Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim odbornky a obracim se s dotazem nemali nekdo podobny problem nebo se s nim nesetkal.Mam Fabii Sdi startuje uplne krasne na cvrnknuti ,ale asi po 1minute kdyz na volnobech pridam plyn a pustim ho jakoby mel snahu vynechavat,kdyz se rozjedu hned po nastartovani tak slysim asi pri 1200otackach takove zvuky jako kdyz se motor hada a bezi na 3 vakce,ale kdyz pridam tak ten zvuk zmizi a jede normalne.Tohle udela vzdy po ranu kdyz je motor studeny pak behem dne uz bez problemu.Mam tam nove zhavici svicky,serizeny predvstrik ,klapka na sacim vedeni taky funguje /zlehka/ .Chystam se jeste vyndan a vycistit EGR ventil ale nevim jestli by to mohlo mit vliv.

taky mi to děla,dej pak vědět na co jsi přišel..........

  • Autor

Tak dnes jsem mel venku EGR ventil ale nic jsem na nem bohuzel nenasel normalne funkcni ani neni zasranej jak sem si naivne myslel.Zajimalo by me jestli ten ventil Egr po nastartovani a behu na volnobeh ma byt otevren nebo se otvira az od urcitych otacek?

  • Autor

Tak jeste jeden poznatek pri zapnutem klicku je dost nahlas slyset jak chrci klapka na sani po odpojeni konektoru to prestane.Na Vagu nic na test akcnich clenu taky v pohode funguje koukal jse pri tom na ni.Nechal jsem ji odpojenou a rano pojeu bez ni tak uvidim.Mate ji nekdo taky takhle slysitelnou jak si bzuci nebo vrni nebo k cemu bych to prirovnal?

  • Autor

Tak Egr ventil na to nema zadny vliv.Jelikoz vlastnim vag tak jsem porovnaval ruzne hodnoty dle dilenske prirucky ,co se tyce vstrikvani ,napeti,vzduchu a vsechno bez problemu v toleranci.Nasel jsem

spostu dotazu na tento problem ,takze to nedela jenom me,ale nikdo to zda se jeste nevyresil.Ctu tady clanky jak se meri trysky a meni cerpadla ale problem stale zustava.Taky me napadlo jestli by to nemohli delat hydrosteli ze pri studenem motoru to proste nestihaj vyrovnavat vuli ventilu.Dneska jsem ji neechal klapat 5min na volnobech pak se rozjel a naprosto bez problemu.To na to nikdo jeste neprisle cim by to mohlo byt?Chtel bych na to prijit a ne se stim smirit.

A nastavoval jsi tu vzduchovou klapku přes vag(přispusobení).

  • Autor

Tak to jsem nedelal,to muzu zkusit jestli nekde najdu jak na to.Poradte jak provest prispusobeni klapky.Dik

Upraveno od jatypek

To ti přesně neřeknu protože vag zatím nemám :disgust: Jednou jsem takhle po ránu pucoval klapku a světe div se neodjěl jsem, klepalo se to jak zulc a palubka svítila červeně prostě to bralo málo vzduchu a dusilo se to (klapka byla totálně rozhozená):rip: tak jsem zavolal známému a ten řekl odpoj do rána baterku a ona se dá do základního nastavení, bohužel to nepomohlo tak dojel a udělal vagem přispusobení a vše O.K

  • Autor

Tak to u mne bude zrejme jiny problem.Me to dela jenom studeny a to pri asi 1200otackach ,pokud otacky zvysim

tak to prestane,pritom na volnobech jde uplne v pohode. cca po 5minutach kdyz to necham klapat tsk to neudela.

Tak to ti asi nepomužu člověče :huh: ale snaha byla -_-

Zdravim odbornky a obracim se s dotazem nemali nekdo podobny problem nebo se s nim nesetkal.Mam Fabii Sdi startuje uplne krasne na cvrnknuti ,ale asi po 1minute kdyz na volnobech pridam plyn a pustim ho jakoby mel snahu vynechavat,kdyz se rozjedu hned po nastartovani tak slysim asi pri 1200otackach takove zvuky jako kdyz se motor hada a bezi na 3 vakce,ale kdyz pridam tak ten zvuk zmizi a jede normalne.Tohle udela vzdy po ranu kdyz je motor studeny pak behem dne uz bez problemu.Mam tam nove zhavici svicky,serizeny predvstrik ,klapka na sacim vedeni taky funguje /zlehka/ .Chystam se jeste vyndan a vycistit EGR ventil ale nevim jestli by to mohlo mit vliv.

Dělalo mně to něco podobného nemohl jsem na to přijít a ani mechoš to nedal tak jsem ještě ze zoufalství vyčistil ventyl odpojení přívodu paliva )je na čerpadle

zkuz to. po vyčištění vše OK.

  • Autor

Tak ventil odpojeni paliva vycisten ,funguje bez problemu ale zavada neodstranena.Nemohl by to delat treba snimac otacek kliky?

Tak jeste jeden poznatek pri zapnutem klicku je dost nahlas slyset jak chrci klapka na sani po odpojeni konektoru to prestane.Na Vagu nic na test akcnich clenu taky v pohode funguje koukal jse pri tom na ni.Nechal jsem ji odpojenou a rano pojeu bez ni tak uvidim.Mate ji nekdo taky takhle slysitelnou jak si bzuci nebo vrni nebo k cemu bych to prirovnal?

mňa zaujala táto závada :kuk:

aj si to nejako vyriešil??...pretože,ja už som sa s týmto stretol a musela sa tá klapka vymeniť... :huh:

  • Autor

Jel sem rano do prace s odpojenou klapkou ,ta byla na plno otevrena ale udelalo mi to zase.Sice to v ni jakoby chrci i kdyz ne pokazdy ale chybu na Vagu to nehlasi a i podle mne funguje dobre,i kdyz asi bude nacla a do budoucna me vymena nemine.Ja si furt myslim jestli to nemuze delat nejaky cidlo /cidlo teploty vody a vzduchu mam novy/,co treba snimac otacek?

  • 1 rok později...

Tak jsem asi zpozoroval podobný problém udělalo mě to jak při teplým motoru tak i přistudeným. Zatím nic drastickýho ale předtím nic jsem nezpozoroval. Nájezd 180tis. Zkusím vyměnit paliv. filtr, naftou to snad nebude zrovna mám plnou takže musím počkat až to vyjedu. Mohlo by to dělat i přisávání vzduchu do nafty. Pokud má někdo nějaké zkušenosti tak písněte. Díky

U mého sdi se to hodně potlačilo tím, že alespoň každých cca 25 km to do nějakého kopce roztáhnu na plný plyn na zhruba 4,5 tis. otáček abych vyhnal saze. Neodstraní to problém úplně, ale opravdu se to o dost zlepší. Teď mi to dělá tak jednou za 10 dní.

Tak paliv. filtr byl z roku 04 překopal jsem to na filtr z octávky ten je za polovičku.

  • 4 týdny později...

Tak nafta nová ale při studeném motoru to dělá stále, pokud je motor v tahu tak je to OK, ale jak chci jet pomalu se studeným motorem tak to cuká.

Případné zkušenosti uvítám. Díky

  • 3 měsíce později...

Zdravím, mám to samé, nemohlo by to být třeba ložisko na klice ???

  • 2 týdny později...

tak mne sdi ties cukalo, trhalo skakalo ale ties nie na volnobeh iba asi ties okolo 1300 otaciek ak som pridal pohode, kupil seliake adityva lebo som myslel ze nekvalitna nafta, nepomohlo, us som aj cerpadlo siel repasovat a nakonec som odpojil a zablendoval egr ventil a auto us ani necukne , a ties som us spekuloval nad vsetkym aj klapkov , a nakonec primytyvna oprava

  • 1 měsíc později...

Tak přesnou příčinu jsem neobjevil ale popíšu co se vše dělalo: zvýšení dávky paliva na čerpadle posunutím ventilu N146 PC momentálně ukazuje 3,2mg, zaslepení EGR ventilu a seřízení trysek v diesel servise na stejný tlak. Tak kontrola trysek už byla jen pro jistotu myslím že to bylo tím EGR nebo čerpadlem. Zvýšení aditiv a čističe do paliva nepomohlo! A později to už cukalo i v tahu do těch 2000t. otáček. ale pouze studené.

  • 5 týdnů později...

Dělá mi to taky několik let. EGR, klapka, kvalita nafty a filtr to nedělá. Jestli to někdo najde tak napište.

johan ako vie ze ti to nerobi  egr ventil skusal si ho zablendovat ?

johan ako vie ze ti to nerobi  egr ventil skusal si ho zablendovat ?

já ho zkoušel zaslepit a stejný

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.