Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

..už bylo taky na čase - já osobně bych si Audi nekoupil už jen pro tento nedostatek v designu. No co, Škodovka byla v koncernu VW vždy poslední a tak se musí již odepsaná historie sjednocení designu, vyzkoušená na všech značkách koncernu (první bylo Audi, poté se přidal "veleúspěšný" Seat a teď je "v tom" VW), vyzkoušet také na Škodě. Po pár letech s velkým překvapením zjistí, že tudy cesta nevede a modely se budou odlišovat zase tak, jako nyní..

Editováno: , autor: _Denis_
Vloženo

OIII a Rapida si budete plest leda tak z velke dalky, bude to odlisne, jen slepy by projizdejici auto neurcil.

Na druhou stranu SII face se mi hooodne libi a prestoze je predek opet ve stylu Rapida, nebude se ani SII face plest na cestach s jinymi vozy Skoda nove tvare

Vloženo

Já si myslím, že to taky nebute tak horký, jak to vypadá. Kdysi jsem četl článek s Kabaněm a sám tam tvrdil, že nechce, aby všechny modely vypadaly "stejně". Nicméně pravdu ukáže sama realita.

Vloženo

Mám takový pocit, že s Kabaňem vyhrála Škoda jackpot. Je ve Škodě už poměrně dlouho, zatím z jeho práce vylezl prakticky jenom lehký facelift FII/R, derivát Fabia Monte Carlo, Citigo s minimem prostoru pro design a Rapid. Za mě zatím všechno z jmenovaného a speicálně s přihlédnutím k možnostem :kol-47:

Vloženo

Ingelath byl šest, tak uvidíme. Mimochodem pokud se nepletu, tak právě po Ingelathovi zatím zůstaly ve výrobě OII, Fabia II, Roomster a Superb.

Superb II už vytvořil Manske myslím. Mimochodem Ingenlath nedávno přešel do Volva, snad jako šéfdesignér nebo tak nějak jsem to pochopil.

Vloženo

facelift superbu prospěje. Ty současné přední světla jsou takové nějaké divné, zbytečně to auto vpředu opticky snižují.

k pozici ŠA ve VW grupě: škodovka nikdy nebyla a není poslední. Nyní je dokonce (neoficiálně) důležitější, než VW samotné. Protože ŠA má zastoupení a solidní postavení na určitých trzích, kam se VW teprve dostalo před několika málo lety a svoji pozici si musí nejprve "zasloužit" a vypracovat.

k jednotnému designu: myslím, že je správné, že je možné auta jedné značky na první pohled opticky přiřadit a navzájem i rozpoznat. Jsou to sice detaily (např. přední maska spojená se světly u Rapida / maska oddělená od světel u OIII), ale právě tyto detaily dokáží ke značce připoutat lidi. Protože každý produkt (chápej i každý zákazník) je jedinečný s originálním produktem (jež se liší od ostatních), a přesto patří do "rodiny" škodovek ;):kol-47:

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zatím se facelifty představovaly těsně před začátkem produkce, nepřesahovalo to měsíc. V druhé polovině května je 22KT a to je jak známo oblíbený termín pro změny. Pokud se teda bude vyrábět nějakou dobu pro potřeby prodejců, mohlo by to zhruba sedět.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...