Plyňák Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 Ahoj, prosím nestalo se někomu něco podobného ? Mám Fabii 1.2/47kW , r.2003. Postupně mi přestával jít levý přední blinkr. Píšu postupně, protože někdy to šlo a někdy ne, pozná se to tak, že při blikání kontrolka pípá rychleji. Teď už to nejde vůbec. Napravo je blikání OK. Když zapnu nouzovky, tak taky levý přední nic. Žárovka je dobrá...Na blatníku žárovička bliká....Je mi záhadou, kde může být záhada... Díky.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 tak proměřit zda ti jde šťáva do drátů na patici a pokud ano, tak je problém na patici Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plyňák Posted June 25, 2011 Author Share Posted June 25, 2011 (edited) Tak jsem to teď testoval a jsem z toho ještě víc jelen. Měřákem na patici napětí je, takže když se bliká, tak napětí skáče, což je OK, stejně jako na druhé straně. Problém je v tom, že tento stav je pouze bez žárovky, pokud tam šoupnu žárovku a měřím, tak nic, žádná šťáva...... Věděl by prosím někdo co s tím ? Edited July 2, 2011 by Luďa necituj předchozí příspěvky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Vadna ziarovka. Vymenit za novu ziarovku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plyňák Posted June 25, 2011 Author Share Posted June 25, 2011 (edited) Díky za reakci ale tak zlý to se mnou zase není . Zkoušel jsem je měnit mezi levou a pravou stranou i s tím plastovým držákem, napravo to jede OK. Takže žárovka to není...... Mě by zajímalo, co vlastně na fabii přerušuje, je tam klasický přerušovač a nebo nějaká elektronika. Když třeba zapřáhnu valníček, tak se na palubovce rozsvítí další kontrolka, jako že je připojeno další zařízení.....A nezávisle na tom, že se přidá ten vlek, bliká to pořád stejně, což na dřívějších škodovkách s přerušovaček nebylo, blikání se zpomalilo. Mě to připadá na nějakou závadu právě u toho "přerušovače" ale nevím jak to tady je udělaný.... Edited July 2, 2011 by Luďa necituj předchozí příspěvky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr L. Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 cim si to meril, pokud nejakym digitalnim merakem tak tan to nezatizi dostatecne a neodhali pripadny prechodovy odpor, podle me to bude spatny kontakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plyňák Posted June 25, 2011 Author Share Posted June 25, 2011 (edited) Ano multimetrem, a pak jsem dal žárovku na dráty....... Edited July 2, 2011 by Luďa necituj předchozí příspěvky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr L. Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Takze asi bude nekde spatna kostra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plyňák Posted June 26, 2011 Author Share Posted June 26, 2011 (edited) Tak jsem to znovu proměřoval a na nic jsem nepřišel. Kostra u žárovky v patici je OK, nikde nic. Vada je evidentně v přívodu šťávy, ne v kostře. Bez zátěže to jde, se zátěží nee. :-( Edited July 2, 2011 by Luďa necituj předchozí příspěvky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr L. Posted June 26, 2011 Share Posted June 26, 2011 Pokud zadni blinkr funguje tak je vystup z RJ OK, takze muze byt zoxidovany spoj nekde v konektoru, popr. neco podobneho. Takze asi nezbyva nic jineho, nez to podle dokumentace cele zkontrolovat a promerit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted June 26, 2011 Share Posted June 26, 2011 PLYNAK: Odpoj konektor ktori ide do svetla a tam napoj ziarovku smerovky. Ak bude svietit-blikat tak problem mas vo svetle. Ak nebude blikat tak treba hladat chybu v kablovom zvezku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plyňák Posted June 27, 2011 Author Share Posted June 27, 2011 Pokud zadni blinkr funguje tak je vystup z RJ OK, takze muze byt zoxidovany spoj nekde v konektoru, popr. neco podobneho. Takze asi nezbyva nic jineho, nez to podle dokumentace cele zkontrolovat a promerit. Ano zadní bliká OK, v pořádku bliká i ten malý přední na blatníku..... PLYNAK: Odpoj konektor ktori ide do svetla a tam napoj ziarovku smerovky. Ak bude svietit-blikat tak problem mas vo svetle. Ak nebude blikat tak treba hladat chybu v kablovom zvezku. Když připojím žárovku do konektoru, tak nic. ZKoušel jsem i vzít kostru jinde a na žárovku dát jen "živý blikací" a taky nic...... musím hledat, ale právě mě nenapadá kudy tudy to může být :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr L. Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Zacal bych od propojeni v kabelovem svazku motoroveho prostoru vlevo, pomeril to tam a pokud bude vse OK, postupoval k blinkru, stahni si elektricke schemata k fabii, tam to mas podrobneji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plyňák Posted July 2, 2011 Author Share Posted July 2, 2011 Přátelé děkuji za rady a reakce, tak vada byla "někde" v kabelovém svazku... Nejjednodušší řešení bylo natáhnout nový kabel, zabralo mi to asi 1/2 hodiny (teda ta práce, než jsem to zjistil to bylo delší) a už je všechno jak má být... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Přesně tak. Před lety jsem měl naprosto totožný problém a časem se začaly přidávat i jiné "komponenty". Byl to vyhnilý kabelový svazek (ta část co je pod ŘJ motoru) - je tady o tom celé vlákno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.