Publikováno Červen 24, 201114 r Ahoj, prosím nestalo se někomu něco podobného ? Mám Fabii 1.2/47kW , r.2003. Postupně mi přestával jít levý přední blinkr. Píšu postupně, protože někdy to šlo a někdy ne, pozná se to tak, že při blikání kontrolka pípá rychleji. Teď už to nejde vůbec. Napravo je blikání OK. Když zapnu nouzovky, tak taky levý přední nic. Žárovka je dobrá...Na blatníku žárovička bliká....Je mi záhadou, kde může být záhada... Díky..
Červen 25, 201114 r tak proměřit zda ti jde šťáva do drátů na patici a pokud ano, tak je problém na patici
Červen 25, 201114 r Autor Tak jsem to teď testoval a jsem z toho ještě víc jelen. Měřákem na patici napětí je, takže když se bliká, tak napětí skáče, což je OK, stejně jako na druhé straně. Problém je v tom, že tento stav je pouze bez žárovky, pokud tam šoupnu žárovku a měřím, tak nic, žádná šťáva...... Věděl by prosím někdo co s tím ? Upraveno Červenec 2, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Červen 25, 201114 r Autor Díky za reakci ale tak zlý to se mnou zase není . Zkoušel jsem je měnit mezi levou a pravou stranou i s tím plastovým držákem, napravo to jede OK. Takže žárovka to není...... Mě by zajímalo, co vlastně na fabii přerušuje, je tam klasický přerušovač a nebo nějaká elektronika. Když třeba zapřáhnu valníček, tak se na palubovce rozsvítí další kontrolka, jako že je připojeno další zařízení.....A nezávisle na tom, že se přidá ten vlek, bliká to pořád stejně, což na dřívějších škodovkách s přerušovaček nebylo, blikání se zpomalilo. Mě to připadá na nějakou závadu právě u toho "přerušovače" ale nevím jak to tady je udělaný.... Upraveno Červenec 2, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Červen 25, 201114 r cim si to meril, pokud nejakym digitalnim merakem tak tan to nezatizi dostatecne a neodhali pripadny prechodovy odpor, podle me to bude spatny kontakt.
Červen 25, 201114 r Autor Ano multimetrem, a pak jsem dal žárovku na dráty....... Upraveno Červenec 2, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Červen 26, 201114 r Autor Tak jsem to znovu proměřoval a na nic jsem nepřišel. Kostra u žárovky v patici je OK, nikde nic. Vada je evidentně v přívodu šťávy, ne v kostře. Bez zátěže to jde, se zátěží nee. :-( Upraveno Červenec 2, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Červen 26, 201114 r Pokud zadni blinkr funguje tak je vystup z RJ OK, takze muze byt zoxidovany spoj nekde v konektoru, popr. neco podobneho. Takze asi nezbyva nic jineho, nez to podle dokumentace cele zkontrolovat a promerit.
Červen 26, 201114 r PLYNAK: Odpoj konektor ktori ide do svetla a tam napoj ziarovku smerovky. Ak bude svietit-blikat tak problem mas vo svetle. Ak nebude blikat tak treba hladat chybu v kablovom zvezku.
Červen 27, 201114 r Autor Pokud zadni blinkr funguje tak je vystup z RJ OK, takze muze byt zoxidovany spoj nekde v konektoru, popr. neco podobneho. Takze asi nezbyva nic jineho, nez to podle dokumentace cele zkontrolovat a promerit. Ano zadní bliká OK, v pořádku bliká i ten malý přední na blatníku..... PLYNAK: Odpoj konektor ktori ide do svetla a tam napoj ziarovku smerovky. Ak bude svietit-blikat tak problem mas vo svetle. Ak nebude blikat tak treba hladat chybu v kablovom zvezku. Když připojím žárovku do konektoru, tak nic. ZKoušel jsem i vzít kostru jinde a na žárovku dát jen "živý blikací" a taky nic...... musím hledat, ale právě mě nenapadá kudy tudy to může být :-)
Červen 27, 201114 r Zacal bych od propojeni v kabelovem svazku motoroveho prostoru vlevo, pomeril to tam a pokud bude vse OK, postupoval k blinkru, stahni si elektricke schemata k fabii, tam to mas podrobneji.
Červenec 2, 201114 r Autor Přátelé děkuji za rady a reakce, tak vada byla "někde" v kabelovém svazku... Nejjednodušší řešení bylo natáhnout nový kabel, zabralo mi to asi 1/2 hodiny (teda ta práce, než jsem to zjistil to bylo delší) a už je všechno jak má být...
Červenec 12, 201114 r Přesně tak. Před lety jsem měl naprosto totožný problém a časem se začaly přidávat i jiné "komponenty". Byl to vyhnilý kabelový svazek (ta část co je pod ŘJ motoru) - je tady o tom celé vlákno.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.