Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

inac chalani citam ze obvykle co mate s tym nejake problemy tak mate 63kw verziu....ci je tu niekto komu sa to stalo pri 77kw verzii??..myslim tie problemy s retazou resp turbom

už jsem tady psal, že na 63kW se z výroby použvají levnější součástky... ale všichni chytráci (Jikra a spol.) se tady začali bouřit, co to jsou za nesmysly.. 77kW v octavce a yetim jsou téměř bez poruchy, 63kW ve fábiích mají ještě nějjaké mouchy, ale od modelového roku 2012 by to mělo být v pohodě ;)

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi to tady někdy připadá jako mezi puboši. Mám onu údajně poruchovou 1.2 v jeťákovi, problémy žádné, prostě jezdím a užívám si to. Až se to podělá, tak se to nechá opravit. Hlášky dětí, ježismarjajozef, kámošovi z druhého kolena se rozpadnul řetěz na 1.2, továrna tutlá mega průšvih, továrna šidí vývoj a testy, bude obrovská svolávačka, mě nechávají naprosto klidným.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridam dalsi nazor priamo od servisaka. Ked som bol v predajni v TT a viezol ma chlap co taha auta povedal mi ze TSI este neopravovali a predali ich vela. Ze je to velmi dobry motor. Aby ste to cele pochopili ze preco som vytvoril tuto anketu: Chcel som vyvratit nazory ze motor je zly. Rovnako ze je poruchovy. Ja ososbne mam 77 kW fabiu a motor ide uplne super. Dlhodoba spotreba je 6.8 litra na 100 a to jazdim 70% mesto 10% mimo mesta a 20% dialnica. Moj styl jazdy je naladovy obcas idem na spotrebu a inokedy trham asfalt aby som si jazdu uzil. Vsak na to som kupoval auto s TSI.

Ked to ale zosumarizujeme do dnesneho dna hlasovalo 141 ludi v ankete. Graf ale ukazuje len 80 hlasov.

Ked berieme do uvahy ze prehryzene kable niesu porucha motora (ako niekto poznamenal) tak bezporuchovych majitelov mame 87.5% co je podla mna celkom pekne cislo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako si správne podotkol, tak si "to tady psal" tak prečo sa opakuješ? Nechápem prečo sa snažíš vyvolať paniku u všetkých majiteľov 63kW verzie 1,2 fámami o "menej kvalitných dieloch". Ak máš reálny dôkaz, tak ho uveď, inak láskavo prestaň vyvolávať paniku.

už jsem tady psal, že na 63kW se z výroby použvají levnější součástky... ale všichni chytráci (Jikra a spol.) se tady začali bouřit, co to jsou za nesmysly.. 77kW v octavce a yetim jsou téměř bez poruchy, 63kW ve fábiích mají ještě nějjaké mouchy, ale od modelového roku 2012 by to mělo být v pohodě ;)

  • Pozitivní 2
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako si správne podotkol, tak si "to tady psal" tak prečo sa opakuješ? Nechápem prečo sa snažíš vyvolať paniku u všetkých majiteľov 63kW verzie 1,2 fámami o "menej kvalitných dieloch". Ak máš reálny dôkaz, tak ho uveď, inak láskavo prestaň vyvolávať paniku.

jaká panika, na 63kw se ušetřilo a logicky se to projevilo.. důkazem nechť ti je fakt, že poruchovější je 63kW verze, než ta 77kW. Materiálové listy a výrobní dokumentaci ti jako důkaz opravdu neposkytnu :)

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaká panika, na 63kw se ušetřilo a logicky se to projevilo.. důkazem nechť ti je fakt, že poruchovější je 63kW verze, než ta 77kW. Materiálové listy a výrobní dokumentaci ti jako důkaz opravdu neposkytnu :)

Nezdá se mě že by výrobce používal dvoje materiály na 63 a 77 spíš to vidím že auta z 77 máj 6kvalt a řidiči maji jiný profil tratě (nejezdi tolik po městě ) Mám 77 a supr najeto cca 9tkm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bikeone:

Neviem prečo, ale mám pocit, že si sa nikdy nezamyslel nad pomerom predajov 63kW a 77kW varianty 1.2TSI, teda pre menej chápavých: ak je pomer predajov 20:1 v prospech 63kW variantu, tak pri tom istom percente poruchovosti bude v absolútnych číslach 20x viac porúch práve u slabšieho variantu, aj keď relatívne hodnoty sú rovnaké. Nezabúdaj na fakt, že o prípadnej poruche napíše takmer každý nešťastný majiteľ, ale o bezproblémovom motore takmer nikto, nemá dôvod.

Tak aspoň naznač kde sa teda šetrí a použi aspoň náznak argumentu, inak si budem myslieť, že o technológii materiálov, logistike a managemente vieš ešte menej ako o výrobe, teda "prd"

Rozvod? Rovnaký odpor vačky, ventilov, vysokotlakové čerpadlo dodáva rovnaký tlak.

Piesty? Zdroj z výroby tvrdí že sa robí len variant pre 77kW

Ojnice?

kľukový hriadeľ?

Mr. bikeone si pravdepodobne na základe absolútneho počtu "problémových" 63kW motorov odvodil názor o použití menej kvalitných komponentov, pričom odmieta všetky argumenty a vnucuje spokojným majiteľom 63kW 1,2TSI svoje choré bludné predstavy postavené na iracionálnych predpokladoch.

Namáhanie komponentov o 8,6% vyšším momentom u 77kW verzie by naozaj nebolo dôvodom pre existenciu "lepších" a "horších" dielov, zvlášť pokiaľ sú mechanicky zameniteľné.

Editováno: , autor: lubikSK
  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, a už je to tady! Už se modlím! Sakra naco čekají s tou svolávačkou! Dej prosím vedet až bude neco nové!

hned druhý den mě kontaktovali znovu a protože se klepání projevovalo pouze za jízdy udělali znovu projíždku.a našli závadu .trubka klimkošky klepala o motor .tak mně spadl šutr ze srdce když mně to řekl do telefonu. :) :) jinak mně řekl že mají dost problémú proto ta první diagno'za rozvody

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To David C3, to si ma teda nepotešil, ja ho mám vyrobené 25.3.2011......

ale zatiaľ len cca 2500km........ tak zatiaľ neviem, na dovolenku pribalím pre istotu desilku a G12+

teda nerieši to ani nové zmenené čerpadlo

Editováno: , autor: lubikSK
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V podtlakovom ovládaní clony vodného čerpadla, auto máš vyrobené do pred novembrom (listopadem) 2010?

zatim sem nedolíval a najeto cca 9tkm , chtěl sem se zeptat jenom se dolije voda a v pohodě nebo někam proteká a dělá problem ? Dolivat vodu by mě tak nevadilo jako olej a ten teda taky drži vyrobeno v řijnu 2010

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaká panika, na 63kw se ušetřilo a logicky se to projevilo.. důkazem nechť ti je fakt, že poruchovější je 63kW verze, než ta 77kW. Materiálové listy a výrobní dokumentaci ti jako důkaz opravdu neposkytnu :)

Jaký je technický rozdíl nevím, ale ceníkový mezi 63 a 77 kW je cca 25 tis. Kč ..... takže asi bude i nějký rozdíl technický.

Mám 77, najeto 9 tis. a zatím dobrý, kromě již zmiňovaných otáček volnoběhu, kdy v zimě po nastartování padnou hned na 650 a teď při 25 stupních se dobu drží na 1200. Ptal jsem se na to v servise a odpověď byla taková, že když to elektronika tak vyhodnotí, tak to tak má být (čili to není závada, ale vlastnost !!! lol )

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na slovensku rozdiel 500€

Rozdiely:

hlavne marketing

63kW - výrobne jednoduchšie a teda lacnejšie bubnové brzdy vzadu, iné číslo prevodovky, použité rovnaké prevody, rozdiel pravdepodobne v materiáli skrine, asi zliatina hliník + trochu horčíka

77kW - výrobne zložitejšie a teda drahšie kotúčové brzdy vzadu, iné číslo prevodovky, použité rovnaké prevody, rozdiel pravdepodobne v materiáli skrine, asi čistý horčík

Editováno: , autor: lubikSK
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty otáčky mám taky stejně v lete sou vyšší než v zimě :feve: Tu chladicí kapalinu nechápu hrozí poškození motoru od unikajicí kapaliny ? Cenový rozdíl je hlavně marketing výrobce jak z lidi dostat penizky

Editováno: , autor: zbek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na slovensku rozdiel 500€

Rozdiely:

hlavne marketing

63kW - výrobne jednoduchšie a teda lacnejšie bubnové brzdy vzadu, iné číslo prevodovky, použité rovnaké prevody, rozdiel pravdepodobne v materiáli skrine, asi zliatina hliník + trochu horčíka

77kW - výrobne zložitejšie a teda drahšie kotúčové brzdy vzadu, iné číslo prevodovky, použité rovnaké prevody, rozdiel pravdepodobne v materiáli skrine, asi čistý horčík

blok převodovky je u obou modelů ze slitiny hliníku s hořčíkem AZ91C-T6

u fábie navíc 77kW verze má stále 5 rychlostí!! ne 6, jak jsem tu někde četl.

počet vyrobených kusů 63 a 77 kW je srovnatelný, 77 se dává navíc do yetiho a octavie, kde 63kW verze není... neznám z hlavy přesná čísla, ale 77kW verzí bylo tuším vyrobeno o něco víc.

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak konečne poriadne argumenty, slová "neznám" a "tuším" majú ďaleko vyššiu výpovednú hodnotu ako si myslíš, neco tušíš, nic neznáš no přesto kecáš. Prvý tu kecáš o rozdielnych materiáloch, potom tvrdíš že sú rovnaké.

Ten nekvalitný 1.2 TSI 63kW je použitý aj ako základná motorizácia u VW Golf, že by si chcel VW poškodiť meno a znížiť predaje? Golfov sa predávalo vždy viac ako dosť.

Editováno: , autor: lubikSK
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak konečne poriadne argumenty, slová "neznám" a "tuším" majú ďaleko vyššiu výpovednú hodnotu ako si myslíš, neco tušíš, nic neznáš no přesto kecáš. Prvý tu kecáš o rozdielnych materiáloch, potom tvrdíš že sú rovnaké.

Ten nekvalitný 1.2 TSI 63kW je použitý aj ako základná motorizácia u VW Golf, že by si chcel VW poškodiť meno a znížiť predaje? Golfov sa predávalo vždy viac ako dosť.

o výrobě tohoto motoru toho vím víc, než si vůbec dovedeš představit ;)

O tom že by byl 1.2 TSi 63 kW nekvalitní jsem neřekl ani půl slova a že by si jeho výrobou VW kazil jméno už vůbec. Tak se laskavě nečerti.

Blok motoru i převodovky jsou opravdu ze stejného materiálu. Rozdílné materiály jsou u jiných součástí.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...stalo...mam 77kw verzi a turbo před 3 měsíci měněno při stavu tacho 11000km, ke dnešku již najeto přes 20000km a v pohodě

a to turbo zrazu odislo??..ci to malo nejake prvotne priznaky???..nepar nejaku dobu straty vykonu,alebo nepravidelne otacky alebo nieco podobne???....v ktr autoservise ti menili???..nemali problem s vymenou??..myslim ci ti nerobili problemy pri vymene..ze ci si ich k tomu nemusel dokopat...a ako dlho trvala vymena??..kolko si bol bez auta??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...