Červen 11, 201015 r Fabie ATD 2002 - 215 000km najeto - seriovy odbrzdeny vykon 113koni a 262Nm, po chipu TDIFUN 142koni a 330Nm....:)jede krasne je to lehke auticko Samozřejmě výkon byl nabržděnej u TDIFun co?
Červen 11, 201015 r jezis marja co furt mate s tou brzdou ? kde jste doprcic slyseli ze motor vyjizdi z fabriky z nominální hodnotou uvedenou v TP ? V realu ten motor musi mit takovy vykon v danych otackach na palivo uvedene v TP v beznych podminach pokud auto neni urceno pro jine teritorium. Tzn. to auto musi mit 74 KW pri 4000ot jak na naftu z Unicornu tak na Vervu od Benziny, jak v minus 20, tak v plus 40 apod.......nemotam sem kolem naftovych motoru osobnich aut, ale kolem nakladku, delam v TATRE v koprivnici, a kazdy motor se se kontroluje na brzde, a vzdycky (pokud nema mechanickou zavadu) ma vyssi vykon nez udany v TP...radove okolo 5 - 10% se pohybuje bezne, dobre kusy mohou mit vice po repasi ,spatne zase mene...... Mimoto uz davno se provadel test jednoho auta ktere bylo na MAHA brzde na slovensku a ve stejny den jelo na brzdu k FUNOVI, vysledky temer identicke (odchylka do 1%) pouze jiny prubeh vykonu (nabeh momentu)
Červen 11, 201015 r Autor jezis marja co furt mate s tou brzdou ? kde jste doprcic slyseli ze motor vyjizdi z fabriky z nominální hodnotou uvedenou v TP ? V realu ten motor musi mit takovy vykon v danych otackach na palivo uvedene v TP v beznych podminach pokud auto neni urceno pro jine teritorium. Tzn. to auto musi mit 74 KW pri 4000ot jak na naftu z Unicornu tak na Vervu od Benziny, jak v minus 20, tak v plus 40 apod.......nemotam sem kolem naftovych motoru osobnich aut, ale kolem nakladku, delam v TATRE v koprivnici, a kazdy motor se se kontroluje na brzde, a vzdycky (pokud nema mechanickou zavadu) ma vyssi vykon nez udany v TP...radove okolo 5 - 10% se pohybuje bezne, dobre kusy mohou mit vice po repasi ,spatne zase mene...... Mimoto uz davno se provadel test jednoho auta ktere bylo na MAHA brzde na slovensku a ve stejny den jelo na brzdu k FUNOVI, vysledky temer identicke (odchylka do 1%) pouze jiny prubeh vykonu (nabeh momentu) Naprosto souhlasím z Hoblíkem. Nechápu co furt řešíte z brzdou. Já jsem max v pohodě lehké auto jede krásně jak řekl Hoblík :palec2:
Červen 13, 201015 r Jistěěě Ty mas nejake prakticke zkusenosti z dane problematiky ? a nebo si jen takovy typicky cesky clovicek ktery kdyz to nema sam a ma to nekdo jinej tak musi kazit radost ? Podel se s nami :)Myslim si ze tvrdit veci ktere tvrdis by bylo fajn mit nejak podlozene hm ?
Červen 13, 201015 r Ty mas nejake prakticke zkusenosti z dane problematiky ? a nebo si jen takovy typicky cesky clovicek ktery kdyz to nema sam a ma to nekdo jinej tak musi kazit radost ? Podel se s nami :)Myslim si ze tvrdit veci ktere tvrdis by bylo fajn mit nejak podlozene hm ? Co sem jako kde tvrdil??? Navrhoval sem mu aby to nechal zmerit i nekde jinde nez tam kde mu to nekdo cipoval a ehm nebyl jsem sam, nevim co me tu obvinujes...
Červen 14, 201015 r Autor Co sem jako kde tvrdil??? Navrhoval sem mu aby to nechal zmerit i nekde jinde nez tam kde mu to nekdo cipoval a ehm nebyl jsem sam, nevim co me tu obvinujes... Si myslím že není potřeba to jinde měřit Hoblík to má taky čiplé od Funa a myslím si že je max spokojen. Kluci nekažte nám radost.
Červen 14, 201015 r Co sem jako kde tvrdil??? Navrhoval sem mu aby to nechal zmerit i nekde jinde nez tam kde mu to nekdo cipoval a ehm nebyl jsem sam, nevim co me tu obvinujes... Vzdyt sem ti napsal ze jedno auto uz podniklo takovy vylet ze bylo zmereno na dvou brzdach, tak kdyz dve brzdy rekly totez tak na co merit dalsi auta? todle nechapu, a nediv se na moji reakci, svymi poznamkami typu " jistěěěěě " si o ne jen rikas, vis prd ale misto toho aby si poslouchal a cetl a ucil se tak radeji tak prispivas svymi ustepacnymi poznamkami Fabie zas tak tezka neni :)kratka ma nejakych 1200kg :)coz neni zle.... Upraveno Červen 14, 201015 r od Hoblik
Červen 14, 201015 r Vzdyt sem ti napsal ze jedno auto uz podniklo takovy vylet ze bylo zmereno na dvou brzdach, tak kdyz dve brzdy rekly totez tak na co merit dalsi auta? todle nechapu, a nediv se na moji reakci, svymi poznamkami typu " jistěěěěě " si o ne jen rikas, vis prd ale misto toho aby si poslouchal a cetl a ucil se tak radeji tak prispivas svymi ustepacnymi poznamkami Fabie zas tak tezka neni :)kratka ma nejakych 1200kg :)coz neni zle.... Jisteeee :-D kasli na to, kazdej mame svuj nazor :-)
Červen 14, 201015 r necham toho, az dorostes do veku kdy to pochopis ze od klavesnice zjistis velke nic tak muzem diskutovat. Zmer si svoje auto a dam ruku do ohne ze nebude mit 101 ps ale vic :)pak uz budes klidnejsi
Červen 14, 201015 r necham toho, az dorostes do veku kdy to pochopis ze od klavesnice zjistis velke nic tak muzem diskutovat. Zmer si svoje auto a dam ruku do ohne ze nebude mit 101 ps ale vic :)pak uz budes klidnejsi Pravda je ze to auto jede lip nez ostatni 100ps auta.. Taky bych to nechal nacipovat :-) ale bojim se o vstriky a turbo, aby to neslo do haje.
Červen 14, 201015 r Autor Pravda je ze to auto jede lip nez ostatni 100ps auta.. Taky bych to nechal nacipovat :-) ale bojim se o vstriky a turbo, aby to neslo do haje. Do háje ti to může jíd i normál když se to má po.... tak se to posere. PS: Kdo se bojí nesmí do lesa
Červen 14, 201015 r sem nejde něco nenapsat, jasný ono vesměs každý auto má v serii lehce víc PS a jde i o to jak je zajetý....s Fanem jsem si taky prohodil pár SZ...ok dobře hodnoty tam nejspíš jsou, ale jak je namáhaný turbo kkk při těch 156PS je věc druhá rozumnej chip je to co má Hoblík +- 140PS je běžný na tý sestavě, pak už tam jsou omezení hlavně v turbu a IC....ale NIKDO mi nerozmluví, že na těch 156PS je to turbo stavěný, ono taky něco pak už musí tlačit Hoblajs ty se vyznáš, tak tu určitě víš....myslím že větší turba se do aut nedávají nadarmo a zrovna to kkk není echt vydařený ke zvyšování výkonu Upraveno Červen 14, 201015 r od kibi
Červen 14, 201015 r Do háje ti to může jíd i normál když se to má po.... tak se to posere. PS: Kdo se bojí nesmí do lesa logicky čím víc materiál namáháš, tím dřív půjde "do kytek"...není to o tom kdo se bojí nesmí do lesa, ale o tom kdo přemýšlí, dá tam komponent s rezervou a jezdí schválně VAGni kolik turbo tlačí...aby jsi měl sám přehled
Červen 14, 201015 r Autor logicky čím víc materiál namáháš, tím dřív půjde "do kytek"...není to o tom kdo se bojí nesmí do lesa, ale o tom kdo přemýšlí, dá tam komponent s rezervou a jezdí schválně VAGni kolik turbo tlačí...aby jsi měl sám přehled Já stále nevím co se řeší, řeknu ti to jinak když vyflusne turko tak se půjde a koupí nové, vstřikovače když půjdou do kytek tak dám jíné třeba Powerplus, že se bude klouzat spojka dá se nová origo. Zatím to jezdí a kamarádovi taky takže pohoda mám najeto 1500cca km od chipu a je to :ble
Červen 14, 201015 r sem nejde něco nenapsat, jasný ono vesměs každý auto má v serii lehce víc PS a jde i o to jak je zajetý....s Fanem jsem si taky prohodil pár SZ...ok dobře hodnoty tam nejspíš jsou, ale jak je namáhaný turbo kkk při těch 156PS je věc druhá rozumnej chip je to co má Hoblík +- 140PS je běžný na tý sestavě, pak už tam jsou omezení hlavně v turbu a IC....ale NIKDO mi nerozmluví, že na těch 156PS je to turbo stavěný, ono taky něco pak už musí tlačit Hoblajs ty se vyznáš, tak tu určitě víš....myslím že větší turba se do aut nedávají nadarmo a zrovna to kkk není echt vydařený ke zvyšování výkonu Zalezi jak kdo chce auto nastavit :)Treba ja sem mel na VA turbu odmerenych 175ps a 430Nm :)Na fabii sem chtel jen lehce poladit koniky.....brutal prijde na radu nyni tam to bude na krev. Vetsi turbina se tam hlavne dava proto aby auto dostalo vzduch i ve vyssich otackach :)a nepadalo to jak v serii......kkk neni moc dobry zustal bych pri jakekoliv uprave u Garetta
Červen 14, 201015 r ty si borec fakt :)no ja byt tebou tak bych se na cipovani vykvanul...... A tak znas to...auto funguje ma najeto 130tis, pak do toho sahnu a bude z toho kasicka, to nechci ale nadruhou stranu me zajima jak to jede nacipovany
Červen 14, 201015 r já měl na chipu cca 150t km...a když se vytáhlo turbo, tak bylo ve stavu nového, v jedný ruce jsem měl nový ve druhý tohle a vúle u obou totožné když je chip ok, tak to jen prospěje....a jízda je opravdu někde jinde kasička je z auta spíš až při větších úpravách, ale to je v souvislosti právě s namáháním součástek a hlavně s jídlem roste chuť a u zvyšování výkonu to platí dvojnásob
Červen 15, 201015 r Jak davas jen top komponenty, pravidelny servis (u me rozumej vymena oleje a fitlru co 5tis km), a soft od cloveka co chape souvislosti tak ani navyseni o 100koni u motoru ktery je na to koncipovan neudela z auta kasicku Ja mam na octavce 2004 - 205 tis km najeto, na fabii 2002 - 220tis.km tak akroat dobre zajeto
Červen 15, 201015 r Kibi ty tomu koukám hodně rozumíš,co čtu takhle na ruzných příspěvcích.Můžu poprosit o radu?Koupil jsem si fabku 74kw z německa,už jí tam někddo čipoval od ABT na 92kw a chtěl bych tědka trochu se zamířit na upravu motoru.Budu muset pak znova jít na čip?A jestli můžu ještě otravovat s úpravou motoru,nevím co přesně bych si měl koupit.
Červen 15, 201015 r Renne: zas tolik neozumím, taky se snažím trošku poladit Fabču, tak spíš načítám info...nejsem žádnej znalec ABT údajně nedělá špatný chipy...jináč pokud chceš z fabky nějaký koně, chce to udělat vše naráz, protože co změna to opětovná úprava softwaru....k úpravě auta, vše se odvíjí na tom kolik chceš cca koníků a kolik máš peněz napiš i rv Fabky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.