Přejít na obsah

Co takle dát si...chip?


Doporučené příspěvky

jezis marja co furt mate s tou brzdou ? kde jste doprcic slyseli ze motor vyjizdi z fabriky z nominální hodnotou uvedenou v TP ? V realu ten motor musi mit takovy vykon v danych otackach na palivo uvedene v TP v beznych podminach pokud auto neni urceno pro jine teritorium. Tzn. to auto musi mit 74 KW pri 4000ot jak na naftu z Unicornu tak na Vervu od Benziny, jak v minus 20, tak v plus 40 apod.......nemotam sem kolem naftovych motoru osobnich aut, ale kolem nakladku, delam v TATRE v koprivnici, a kazdy motor se se kontroluje na brzde, a vzdycky (pokud nema mechanickou zavadu) ma vyssi vykon nez udany v TP...radove okolo 5 - 10% se pohybuje bezne, dobre kusy mohou mit vice po repasi ,spatne zase mene......

Mimoto uz davno se provadel test jednoho auta ktere bylo na MAHA brzde na slovensku a ve stejny den jelo na brzdu k FUNOVI, vysledky temer identicke (odchylka do 1%) pouze jiny prubeh vykonu (nabeh momentu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezis marja co furt mate s tou brzdou ? kde jste doprcic slyseli ze motor vyjizdi z fabriky z nominální hodnotou uvedenou v TP ? V realu ten motor musi mit takovy vykon v danych otackach na palivo uvedene v TP v beznych podminach pokud auto neni urceno pro jine teritorium. Tzn. to auto musi mit 74 KW pri 4000ot jak na naftu z Unicornu tak na Vervu od Benziny, jak v minus 20, tak v plus 40 apod.......nemotam sem kolem naftovych motoru osobnich aut, ale kolem nakladku, delam v TATRE v koprivnici, a kazdy motor se se kontroluje na brzde, a vzdycky (pokud nema mechanickou zavadu) ma vyssi vykon nez udany v TP...radove okolo 5 - 10% se pohybuje bezne, dobre kusy mohou mit vice po repasi ,spatne zase mene......

Mimoto uz davno se provadel test jednoho auta ktere bylo na MAHA brzde na slovensku a ve stejny den jelo na brzdu k FUNOVI, vysledky temer identicke (odchylka do 1%) pouze jiny prubeh vykonu (nabeh momentu)

Naprosto souhlasím z Hoblíkem. Nechápu co furt řešíte z brzdou. Já jsem max v pohodě lehké auto jede krásně jak řekl Hoblík :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty mas nejake prakticke zkusenosti z dane problematiky ?

a nebo si jen takovy typicky cesky clovicek ktery kdyz to nema sam a ma to nekdo jinej tak musi kazit radost ?

Podel se s nami :)Myslim si ze tvrdit veci ktere tvrdis by bylo fajn mit nejak podlozene hm ?

Co sem jako kde tvrdil??? Navrhoval sem mu aby to nechal zmerit i nekde jinde nez tam kde mu to nekdo cipoval a ehm nebyl jsem sam, nevim co me tu obvinujes...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co sem jako kde tvrdil??? Navrhoval sem mu aby to nechal zmerit i nekde jinde nez tam kde mu to nekdo cipoval a ehm nebyl jsem sam, nevim co me tu obvinujes...

Si myslím že není potřeba to jinde měřit Hoblík to má taky čiplé od Funa a myslím si že je max spokojen. Kluci nekažte nám radost. :punk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co sem jako kde tvrdil??? Navrhoval sem mu aby to nechal zmerit i nekde jinde nez tam kde mu to nekdo cipoval a ehm nebyl jsem sam, nevim co me tu obvinujes...

Vzdyt sem ti napsal ze jedno auto uz podniklo takovy vylet ze bylo zmereno na dvou brzdach, tak kdyz dve brzdy rekly totez tak na co merit dalsi auta? todle nechapu, a nediv se na moji reakci, svymi poznamkami typu " jistěěěěě " si o ne jen rikas, vis prd ale misto toho aby si poslouchal a cetl a ucil se tak radeji tak prispivas svymi ustepacnymi poznamkami smile.gif

Fabie zas tak tezka neni :)kratka ma nejakych 1200kg :)coz neni zle....

Editováno: , autor: Hoblik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzdyt sem ti napsal ze jedno auto uz podniklo takovy vylet ze bylo zmereno na dvou brzdach, tak kdyz dve brzdy rekly totez tak na co merit dalsi auta? todle nechapu, a nediv se na moji reakci, svymi poznamkami typu " jistěěěěě " si o ne jen rikas, vis prd ale misto toho aby si poslouchal a cetl a ucil se tak radeji tak prispivas svymi ustepacnymi poznamkami smile.gif

Fabie zas tak tezka neni :)kratka ma nejakych 1200kg :)coz neni zle....

Jisteeee :-D kasli na to, kazdej mame svuj nazor :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

necham toho, az dorostes do veku kdy to pochopis ze od klavesnice zjistis velke nic tak muzem diskutovat.

Zmer si svoje auto a dam ruku do ohne ze nebude mit 101 ps ale vic :)pak uz budes klidnejsi :)

Pravda je ze to auto jede lip nez ostatni 100ps auta..

Taky bych to nechal nacipovat :-) ale bojim se o vstriky a turbo, aby to neslo do haje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sem nejde něco nenapsat, jasný ono vesměs každý auto má v serii lehce víc PS a jde i o to jak je zajetý....s Fanem jsem si taky prohodil pár SZ...ok dobře hodnoty tam nejspíš jsou, ale jak je namáhaný turbo kkk při těch 156PS je věc druhá ;) rozumnej chip je to co má Hoblík +- 140PS je běžný na tý sestavě, pak už tam jsou omezení hlavně v turbu a IC....ale NIKDO mi nerozmluví, že na těch 156PS je to turbo stavěný, ono taky něco pak už musí tlačit ;)

Hoblajs ty se vyznáš, tak tu určitě víš....myslím že větší turba se do aut nedávají nadarmo a zrovna to kkk není echt vydařený ke zvyšování výkonu

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do háje ti to může jíd i normál když se to má po.... tak se to posere. PS: Kdo se bojí nesmí do lesa :kol-51:

logicky čím víc materiál namáháš, tím dřív půjde "do kytek"...není to o tom kdo se bojí nesmí do lesa, ale o tom kdo přemýšlí, dá tam komponent s rezervou a jezdí ;) schválně VAGni kolik turbo tlačí...aby jsi měl sám přehled ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

logicky čím víc materiál namáháš, tím dřív půjde "do kytek"...není to o tom kdo se bojí nesmí do lesa, ale o tom kdo přemýšlí, dá tam komponent s rezervou a jezdí ;) schválně VAGni kolik turbo tlačí...aby jsi měl sám přehled ;)

Já stále nevím co se řeší, řeknu ti to jinak když vyflusne turko tak se půjde a koupí nové, vstřikovače když půjdou do kytek tak dám jíné třeba Powerplus, že se bude klouzat spojka dá se nová origo. Zatím to jezdí a kamarádovi taky takže pohoda mám najeto 1500cca km od chipu a je to :ble :ble :ble

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sem nejde něco nenapsat, jasný ono vesměs každý auto má v serii lehce víc PS a jde i o to jak je zajetý....s Fanem jsem si taky prohodil pár SZ...ok dobře hodnoty tam nejspíš jsou, ale jak je namáhaný turbo kkk při těch 156PS je věc druhá ;) rozumnej chip je to co má Hoblík +- 140PS je běžný na tý sestavě, pak už tam jsou omezení hlavně v turbu a IC....ale NIKDO mi nerozmluví, že na těch 156PS je to turbo stavěný, ono taky něco pak už musí tlačit ;)

Hoblajs ty se vyznáš, tak tu určitě víš....myslím že větší turba se do aut nedávají nadarmo a zrovna to kkk není echt vydařený ke zvyšování výkonu

Zalezi jak kdo chce auto nastavit :)Treba ja sem mel na VA turbu odmerenych 175ps a 430Nm :)Na fabii sem chtel jen lehce poladit koniky.....brutal prijde na radu nyni tam to bude na krev.

Vetsi turbina se tam hlavne dava proto aby auto dostalo vzduch i ve vyssich otackach :)a nepadalo to jak v serii......kkk neni moc dobry zustal bych pri jakekoliv uprave u Garetta :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já měl na chipu cca 150t km...a když se vytáhlo turbo, tak bylo ve stavu nového, v jedný ruce jsem měl nový ve druhý tohle a vúle u obou totožné :) když je chip ok, tak to jen prospěje....a jízda je opravdu někde jinde ;)

kasička je z auta spíš až při větších úpravách, ale to je v souvislosti právě s namáháním součástek a hlavně s jídlem roste chuť a u zvyšování výkonu to platí dvojnásob :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak davas jen top komponenty, pravidelny servis (u me rozumej vymena oleje a fitlru co 5tis km), a soft od cloveka co chape souvislosti tak ani navyseni o 100koni u motoru ktery je na to koncipovan neudela z auta kasicku :)

Ja mam na octavce 2004 - 205 tis km najeto, na fabii 2002 - 220tis.km tak akroat dobre zajeto :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kibi ty tomu koukám hodně rozumíš,co čtu takhle na ruzných příspěvcích.Můžu poprosit o radu?Koupil jsem si fabku 74kw z německa,už jí tam někddo čipoval od ABT na 92kw a chtěl bych tědka trochu se zamířit na upravu motoru.Budu muset pak znova jít na čip?A jestli můžu ještě otravovat s úpravou motoru,nevím co přesně bych si měl koupit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Renne: zas tolik neozumím, taky se snažím trošku poladit Fabču, tak spíš načítám info...nejsem žádnej znalec ;)

ABT údajně nedělá špatný chipy...jináč pokud chceš z fabky nějaký koně, chce to udělat vše naráz, protože co změna to opětovná úprava softwaru....k úpravě auta, vše se odvíjí na tom kolik chceš cca koníků a kolik máš peněz ;) napiš i rv Fabky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...