Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, prosím nestalo se někomu něco podobného ? Mám Fabii 1.2/47kW , r.2003. Postupně mi přestával jít levý přední blinkr. Píšu postupně, protože někdy to šlo a někdy ne, pozná se to tak, že při blikání kontrolka pípá rychleji. Teď už to nejde vůbec. Napravo je blikání OK. Když zapnu nouzovky, tak taky levý přední nic. Žárovka je dobrá...Na blatníku žárovička bliká....Je mi záhadou, kde může být záhada...

Díky..

tak proměřit zda ti jde šťáva do drátů na patici a pokud ano, tak je problém na patici

  • Autor

Tak jsem to teď testoval a jsem z toho ještě víc jelen. Měřákem na patici napětí je, takže když se bliká, tak napětí skáče, což je OK, stejně jako na druhé straně. Problém je v tom, že tento stav je pouze bez žárovky, pokud tam šoupnu žárovku a měřím, tak nic, žádná šťáva......

Věděl by prosím někdo co s tím ?

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

Vadna ziarovka. Vymenit za novu ziarovku.:)

  • Autor

Díky za reakci ale tak zlý to se mnou zase není :) . Zkoušel jsem je měnit mezi levou a pravou stranou i s tím plastovým držákem, napravo to jede OK. Takže žárovka to není......

Mě by zajímalo, co vlastně na fabii přerušuje, je tam klasický přerušovač a nebo nějaká elektronika. Když třeba zapřáhnu valníček, tak se na palubovce rozsvítí další kontrolka, jako že je připojeno další zařízení.....A nezávisle na tom, že se přidá ten vlek, bliká to pořád stejně, což na dřívějších škodovkách s přerušovaček nebylo, blikání se zpomalilo.

Mě to připadá na nějakou závadu právě u toho "přerušovače" ale nevím jak to tady je udělaný....

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

cim si to meril, pokud nejakym digitalnim merakem tak tan to nezatizi dostatecne a neodhali pripadny prechodovy odpor, podle me to bude spatny kontakt.

  • Autor

Ano multimetrem, a pak jsem dal žárovku na dráty.......

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

Takze asi bude nekde spatna kostra.

  • Autor

Tak jsem to znovu proměřoval a na nic jsem nepřišel. Kostra u žárovky v patici je OK, nikde nic. Vada je evidentně v přívodu šťávy, ne v kostře. Bez zátěže to jde, se zátěží nee. :-(

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

Pokud zadni blinkr funguje tak je vystup z RJ OK, takze muze byt zoxidovany spoj nekde v konektoru, popr. neco podobneho. Takze asi nezbyva nic jineho, nez to podle dokumentace cele zkontrolovat a promerit.

PLYNAK: Odpoj konektor ktori ide do svetla a tam napoj ziarovku smerovky. Ak bude svietit-blikat tak problem mas vo svetle. Ak nebude blikat tak treba hladat chybu v kablovom zvezku.:)

  • Autor

Pokud zadni blinkr funguje tak je vystup z RJ OK, takze muze byt zoxidovany spoj nekde v konektoru, popr. neco podobneho. Takze asi nezbyva nic jineho, nez to podle dokumentace cele zkontrolovat a promerit.

Ano zadní bliká OK, v pořádku bliká i ten malý přední na blatníku.....

PLYNAK: Odpoj konektor ktori ide do svetla a tam napoj ziarovku smerovky. Ak bude svietit-blikat tak problem mas vo svetle. Ak nebude blikat tak treba hladat chybu v kablovom zvezku.:)

Když připojím žárovku do konektoru, tak nic. ZKoušel jsem i vzít kostru jinde a na žárovku dát jen "živý blikací" a taky nic...... musím hledat, ale právě mě nenapadá kudy tudy to může být :-)

Zacal bych od propojeni v kabelovem svazku motoroveho prostoru vlevo, pomeril to tam a pokud bude vse OK, postupoval k blinkru, stahni si elektricke schemata k fabii, tam to mas podrobneji.

  • Autor

Přátelé děkuji za rady a reakce, tak vada byla "někde" v kabelovém svazku... Nejjednodušší řešení bylo natáhnout nový kabel, zabralo mi to asi 1/2 hodiny (teda ta práce, než jsem to zjistil to bylo delší) a už je všechno jak má být...

  • 2 týdny později...

Přesně tak. Před lety jsem měl naprosto totožný problém a časem se začaly přidávat i jiné "komponenty". Byl to vyhnilý kabelový svazek (ta část co je pod ŘJ motoru) - je tady o tom celé vlákno.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.