadeľ?

Mr. bikeone si pravdepodobne na základe absolútneho počtu "problémových" 63kW motorov odvodil názor o použití menej kvalitných komponentov, pričom odmieta všetky argumenty a vnucuje spokojným majiteľom 63kW 1,2TSI svoje choré bludné predstavy postavené na iracionálnych predpokladoch.

Namáhanie komponentov o 8,6% vyšším momentom u 77kW verzie by naozaj nebolo dôvodom pre existenciu "lepších" a "horších" dielov, zvlášť pokiaľ sú mechanicky zameniteľné.

Upraveno od lubikSK

Mam 77kw najeto před 9tis a už sem 2x dolíval chladící kapalinu. Vždy 3dc po 4500km.... tak uvidíme kde bude problém

V podtlakovom ovládaní clony vodného čerpadla, auto máš vyrobené do pred novembrom (listopadem) 2010?

David C3: týmto..

:kuk:

Upraveno od libero1071

a nechcem strašiť,možno to bude pokračovať aj týmto..viď foto (to neznamená,že sa to bude týkať aj teba ;) )

post-62595-0-61875500-1307640887_thumb.j

post-62595-0-24475400-1307640908_thumb.j

Mám to vyrobené 3/2011 je to DSG vyrobené přímo pro mě.

Tak, a už je to tady! Už se modlím! Sakra naco čekají s tou svolávačkou! Dej prosím vedet až bude neco nové!

hned druhý den mě kontaktovali znovu a protože se klepání projevovalo pouze za jízdy udělali znovu projíždku.a našli závadu .trubka klimkošky klepala o motor .tak mně spadl šutr ze srdce když mně to řekl do telefonu. :) :) jinak mně řekl že mají dost problémú proto ta první diagno'za rozvody

To David C3, to si ma teda nepotešil, ja ho mám vyrobené 25.3.2011......

ale zatiaľ len cca 2500km........ tak zatiaľ neviem, na dovolenku pribalím pre istotu desilku a G12+

teda nerieši to ani nové zmenené čerpadlo

Upraveno od lubikSK

V podtlakovom ovládaní clony vodného čerpadla, auto máš vyrobené do pred novembrom (listopadem) 2010?

zatim sem nedolíval a najeto cca 9tkm , chtěl sem se zeptat jenom se dolije voda a v pohodě nebo někam proteká a dělá problem ? Dolivat vodu by mě tak nevadilo jako olej a ten teda taky drži vyrobeno v řijnu 2010

dám to sem ešte raz a tam si prečítaj kam uniká chlad.zmes :kuk:

jaká panika, na 63kw se ušetřilo a logicky se to projevilo.. důkazem nechť ti je fakt, že poruchovější je 63kW verze, než ta 77kW. Materiálové listy a výrobní dokumentaci ti jako důkaz opravdu neposkytnu :)

Jaký je technický rozdíl nevím, ale ceníkový mezi 63 a 77 kW je cca 25 tis. Kč ..... takže asi bude i nějký rozdíl technický.

Mám 77, najeto 9 tis. a zatím dobrý, kromě již zmiňovaných otáček volnoběhu, kdy v zimě po nastartování padnou hned na 650 a teď při 25 stupních se dobu drží na 1200. Ptal jsem se na to v servise a odpověď byla taková, že když to elektronika tak vyhodnotí, tak to tak má být (čili to není závada, ale vlastnost !!! lol )

Na slovensku rozdiel 500€

Rozdiely:

hlavne marketing

63kW - výrobne jednoduchšie a teda lacnejšie bubnové brzdy vzadu, iné číslo prevodovky, použité rovnaké prevody, rozdiel pravdepodobne v materiáli skrine, asi zliatina hliník + trochu horčíka

77kW - výrobne zložitejšie a teda drahšie kotúčové brzdy vzadu, iné číslo prevodovky, použité rovnaké prevody, rozdiel pravdepodobne v materiáli skrine, asi čistý horčík

Upraveno od lubikSK

Ty otáčky mám taky stejně v lete sou vyšší než v zimě :feve: Tu chladicí kapalinu nechápu hrozí poškození motoru od unikajicí kapaliny ? Cenový rozdíl je hlavně marketing výrobce jak z lidi dostat penizky

Upraveno od zbek

Na slovensku rozdiel 500€

Rozdiely:

hlavne marketing

63kW - výrobne jednoduchšie a teda lacnejšie bubnové brzdy vzadu, iné číslo prevodovky, použité rovnaké prevody, rozdiel pravdepodobne v materiáli skrine, asi zliatina hliník + trochu horčíka

77kW - výrobne zložitejšie a teda drahšie kotúčové brzdy vzadu, iné číslo prevodovky, použité rovnaké prevody, rozdiel pravdepodobne v materiáli skrine, asi čistý horčík

blok převodovky je u obou modelů ze slitiny hliníku s hořčíkem AZ91C-T6

u fábie navíc 77kW verze má stále 5 rychlostí!! ne 6, jak jsem tu někde četl.

počet vyrobených kusů 63 a 77 kW je srovnatelný, 77 se dává navíc do yetiho a octavie, kde 63kW verze není... neznám z hlavy přesná čísla, ale 77kW verzí bylo tuším vyrobeno o něco víc.

tak konečne poriadne argumenty, slová "neznám" a "tuším" majú ďaleko vyššiu výpovednú hodnotu ako si myslíš, neco tušíš, nic neznáš no přesto kecáš. Prvý tu kecáš o rozdielnych materiáloch, potom tvrdíš že sú rovnaké.

Ten nekvalitný 1.2 TSI 63kW je použitý aj ako základná motorizácia u VW Golf, že by si chcel VW poškodiť meno a znížiť predaje? Golfov sa predávalo vždy viac ako dosť.

Upraveno od lubikSK

chtěl sem se zeptat nevite kolik stoji turbo na 1.2tsi ?

tak konečne poriadne argumenty, slová "neznám" a "tuším" majú ďaleko vyššiu výpovednú hodnotu ako si myslíš, neco tušíš, nic neznáš no přesto kecáš. Prvý tu kecáš o rozdielnych materiáloch, potom tvrdíš že sú rovnaké.

Ten nekvalitný 1.2 TSI 63kW je použitý aj ako základná motorizácia u VW Golf, že by si chcel VW poškodiť meno a znížiť predaje? Golfov sa predávalo vždy viac ako dosť.

o výrobě tohoto motoru toho vím víc, než si vůbec dovedeš představit ;)

O tom že by byl 1.2 TSi 63 kW nekvalitní jsem neřekl ani půl slova a že by si jeho výrobou VW kazil jméno už vůbec. Tak se laskavě nečerti.

Blok motoru i převodovky jsou opravdu ze stejného materiálu. Rozdílné materiály jsou u jiných součástí.

otázka pro bikeone: Co zpusobuje to drnčení při startech studeného nebo poloteplého motoru??

...stalo...mam 77kw verzi a turbo před 3 měsíci měněno při stavu tacho 11000km, ke dnešku již najeto přes 20000km a v pohodě

a to turbo zrazu odislo??..ci to malo nejake prvotne priznaky???..nepar nejaku dobu straty vykonu,alebo nepravidelne otacky alebo nieco podobne???....v ktr autoservise ti menili???..nemali problem s vymenou??..myslim ci ti nerobili problemy pri vymene..ze ci si ich k tomu nemusel dokopat...a ako dlho trvala vymena??..kolko si bol bez auta??

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.