Hurec Vloženo 16. Duben 2019 Sdílet Vloženo 16. Duben 2019 U takto stare vrany bych km resil jako posledni. Lepsi je stejne , kdyz se s autem jezdi , nez kdyz stoji pred barakem a jezdi se je do kaufu a do lidlu se studenym motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaskordio Vloženo 16. Duben 2019 Sdílet Vloženo 16. Duben 2019 Jo to máš svatou pravdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tycoon Vloženo 19. Duben 2019 Sdílet Vloženo 19. Duben 2019 V 13. 4. 2019 na 21:50, tomik.cesko napsal: OK, jen podotýkám, s tím inzerátem nemám nic společného. https://auto.bazos.cz/inzerat/103335786/Skoda-Fabia-combi-elegance-12HTP-47kw-kupovana-v-CR.php edit: kdyby někdo měl o to auto zájem, myslete na to, že on jej koupil za 45 a od ledna ho prodává. Je tedy rozhodně na místě vyjednávat "lepší cenu" Ono je to jednoduché. Překupník využívá sezónnost. V zimě levně nakoupí a čeká na léto, kdy "český Pepík/Mařena" jdou vyměnit starou škodovku za o něco méně starší. V létě jsou ceny Fabií vždycky vyšší. BTW Já jsem kdysi kupoval 7letou Fabii Combi, dvoulitr, Elegance, za 99 tisíc. Cíleně jsem nakupoval na konci zimy, abych nemusel připlácet za "Pepíky". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 19. Duben 2019 Sdílet Vloženo 19. Duben 2019 Tak o tomhle trendu (v létě dražší než v zimě) jsem ještě neslyšel. Ono se to dost říkalo o motorkách, jakožto sezonním zboží. A u motorek jsem si toho taky nikdy nevšiml, spíš snad naopak. Je to dáno i větší letní nabídkou. A už vůbec jsem neslyšel, že by bazary nakupovali v zimě. Veřejné tajemství o těch největších (AAA, ESA..) je, že cílem je prodat každé auto do 80-ti dnů, pak jen zabírá místo a jdou na řadu slevy. Auta se musí točit, aby vydělávala. A k té tvé fabii se "zimní cenou", já tuhle výše uvedenou jsem kupoval za 104900kč jako 5-tiletou, se 106tis km v květnu . kupoval jsem ji přes Škoda+. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tycoon Vloženo 19. Duben 2019 Sdílet Vloženo 19. Duben 2019 Kdysi jsem to sledoval a v létě byly Fabie o něco dražší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 19. Duben 2019 Sdílet Vloženo 19. Duben 2019 V 16. 4. 2019 na 17:12, Kaskordio napsal: Zatím jsme nic pořádného nenašli. Ještě uvažujeme o Mazda 3 a Honda Jazz. Fabií je dost, ale většina se zdá pofidérní. Prodejci moc komunikativní nejsou, na budíku je xxxxx0 téměř pokaždé a mě se nechce věřit, že by se auto zastavilo na tak krásném čísle?..zatím hledáme dál. Mazda 3 trpí katastrofální úrovní protikorozní ochrany. Fabii SDI jsem hledal tak čtyři roky zpátky a stočené a bourané vraky to byly už z fotek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaskordio Vloženo 19. Duben 2019 Sdílet Vloženo 19. Duben 2019 To máš pravdu, s korozí to má problémy. Snad jak každý Japonec.. Tak hledám jehlu v kupce sena, ale snad najdeme https://auto.bazos.cz/inzerat/103580522/Fabia-19-SDI-47kW-klima.php Momentálně jsme vyhlídli tuto. Za mě, pokud daný servis proběhl aspoň z části, tak auto jezdit bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 19. Duben 2019 Sdílet Vloženo 19. Duben 2019 Kaskordio Ten první řádek tvého příspěvku mě rozesmál, já vždy slyšel japonec nakonec. U té modré fabie bych se kouknul, co schovávají ty plasty. No aspoň za to nechce takovou raketu. Když to nebude schnilý, přidá letní kola, asi není co řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 19. Duben 2019 Sdílet Vloženo 19. Duben 2019 před 2 hodinami, Tycoon napsal: Kdysi jsem to sledoval a v létě byly Fabie o něco dražší. Když je v létě za nějakou cenu a v zimě za trochu nižší, asi to bude tím, že je o rok starší. To je normální vývoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaskordio Vloženo 19. Duben 2019 Sdílet Vloženo 19. Duben 2019 Na druhou stranu já na Japonce nedám dopustit. Tak nějak jsem to bral i já. Pokud dá kola a servis nějaký proběhl a pod plastem nebude katastrofa, tak máme nejspíš vybráno. Píše nefunkční klima. Co jsem kdysi řešil já, byly to gumičky k kompresoru a špatná spojka. Dá se nějak zkusit spojka i když třeba chybí náplň? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 19. Duben 2019 Sdílet Vloženo 19. Duben 2019 U Fábie žádná spojka není, kompresor se točí stále, reguluje se zdvih pístků (objem kompresoru). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaskordio Vloženo 19. Duben 2019 Sdílet Vloženo 19. Duben 2019 Aha, tak to je pro mě úplná novinka. Dá se to nějak vyzkoušet, nebo když nejde tak slus? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 19. Duben 2019 Sdílet Vloženo 19. Duben 2019 Něco řekne určitě diagnostika, ale víc řekne někdo znalejší než já [emoji846] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaskordio Vloženo 19. Duben 2019 Sdílet Vloženo 19. Duben 2019 Mám z Číny takovou tu malou. Dokáže načíst chyby. Klima pokud má nějakou chybu, tak ji to zapíše do chyb? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 20. Duben 2019 Sdílet Vloženo 20. Duben 2019 Nějakou chybu to asi napíše, ale bohužel nemám s tímto zkušenosti :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tycoon Vloženo 20. Duben 2019 Sdílet Vloženo 20. Duben 2019 (editace) Zapisuje to chyby snímačů souvisejících s klimatizací, regulačního ventilu kompresoru a servomotorků rozvodu vzduchu. Ale třeba nedostatek chladicího média, což je nejčatější důvod, proč klima ve Fabii neběží, zjištíš jen v bloku naměřených hodnot, do chyb se to nezapisuje. A kupříkladu nefunkční ventilátory motoru (Fabia s klimou má dva) jde zjistit jen přes test akčních členů, takže jsem snad 2 roky jezdil s nefunkčními. Mechanický stav kompresoru diagnostikou nejzjistíš. Editováno: 20. Duben 2019, autor: Tycoon 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaskordio Vloženo 25. Duben 2019 Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 Tak jsme dnes přijeli z té modré. Podvozkove se pán nemýlil, opravdu to sedí. Jak provedeny servis, tak i onen stav. Pod oplastovanim je liška, hlavně u konce blatníků, ale plast to důkladně kryje ? Ale věc co mě prozatím odradila, je chod motoru. Táhne, startuje pěkně, chcipa jakš takš bez třepání celého auta, ale na volnoběh se umí jak kdyby zakuckavat. Prej problém s EGR ventilem. Při přidání v pohodě, ale kolem těch 900 ot či kolik je volnoběh to jak kdyby vynechá dobu. Špatné čerpadlo? Vstriky? A spojka už má to nejlepší za sebou. Zato brzdy jsou na 1. A co se týče těch letních, jsou to 15", které nejsou v techničáku. Škoda.. Co mohlo způsobovat ono škitání/vynechání doby při volnoběhu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 26. Duben 2019 Sdílet Vloženo 26. Duben 2019 Tak škoda, jestli motor nepálí jak má, stejně bys neprošel emisema a musel bys do toho nasypat. No dej vědět, co vybereš. Někdo mě teď bude asi kamenovat, ale musí to být nafta? Já totiž zastávám názor, že benzín s "polovičním nájezdem" (oproti naftě nebo LPG) je výhodnější. Třeba já s HTP neměl nikdy problém a dlouhodobá spotřeba 6 litrů. Vlastně ty dálky tak do 5,5l/100. Navíc v autě "ticho", menší pojistka ...... a samozřejmě menší náklady na opravy. Tady na fóru je MALTA, ten by ti asi mohl vyprávět o HTP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 26. Duben 2019 Sdílet Vloženo 26. Duben 2019 Ja bych mohl tez vypravet o HTP 40kw a dik , uz nikdy.Ted mam 1,4mpi , 50kw 255t najeto a je to zcela neco jineho. Naftu a SDI bych nebral ,.dlouho nez topi , hruza zvuk , nejede to , tezky motor na napravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 26. Duben 2019 Sdílet Vloženo 26. Duben 2019 Tak do 6V bych taky asi nešel, ale já mám zkušenost s motorem BZG. I když jednu 6V v příbuzenstvu máme a není s ní problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 26. Duben 2019 Sdílet Vloženo 26. Duben 2019 V 19. 4. 2019 na 20:04, Kaskordio napsal: To máš pravdu, s korozí to má problémy. Snad jak každý Japonec.. Tak hledám jehlu v kupce sena, ale snad najdeme https://auto.bazos.cz/inzerat/103580522/Fabia-19-SDI-47kW-klima.php Momentálně jsme vyhlídli tuto. Za mě, pokud daný servis proběhl aspoň z části, tak auto jezdit bude. No ja nevím predni naraznik je svetlejsi nez zbytek auta, nesedi kapota, kdyby byla videt fotka zepredu tak je videt ze mezera mezi svetly a kapotou je taky doost velkaaa. NEBRAT..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 26. Duben 2019 Sdílet Vloženo 26. Duben 2019 Jo 47kw je lepsi o tom , zadna.Ale 4valce jsou 4valce , lepsi zvuk a spolehlivost je porad jinde. V tomto pripade , kdy je na vyber fakt stovky peknych fabii , bych sel jen do 1,4mpi nebo.1,9tdi. (Dehet na dlouhe trasy a taha pekne) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaskordio Vloženo 26. Duben 2019 Sdílet Vloženo 26. Duben 2019 Taky jsem byl překvapený, ale i SDi nakonec podlehlo nějaké "chorobě". Problém emisí jsem si ani neuvědomil. Jedná se nám o co nejlevnější provoz. Nakonec se té MPI asi nevyhneme, ideálně na LPG. Denně je to cca 80km, proto jsme volili naftu. S HTP už v rodině zkušenosti máme, asi to znovu podnikat nechci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 26. Duben 2019 Sdílet Vloženo 26. Duben 2019 Hm tak to sry , to je jine kafe.Na 80km denne bych teda tez volil naftu nebo lpg.1,4mpi LPG (ale tech v peknem stavu je fakt malo a banda si to drzi a vi proc).Nebo teda sdi ale tech je tez malo , spis koukni na tdi. Mas tam sice turbo navic , ale nebal bych se toho. Vali se toho vsude hodne a opravi to kazdy. Dvouhmotku to nema a dpf tez ne. A na tu spotrebu to jede fakt dobre. Jak vlezu do tdicka z mpicka , tak jsem jak v nakem formuli. Tu doporucuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaskordio Vloženo 26. Duben 2019 Sdílet Vloženo 26. Duben 2019 (editace) Fabia neměla dvouhmotu? Na inzerátech jsem viděl jen PD 77 či 74kW, teď si nejsem jistý. Dělala se i s rotačním čerpadlem? Pokud TDi, tak nejspíš něco podobného. Naftu nám nedaruje, zato vypadá slušně, stejně tak i výbava. https://auto.bazos.cz/inzerat/101737428/Skoda-Fabia-19-TDI-Elegance.php Editováno: 26. Duben 2019, autor: Kaskordio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.