Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Můžeš,ale potom musíš doladit znovu soft. Jenže s tímhle turbem si nepomůžeš, s 66 kw tryskama tam nedostneš už víc nafty, potřebuješ na tohle turbo aspon trysky 764. Navíc musíš vyměnit ještě nějaký hadice, turbo 96 má ůplně jiný přípojky.

Vloženo (editace)

jojo diky s trubkama počítám a trysky si pak zkusím ješte sehnat díky

EDIT:

Nebo jestli mi poradíš jak jinak ještě zvýšit výkon motoru krom turba a vstřiků :)

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Vloženo

no tak už jen tryskama 764, turbem 96 a chipem z toho musí být taková raketa,že se obávám,že spíš budeš muset řešit spojku a převodovku,aby jsi tu porci dostal dál ke kolům. Takhle ten setrvák se spojkou a slabejma poloosama pohřbíš. Já řešil předěláním na 6° převodovku a tím 240mm setrvák asilnější klouby a poloosy.

Vloženo

Jak říká juke.box,není to jen o turbu,trysky,soft,nějaká ta trubka a určitě spojka s jednohmotou.Poloosy jsem neměnil,mám původní.

Ale svezení to je :palec2: Mrkni se do podpisu. ;)

post-655-0-98971800-1305749595_thumb.jpg

Vloženo (editace)

Krásný,ale na 5° převodovku a ty malý klouby to je pořádná porce. Já sic jednohmotu nemám,ale ten setrvák 240mm je na to dělanej a zatím bez jedinýho problému a to teda nějak extra nešetřím. Já jsem na 110 -360Nm v sérii. Čekám na new turbo 96Kw..

Editováno: , autor: juke.box
  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Zdravim, plánuju upravu octavie TDi 66kw. Chtěl bych dát výkonnější turbo z 96kw ale někde jsem tu zahlídl že by mohl být problém s naklápěním lopatek. Mám octavii r.v 2002 , tak by mě zajímalo jestli tyhle turba to mají taky ( naklápění lopatek ). Jinak prý se musí řešit obtokový kanál oleje a to by mohl být možná trochu problém, vůbec netušim jak bych se s tim měl poprat. Víte o tom někdo něco? jestli už někdo tuhle upravu řešil tak bych byl rád kdyby mě zasvětil :) Nevim co to bude mít za následky, abych se do toho nepustil a neoddělal si motor. ;)

Vloženo

Už se to tady řešilo. Měnili se vstřiky, turbo.... Je tady na to celý téma. A nemyslým téma o Chipování, ale o mechanickejch úpravách motoru.

Vloženo

no podla mojich skromnych znalosti co sa na mna stihlo nalepit tak 66 kw sa robili s obtokom potom 81 kw sa prve riesili len upravou map a potom az turbami s naklapanim klapiek.

Vloženo

Dela se tak i tak.66kw AGR je s obtokovym, 66kw AHL je se stavitelnyma lopatkama. Zalezi jaky mas kod motoru ( najdes na stitku ). Pokud mas s naklapenim lopatek tak pak to neni takovej problem hodit tam vetsi turbo, pokud bez tak je s tim jebacka

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravim, mám auto Octavii 1,9 TDI r.v 98 81kW, a dal sem tam už dávno turbo pro 96kW PDčko , vše bez přemapování, auto nejelo jako dřív, ale nic jiného sem v autě neměnil (intercoler, čidla, ventily...) a dnes po chipu na 105kW padá do nouzáku po vytočení přes 3000 (před čipem bez problému) je možné, že ten tlak něco nestíhá ? VAG ukazuje velmi velký tlak. Přesněji 17958 Plníci tlak regulační odchylka. 

Vloženo

CIP na hovno, reklamuj u svyho "upravce" ktery musi to vetsi turbo zohlednit v SW a udelat korekci, ,  Bud jsi mu to nerekl, nebo to je amater , ktery nalejva v garazi stahnute a ukradnute softy buh vi od kud :kol-32:  a jak ma neco upravit (vetsi turbo, vetsi trysky, cooler ....) tak je v prdeli, kdyby to byl odbornik tak ma brzdu na ktere by to ihned poznal ze neco je spatne. Jinak cooler ani ventily menit nemusis, ale asi bude treba dat cidlo tlaku C z 96 kw verze, na 81 je cidlo B a nema takovy merici rozsah jako C, i tam mozna bude chyba, v kazdym pripade ti to mel ladic rict.Ze s turbem z 96 to jede na origo soft hur je normalni.  Byt tebou, oslovim zkuseneho ladice (TDI Fun, DP) a tam ti reknou co presne bude treba a upravi a odladi a hlavne odbrzdi poradny SW. Ani nevim kde beres jistotu ze tam mas 105kw, byl jsi s tim na brzde ? Neber to jako rypani, ale na tehle vecech se setrit nema a cipy za 3000 jsou akorat tezky shity stahnuty nekde z netu a dotycny radoby "upravce" to jenom nahrava dal, a pritom o tom absulutne nic nevi, jen umi dobre oblbnout lidi a blbe zvanit o vecech kterym vubec nerozumi. Nakeca cloveku ze tam ma 100 kw , ale realita je horsi , koni min a o prubehu tociveho momentu ani nemluve. Jeste bych rekl , aby jsi s tim moc neotalel, aby jsi treba neznicil turbo atd.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...