Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

chillike:

auto jezdilo do poslední chvíle uplně normálně, pouze se mi cca 3x(během 1měsíce) stalo , že ráno po studeném startu se rozsvítila kontrolka EPC, po znovunastartovaní vždy na několikátý pokus zhasla, auto následně jelo normálně.

S tímto jevem jsem dal auto do servisu, druhý den volali že je to turbem a že ho objednali, následující den přišlo. Bez auta jsem byl 3dny, výměnu dělali v Praze na Jarově, neměli s výměnu jakýkoli problém, nemusel jsem je k tomu nijak "dokopávat".

tak konečne poriadne argumenty, slová "neznám" a "tuším" majú ďaleko vyššiu výpovednú hodnotu ako si myslíš, neco tušíš, nic neznáš no přesto kecáš. Prvý tu kecáš o rozdielnych materiáloch, potom tvrdíš že sú rovnaké.

Ten nekvalitný 1.2 TSI 63kW je použitý aj ako základná motorizácia u VW Golf, že by si chcel VW poškodiť meno a znížiť predaje? Golfov sa predávalo vždy viac ako dosť.

Ale tie TSI do Golfov sú vyrábané v Nemecku, len neviem či to je horšie alebo lepšie, možno je to asi jedno.

chillike:

auto jezdilo do poslední chvíle uplně normálně, pouze se mi cca 3x(během 1měsíce) stalo , že ráno po studeném startu se rozsvítila kontrolka EPC, po znovunastartovaní vždy na několikátý pokus zhasla, auto následně jelo normálně.

S tímto jevem jsem dal auto do servisu, druhý den volali že je to turbem a že ho objednali, následující den přišlo. Bez auta jsem byl 3dny, výměnu dělali v Praze na Jarově, neměli s výměnu jakýkoli problém, nemusel jsem je k tomu nijak "dokopávat".

tak to si dopadol celkom dobre...co pocuvam obvykle sa servisom nechce menit veci kym uplne neodidu....tak vela stastnych km prajem :o) a bez poruch :o)

Ale tie TSI do Golfov sú vyrábané v Nemecku, len neviem či to je horšie alebo lepšie, možno je to asi jedno.

Ozaj sú 1.2 TSI vyrábané v Čechách aj Nemecku ? ja som doteraz vedel, že len ČR.. :feve:

tak to si dopadol celkom dobre...co pocuvam obvykle sa servisom nechce menit veci kym uplne neodidu....tak vela stastnych km prajem :o) a bez poruch :o)

ono i servis se musí umět správně vybrat, já jezdím jinam na běžnej servis a jinam s reklamacema a funguje to:)

Bez auta jsem byl 3dny.

jednu malú otázku...s tým turbom bolo auto v oprave 3 dni ?? :kuk:...veď tá výmena trvá cca 2,5 hod v klide aj s obedom -_-

U mě to bylo z výměnou turba skoro stejně: 1.března do servisu,3. března vyzvednutí ze servisu. Se divíš,jako bys neznal značkový servis - tam je možný všechno. lol

ale ja som písal poznatok z autorizáku :kol-61:

Ozaj sú 1.2 TSI vyrábané v Čechách aj Nemecku ? ja som doteraz vedel, že len ČR.. :feve:

1,2 TSI 63 kW sa dáva aj do Audi A1 a najnovšie aj do VW Beetle 77kW. Na bloku motora ako su rozvody je uvedený výrobca. Ja tam mám Made in Germany. 05/2010. Pozrite si to.

Upraveno od akubus

Vyfot prosim to Made in Germany,

at vime podle ceho se ridit + carovy kod co je na trubce sani.

Jo,je tam made in Germany.vcera som pozeral

Píše sa, že výkon verzie motora vyrábanej v Mladej Boleslavi je 77 kW. Tak kde robia 63 kW ?

ehm.ja mám 77kw a made in Germany.Tha neviem Ci 77kw je vyrabana len v MB.

Píše sa, že výkon verzie motora vyrábanej v Mladej Boleslavi je 77 kW. Tak kde robia 63 kW ?

Obě verze se montují v Mladé Boleslavi, dodávané díly pro 77kW či 63kW jsou z různých míst světa :) Většina prvků už se bohužel dováží z Polska... pak to tak ovšem vypadá.

Obě verze se montují v Mladé Boleslavi, dodávané díly pro 77kW či 63kW jsou z různých míst světa :) Většina prvků už se bohužel dováží z Polska... pak to tak ovšem vypadá.

Ve výrobě motorů žádné rozlišování 63/77 není, tudíž ani díly se neliší !!!

Spousta čtenářů fora má úchvat made in germany, ale to není značení kde byl motor vyroben, ale značení dílu (mnohdy jen odlitku nebo výlisku).

Ve škodovkách naleznete pouze vlastní vyráběné 1.2TSi, páč jinak by to byl ekonomický nesmysl draze dovážet něco co sami výrábějí.

Historie několika dílů

blok motoru - odlitek MB, obrobeno ve VW Chemnitz (pro výrobu v MB i VW Salzgitter)

hlava - odlitek VW Poznan Polsko (alternativně Turecko)

- obrábění a montáž v MB pro Škoda

- obrábění a montáž v Salzgitteru pro Salzgitter

vačkový modul s vačkou - z VW Salzgitter

kliková hřídel - výkovek MB (obrábí si MB i Salzgitter sami)

řemenice - dříve Slovensko, dnes z Turecka

elektrosvazky z polska,rumunska

vstřiky - itálie

Kde byl motor vyroben (dokončen) se pozná podle štítku čárového kodu na motoru,

viz příloha - červené kroužky

M - Mladá Boleslav (znakové označení)

31 - Mladá Boleslav (číselné označení)

// tento štítek není z 1.2TSi, ale 1.2HTP, ale značení závodu je stejné, cislo je zamazane protoze jsem paranoik //

post-42020-0-77705900-1308065083_thumb.j

Upraveno od DEFIANT

o chvíľu tu máme člena bikeone s dlhým monológom o "horších materiáloch" použitých u 63kW verzie ..... :smich:

Upraveno od lubikSK

DEFIANT: :worthy :worthy :worthy

o chvíľu tu máme člena bikeone s dlhým monológom o "horších materiáloch" použitých u 63kW verzie ..... :smich:

Hoši, říkejte si co se vám líbí, já vím své ;)

Škoda že nemáte možnost nahlédnout do konstrukční dokumentace a do vývoje motoru VW všeobecně.

DEFIANT: čo znamená to číslo, ktoré je na tom obrázku zmazané? Tie kódy M a 31 mi sedia.

DEFIANT: čo znamená to číslo, ktoré je na tom obrázku zmazané? Tie kódy M a 31 mi sedia.

to je zamazane cislo mojeho polovicniho sestivalce,

jsem paranoik

akože výrobné číslo motora? Len preto sa pytam, lebo ked si cez VIN decoder zadam VIN, tak mi vygeneruje uplne ine cislo ako mam na nalepke. A je to tajné zverejnovat to? Dik

Upraveno od akubus

Tak podľa DEFIANTA a výrobného štítku bol motor do môjho Golfu Plus vyrobený v MB, čo sa nezhoduje s mojimi predošlými informáciami, že do Golfov montovaných v Nemecku idú motory zo Salzgitteru.

Najeto 13000km, zatím jen jedenkrát kabely asi kuna a ve 12000 jsem doleval cca 0,5l oleje, mám longlife a pak ještě cca 0,5 chladící kapaliny.

tak potom napíš ako bude pokračovať to dolievanie..

-dolievanie G12 väčšinou problém u 1,2TSI

-dolievanie oleja začínajúci problém u 1,8 TSI

:huh:

  • 2 týdny později...

10/2010, 26.000km, 63kW - bez jediného problému

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.