Trautenberk Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 Tak asi se shodneme že je to individuální, jasně, oproti mému TDI to nejede Ale na to co to je za "motůrek" div se nemusí nacouvat 1km aby se natáhl, tak si myslím že má pěkné hodnoty a jezdi to fajn A stejně, po městě se víc jak 50km/h nejezdí (když beru centrum a ne městský okruh kde je např. 70km/h) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 Nie len oproti tvojmu TDI to nejede nemachruj aj 1.4 16V 1.2TSI 1.4TDI 1.2HTP.....pojdu lepsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 Aaaa juraj už v nové Fabii jel, že má porovnání.. No nevím, minimálně s tím HTP bych ještě počkal až se v tom svezeš, ten 1-litr není vůbec špatný motor a FIII bude lehčí než FII...HTP o tolik víc Nm nemělo, takže aby ses nepletl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 nejel ale tesi se kdy prijde na prodejnu a cennik je 2.10 umieram zvedavostou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 Nemachruju, nemám to zapotřebí, ale podle mě tyhle motory nemůžeš srovnávat, určitě ne s tdi.. To je už z logiky věci nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 26. Září 2014 Sdílet Vloženo 26. Září 2014 Včera jsem si pročetl článek od p. Vaculíka - podle mě jeden z mála redaktorů (snad spolu s p. Freiem), kteří píší čtivě a člověk se něco opravdu dozví. Nezajímá mě (u 2. auta v rodině) ani tak moc výkon a trhání asfaltu jako spíš dlouhodobá spolehlivost a servisní nenáročnost - tady na tom 1,0 MPI zřejmě bude líp než turbíny TSI. Otázkou zůstává převodovka MQ 100 - zejména u někoho (jediné auto v rodině) při chalupářském používání (vozík naložený syrovým dřevem...). Z článku je mj. zřetelně cítit pochvalný tón na staré škodovácké motory OHV s MPI vstřikováním - to je pro vývojáře stále tak trochu hozená rukavice. Ten článek je prostě psaním o ČESKÉ realitě, ne jen tlachání PR jako všechny ostatní články o F III... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Září 2014 Sdílet Vloženo 28. Září 2014 Hlavně 50kW verze litrovky 3válce s Citigem docela cvičí jak ciksfíra s regrutem (jel jsem s ní), u tý slabší verze to ale není nic žhavýho - jak to bude s FIII, až dostane tuhle minikubatůru, uvidíme časem. Určitě ale bude línější kvůli tomu metráku u fábule navíc. Jak moc to bude znát se uvidí. Jen si vzpomeňte, jaký kvanta řečí se nadělaly kolem 40 a 47kW verze HTP u "jedničkový fábule"... A dneska se 55kW verze hatátitly montuje i do Rapida = auta těžšího než fábule!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 28. Září 2014 Sdílet Vloženo 28. Září 2014 To zas bude každý ten motor krútiť a potom sa poserie ako HTP... a to budú zase litánie o spolahlivosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 28. Září 2014 Sdílet Vloženo 28. Září 2014 Hlavně 50kW verze litrovky 3válce s Citigem docela cvičí jak ciksfíra s regrutem (jel jsem s ní), u tý slabší verze to ale není nic žhavýho - jak to bude s FIII, až dostane tuhle minikubatůru, uvidíme časem. Určitě ale bude línější kvůli tomu metráku u fábule navíc. Jak moc to bude znát se uvidí. Jen si vzpomeňte, jaký kvanta řečí se nadělaly kolem 40 a 47kW verze HTP u "jedničkový fábule"... A dneska se 55kW verze hatátitly montuje i do Rapida = auta těžšího než fábule!!! nj, ale ten motor není to samé, je jinak zpřevodovaný a hlavně, rapid není zas o tolik těžší než Fabie v kombíku o SB ani nemluvím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Každej na tyhle minimotory nadává, a co by tam tak asi podle představ mělo být? 3,0? 4,2? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 1.2TSI je úplně vyhovující, nebo 1.4TSI pro ty kdo chtějí, aby to trochu jelo. Hlavním a zásadním nedostatkem těch 1.0 motůrků je fakt, že jim chybí jeden válec - vedle toho potom naprosto nedostatečný výkon, ale zejména kroutící moment. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Ale podívej se na to tak, kolik se prodalo motorů HTP, mělo to svoje neduhy ale jezdí jich strašně moc takže pro trh co je v ČR si myslím že 1.0MPI to bude hodně obdobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 inak neviete kedy bude update ETKY pre novú Fábiu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Ten bude podle mě až po představení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 (editace) no cenník bude 2.10 nie? tak ETKA môže byť tak v polovici Októbra a už by to chcelo sekciu Fabia III Editováno: 29. Září 2014, autor: juraj07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Na sekci je ještě čas Ale zkoušej, když šla ven OIII tak se sem tam něco v ETCE už ukázalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 ja neviem čo sa ukázalo vtedy som etku nemal.. čo sa ukázalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Bylo tam něco z karoserie, nárazníky, světla a část elektroniky a myslím že díly na motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 aha aha dík no skúsim pozrieť nevieš kedy resp. kolko dní pred predstavenim to bolo? a bola tam sekcia OIII alebo to bolo niekde skryte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Nikde to nebylo skryté, nevím jak to má nová ETKA, ale bylo to normálně - škoda - octavia - a rok výroby poslední a bylo to tam.. Proč tak po tom toužíš, chceš mít šroubky, podložky z F3? Nebo myslíš že tam vyčteš cenu nového auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 (editace) len čistá zvedavosť len nechápem na čo sú v ETKE kategórie FAB a FABI keď obidve obsahujú to isté Editováno: 29. Září 2014, autor: juraj07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 A co bys chtěl v Etce vidět, když se v tom evidentně nevyznáš? A ano OIII tam byl ještě před představením. Sám jsem dával různé screeny na forum. To samé pak bylo s OIII RS. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Konfigurátor barev a kol: http://www.skoda-auto.com/en/models/new-fabia/ Noc VW je 1.10.2014 v 19.30 hodin,tak něco uvolní kolem 20 hodiny.Ceník asi toho 2.10.2014. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 (editace) tie puklice nejsu zle a ten intros Activu nooooooooo neviem Swing tam neni nejaky velky kruh tam je Editováno: 29. Září 2014, autor: juraj07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 cakal som viac reakcii a podla skodovky bude cennik az po uvedeni na trh :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.