Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ja uplne klidne, kdyz necim budu minimalne 6 let jezdit, tak nechci aby to byl nejaky levny ocostcutovany shit. Ale uznavam, ze takovych bude asi 2 a pul, tudiz se nevyplati takove auto vyrabet. 

Vloženo

Nová Škoda Fabia prichádza v akčnom pakete! Slovenské Cesty!

aneb ako bude vyzerať každá Fábia na Slovenských cestách :D :D

viac na obrázku dole!

 

PS: to je vymyslené ten akčný paket :D

post-77057-0-67077700-1412324234_thumb.j

Vloženo

Hele, jestli chceš bý za každou cenu vtipný, vysmahni s tím OT někam do hospody. Tvoje spamování podložené nadměrným množstvým smajlíků se hodí někam na pubertální chaty a ne sem. Diskutuj tedy k věci a věcně.

Vloženo

ok neser sa hneď... je zaujímavé že v konfiguráku píšu o 1.2TSI EA211 že remeň je bezúdržbový a že vydrží životnosť motora...tak buď to tak nieje, alebo ten motor vydrží 200 000 a je... ja tomu neverím nemôže byť predsa ten remeň tak pevný že vydrží také namáhanie a takú dlhú dobu...

Vloženo

Zajímalo by mě vyhodnocení toho marketingového image škrabky, z mé zkušenosti totiž vím, že je spíš terčem posměchu. I když možná blbá reklama, taky reklama... K dojezdu - že tam není je evidentní úspora, ale když už si moderní auta hrají na bezpečnost pomocí různých pomocníků s pochybným příspěvkem k bezpečnosti typu asistent únavy, proč se někdo nezamyslí nad tím, že manipulace s okénkem za jízdy je také věc týkající se bezpečnosti - odvádí pozornost řidiče, když musí držet to tlačítko. V tomto je to krok zpět. Nemluvě o tom, že se i u koncernu někde začínají ztrácet z aut třeba výškově stavitelné úchyty bezpečnostních pásů.

to je to, co jsem psal, každý vidí jenom tu škrabku, ale to není jenom o škrabce, je to o všem co se toho označení simply clever týká. Vytrhnout z kontextu pouze škrabku nelze. A ani netvrdím, že Simply Clever je úspěšný nebo ne. Pouze jsem vysvětloval, proč je automobilka ochotná dát peníze do škrabky ale né už do dojezdů...

Vloženo

ok neser sa hneď... je zaujímavé že v konfiguráku píšu o 1.2TSI EA211 že remeň je bezúdržbový a že vydrží životnosť motora...tak buď to tak nieje, alebo ten motor vydrží 200 000 a je... ja tomu neverím nemôže byť predsa ten remeň tak pevný že vydrží také namáhanie a takú dlhú dobu...

Doufám, že se polepšíš. :kol-28:   Hm, řetěz byl také bezúdržbový a víme jak to dopadlo. Nicméně pro motory EA211 v OIII platí k rozvodovému řemenu toto: první kontrola po 240tkm, potom každých 30tkm. Počítám, že tady to bude stejné.

Vloženo

Ja dufam ze moja retaz uz vydrzi tych cca 150 000 kt. Planujem najazdit. A tomu remenu neverim ze vydrzi aj tych 240 sotva 180 mozno, a treba davat pozor ze je to kontrola cize pozrieme sa ci nepraska jak je nasponovany a fertig a este jeden clovek tu pisal ze bolo by fajn keby mala FIII v zaklade swinga a ona ma v zaklade len plast skoda :D

Vloženo

a to mě zajímá, ten plast co zakrývá díru proí originální rádio je dost veliký, bude se tam moci dát klasický radio? existuje nějaký rámeček, co zakryje díru okolo rádia? nevšiml jsem si ve výbavě, že by tam byla položka "příprava pro rádio" jak tomu bylo u FII

Vloženo

vy už máte konfigurátor??? :o no ty vole čumim u nás tí myslivci...nič nerobia

vidím už konfigurujem zasa sa s tým budem hrať do noci :D :D

Ty se divíš, když prodeje mají začít v záp.Evropě v listopadu a na Slovensku až v prosinci?

Vloženo

Ja dufam ze moja retaz uz vydrzi tych cca 150 000 kt. Planujem najazdit. A tomu remenu neverim ze vydrzi aj tych 240 sotva 180 mozno, a treba davat pozor ze je to kontrola cize pozrieme sa ci nepraska jak je nasponovany a fertig a este jeden clovek tu pisal ze bolo by fajn keby mala FIII v zaklade swinga a ona ma v zaklade len plast skoda :D

Když TDI CR má kontrolu ve 210tisícch km, tak u benzínových ....

Vloženo (editace)

to sa tu už preberalo attim... 

 

MBDusan nechápem prečo prišli zasa skvelí Slováci k takémuto kroku že AŽ v decembri...

Editováno: , autor: juraj07
Vloženo

Doufám, že se polepšíš. :kol-28:   Hm, řetěz byl také bezúdržbový a víme jak to dopadlo. Nicméně pro motory EA211 v OIII platí k rozvodovému řemenu toto: první kontrola po 240tkm, potom každých 30tkm. Počítám, že tady to bude stejné.

polepším  :kol-28: a už viem aj hladať! :D a k tomu TSI EA211 vieme že aj ten má svoje nešvary:rachotanie po štarte,klepotanie motoru....

Vloženo (editace)

MBDusan: hlavne že škodovka má hlavného dizajnéra Fabie 3 zo Slovenskej Republiky,a vyserie sa na to...pardon za výraz už vidím tie naše ceny drahšie jak v Nemecku...

Editováno: , autor: juraj07
Vloženo

to sa tu už preberalo attim...

Ofiko CZE verze ? Kde ?

Ale to je fuk, každopádně to tam je ... na prezentacích jsou různá pěkná kola, ale nabízená nejsou - kupříkladu s Color Concept pouze 16" v jednom designu

Vloženo

Ale vždyť on nic nekupuje, jen řeší nesmysly. Na SK se prodá pár škodovek, tak je snad jasné, které trhy výrobce upřednostní.

myslím všeobecně, nemám s tím zkušenost, ale si by neměl být problém ne, sorry trošku ot

Vloženo

attim príspevky 1421 1422 tam je to spomenuté...

Není, v tu dobu v CZE verzi ještě F3 nebyla. Objevila se tam cca po 12hod (vím to, koukal jsem různé jazykové verze)

 

Ale ať to neplevelíme nesmyslama - hutně vybavené auto bude skoro za 400, ale s tím se dalo počítat. Když to tak vezmu, za 350 v listu se dá pěkně vybavená a vybarvená F3 s 81kW TSI. Za mě ceny celkem rozumný.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...