Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

je to tak no, sice mám 77kW ale je to +/- stejný jako 81kW a občas když třeba jedu za nějakým autem na 5ku a poté ho chci rychle předjet, tak prostě musím nakopat o dva kvalty méně, jinak se to nehne. A to se jinak tváří dojmem, že to je živý :)

Tak jediný moje auto, kde jsem nepodřazoval byla O1 ASZ se 125kw, ta se sebrala vždy i na šestku a tradááá:) U Yetiho 2.0 tdi 103kw 4x4 jsem taky musel podřazovat o 1 až 2 kvalty, O3 1.4 Tsi to zvládala dobře, max o 1 kvalt dolů. Roomster? Cca o 2 kvalty dolů vždy:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fufale... souhlasím  :kol-34:

 

já jel dnes opět podle předpisů a tak nějak jsem byl na té silnici zase nejpomalejší...  :kol-32:

 

o kolik kg je combík F III těžší než hatch? 

 

těch 81 kW je fakt až až... jediný, co mi na tom motoru nesedělo je zvuk... ten se mi fakt nelíbil... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak ostatní, ale já pokaždé, když vjedu na dálnici a "málokdy" dodržím 130km/h, musím jet v pomalém, abych nepřekážel. Neříkám, že všichni jedou okolo 200km/h a víc, ale jsem prostě mezi tím minimem nejpomalejších. Chápu, když kdokoliv tvrdí, že výkon je dnes při předjíždění potřeba. Když mi bylo 30, nebyl jsem jiný. Ve 40 ale nejdřív zvážím, jestli na to mám já, jestli na to má auto, jestli to situace vůbec dovolí a až potom předjíždím. Když mi jedno z uvedených chybí, kouknu do zrcátka na rodinu a raději si řeknu, má to cenu... zpozdím se. Mnohokrát jsem toho agresivního řidiče dojel o pár sekund na světlech nebo v uzávěře a v duchu jsem se mu a těm několika stovkám koní a newtonmetrům ze srdce vysmál! Za mě proto říkám, vyšší výkon=vyšší riziko=možná dříve smrt, a za mě jakožto otce, na to asi nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po dálnicích toho moc nenajezdím, ale zkušenost mám takovou a přesně opačnou, že když jedu reálných 140, tak jsem v podstatě nejrychlejší, touhle rychlostí zpravidla jezdím, když jedu cestu dlouhou ve stovkách km a i na tolika km mě předjede aut tolik, že si zpravidla přesně ta auta pamatuji (je jich pár), jinak trasy do 200km jezdím 100, většinou nikam nechvátám a třeba do Prahy místo za 5,3 jedu za 3,3 a na cestě místo 1:30 jsem 1:45, což mi je fuk.

Rozhodně bych nedával rovnítko vyšší výkon=jedu jak hovado, je to hlavně o komfortu, o čipu jsem přemýšlel celkem dlouho, ale objednal jsem se na něj po návratu z Tater, kde jsem jezdil s plně naloženým autem. Když jsem táhnul tunovou káru, byl jsem rád, že i na největší kopce stačilo dát plnej plyn, nebo když jsem táhnul kámoše auto co má skoro 2t, tak se taky stačilo držet nad 2000 ot., 400-500 kg materiálu jsem v autě vezl už mockrát. Tyto jízdy jsou možná 2% a 98% jízd je ve dvou nebo jen řidič, i tak bych bral klidně ještě o 50k a 100Nm víc. On by se ten výkon hodil i u prázdného, třeba když se má člověk napojit na D3 směr ČB, snad všechny nájezdy tím směrem jsou do kopce, nebo při poslední jízdě do Jihlavy jsem jel za pomalu jedoucím kouřícím náklaďákem na vnitřní okruh asi 30km. Je to komfortní prvek stejně jako třeba klima a stejně jako třeba ta klima se musí správně používat. Hovado bude lítat i se 40kW, jednoho takovýho znám, vlastně dva...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jeden z důvodů proč se poměrově prodává dost 81kw hlavně ve Style. Když už někdo za auto utrácí přes magických 300 papírů, tak za 81 není až takový "příplatek". Stačí jen kalkulaci- kotouče vzadu 2 k 66ce, šestka u OIII 5 a rázem jsme na čipových cenách bývající u těch solidních kolem 8čky. A to nezapočítávám větší kotouče vepředu.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

One-z to vystihol keď som bol mladší vlastne ako po autoškole tak som bol nezodpovedný a pritom som jazdil na HTP v praci a 1.5cdi otcove auto obe vykon minimálny a fakt som si dovolil na hoc aké auto. Teraz spetne viem že to bola chyba a budiš že som ohrozil seba ale chudáci tí okolo. Preto napr ja považujem výkonnejšie auto za nutnosť pre bezpečnosť. Momentálne sa riadim tím že nikdy nebuď v blízkosti iných vodičov. Keď má mať človek nehodu chcem aby som si zato mohol a nie že ma roztrieska nejaké moje 18 ročne ja.

Editováno: , autor: Jakub3211
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud někomu na bezpečné předjetí nestačí 81 kW - není to třeba tím, že se na okrsce snaží předjíždět auto, které jede 88 km/hod? Není jednoduší chvilku počkat? Většinou stejně někde odbočí. Pokud předjížděcí manévr bude trvat pouhých 5 sekund tak to auto ujede mezitím 122m. Pro relativně bezpečné předjetí vám nepomůže ani modla Octa RS. Pořiďte si regulérní sporťák atakující 500kW a pak si hrejte na piloty F1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlajs:81 KW až až ? To je optimální.Fabia je lehká,jak HB,tak Combi,tak tenhle motor s ní jezdí dobře.Jsi asi málo vyježděný.Většinou u nových aut pod 100 KW nejdu,ale občas se vyjímky.Pamatuju si ve FI 2.0 85 KW a ten s ní taky jezdil dobře dobře,ale tohle TSI bylo ještě lepší,protože jde líp odspodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby to MC aspoň byl nějakej extra typ jako bejvávalo RS, tak bych to pokládal za vylepšení. Jenže když je to jenom "estetickej paket" (zatmavený světla, barevná kombinace, veeeeliký hlíny a jinak zbarvenej introš), tak to jsou zbůhdarma vyhozený prachy...

 

2Vorlajz - máš pro tu averzi k červený nějakej publikovatelnej důvod? :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U všech variant MC co jsem zatím viděl bylo "sklo reflektoru" tmavší než na jiný modifikaci/variantě. Fábule "trojka" jaxitaxi ještě v MC na trhu není, ale je silně reálněj předpoklad, že i u ní se bude jednat o podobnou esteteiku. A to je asi tak všecko, čím se to bude lišit od obyčejný sériovky. Nevidím jedinej důvod, proč za tuhle variantu vzhledu dávat tolik peněz, jaký za to požaduje automobilka. Pokud by to mělo i motor a podvozek odpovídající tomu názvu, prosím - ale za pár barviček navíc... to je jako  když by si prostitutka za orál s rtěnkou řekla o pětikilo víc, než bez rtěnky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem zas takový znalec Škodovek, ale ona se, narozdíl od FIII, nějaká standardně (čili ne žádný stajlový paket) prodávala se zatmavenými předními světlomety? Vůbec se mi nezdá, že by ŠA do MC dávala ještě tmavší světlomety než jsou ty ve výbavě Style či za příplatek k Ambitionu.

 

A co se týče smysluplnosti MC, já bych si taky radši koupil třeba silnější motor než MC (nehledě na to, že MC vychází z Ambition a tudíž tam asi nebude třeba Climatronic a podobně), ale to tu asi nevyřešíme. Navíc bych to s MC neviděl tak zle, lidi nakupují mnohem a mnohem a mnohem větší nesmysly než je MC.

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...