wolfspitz Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Tříhrnky je šílenost a stačilo mi když jsem viděl nešťastníka kterej se na dálnici pokusil předjíždět v levým pruhu. Málem ho sešrotoval autobus protože ta tříválcová atrapa vůbec nezrychlovala. Ještě že mě tohle jinak netápí, já jsem příznivec šestiválců Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 zase Sorento ci co ? to uz je stary, bez na korea/japan klub ......... Musite se holt smirit s tim ze to lepsi uz nebude, a pokud se vam to nelibi, nikdo vas nenuti preci do toho aby ste to auto koupily ..... a kdyz uz tak placete na spatnem hrobe Auto se dnes bere jako jeste vetsi spotrebni vec nez byla nekdy davno, proto vsichni hledi na interni naklady a potom z toho vznika to co dnes vyjizdi z automobilek,... od tvrdych plastu na omak zacinaje, po motory/nemotory konče ..... holt tomu tak bude 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 wolf:no myslím jestli jsi něco takového viděl tak za to nemuže tříhrnek ale element mezi sedačkou a pedálama.....s tříhrnkem se dá přídjíždět bez problému jako s jakýkolim nevýkoným autem po zvážení předjížděcího manévru-prostě se tam nikomu nenaseru když vidím že jezděj v levým auta..prostě počkám..stejně se pak všichni sjedou po x kilometrech za předjíždějícím polským kamionem:-)vidím dnes a denně na D11... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 No však uvidíte jakej bude požitek z vlastnění tříválců, mě stačilo když jsem si přečetl o předchůdcích a jejich životnosti. Tedy dříve motor slabej a poruchovej. Nyní asi s lepší životností o trošku, ale s menším krouťákem a to tedy bude terno. Výkon podobný jako u staré Škody 120 která ale vážila cca 875 kg a nyní F III bude o nějaký ten metrák těžší. Tedy přímo děsná kombinace a když vezmu v úvahu i jen o mírně vyšší krouťák u F III oproti Š 120 tak tedy je to přímo děs. A k té scéně na dálnici, bude to častý a nebezečný protože hodně lidí nevydrží se motat mezi kamionama a bude se snažit předjíždět. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrsman Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Kluci to auto je jen na Androidu že? Win. Phone tam asi nepůjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Jestli myslis mirror-link, tak ten neni uzavreny pro zadny system, tedy v budoucnu klidne i Windows, ale realne v soucasne chvili nepodporuje skoro nic ani od androidu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 K osvěžení paměti jak je to s spolehlivostí tříválců u Koncernu: http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf Dal jsem si práci s porovnáním výkonových parametrů u starých Škodovek a v porovnání s nynější FIII. Škoda 105.......... 25,22 Kg/Kw Škoda 120.......... 22,84 Kg/Kw Škoda 120 Ls......20,72 Kg/Kw Favorit.................19,53 Kg/Kw Favorit Ls............18,69 Kg/Kw A nyní tříválce F III. F III 23.97 Kg/Kw a 19,18 Kg/Kw podle výkonu, ale pozor maximální krouťák o cca 1800 ot výše a přitom je často podobný jako u staré řady motorů. Tedy motorizace tříválců je až nebezpečná protože v dnešní době je daleko rychlejší provoz a povolený rychlosti. Tedy to koncern totálně zabil u jinak velice slušnýho auta. Proto zvažte zda se vůbec vyplatí kupovat auto které bude výkonově na hraně únosnosti a s vysokou spotřebou díky jízdě na doraz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Kolego, ty jsi slusnej demagog a asi te to nikdy nepusti. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Jediný rozdíl může bejt v počtu rychlostí u F III a rozložení zpřevodování. Jinak hmotnost verzus výkon platí v každé době a jedině malý plus může bejt v aerodinamice a valivých odporech. Jenže to jsou kosmetické záležitosti. Tedy stojím si za tvrzením že je to motorová bída na jinak slušný auto. Zejména když maximálka krouťáku u tříválců je v převelice vysokém počtu otáček. Tedy proč jse podle Maverick demagog? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Tak zakladni motor v jakekoliv Fabii byla vzdy nepouzitelna a pomala hruza a des, nevhodna na jakekoliv jezdeni, at uz mel valcu kolik chtel. Neni moc duvod aby to ted bylo jinak. Je to proste nejlevnejsi zaklad. Pokud nekdo nema na lepsi motor, tak je asi i smiren s tim, ze to nejede. A asi ani nenajezdi tolik, aby mu vadilo, ze ten motor nevydrzi pul milionu kilometru. Je to proste zaklad a je treba k tomu tak pristupovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas9 Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 (editace) Resis tu nesmysly, kup si teda starou fabii se sestivalcem :-D a budes spokojenej. Pro koho je to slaby tak si muze koupit TSI , tak nevim co resis...to bylo tedy mysleno na pana wolfa :-) Editováno: 18. Říjen 2014, autor: Martas9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Tříhrnky je šílenost a stačilo mi když jsem viděl nešťastníka kterej se na dálnici pokusil předjíždět v levým pruhu. Málem ho sešrotoval autobus protože ta tříválcová atrapa vůbec nezrychlovala. Ještě že mě tohle jinak netápí, já jsem příznivec šestiválců co to bylo za auto???ten 3íhrnek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 to si myslím je slušný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 3 hrnek tedy tříválec jako u Wartburga u kterého byl ale slušně výkonný dvoutakt. Tříválce jsou šílenost dnešní doby díky Bruselu a šetření výrobců aut. Najde se to v téměř všech autech nejnižší třídy, ale i dokonce v střední třídě kde to snad může koupit zelenej ekologickej mozek. A pozor brzy bude TSI i pouze tříválec a tak bude platit bez vyjímky Fabia III - tříválcová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 pro @modrazem , byla to Fabie a bylo to nekonečný předjíždění a autobusák musel na brzdy aby mu nezrušil kufr. Akcelerace kolem 100 km byla opravdu bídná. Já bych uzákonil jako jsou eko limity i minimální výkon auta 80 -100 Kw pro malá auta aby byla zachovaná bezpečnost na silnicích. Když to jde u LKW tak by to mělo být i u PKW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 No tak podle mně by to určitě k bezpečnosti provozu nevedlo,jen pár šílenců by si myslelo že můžou bezpečně předjíždět kdykoliv,víš sákdyž vezmu dobře že zaleží na mozečku který to auto řídí,když vezmu v potaz živost a výkon motocyklů neřekl bych že jsou extra bezpečný jen to svádí k riskování a myšlence vždy předjedu a to velmi rychle,jen to má problém že do protisměru může jet někdo stejně rychle,neumím si představit že bych jezdil denně do prace cca 20km s šestiválcem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Wolfspitze neber vážně, ukáže se tady jednou za 2 měsíce s propagací KIA/Hyundai/ Octavia 1.8T a jak všechno co dělá ŠA je špatně 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Prijde mi, ze nekteri jedinci nechapou vyznam diskuzniho fora, nejde primarne o to vnucovat vsem ostatnim svoje nazory a presvedceni neustale dokola. Pokud nekdo nechce 3valcove motory, tak na to znam jen jednu moznost, nekupovat si je. Kazdy mame na vyber a pokud tyto motory se nekomu nezdaji, nic s tim neudela, Skodovka to kvuli vam nebude menit, mate ovsem moznost si koupit jiny motor, nebo uplne jinou znacku...nikdo nikoho nenuti si kupovat FIII 1.0 nebo stare HTP. A jestli musel brzdit autobusak, to neni duvod k tomu, abychom se hromadne zbavili 3valcu. Takovych cepicaru jezdi mraky a pokud to prezenu, nedobrzdis...timto ho nechci omlouvat, ale i dal budu jezdit HTP a kvuli tomu to neprodam :-) ideu s minimalnimi kW beru jako sobotni blud a nebudu komentovat 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 trivalce jsou vsude jak v automobilech tak i v motorkach,... me osobne HTP nebo-li 1.0 MPI nezda nijak blby motor, ale je dulezite si ujasnit naco budu auto pouzivat, kam budu jezdit a atd... u dnesnich aut se musi brat vpotaz potencial motoru, na co je motor stavenej a jaky ma vyuziti,... je doba DOWN-SIZINGU a lidi se tim musi podridit. Urcite bychale netvrdil ze trivalce jsou spatny motory,... a jak uz sem psal vyiz. vyse,... nikdo nikoho nenuti si ty motory kupovat,... myslim si ze je prave u skodovky celkem dost rozsahla paleta motoru, ze si vybere kazdy. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 No pravě,nejduležitější je přeci to jak a kčemu auto potřebuji,když potřebuji např.orat tak si nekoupím bagr i když má větší lžíci,ono je spíš s zajímavy že konkrétně u meho auta byl motor o 25tis dražší než klasika s 4válci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Fabia III je koncipovaná jako druhé nebo třetí auto v rodině- tedy z pohledu západního. Proto jsou takové motory nasazený do výroby a na vození nákupu a dětí do školy je to akceptovaný. Ale jak je u nás běžný že to slouží jako hlavní rodiný auto tak to bych nedoporučoval. Je vidět že Škoda je dobrovolně nebo nedobrovolně producent maloobsahových motorů, aby VW nebo Audi mohly produkovat velké obsahy do svých aut a tím se rozředily emise koncernu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Jaký velký obsah máš namysli v kategorii f3 od vw a Audi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Pro ty bystrejsi z vas, kdo najde jeden jediny rozdil v palete motoru: http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/novy-vw-polo-volkswagen/r~44ed76e6d44d11e38f5c0025900fea04/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Tři výkonové vertze u nafty a přibude rovněž tříválcový turbomotor 1,0 TSI. To bude v budoucnu platit i pro FIII která pravděpodobně přijde o čtyřválec. Vše kvůlu nesmyslné honbě za snížením CO2 a vytvoření emisní rezervy pro Bentley a Oberklasse Audi, VW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 A jsme u jádra pudla proč Fabia bude převážně nebo výhradně s tříhrnkama. ,,Současné vozy značky Bentley, symbolu luxusu mezi automobily, jsou vlastně do značné míry Volkswageny. Německý koncern slavnou britskou značku vlastní a Bentley sdíli řadu dílů s luxusnějšími Volkswageny a vozy Audi." Tedy Fabie, ale i Rapid a Octavka dělá cestičku a Trojskýho koně Koncernu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.