Říjen 11, 20159 r MC s tříválcem nikdo nevezme, protože se nevyrábí. Ke sportu patří turbo a to má vždy. nějak jsem tvůj příspěvek nepochopil, odkdy sport = turbo... PS: ach jo, co si takhle prohlédnout konfigurátor, diesel má kolik válců ?
Říjen 12, 20159 r Diesel koupi mozna firma, soukromnik k tomu nema kvuli rozdilu v cene duvod. A jeste jedna vec - sede lakovany (ano lakovany) plast na OII, FII a R byl barevne shodny s Juniorem. Jestli si Scout bez 4x4 a MC bez silneho motoru na neco hraje? At si kazdy sahne sam do svedomi, jestli sam nedela to same. Kolik lidi tady uvadi jenom nazvy barev v anglictine, upravuje jinak tuctova auta a dela z nich rakety.
Říjen 12, 20159 r A přitom mají auta s přídomkem Monte Carlo u Škodovky tradici :-)... Vidím to jako designový paket a kdo čekal že si koupí Fabii a když vybere Monte Carlo, bude tam mít 2.0 TSi a sportovní podvozek, nejlépe adaptivní........ za ty prachy tak nevím co si o něm myslet... Jako.... Panoramatická střecha, designové doplňky v exteriéru, pěkná a funkční sedadla, kožený červeně prošívaná kůže na volantu atd... imitace carbonu v interiéru atd. cena? v Combi cena beze slevy 339 900,-s DPH????? Nádhera... My jsme si ji nekoupili... Jelikož jsme na standardní model STYLE dostali větší slevu... Jinak by jsme do ní šli...
Říjen 12, 20159 r Ono ten směšný karbon v Monte Carlu vypadá jak dost blbá parodie. Kdyby tam dali kvalitní fólii, udělali by dobře, ale takovouhle hrůzu jsem si lepil na auto před deseti lety. Mě se jinak MC moc líbí, jen mě mrzí, že to vychází ze sociální výbavy. Když už něco extra, proč to nevychází ze Style? Je plno lidí, co nelituje dát za fabii více jak 400t. Přijde mi ujetý, že základní Style je výbavou o dost dál jak to MC. Přijde mi rozumnější si koupit Style a časem sehnat těch pár doplňků, než koupit drahou MC a ještě do ní nacpat dalších 100t
Říjen 12, 20159 r Diesel koupi mozna firma, soukromnik k tomu nema kvuli rozdilu v cene duvod. A jeste jedna vec - sede lakovany (ano lakovany) plast na OII, FII a R byl barevne shodny s Juniorem. Jestli si Scout bez 4x4 a MC bez silneho motoru na neco hraje? At si kazdy sahne sam do svedomi, jestli sam nedela to same. Kolik lidi tady uvadi jenom nazvy barev v anglictine, upravuje jinak tuctova auta a dela z nich rakety. diskuze nebyla o tom, kdo tříválec koupí, ale jaký motor se do MC verze nabízí...
Říjen 12, 20159 r To je fakt problém, že se do malého auta nabízí 66kW a 77kW motorizace jako tříválec. A ještě větší ostuda je RS s dieselem. Hůl nalezena.
Říjen 12, 20159 r tak to není, jenom jsem to uvedl jako paradox, že to vozu označeném Monte Carlo, můžeš koupit tříválec... Typ paliva problém rozhodně není... Ale už to nechte bejt tohle téma...
Říjen 12, 20159 r tak to není, jenom jsem to uvedl jako paradox, že to vozu označeném Monte Carlo, můžeš koupit tříválec... Typ paliva problém rozhodně není... Ale už to nechte bejt tohle téma... Já to auto ale fakt chápu jen jako klasický malý kombík, s továrním tuningem za příplatek.. A jestli je v tom autě tříhrnek nebo ne je jedno... Dovedu si představit blondýnku která chce takový stylovější bonbónek typu MC a stačí jí TSi 81kw... Nebo i do firmy pro obchodní zástupkyni nějaké drogerie nebo parfumerky... s TDi i dědu co chytl druhou mízu :-D a paní už nepotřebuje se ve svém věku s dědou zabít tak mají TSi 66kw... Kluci vždyť je to nakonec jen na zákazníkovi proč a jestli si to koupí... MC vídám a vždycky se kochám jak je to auto hezké... Koukám jakou barvu k tomu dopasovali (mě se líbí jen odstíny červené na MC jinak mám rád bílé barvy) ale nikdy mě netrklo že tomu autu s Octávkou s ropou a 77kw ujedu jak nic :-)
Říjen 13, 20159 r to ti neřeknu, kupujeme takhle i auta do dceřiných společností v zahraničí ( což jsou Italové strašně rádi že dostanou Škodovky Bavil jsem se o tom se šéfem nákupu, když jsem jel z poslední služebky, ale jenom okrajově, až ho uvidím, tak se ho zeptám
Říjen 13, 20159 r OK....jen tak pro info Taliáni by asi raději jezdili v Alfě nebo Fiatu co přinejmenším :-) pokud v tom byla ironie... :-) škodovek v Itálii moc nevídám....
Říjen 13, 20159 r cca 14dní jsem byl v Římě a potkal jsem asi 7 Škodovek Jsou to větší nacionalisti než my...
Říjen 13, 20159 r Na severu ještě nějaké jsou, na jihu prakticky nic. Nemá to nic společného s nacionalismem, prostě nemají důvod kupovat škodovku. Tradici tam neměla a cenově se zas až tolik neliší. Bud si koupí Fiata, Lanciu, Alfu a nebo rovnou němce. Ještě je tam zastoupená Francie. Hodně se tam rozšiřují "SUV" a "crossovery".
Říjen 13, 20159 r Zapomneli jste na Cooper Mini. Ten tu v IT (Rim, Florencie i Turin) frci celkem hodne na vsechny zpusoby, ale to uz je totalne OT
Říjen 13, 20159 r Debatu o slevách jsem přesunul do příslušného tématu. Zde bych nadále prosil o diskusi o FIII.
Listopad 2, 20159 r No Fabka nedopadla moc dobře... http://www.novinky.cz/krimi/385166-octavia-pri-srazce-u-prazskeho-letiste-skoro-rozpulila-fabii.html
Listopad 2, 20159 r No jestli jsem to dobře pochopil tak řidiči nic nebylo, zranil se jen spolujezdec.
Listopad 3, 20159 r F3 RS? http://www.autoforum.cz/bleskovky/skoda-fabia-180-nafocena-v-cine-vraci-se-snad-rs-na-scenu/
Listopad 3, 20159 r Nesmysl pisálků z autofora. Tam stojí za to číst jen testy Pavla Jandy, jinak nic. To označení 180 je nějaké divné čínské označení, které nemá nic společného s výkonem - třeba Superb má myslím číslo 300 nebo něco podobného. Myslím, že Maverick nám to tady vysvětlí.
Listopad 3, 20159 r Maverick tuším u svého postu kde objednával octavii TSI psal něco o tom, že je to "zaokrouhlená" hodnota točivého momentu? viz http://forum.skodahome.cz/topic/133252-maverickova-oiii-cn/page-2#entry2084604
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.