Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak asi se shodneme že je to individuální, jasně, oproti mému TDI to nejede :D

Ale na to co to je za "motůrek" div se nemusí nacouvat 1km aby se natáhl, tak si myslím že má pěkné hodnoty a jezdi to fajn :) A stejně, po městě se víc jak 50km/h nejezdí (když beru centrum a ne městský okruh kde je např. 70km/h) :)

Vloženo

Aaaa juraj už v nové Fabii jel, že má porovnání.. No nevím, minimálně s tím HTP bych ještě počkal až se v tom svezeš, ten 1-litr není vůbec špatný motor a FIII bude lehčí než FII...HTP o tolik víc Nm nemělo, takže aby ses nepletl   ;) 

Vloženo

Včera jsem si pročetl článek od p. Vaculíka - podle mě jeden z mála redaktorů (snad spolu s p. Freiem), kteří píší čtivě a člověk se něco opravdu dozví. Nezajímá mě (u 2. auta v rodině) ani tak moc výkon a trhání asfaltu jako spíš dlouhodobá spolehlivost a servisní nenáročnost - tady na tom 1,0 MPI zřejmě bude líp než turbíny TSI. Otázkou zůstává převodovka MQ 100 - zejména u někoho (jediné auto v rodině) při chalupářském používání (vozík naložený syrovým dřevem...). 

 

Z článku je mj. zřetelně cítit pochvalný tón na staré škodovácké motory OHV s MPI vstřikováním - to je pro vývojáře stále tak trochu hozená rukavice.

Ten článek je prostě psaním o ČESKÉ realitě, ne jen tlachání PR jako všechny ostatní články o F III... :kol-47:

Vloženo

Hlavně 50kW verze litrovky 3válce s Citigem docela cvičí jak ciksfíra s regrutem (jel jsem s ní), u tý slabší verze to ale není nic žhavýho - jak to bude s FIII, až dostane tuhle minikubatůru, uvidíme časem. Určitě ale bude línější kvůli tomu metráku u fábule navíc. Jak moc to bude znát se uvidí. Jen si vzpomeňte, jaký kvanta řečí se nadělaly kolem 40 a 47kW verze HTP u "jedničkový fábule"... A dneska se 55kW verze hatátitly montuje i do Rapida = auta těžšího než fábule!!!

Vloženo

Hlavně 50kW verze litrovky 3válce s Citigem docela cvičí jak ciksfíra s regrutem (jel jsem s ní), u tý slabší verze to ale není nic žhavýho - jak to bude s FIII, až dostane tuhle minikubatůru, uvidíme časem. Určitě ale bude línější kvůli tomu metráku u fábule navíc. Jak moc to bude znát se uvidí. Jen si vzpomeňte, jaký kvanta řečí se nadělaly kolem 40 a 47kW verze HTP u "jedničkový fábule"... A dneska se 55kW verze hatátitly montuje i do Rapida = auta těžšího než fábule!!!

nj, ale ten motor není to samé, je jinak zpřevodovaný a hlavně, rapid není zas o tolik těžší než Fabie v kombíku o SB ani nemluvím...

Vloženo

1.2TSI je úplně vyhovující, nebo 1.4TSI pro ty kdo chtějí, aby to trochu jelo. Hlavním a zásadním nedostatkem těch 1.0 motůrků je fakt, že jim chybí jeden válec - vedle toho potom naprosto nedostatečný výkon, ale zejména kroutící moment.

Vloženo

Nikde to nebylo skryté, nevím jak to má nová ETKA, ale bylo to normálně - škoda - octavia - a rok výroby poslední a bylo to tam.. 

Proč tak po tom toužíš, chceš mít šroubky, podložky z F3? :D Nebo myslíš že tam vyčteš cenu nového auta? :)

Vloženo

A co bys chtěl v Etce vidět, když se v tom evidentně nevyznáš? A ano OIII tam byl ještě před představením. Sám jsem dával různé screeny na forum. To samé pak bylo s OIII RS.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...