Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

no, tak nevim teda, jako co mě překvapilo je cena doplňků, některý jsou fajn až na ceny elektronů, to je masakr...

 

ale ty balíčky active plus a ambition plus jsou celkem legrační, je tam výbavy jak nasráno a stojí to pár korun, že by konec akčních modelů ??? :)

Editováno: , autor: Rypicong
Vloženo (editace)

Prekvapilo me, ze ve vsech vybavach se priplaci za tempomat 9 000, a nove u Ambitionu za sun set 4 000. Porovnal jsem to s vybavou FII Ambition Tour a vysel mi rozdil s podobnymi vybavami cca. 35 000 (bez al. kol).

Editováno: , autor: Pandora
Vloženo

Mě to nepřijde tak tragicky hodně, na druhou stranu je to fungl nové auto, a stejně, kdo si koupí auto hned z první kusů tak bude mít pak řeči že tohle nefunguje, tohle je špatně, je lepší počkat, a mezitím slehne i prach okolo cen a ceny s ním :)

Vloženo (editace)

mc2uba: Tak za priplatek 5000 si tu klimu stejne kazdy koupi v tom paketu plus. Aut bez klimy bude dva a pul. To si tam snad neda jen nejaky notoricky odpurce klimatizace.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

jo, vyloženě tragicky hodně to není, ale už to je částka, kdy se vyplatí přemýšlet o autě vyšší třídy...

 

ten balíček kde je klimatizace je super, ale cena kol už ne...

Vloženo

Uvažování o autě vyšší třídy  -  to se takhle vůbec nedá brát protože právě kvůli příplatkům za kdeco, je to uvažování Fabie s něčím nebo holátko Octa a podobně o level vejš Octa/Superb

Vloženo

To uz je na kazdem. Osobne bych radeji plne vybavene male auto nez holotu vyssi tridy. Nekdo ale holt potrebuje frajerit, ze ma na sen ceskych rodin Octavii, a to ze to nema ani nejprimitivnejsi vybavu ho uz nezajima.

Vloženo

Tak kola jsou předpokládám 5x100 a to je spousta aftermarket kol, takže tam bych zrovna kámen úrazu neviděl.

Jinak souhlasím s tvrzením, lepší vybavenější auto, než mít holotu ale auto velký jak USA...

Vloženo (editace)

mě fascinuje, jak si myslíte že jediné auto vyšší třídy které existuje po Fabii je Octavia :)

 

Jsou tu i jiné značky :)

 

vyloženě jsem do detailu výbavu neprobíral, ale věřím, že i30 bude na tom o něco líp... ( schválně večer zkusím sestavit )

 

za Fabii 3 v kombíku a Ambition bych dal 335100Kč ( + klimatizace a elektrony ) - a to je otázka jak to bude se zárukou apod.

za i30 v kombíku s klimatizací a elektronama dám 342990Kč

 

U obou se nejedná o akční model. Neříkám co je lepší nebo horší, ale alternativa v podobě vyšší třídy s rozhodně stejnou výbavou né-li vyší tu prostě je a není jediná... Pro Fabii hraje pružnější motor...

Editováno: , autor: Rypicong
Vloženo

Měl jsem i30 na víkend s motorem 1.6 88kw a to auto prostě nejelo, ano jsem zvyklý z TDI na kroutící moment, ale tohle bylo vyloženě hodně líné, a tam si myslím že TSI bude mít navrh, ano není moc fér srovnat atmosféru s přeplňovaným motorem, ale jiný poměr pro srovnání bohužel není (v případě ŠA a Hjondé)

Ale tyhle debaty, kde se srovnává ŠA a Hjondé je všude tady po foru mraky :) ale chápu, proč tomu tak je, jen by bylo blbé to tady znovu a opět vypisovat :)

Vloženo

Zajímavé je srovnání s nejbližším příbuzným - VW Polo. Pouze letmým pohledem je Polo o pěkný kus dražší než F3 ve stejné výbavě, se stejnými motory. Někdo tady nadával na ceny kol - koukněte u Pola kolik stojí 17"...

Já si myslím, že ceny F3 nejsou úplně špatné.

Vloženo

to netvrdím, cena nové F3 je celkem cajk.

Polo bylo dražší vždycky, ale sedněte si třeba do minulé generace a do F2, Polo bylo jak auto jiné třídy, jak ve zpracování, vzhledem, prostě vším, ta vyšší cena byla dá se říct opodstatněná...

Vloženo

A zase bych se vratil k pripadnemu servisu. Mame doma 3 auta stejne tridy Fll , ciroen C3 a Hujdej i30 ... Kdopak uhadne kolik stoji serviska na kazdej z nich , rekneme klasika cca po 50 tis

Vloženo

Drahý, to přijde na to, jakou značku si pořídíš, ale pokud si pořídíš tak velké disky, musíš počítat i s tím že pneu pak taky něco stojí :) Osobně jezdím 205/40R17 Nankangy a jsem spokojen, za ty peníze :)

Vloženo

Jasně no, to co koupíš "základní" 17cky, tak za ty peníze máš slušný 15cky :) to určitě, a komfort je tam taky, sám to tak mám, zimní 195/50R15 a spotřeba klesne o cca 0,3-0,5l a i auto ožije :)

Ale to je na každém, mě třeba přes léto na tom nějak nevadí jezdit, auto i pěkně vypadá, ale jsou lidi co si to koupí a jezdí a je jim jedno jak to vypadá, a když už někdo řeší vzhled, tak spíš bude zaměřen na barvu a ne na kola :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...