Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Nespochybňujem pokus, len mi to príde ako urážka. Zaujímalo by ma, čo by za tie peniaze pre bežných ľudí/rodinu odporúčal.
Predpokladám, že je to ten typ, čo by odporúčal zachovaný kombík strednej triedy z druhej ruky, po prvom majiteľovi - dôchodcovi, úplnou servisnou históriou, z dovozu, v nafte a každý, kto si vyberie niečo iné (napr. fabiu combi), za tie isté peniaze, musí byť zákonite terčom výsmechu.

Editováno: , autor: Armyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsou dvě varianty lidí. Někdo jde a vysolí 400t za vybavenou F3 a "jezdí" a pak někdo, kdo dá třeba 300t za auto střední třídy z druhé ruky a taky třeba jen "jezdí".

Já osobně patřím spíše do druhé skupiny, protože auta jsou levnější a nejsem typ, abych škudlil každý měsíc x tisíc bokem, abych si pak vzal nejtuctovější auto v ČR.

Když už bych měl vysolit tolik, sáhnu po něčem luxusnějším a motorem, který skrývá nějaké emoce. Ale já jsem prostě typ člověka, který pod slovem auto slyší slovo Zábava [emoji2]

Pokud někdo chce nové auto ještě za rozumnou cenu, tak asi Fabia je dobrá volba.

Editováno: , autor: Losky83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z videotestu Honzy Koubka mi přijde zajímavé hlavně to, jak popisuje rozdíly v dynamice mezi tdi a tsi motorizací, když uvádí, že tdíčku nad 100 km/h dojde dech a tudíž silnější tsi je na dálniční provoz mnohem více vhodné.

Ve speciálu Světa motorů Diesel, kde rovněž porovnávali silnější tsi s tdíčkem pak tvrdili naprostý opak: že prý tsíčku dochází na 6. kvalt dech, že aerodynamické odpory vítězí nad těžkým zpřevodováním a že tak diesel díky pětikvaltu zrychluje na dálnici srdnatěji, zatímco šestka v tsi je prý jen udržovací kvalt... Pravda, měli sice silnější variantu ropáka ale i tak si říkám: kde je pravda???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z videotestu Honzy Koubka mi přijde zajímavé hlavně to, jak popisuje rozdíly v dynamice mezi tdi a tsi motorizací, když uvádí, že tdíčku nad 100 km/h dojde dech a tudíž silnější tsi je na dálniční provoz mnohem více vhodné.

Ve speciálu Světa motorů Diesel, kde rovněž porovnávali silnější tsi s tdíčkem pak tvrdili naprostý opak: že prý tsíčku dochází na 6. kvalt dech, že aerodynamické odpory vítězí nad těžkým zpřevodováním a že tak diesel díky pětikvaltu zrychluje na dálnici srdnatěji, zatímco šestka v tsi je prý jen udržovací kvalt... Pravda, měli sice silnější variantu ropáka ale i tak si říkám: kde je pravda???

 

To se Světem motorů Diesel mne taky zaujalo. Navíc se tam Vaculík nad tříválcem téměř rozplývá a podle něj všichni kdo píšou, že 1.4TDI je nekultivovaná a má turboefekt jsou blbci. Abych pravdu řekl, tak Vaculíka zrovna nemusím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já taky nepsal, že by nedala. Ale zkus drtit toto každý týden dvakrát třikrát a asi změníš názor. Opravdu to není nic proti dnes, nejen v této generaci hezky udělané, slušně vybavené Fabii. Ale ta má úúúplně jiné úkoly než se jí bezútěšně přisuzují a je její renomé kaženo nejedenkrát bezpáteřním přístupem jejich uživatelů, nikoli majitelů. OIII je z její podstaty i nastavení jinak směřovaný vůz a nároky dennodenního rajtování po schodištích braných jako dálnice zvládá dalece komfotněji i při přetěžování všelijakými letáky obchodních reprezentantů než jinak stavěna Fabulinka, co dostane z její podstaty jiný záhul než větší ségra OIII nebo mazák SII.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinotaj. Hezký výraz. Není to jen Š-A čkem. Je to i nároky trhu. Dnes se drtí jiné proběhy kilometrů a vozidla, co je absolvují a doby kdy jsem i já lítal 40-50tis. za rok ve Felině 1,3 jsou pryč a doba pionýrů, co si to nechali "líbit" taky. Hledí se konečně na bezpečí, alespoň komfort a dostatek rezervy ve výkonu vs. nároky na vozidlo jako takové. Osobně než "full" Fabku vlezu do "miiidlle" OIII. Zkusil jsem plnou Fabku na 3500 km/měsíc i tu poloviční Octavii a Octa byla bez jakéhokoli pocitu méněcennosti za horší rádio, švihadla vzadu, klimatic místo climatronicu  jiná liga na cca 6 000 km za měsíc, než bych měl fullku Fabii.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OIII Combi za 390 tis. je naprosté holátko s 1.2 TSI. A to auto podle mého názoru nebude na nějaké lítání po dálnicích o moc lepší. Jen bude větší.

 

Na mých 20 tisíc km za rok bude FIII Combi naprosto stačit. :) Pokud bych na měsíc najel 6000km (to je 300km za pracovní den!), tak bych asi taky chtěl jinou třídu auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska Kubino píšeš nějak v jinotajích :)

jinak máš samozřejmě pravdu, Fabia je ŠA pomalu vytlačovaná z dálnice ( nabídkou motorů )  :)

 

Kedy vo fabii boli pouzitelnejšie motory na dialnicu než dnes? :kol-32:

1,2 tsi je na dialnicu úplne dostatočné. Myslím samozrejme legálne rýchlosti a vo vťahu k otáčkam a z toho vyplývajúcemu hluku a spotrebe. Kedysi boli v ponuke HTP a Mpi a ani jedo nebolo na dialnicu. Skôr jedno do mesta a druhé na okresky.

Alebo myslíš diesle?

KubinoPv: tiež by ma zaujímala tá octavia, ktorá je za cenu fabie. Neverím, že v CZ máte tak odlišné cenníky. Nedávno som presne toto riešil. Či FIII combi, alebo octaviu. Dokonca vtedy išlo aj o podobné výbavy a obe zhodne 1,2 tsi. Nevedel som sa dostať nižšie ako na rozdiel 3-4000€, čo je na vaše cca 100 000 korún.

Ak by som podobne ako ty uvažoval o alternatíve v octavii na nájazd 6000 za mesiac a čo najnižšej cene, tak by asi išlo o 1,6tdi. Skúšal som ju síce len asi 200 km a v combi s 4x4, ale za mňa nie, ďakujem. Predpokladám, že predokolka by lepší dojem nezanechala. Na presuny po dialnici 60-70 000 km ročne sú iné stíhačky v rámci koncernu a pod 2,0 obsah by som nešiel. Už skôr 3,0. :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, myslel jsem hlavně diesel ( první krok vytlačování ) a druhý krok je montování pouze benzínových tříválců příští rok...

 

Ale jinak není pravda, rozhodně u první Fabie byla situace z komplexního hlediska daleko lepší... 1.9TDI, 2.0MPI, 1.4 16V....

 

U F3 to zachraňuje pouze TSI...

 

 

Jinak co se týče middle O3, za cca 420tis je tu O3 Fresh a ta má jediný problém a tou je motor. On ten motor ve své podstatě stačí, váhový rozdíl není zas tak velký ( F3 combi vs O3 ), ale prostě O3 minimálně s 1.4TSI... Jinak má super výbavu a svezení je úplně někde jinde než s F3... ale stále to není 380tis a není tam ten potřebný výkon pro dálnici :)

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...