Karelzbrandova Vloženo 18. Květen 2011 Vloženo 18. Květen 2011 Ahoj mam octavku 2002 19 tdi 66kw a chtel bych zvíšit kw už mam čip a ted sem sehnal i turbo ale je z 96 kw mohu ho tam dát? Citovat
juke.box Vloženo 18. Květen 2011 Vloženo 18. Květen 2011 Můžeš,ale potom musíš doladit znovu soft. Jenže s tímhle turbem si nepomůžeš, s 66 kw tryskama tam nedostneš už víc nafty, potřebuješ na tohle turbo aspon trysky 764. Navíc musíš vyměnit ještě nějaký hadice, turbo 96 má ůplně jiný přípojky. Citovat
Karelzbrandova Vloženo 18. Květen 2011 Autor Vloženo 18. Květen 2011 (editace) jojo diky s trubkama počítám a trysky si pak zkusím ješte sehnat díky EDIT: Nebo jestli mi poradíš jak jinak ještě zvýšit výkon motoru krom turba a vstřiků Editováno: 18. Květen 2011, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat
juke.box Vloženo 18. Květen 2011 Vloženo 18. Květen 2011 no tak už jen tryskama 764, turbem 96 a chipem z toho musí být taková raketa,že se obávám,že spíš budeš muset řešit spojku a převodovku,aby jsi tu porci dostal dál ke kolům. Takhle ten setrvák se spojkou a slabejma poloosama pohřbíš. Já řešil předěláním na 6° převodovku a tím 240mm setrvák asilnější klouby a poloosy. Citovat
mikl Vloženo 18. Květen 2011 Vloženo 18. Květen 2011 Jak říká juke.box,není to jen o turbu,trysky,soft,nějaká ta trubka a určitě spojka s jednohmotou.Poloosy jsem neměnil,mám původní. Ale svezení to je Mrkni se do podpisu. Citovat
juke.box Vloženo 18. Květen 2011 Vloženo 18. Květen 2011 (editace) Krásný,ale na 5° převodovku a ty malý klouby to je pořádná porce. Já sic jednohmotu nemám,ale ten setrvák 240mm je na to dělanej a zatím bez jedinýho problému a to teda nějak extra nešetřím. Já jsem na 110 -360Nm v sérii. Čekám na new turbo 96Kw.. Editováno: 18. Květen 2011, autor: juke.box Citovat
Karelzbrandova Vloženo 19. Květen 2011 Autor Vloženo 19. Květen 2011 taksem sehnal turbo 96 kw a trysky taktež ješte to necham vyčistit pořádně a musíám sehnat ty hadice Citovat
juke.box Vloženo 19. Květen 2011 Vloženo 19. Květen 2011 A na kolik Tě to přišlo,jen tak pro zajímavost. Citovat
Karelzbrandova Vloženo 20. Květen 2011 Autor Vloženo 20. Květen 2011 6000 a ted přemejšlím zda si ta tam mam přidelat sám a nebo si to nechat od mechanika kterej se tomu venuje Citovat
Svačinkář Vloženo 16. Duben 2012 Vloženo 16. Duben 2012 Zdravim, plánuju upravu octavie TDi 66kw. Chtěl bych dát výkonnější turbo z 96kw ale někde jsem tu zahlídl že by mohl být problém s naklápěním lopatek. Mám octavii r.v 2002 , tak by mě zajímalo jestli tyhle turba to mají taky ( naklápění lopatek ). Jinak prý se musí řešit obtokový kanál oleje a to by mohl být možná trochu problém, vůbec netušim jak bych se s tim měl poprat. Víte o tom někdo něco? jestli už někdo tuhle upravu řešil tak bych byl rád kdyby mě zasvětil Nevim co to bude mít za následky, abych se do toho nepustil a neoddělal si motor. Citovat
Luďa Vloženo 16. Duben 2012 Vloženo 16. Duben 2012 Už se to tady řešilo. Měnili se vstřiky, turbo.... Je tady na to celý téma. A nemyslým téma o Chipování, ale o mechanickejch úpravách motoru. Citovat
Svačinkář Vloženo 17. Duben 2012 Vloženo 17. Duben 2012 Jo, to já vim že tu někde toho bude spousta ale mě de hlavně o to turbo jestli 66kw měli taky to naklápění. Citovat
mysko Vloženo 17. Duben 2012 Vloženo 17. Duben 2012 no podla mojich skromnych znalosti co sa na mna stihlo nalepit tak 66 kw sa robili s obtokom potom 81 kw sa prve riesili len upravou map a potom az turbami s naklapanim klapiek. Citovat
Morris_3nec Vloženo 17. Duben 2012 Vloženo 17. Duben 2012 Dela se tak i tak.66kw AGR je s obtokovym, 66kw AHL je se stavitelnyma lopatkama. Zalezi jaky mas kod motoru ( najdes na stitku ). Pokud mas s naklapenim lopatek tak pak to neni takovej problem hodit tam vetsi turbo, pokud bez tak je s tim jebacka Citovat
Svačinkář Vloženo 17. Duben 2012 Vloženo 17. Duben 2012 (editace) Dobrý tip hned na to kouknu ... abych věděl na čem sem. Editováno: 17. Duben 2012, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat
Pepa007 Vloženo 17. Duben 2012 Vloženo 17. Duben 2012 Model 2002 Octavia 66kW má zcela jistě z výroby s naklápěním lopatek. Citovat
Morris_3nec Vloženo 17. Duben 2012 Vloženo 17. Duben 2012 pokud jeto 2002 tak ma Pepa pravdu, AGR s obtokovym ventilem se delaly tusim do 2001 Citovat
Svačinkář Vloženo 18. Duben 2012 Vloženo 18. Duben 2012 Koukal sem a mám AHL tak je to v klidu, takže turbo z 96kw to snad zkousne bez problémů. víc vědět už nepotřebuju . zbytek sem našel na dieselpower foru. (trysky , IC, sw... ) Díky Citovat
camell.k Vloženo 18. Duben 2012 Vloženo 18. Duben 2012 A není rozumnější tam strčit rovnou 96kW motor a ten pak upravovat? Citovat
Wojnar Vloženo 18. Duben 2012 Vloženo 18. Duben 2012 Ne, páč to nejde ani kdyby dával jen místo AGR AHL. Což jsou v podstatě dva stejné motory. Kód motoru musí sedět. Citovat
Morris_3nec Vloženo 18. Duben 2012 Vloženo 18. Duben 2012 To turbo se svodama z 96kw bude normalne sedet na AHLko nebo se to bude muset nejak kombinovat ? Citovat
Svačinkář Vloženo 19. Duben 2012 Vloženo 19. Duben 2012 Turbo tam sedne jak prdel na hrnec řikali kluci z dieselforum ,ale musí se sehnat redukce k IC . protože turbo z 96kw má větší vstup než 66kw. Citovat
Morris_3nec Vloženo 19. Duben 2012 Vloženo 19. Duben 2012 Tak to je super, pokud se nepletu tak budes mit hodne radosti za tech 4500kc Citovat
Jany123 Vloženo 2. Prosinec 2013 Vloženo 2. Prosinec 2013 Zdravim, mám auto Octavii 1,9 TDI r.v 98 81kW, a dal sem tam už dávno turbo pro 96kW PDčko , vše bez přemapování, auto nejelo jako dřív, ale nic jiného sem v autě neměnil (intercoler, čidla, ventily...) a dnes po chipu na 105kW padá do nouzáku po vytočení přes 3000 (před čipem bez problému) je možné, že ten tlak něco nestíhá ? VAG ukazuje velmi velký tlak. Přesněji 17958 Plníci tlak regulační odchylka. Citovat
cinek Vloženo 3. Prosinec 2013 Vloženo 3. Prosinec 2013 CIP na hovno, reklamuj u svyho "upravce" ktery musi to vetsi turbo zohlednit v SW a udelat korekci, , Bud jsi mu to nerekl, nebo to je amater , ktery nalejva v garazi stahnute a ukradnute softy buh vi od kud a jak ma neco upravit (vetsi turbo, vetsi trysky, cooler ....) tak je v prdeli, kdyby to byl odbornik tak ma brzdu na ktere by to ihned poznal ze neco je spatne. Jinak cooler ani ventily menit nemusis, ale asi bude treba dat cidlo tlaku C z 96 kw verze, na 81 je cidlo B a nema takovy merici rozsah jako C, i tam mozna bude chyba, v kazdym pripade ti to mel ladic rict.Ze s turbem z 96 to jede na origo soft hur je normalni. Byt tebou, oslovim zkuseneho ladice (TDI Fun, DP) a tam ti reknou co presne bude treba a upravi a odladi a hlavne odbrzdi poradny SW. Ani nevim kde beres jistotu ze tam mas 105kw, byl jsi s tim na brzde ? Neber to jako rypani, ale na tehle vecech se setrit nema a cipy za 3000 jsou akorat tezky shity stahnuty nekde z netu a dotycny radoby "upravce" to jenom nahrava dal, a pritom o tom absulutne nic nevi, jen umi dobre oblbnout lidi a blbe zvanit o vecech kterym vubec nerozumi. Nakeca cloveku ze tam ma 100 kw , ale realita je horsi , koni min a o prubehu tociveho momentu ani nemluve. Jeste bych rekl , aby jsi s tim moc neotalel, aby jsi treba neznicil turbo atd. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.