barbarosa Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 že by váha vzduchu ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 (editace) Nejjednodušší máš,když si skusíš vyměnit váhu vzduchu,ale pokud je k dispozici osciloskop,tak si to v pohodě odměříš.Obrázek špatné váhy vypadá takto. Editováno: 7. leden 2007, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 toto a dobré? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Dobré..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš 1,8 20V 92kw Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 tak díki moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Unknown Vloženo 13. Březen 2007 Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 Ahoj. Mám Octu v sedanu 1.8 20V SLX r.v.98. A je to cca měsíc co pozoruju ztrátu výkonu. Respektive prostě mi přijde, že jede hůř než před tím. V podstatě cca ze dne na den. Možná je to jen můj pocit, ale dalo by se nějakým jednoduchým testem zjistit jestli mám nějakou ztrátu výkonu nebo ne???? (na VAG nemam kabel, ale už ho dlouho plánuju). Joooo a ještě (ale to už dělá celkem dlouho) když stojím a mám volnoběžné otáčky, tak občas jakoby poklesnou (je to jen kousínek) a je cíti takové zaškubání motoru...co s tím? Kde je chyba a jak opravit? Najeto přes 250tkm a řekl bych, že bez problémů...jen tohle škubání nevím co je. Jinak bych řekl, že vše OK (až na tlumiče a s tím spojené drobnosti). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ambrosius Vloženo 13. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 Ahoj mám stejný auto, to co popisuješ mi dělalo při rozbitý váze vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Unknown Vloženo 13. Březen 2007 Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 jj...takže myslíš vyměnit váhu vzduchu? To je takový to malý jak tam vedou dva drátky a je to na hadici mezi vzduchovým filtrem a motorem v podstatě skoro hned u toho filtru? A kolik to stojí nový? Kupoval jsi to přímo ve Škodovce nebo jinde? Předem díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci Vloženo 14. Březen 2007 Sdílet Vloženo 14. Březen 2007 Jo to je ono, ale pokud máš jak píšeš r.v. 98, tak tam vedou čtyři dráty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ambrosius Vloženo 14. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2007 V značkovým servisu je ta váha za nehoráznou cenu. Já jsem ji kupoval v jednom velkoskladu na vesnici na mladoboleslavsku za necelých 1500 korun. Nejdřiv mi prodali repasovanou ale ta za 3měsíce odešla taky. Pak mi teda dali novou. Koukal jsem ale na netu jsou taky kolem 1500. Někde tady jsou i odkazy na prodejny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Unknown Vloženo 14. Březen 2007 Sdílet Vloženo 14. Březen 2007 jj...díky. Jinak jsem na ní koukal (respektive jen na konektor), ale drátky jsou ještě v takové umělohmotné hadici (husí krk se tomu taky říká) a nevím kolik je tam drátků, ale je tam 5pinů. 1.500,- ???? Za takovej malej čudlík? A nevíš náhodou kde tu najdu ty odkazy na ty prodejny? Jinak to se jen vymění asi, že jo? Nic nenastavuju...jen vyšroubuju ty dva šroubky na tý hadici a vyměnim a jedu dál. Je to tak, že jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 14. Březen 2007 Sdílet Vloženo 14. Březen 2007 (editace) Nová váha (pouze čidlo) se dá pořídit za přibližně 2500,- je tady o tom mraky příspěvků, proč si to nenajdeš?! Navíc přijde mi to dost nerozumné hned něco měnit bez jistoty, že je to opravdu příčinou problému. Zkus sehnat poblíž někoho s VAGem (není až takový problém) a podívat se kde je zakopaný pes (tím nemyslím pouze vypsat registr závad). Editováno: 14. Březen 2007, autor: Pike Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
///M5 Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 Mě tohle dělal vadný snímač otáček (hallův snímač). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ambrosius Vloženo 16. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2007 Bez Vagu bych určitě nic nekupoval taky. Mě tam tu poruchu váhy našli a dokonce zadarmo. Jinak mě stála 1500 kč (Bosch), ale možná že to byl repas i když r.v.byl aktuální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš 1,8 20V 92kw Vloženo 16. Březen 2007 Sdílet Vloženo 16. Březen 2007 Jestli někdo sežene váhu vzduchu na 1,8 20V do 2000Kč tak je machr. Už jse oto pokouším tak dva měsíce.marně ,Na tenhle typ stojí od 7500Kč do 9000Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasro Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 Zdravim Mám krátce starou Octavii 1.8 20V r. v. 1998. Zdá se mi že motor při větším sešlápnutí plynu netáhne. Prostě nereaguje a skoro se dusí. Dále někdy při sešlápnutí plynu škubne. Četl jsem hodně diskuzí na toto a auto a vím že v nižších otáčkách příliš netáhne a že to není žádnej zázrak. Bohužel nemám možnost chod auta s jinou Octavií 1.8 20V srovnat, tak netuším jestli je to normální nebo mám hledat nějakou závadu. Diagnostika žádnou závadu nenašla. Nemáte někdo toto auto? Netušíte kde by mohla být závada? Není třeba vadná váha vzduchu nebo něco podobného? Díky za vaše názory a rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasro Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 Zdravim Mám krátce starou Octavii 1.8 20V r. v. 1998. Zdá se mi že motor při větším sešlápnutí plynu netáhne. Prostě nereaguje a skoro se dusí. Dále někdy při sešlápnutí plynu škubne. Četl jsem hodně diskuzí na toto a auto a vím že v nižších otáčkách příliš netáhne a že to není žádnej zázrak. Bohužel nemám možnost chod auta s jinou Octavií 1.8 20V srovnat, tak netuším jestli je to normální nebo mám hledat nějakou závadu. Diagnostika žádnou závadu nenašla. Nemáte někdo toto auto? Netušíte kde by mohla být závada? Není třeba vadná váha vzduchu nebo něco podobného? Díky za vaše názory a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chadwick Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 No, můžu říct, že tenhle motor mám, ale na lenost si stěžovat nemůžu. Zkus nechat pročistit škrtící klapku, nebo nechat proměřit kabely ke svíčkám. Možná by neškodilo ani dát nové svíčky. Jednou mi to také škubalo, tak jsem zasel za známým a světe div se, jeden kontakt na kabelu byl pěkně zaoxidovaný. Jinak tyhle motory nejsou špatné, ale záleží na tom, na jaký narazíš. Jak se k tomu choval majitel před tebou. Ale to je tak asi se vším. Ale jak říkám, tenhle motor mám a spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 ZdravimMám krátce starou Octavii 1.8 20V r. v. 1998. Zdá se mi že motor při větším sešlápnutí plynu netáhne. Prostě nereaguje a skoro se dusí. Dále někdy při sešlápnutí plynu škubne. Četl jsem hodně diskuzí na toto a auto a vím že v nižších otáčkách příliš netáhne a že to není žádnej zázrak. Bohužel nemám možnost chod auta s jinou Octavií 1.8 20V srovnat, tak netuším jestli je to normální nebo mám hledat nějakou závadu. Diagnostika žádnou závadu nenašla. Nemáte někdo toto auto? Netušíte kde by mohla být závada? Není třeba vadná váha vzduchu nebo něco podobného? Díky za vaše názory a rady. Rozhodně bych se podíval na tu Váhu vzduchu. Vyčistit ji je hračka, musí se ale velmi opatrně, nicméně dokáže to i laik (jako já Měl jsu podobný problém, po vyčištění a znovunastavení škrtící klapky a Váhy vzduchu, výměně filtrů, pohoda! Jinak mám stejný motor Dej poté vědět, jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 Taky se připojuju - sice s 1.8T - AGU - v rozsahu 1500-3000 ot. jakoby škube - potom již táhne plynule - na co se soustředit ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 17. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 (editace) ZdravimMám krátce starou Octavii 1.8 20V r. v. 1998. Zdá se mi že motor při větším sešlápnutí plynu netáhne. Prostě nereaguje a skoro se dusí. Dále někdy při sešlápnutí plynu škubne. Četl jsem hodně diskuzí na toto a auto a vím že v nižších otáčkách příliš netáhne a že to není žádnej zázrak. Bohužel nemám možnost chod auta s jinou Octavií 1.8 20V srovnat, tak netuším jestli je to normální nebo mám hledat nějakou závadu. Diagnostika žádnou závadu nenašla. Nemáte někdo toto auto? Netušíte kde by mohla být závada? Není třeba vadná váha vzduchu nebo něco podobného? Díky za vaše názory a rady tak já 1,8 20v mám..opravdu do 3000 ot/min skoro nepoznáš rozdíl mezi stokoňovkou a tímhle..ovšem nad těmato otáčkama je ten záběr dost citelný, takže bych se nějak nad tím tahem odspoda nepodivoval...jako spíš nad tím cukáním....zkus mrknout na svíčky.....děklává se mezi elektrdama někdy takový šušínek z karbonu, když máš blbou mezeru mezi elektrodama...který se při větších otáčkách vyfoukne....a dost tu bývá problém s váhou vzduchu..slyšel jsem i o bolesti zapalovacích cívek, i když v jiné souvislosti.... Editováno: 17. Červenec 2007, autor: bohuš75 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milouss Vloženo 17. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 Ahoj, ja mam 1,8T 110/140kw ARX a mam hodne podobnej projev, v nizkych otackach zabere, pak se jakoby pridusi, znova sama prida a zase pridusi a kdyz presahne cca 3000, zabere jak tank. Jeste s tim podle mne souvisi ten projev, ze kdyz jen trochu uvolnim plynovy pedal, dojde k nejakem jakoby uvolneni a motor jeste na chvilku prida, jakoby se nadechnul, a pak zacne plynule ubirat otacky ... jestli se mu nedostava vzduchu, nebo paliva, ja fakt nevim. Zatim jsem vymenil palivovy filtr, vzduchovy filtr sem dal K&N (malilinke zlepseni), odpojil jsem novej BOV a vratil puvodni Bosh, aby se mohl soustredit jen na ten motor. Lepsi ani horsi benzin na to vliv nema. Delalo to i pred chipem u Sportmotoru, konzultoval jsem to s nimi, ale pry nic nepozorovali, ale to neberu jako bernou minci, nebyl jsem u toho... Muj bracha to sice neridil, ale kdyz jel jako spolujezdec, citil to, tak ze snad jako na hlavu nejsem ... Zatim vyreseno nemam, ale na dnesek jsem domluvenej tady z fora s jednim clovickem, ktery ma podobny motor a jsme domluveni, ze se kazdy svezeme v aute toho druheho a zkusime popsat, jestli citime rozdily. Rozhodne to chci vyresit, ale ne zpusobem menit tohle a tamto a cekat, jestli se trefime, to radeji ty penize zaplatim nekomu, kdo vi co s tim motorem a jak ho co nejlepe vyladit. Kdyby se tady nasel nekdo, kdo umi muj problem vyresit, ozvete se mi, prosim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasro Vloženo 17. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 ZdravimMám krátce starou Octavii 1.8 20V r. v. 1998. Zdá se mi že motor při větším sešlápnutí plynu netáhne. Prostě nereaguje a skoro se dusí. Dále někdy při sešlápnutí plynu škubne. Četl jsem hodně diskuzí na toto a auto a vím že v nižších otáčkách příliš netáhne a že to není žádnej zázrak. Bohužel nemám možnost chod auta s jinou Octavií 1.8 20V srovnat, tak netuším jestli je to normální nebo mám hledat nějakou závadu. Diagnostika žádnou závadu nenašla. Nemáte někdo toto auto? Netušíte kde by mohla být závada? Není třeba vadná váha vzduchu nebo něco podobného? Díky za vaše názory a rady. Rozhodně bych se podíval na tu Váhu vzduchu. Vyčistit ji je hračka, musí se ale velmi opatrně, nicméně dokáže to i laik (jako já Měl jsu podobný problém, po vyčištění a znovunastavení škrtící klapky a Váhy vzduchu, výměně filtrů, pohoda! Jinak mám stejný motor Dej poté vědět, jak to dopadlo Tak jsem vyčistil tu váhu vzduchu. Krátce jsem to projel a zdá se že je to lepší. Poznám až zítra po cestě do práce ). Dik za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasro Vloženo 17. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 Tak jsem pročistil váhu vzduchu a zdá se to lepší. No uvidíme zítra na delší trase. Dík za rady. Maj te sa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.