Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Sice budu mít manuál, ale na dálnici to nechci vypínat a zapínat. Hodím tam 140 a pokud se někdo povleče 120 a nepůjde hned předjet, tak mi to dočasně samo zpomalí. Na řazení nebudu muset stejně sáhnout. Navíc to bude držet rychlost i z kopce. Samo, že by to s automatem bylo pohodlnější - ale spíš bych tu výhodu viděl na popojíždění v koloně... Jenže mě manuální řazení prostě baví! Nenajezdim toho zas tolik, a když řídím, tak si to prostě užívám, že si můžu občas podřadit a pořádně to vytočit :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

má, dobrá věcička

 

No jako hračka určitě... spíš jsem myslel jestli to stojí za to investovat 7.000,-?

 

Fábka je přeci jen poměrně malý auto a chápal bych to k něčemu většímu, kde třeba tak není vidět dozadu. Přemýšlím o tom jako o last minute doobjednávce, ale nikdy jsem to neviděl v akci, takže nevím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jako se vsim - mam ji ted na prvnim aute a kupovat ted novou Fabii, ty penize bych dal.

Senzory jsou sice skvely pomocnik, nicmene za urcitych okolnosti mohou byt nespolehlive. Mit tedy i vizualni kontrolu nad situaci za autem je prakticke. A 7tKc neni moc.

Btw, tady v Cine ji ma snad kazde druhe auto. Pravda, ta pulka cinanu by bez ni nezaparkovala ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U VW ma prvni auto kameru s ostrikem zatim jen novy Touran,,..... no novy, vlastne uz skoro rok stary ;) a ostrik je fakt moc fajn ;) ostatni to nemaji a pak je hovno videt ;) nicmene kdyz ma i Fabie parkovaci kameru s ostrikem tak je to dalsi level na vic,.. pocitam ze to dostane od noveho modeloveho roku i dalsi auta co nemaji kameru zkovanou ve znaku, jako je VW Polo, Caddy a dalsi.

 

Podle me to je fajn, kdyz s tim jsem kazdy den ve styku a sednu pak do auta bez niceho koukam a jezdim hlavou vsude, abych neco nenaboural :D 

ossem co je nejvic fajn je sledovani okoli pomoci kamer kolem celeho vozu, jako je u Passatu B8, Touareg a dalsi  :kol-47:  :kol-31: To clovek muze cumet jen do displeje a nemusi koukam vsude kolem,.. nebo asistent parkovani a vyparkovani ;) fajn komfortni vecicky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela bych se přimlouval, aby dnešní soudruzi konstruktéři und designéři aut šmahem od těch nejmenších taky dostali za úkol se svejma výtvorama POVINNĚ nějakou dobu jezdit - pak by si sami uvědomovali, co u nich chybí nebo co je na nich blbě. Příklad - naprosto debilně nastavená horní hrana čelního skla u fábule II a hlavně u rooma vzhledem k vejšce sedačky řidiče (kdo stojí na semaforech jako první v pruhu, ze kterýho nevidí na semafor bočním oknem, musí se buď zkroutit jak §, nebo si zastavit o 5 metrů před čárou = nevidí na semafory nad pruhem), naprosto nepřehledný boční výhledy, kdy pohledu kolmo do stran překážejí B sloupky dveří nebo nesmyslně tvarovaný dveřní plechy kolem oken, obecně přes všecky třídy aut - naprosto hanebnej výhled dozadu a to i zadníma bočníma oknama - nejen že to právě nutí používat různý technický berličky, ale kdo si je nemůže dovolit, ten je vysloveně omezovanej v bezpečnosti, třeba při couvání z příčný řady ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Raději bych za 7 tis ocenil přiklopení zrcátek a natočení L při zpátečce. Kamera a senzory jsou pro mě zbytečný.

Jezdils v nějakém autě alespoň několik měsíců s kamerou a senzorama?

Zbytečný totiž jsou jen absolutně jistým lidem, pro které je potěšení soustředit se kolik cm ještě můžou jet.

Podle měho názoru jsou velmi příjemné, byť bez těch předních můžu bez problému žít (velikost Fabia, Octavia). Ve dvojkovém Superbu jsem ale jistý nebyl vůbec a v garážích to bylo o ústa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsme v tématu F3, u pětimetrových aut je to jiný pohled.
Jestli někdo neumí řádně zaparkovat, proč má tedy ŘP?
Ano, PZ senzory bez kamery od 11/2013 G7 Var.HL TDi. Je to graficky povedené, hlavně ty pohyblivé natáčecí čáry jestli to umí i Fabia nevím), ale u 4,2metru F3, kde by mě to vyšlo na 17+7tis, to opravdu nepotřebuji.  :)

trim.C8A18F3B-241A-4F87-BFE2-1CCE4505A423.MOV

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako sorry, ale i u blbýho Rapida je výhled vzad naprd, zrcátka zkreslujou, okno malé,  nedá se to pořádně odhadnout a pokud máš opravdu málo místa na manévrování, senzory a kamera jsou super. Já kolikrát musím vylézt, nebo mi někdo ukazovat v kritických situacích když se na tebe někdo nalepí při parkování a nemyslím si, že bych neuměl řídit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...